Ik vind Ellen vele malen interessanter dan Flodder.quote:
En dat jurkjequote:Op zondag 12 februari 2006 13:26 schreef Timmai het volgende:
Floortje is inderdaad de meest oprechte en pure persoonlijkheid die daar nog zit
@Lynx : kijk, hier hou ik nou van!quote:Op zondag 12 februari 2006 00:42 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Tuurlijk wordt je mening gerespecteerd
Ik vraag me alleen af waarom je haar zo fake vindt?
Ik vind haar nl. nog het meest oprecht overkomen.
Tegen Lynx kan je altijd je afwijkende anti-Floortje mening kwijt. Doe ik ook heel de dagquote:Op zondag 12 februari 2006 14:27 schreef Julia_is_lief het volgende:
[..]
@Lynx : kijk, hier hou ik nou van!
Normaal word je hier meteen afgefikt als je een afijkende mening hebt![]()
Het zou idd knap zijn als je in hun hoofd kunt kijkenquote:Op zondag 12 februari 2006 14:27 schreef Julia_is_lief het volgende:
tja, het is gewoon een gevoelIk vind Ellen de meest oprechte van het stel, samen met Angelique.
Leg dan eens uit waarom? En kom niet telkens aan met dat Floortje te gewoon of perfect is. Nee, leg eens uit wat er zo boeiend is aan Ellen, want dat zie ik totaal niet (als er al iets boeiends aan haar is).quote:Op zondag 12 februari 2006 13:59 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik vind Ellen vele malen interessanter dan Flodder.
Flodderquote:Op zondag 12 februari 2006 14:42 schreef WithMe het volgende:
En noem haar alsjeblieft Floortje in plaats van Flodder.
Waarom kan dat niet? Ik vind het geen stomme naam, bovendien kan zij er niets aan doen dat ze met die naam is geboren.quote:Op zondag 12 februari 2006 14:44 schreef Taurus het volgende:
Ik vind 'r ontzettend saai. Wel de beste zangeres, en ook 'n heel mooi meisje, maar ook wel weer heel, heel gewoontjes. "En dan krijgen we nu het topidool.... Floortje!!!"Dat kan toch niet? Die naam alleen al zegt dus genoeg. Ik vind d'r net Maud II
![]()
Ik kan het heel lastig uitleggen, maar Ellen vind ik spannender dan FLoortje. Ellen wijkt af van de standaard, net als Raffaela. Florotje is zo gewoontjes, zo saaitjes, goed, maar saai. En dat sprekt me niet aan.quote:Op zondag 12 februari 2006 14:41 schreef Eveli het volgende:
[..]
Leg dan eens uit waarom? En kom niet telkens aan met dat Floortje te gewoon of perfect is. Nee, leg eens uit wat er zo boeiend is aan Ellen, want dat zie ik totaal niet (als er al iets boeiends aan haar is).
Maud is ook saai. Een naam is wel belangrijk, het past namelijk heel erg goed bij haar. 'n echte girl-next-door, die ook nog wel aardig mooi kan zingen. Spannend zeg. Dan vind ik iemand als Harm of die donkere, hoe heet ze ook al weer, veel interessanter. Het is net 'n Mariah Carey maar dan zonder de geweldige looks, (ik bedoel zo'n beauty is 't nou ook weer niet) en uiteraard zonder 'n overweldigende stem, en dan blijft er weinig over.quote:Op zondag 12 februari 2006 14:46 schreef WithMe het volgende:
[..]
Waarom kan dat niet? Ik vind het geen stomme naam, bovendien kan zij er niets aan doen dat ze met die naam is geboren.
En Maud is cool!
Ik mag d'r best Flodder noemenquote:Op zondag 12 februari 2006 14:48 schreef Eveli het volgende:
Ze is gewoon lekker Hollands en ik denk dat veel mensen zich wel met haar kunnen identificeren. Daarom zal zij een beter idool kunnen zijn dan bijv. Raffaëla.
En inderdaad ga niet zo kinderachtig lopen doen en noem haar gewoon bij haar naam.![]()
Ik vind Ellen juist zo gewoontjes.quote:Op zondag 12 februari 2006 14:49 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik kan het heel lastig uitleggen, maar Ellen vind ik spannender dan FLoortje. Ellen wijkt af van de standaard, net als Raffaela. Florotje is zo gewoontjes, zo saaitjes, goed, maar saai. En dat sprekt me niet aan.
Ellen en Raffa wijken juist NIET af van de standaard pop-idolen.quote:Op zondag 12 februari 2006 14:49 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik kan het heel lastig uitleggen, maar Ellen vind ik spannender dan FLoortje. Ellen wijkt af van de standaard, net als Raffaela. Florotje is zo gewoontjes, zo saaitjes, goed, maar saai. En dat sprekt me niet aan.
En dat heb ik dus precies bij Floortje.quote:Op zondag 12 februari 2006 14:51 schreef Eveli het volgende:
[..]
Ik vind Ellen juist zo gewoontjes.Ze valt niet op voor mij, niet qua uiterlijk, niet qua zang en niet qua uitstraling en persoonlijkheid.
En waarin Floortje dan wel?quote:Op zondag 12 februari 2006 14:52 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Ellen en Raffa wijken juist NIET af van de standaard pop-idolen.
Die zie ik dan blijkbaar niet.quote:Op zondag 12 februari 2006 14:55 schreef Eveli het volgende:
[..]
Uitstraling, karakter en identiteit.
De eerste twee punten blinkt ze op uit, op het derde nog niet zo vind ik.quote:Op zondag 12 februari 2006 14:55 schreef Eveli het volgende:
[..]
Uitstraling, karakter en identiteit.
Haar uitstraling en puurheid denk ik. Floortje is niet gemaakt. Net als Harm eigenlijk, ws doet ie het daarom ook zo goed. De meeste idolen meten zich ook een idool-imago aan waardoor het echte eraf gaat. En dat zag ik ook bij Ellen en Raffaela gebeuren in het verloop van Idols.quote:
Ik denk juist dat dat saaie wat jij aan haar vindt een van haar krachten is. Zoals ik eerder zei: Ze is gewoon lekker Hollands en ik denk dat veel mensen zich wel met haar kunnen identificeren.quote:
quote:Op zondag 12 februari 2006 15:00 schreef TheVulture het volgende:
Wat zat die moeder van d'r trouwens allemaal achterlijke handbewegingen te maken in het publiek... ik dacht: "Mens doe rustig, dadelijk verlies je een arm, hij is tenslotte van plastic."
waag het niet om Ellen met Marlies te vergelijken he... dat vond ik zo'n walgelijk wijfquote:Op zondag 12 februari 2006 15:00 schreef chansadres het volgende:
Ellen moet gaan kiezen. Ellen blijven en afvallen, aanpassen en doorgaan. Ik weet niet wat ze zou kiezen maar als ze zich gaat aanpassen zal dat opvallen, want ze is niet poppy... (Beetje zoals Marlies, zij pastte zich ook aan door poppy te doen en viel dwars door de mand.)
Ja.quote:Op zondag 12 februari 2006 15:04 schreef TheVulture het volgende:
Maar even terug naar Floortje... ze verkrachtte trouwens Kylie wel heel erg...
jazeker wel.... ik vind Floortje steeds minder goed worden helaasquote:Op zondag 12 februari 2006 15:04 schreef TheVulture het volgende:
Maar even terug naar Floortje... ze verkrachtte trouwens Kylie wel heel erg...
Dat vroeg ik me ook af. Harm had nog wel lichte kleding aan maar Floortje viel wel op in die kleurquote:Op zondag 12 februari 2006 10:27 schreef Sannelie het volgende:
Waarom hadden zij en Harm eigenlijk geen wit aan?
Ik hoop niet dat Harm de finale haalt. Floortje eigenlijk ook niet, maar die haalt het gewoon, dat lijkt me duidelijk.quote:Op zondag 12 februari 2006 15:09 schreef Serinde het volgende:
[..]
Dat vroeg ik me ook af. Harm had nog wel lichte kleding aan maar Floortje viel wel op in die kleur![]()
Harm vs. Floortje, stiekem hoop ik dat dat de finale wordt![]()
quote:Op zondag 12 februari 2006 15:10 schreef chansadres het volgende:
Wit staat Floortje niet in haar gezicht. Wordt ze te flets aan. Zelfde met Harm. De andere konden het wel hebben. Zeker Ellen ziet in het wit erg mooi it
Ergens hoop ik het omdat ik Harm gewoon leuk vindtquote:Op zondag 12 februari 2006 15:10 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat Harm de finale haalt. Floortje eigenlijk ook niet, maar die haalt het gewoon, dat lijkt me duidelijk.
Wat postte je dan?quote:Op zondag 12 februari 2006 15:15 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Diegene die er niet meer staat, duh. Ik postte wat, en na F5 was ie meteen weer weg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |