Fastfood is lekker en ik barst van de horrorfilmsquote:Op zondag 12 februari 2006 15:32 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vond het trouwens wel tof dat haar romantische avond bestaat uit fastfood en horrorfilms. Mini-pluspuntje.
Als je dat in een valentijnskaart zet en opstuurt, dan weet ik zeker dat je een kans maaktquote:Op zondag 12 februari 2006 16:04 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Fastfood is lekker en ik barst van de horrorfilms
Ik wil met Floortje wel The Ring kijken onder het genot van een grote bak kipnuggets.quote:Op zondag 12 februari 2006 15:32 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vond het trouwens wel tof dat haar romantische avond bestaat uit fastfood en horrorfilms. Mini-pluspuntje.
Ik ga ook altijd zonder rozenblaadjes in badquote:Op zondag 12 februari 2006 16:06 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Als je dat in een valentijnskaart zet en opstuurt, dan weet ik zeker dat je een kans maakt.
Nou, Floortje hield van veel schuim en geen blaadjes.quote:
Daartussen nog even wat snelle hap halenquote:Op zondag 12 februari 2006 16:33 schreef chansadres het volgende:
Jij gaat naar de disco om af te sluiten met een horrorfilm. CLassic![]()
Ja, ik heb d'r nog eens geod bekeken, en ze ziet er zo gewoon veel beter uitquote:Op zondag 12 februari 2006 17:16 schreef Lynx666 het volgende:
Ik zie het al; Erik gaat voor de looks
Helemaal mee eens! Bij mij precies hetzelfdequote:Op maandag 13 februari 2006 13:40 schreef buzzer het volgende:
FLoortje is bij mij definitief gezakt naar de derde plaats..
ZO goed als ze in het theater was, zo matig vind ik haar de laatste weken..
Wat doet ze dan bij Idols? Ze dacht zeker dat ze hetzelfde pad als Jamai zal gaan lopenquote:Op maandag 13 februari 2006 14:55 schreef Ayaxola het volgende:
Hoorde vanochtend op de radio dat ze al een keer een single had opgenomen, maar die is totaal geflopt. En ze wil liever de musicals in, dan de muziek.
Ze heeft wel een platencontract gehad. Waar heb je het gehoord trouwens?quote:Op maandag 13 februari 2006 14:55 schreef Ayaxola het volgende:
Hoorde vanochtend op de radio dat ze al een keer een single had opgenomen, maar die is totaal geflopt. En ze wil liever de musicals in, dan de muziek.
Waarom doet ze dan mee aan Idolsquote:Op maandag 13 februari 2006 14:55 schreef Ayaxola het volgende:
op de radioquote:Op maandag 13 februari 2006 15:16 schreef WithMe het volgende:
[..]
Ze heeft wel een platencontract gehad. Waar heb je het gehoord trouwens?
Dan kan ze Idols best evrlaten, als ze toch geen carriere zoekt in de popmuziek.quote:
Musicalsterren kunnen ook idolen zijn.quote:Op maandag 13 februari 2006 15:46 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dan kan ze Idols best evrlaten, als ze toch geen carriere zoekt in de popmuziek.
Matig is het goede woord inderdaad.quote:Op maandag 13 februari 2006 13:40 schreef buzzer het volgende:
FLoortje is bij mij definitief gezakt naar de derde plaats..
ZO goed als ze in het theater was, zo matig vind ik haar de laatste weken..
Ach ja, als je jong bent roep je wel eens wat. Ze was zeker teleurgesteld destijds. Idols is in ieder geval een goed podium voor haar om succesvol te worden.quote:Op maandag 13 februari 2006 14:55 schreef Ayaxola het volgende:
Die caps staan gewoon op idolsweb.org hoor. Ik maak ze tenminste zelfquote:
Ja inderdaad, alle eer naar de mensen van idolsweb natuurlijk.quote:Op maandag 13 februari 2006 21:04 schreef Riparius het volgende:
[..]
Die caps staan gewoon op idolsweb.org hoor. Ik maak ze tenminste zelf, maar het valt me nu op dat ik wel vaak dezelfde shots eruit had gepikt.
Boeit verder weinig waar ze vandaan komen. Ze staan nu in het topicquote:Op maandag 13 februari 2006 21:04 schreef Riparius het volgende:
[..]
Die caps staan gewoon op idolsweb.org hoor. Ik maak ze tenminste zelf, maar het valt me nu op dat ik wel vaak dezelfde shots eruit had gepikt.
Is echt niet moeilijk hoor. Ik neem het programma op van een digitale kabeltuner op een dvd-harddisk recorder. Daarna knip ik de reclame eruit en zet ik de show op een dvd. In de computer kan ik dan met VirtualDubMod uitstekende screenshots maken.quote:Op maandag 13 februari 2006 21:06 schreef WithMe het volgende:
[..]
Ja inderdaad, alle eer naar de mensen van idolsweb natuurlijk.![]()
Ik wou dat ik het zelf kon.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |