quote:De 'Idols'-finale nadert...
Wordt Floortje onze nieuwe ster?
De kandidaten van 'Idols' maken zich langzaam op voor de finale. Nog maar een paar weken en dan weten we wie ons nieuwe idool is! Wij van Troskompas gokken op Floortje (22)...
Om mee te kunnen en te willen doen met 'Idols' moet je niet alleen beschikken over veel zangtalent. Stalen zenuwen en een dikke olifantenhuid zijn ook vereist, want het commentaar van de jury is vaak niet misselijk. En als onervaren ster op het podium staan, en voor honderden mensen moeten zingen, is ook niet erg bevorderlijk voor de gemoedsrust. Maar oefening baart ook hier weer kunst, zo blijkt. Want kwamen sommige kandidaten binnen als schuwe muisjes, inmiddels lijken ze aardig door de wol geverfd. Daarbij heeft de goede begeleiding door deskundigen natuurlijk een belangrijke rol gespeeld.
Zelden een valse noot
Sinds het begin van de live-shows op Oudejaarsavond hebben we afscheid moeten nemen van een aantal idolen in spé. Zo zagen we Ariël, Renske, Charissa, I-Jay, Christon en Marescha al vertrekken. En wanneer deze TrosKompas bij u op de mat ploft, heeft nog een kandidaat het veld moeten ruimen. Naast Raffaëlla en Harm is ook Floortje een van de grote kanshebbers op het winnen van 'Idols 3'. Keer op keer kan zij een keur aan complimenten van de jury in haar zak steken en ook het publiek blijft massaal op haar stemmen. En niet voor niets. Floortje straalt iedere keer als zij het podium betreedt en zelden hebben we haar op een valse noot kunnen betrappen. Als kwaliteit de norm is, zit het er dik in dat zij voorlopig nog van de partij is en zich zelfs kwalificeert voor de finale. Maar ja, roem is vergankelijk en de smaak van het publiek is grillig...
Vierde plaats 'Soundmixshow'
Floortje zelf is er redelijk nuchter onder, ogenschijnlijk tenminste. Het is niet haar eerste 'publieke' ervaring. Ze deed ooit mee aan de finale van de 'Soundmixshow', waar ze een vierde plaats bereikte. Sinds die tijd had ze een platencontract. Toen dat afliep, zag Floortje haar kans schoon en ze gaf zich op voor 'Idols'. "Hoe ver ik ga komen, is moeilijk te voorspellen. Je weet nooit precies waarnaar ze op zoek zijn. Ik zie nog niet dat ik een grote kans maak. Ik moet me er keer op keer bewijzen en dat blijft afwachten en spannend. Ik begon er zonder verwachtingen aan en tot nu toe vind ik het een waanzinnig leuke ervaring. Het leukste is dat ik steeds weer nieuwe dingen leer en dat is natuurlijk altijd meegenomen. Om me te wapenen tegen een eventuele teleurstelling, probeer ik nergens van uit te gaan en met beide benen op de grond te blijven. Wat ik wel hoop, is dat ik door mee te doen met 'Idols' de kans krijg om van mijn muziek mijn leven te maken. Ik heb de laatste jaren ook een grote liefde voor musicals ontwikkeld en het lijkt me geweldig om acteren en zingen te combineren. Momenteel werk ik in een apotheek, een baan waar ik heel blij mee ben, maar mijn passie ligt toch bij het zingen."
Dan is de OP bijna interessanter dan Floortje zelfquote:Op donderdag 9 februari 2006 17:24 schreef Eveli het volgende:
De openingspost kan wel wat beter ja.Wat linkjes en een fotootje enzo.
jah inderdaad het is zo kaal....quote:Op donderdag 9 februari 2006 17:24 schreef Eveli het volgende:
De openingspost kan wel wat beter ja.Wat linkjes en een fotootje enzo.
Hind had ook gewoon moeten winnenquote:Op donderdag 9 februari 2006 17:37 schreef Riparius het volgende:
Ik vind dat Troskompas er wel vroeg bij is om Floortje alvast maar als gedoodverfde winnares op de voorpagina te zetten. Maar ja, ze willen natuurlijk niet het risico lopen de flop van drie jaar geleden te herhalen. Toen zetten ze Hind prominent op de cover met daarbij in grote letters: Idols: De finale! Enig probleem was dat Hind er net uit was op het moment dat de nieuwe gids in de winkel lag en bij de abonnees in de bus viel:
[afbeelding]
Heb hem net weer veranderd...quote:
Haha mooi is datquote:Op donderdag 9 februari 2006 17:37 schreef Riparius het volgende:
Ik vind dat Troskompas er wel vroeg bij is om Floortje alvast maar als gedoodverfde winnares op de voorpagina te zetten. Maar ja, ze willen natuurlijk niet het risico lopen de flop van drie jaar geleden te herhalen. Toen zetten ze Hind prominent op de cover met daarbij in grote letters: Idols: De finale! Enig probleem was dat Hind er net uit was op het moment dat de nieuwe gids in de winkel lag en bij de abonnees in de bus viel:
[afbeelding]
Elke seconde weerquote:Op donderdag 9 februari 2006 17:44 schreef chansadres het volgende:
[..]
Heb hem net weer veranderd...
En wat vind je nu ervan?
Eigenlijk komt ze op 60x60 helemaal niet tot dr recht he?quote:Op donderdag 9 februari 2006 18:02 schreef chansadres het volgende:
Nee sommige werden lelijk als je ze deed verkleinen
Dat jij als designer niet groen en geel ziet vanwege de onscherpheid kan ik niet begrijpenquote:
Nee maak liever ava's voor 160x160quote:Op donderdag 9 februari 2006 18:03 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Eigenlijk komt ze op 60x60 helemaal niet tot dr recht he?
Ik heb ook soms moeite met loslatenquote:Op donderdag 9 februari 2006 18:04 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dat jij als designer niet groen en geel ziet vanwege de onscherpheid kan ik niet begrijpen.
quote:Op donderdag 9 februari 2006 18:29 schreef WithMe het volgende:
Floortje's handtekening staat bij mij achter het Tros-stukje, hebben meer mensen dat?
quote:Op donderdag 9 februari 2006 17:37 schreef Tha_Erik het volgende:
Staat de handtekening nu achter de quote met het artikel?.
Ga terug naar het Raffaela topicquote:Op donderdag 9 februari 2006 18:29 schreef Tha_Erik het volgende:
Floortje wint, zelf de uitslag is saai, floortje is saai.
Hier staat ie er netjes bovenquote:Op donderdag 9 februari 2006 18:29 schreef WithMe het volgende:
Floortje's handtekening staat bij mij achter het Tros-stukje, hebben meer mensen dat?
Het zal wel aan ons liggen dan.quote:Op donderdag 9 februari 2006 18:34 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Hier staat ie er netjes boven
[afbeelding]
Er zijn nog [insert getal van veel cijfers] wachtenden voor uquote:Op donderdag 9 februari 2006 18:44 schreef Timmai het volgende:
Ik zou wel een date met Floortje willen
zie het Win Kaarten voor de liveshow-topicquote:Op donderdag 9 februari 2006 18:46 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Er zijn nog [insert getal van veel cijfers] wachtenden voor u
Zo'n verhaal heb ik alleen in m'n hoofd uitvoerig beschrevenquote:Op donderdag 9 februari 2006 18:48 schreef Timmai het volgende:
[..]
zie het Win Kaarten voor de liveshow-topic![]()
Ik stuurde het in een wazige bui nog in ookquote:Op donderdag 9 februari 2006 18:51 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Zo'n verhaal heb ik alleen in m'n hoofd uitvoerig beschreven.
Nee Erik, wel eerlijk delen he? Je mag maar 1 keertje met Floortje uit, hoe graag je ook vaker zou willen.quote:
quote:Op donderdag 9 februari 2006 19:00 schreef Eveli het volgende:
[..]
Nee Erik, wel eerlijk delen he? Je mag maar 1 keertje met Floortje uit, hoe graag je ook vaker zou willen.![]()
Niet met Floortje zelf dan?quote:Op donderdag 9 februari 2006 19:06 schreef chansadres het volgende:
Ik wil wel een date met een Floortje-look-a-like
Dat is handig aan Floortje, er zijn veel meiskes die er hetzelfde uitzienquote:Op donderdag 9 februari 2006 19:09 schreef chansadres het volgende:
Jawel maar ik weet wat mijn kansen zijn dus ik doe het wel met een goede 2e Floortje
Mwah, vind ik wel mee vallen, ze heeft wel iets speciaals.quote:Op donderdag 9 februari 2006 19:16 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dat is handig aan Floortje, er zijn veel meiskes die er hetzelfde uitzien.
quote:Op donderdag 9 februari 2006 20:09 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Mwah, vind ik wel mee vallen, ze heeft wel iets speciaals.
Daar zijn de meningen duidelijk over verdeeld.quote:Op donderdag 9 februari 2006 20:17 schreef Tha_Erik het volgende:
Nee hoor, ze is niet lelijk, maar ik vind Floortje niet echt iets speciaals hebben.
Haha!quote:Op donderdag 9 februari 2006 20:17 schreef Tha_Erik het volgende:
Met een vuilniszak over d'r hoofd ja!
Nee hoor, ze is niet lelijk, maar ik vind Floortje niet echt iets speciaals hebben.
Preciesquote:Op donderdag 9 februari 2006 20:21 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Daar zijn de meningen duidelijk over verdeeld.
Ze heeft zeker iets speciaals over zich. En een prachtige uitstraling on stage en ernaast.
Ik zou geen nee tegen 'r kunnen zeggen
quote:Op donderdag 9 februari 2006 20:31 schreef Tha_Erik het volgende:
Soms verwoord een cliché juist precies wat je wil zeggen. Ik bedoel, Floortje zelf is toch ook een soort cliché
cli·ché (het ~, ~s)
1 te veel gebruikte en daardoor afgezaagde uitdrukking
quote:Op donderdag 9 februari 2006 20:43 schreef Meiske78 het volgende:
Floortje is teveel gebruikt en afgezaagd?
Zo gaat het altijd met idolenquote:Op donderdag 9 februari 2006 20:44 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja.
De massa vind haar goed en leuk enzo (veel gebruikt) en daardoor is ze (voor mij) afgezaagd.
Ja ik snap de figuurlijke betekenisquote:Op donderdag 9 februari 2006 20:44 schreef Tha_Erik het volgende:
Ja.
De massa vind haar goed en leuk enzo (veel gebruikt) en daardoor is ze (voor mij) afgezaagd.
Maar omdat ze goed is, en iedereen dat dus ook vind, vind jij het niet meer?quote:Op donderdag 9 februari 2006 20:48 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Zo gaat het altijd met idolen. Hele massa's die ze goed vinden.
Ik ben voor een idool die veel verschillende reacties oproept (neem nou als voorbeeld Raffaela). Het is toch veel interessanter als er ook meningsverschillen zijn?quote:Op donderdag 9 februari 2006 20:48 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Zo gaat het altijd met idolen. Hele massa's die ze goed vinden.
Voor de media wel in ieder geval, maar of dat je criterium (de media dus) moet zijn?quote:Op donderdag 9 februari 2006 20:50 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ben voor een idool die veel verschillende reacties oproept (neem nou als voorbeeld Raffaela). Het is toch veel interessanter als er ook meningsverschillen zijn?
Voor mij gaat het speciale er af als iedereen helemaal gek is van datgene. Maar met die instelling kan er natuurlijk nooit een favoriet van mij winnenquote:Op donderdag 9 februari 2006 20:50 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Maar omdat ze goed is, en iedereen dat dus ook vind, vind jij het niet meer?
Helaas wel ja.quote:Op donderdag 9 februari 2006 20:55 schreef Briejtjuh het volgende:
Het is toch overduidelijk wie er dit jaar gaat winnen ?
Ik weet niet of je het tegen mij had, maar ik ga sowieso niet af op de massa. Als iemand de sterren van de hemel zingt dan vind ik die goed, en interesseert het me niet eens of de massa dat wel of niet vindt. Floortje vind ik fantastisch zingen en een goeie performance geven, en daar ga ik op afquote:Op donderdag 9 februari 2006 20:50 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Maar omdat ze goed is, en iedereen dat dus ook vind, vind jij het niet meer?
Als Raffaëla zou winnen zou je haar ook niet meer leuk vinden?quote:Op donderdag 9 februari 2006 20:52 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Voor mij gaat het speciale er af als iedereen helemaal gek is van datgene. Maar met die instelling kan er natuurlijk nooit een favoriet van mij winnen.
quote:Op donderdag 9 februari 2006 22:33 schreef WithMe het volgende:
[..]
Als Raffaëla zou winnen zou je haar ook niet meer leuk vinden?
je voelt je dan tenminste niet alleen in je mening.quote:Op donderdag 9 februari 2006 22:37 schreef WithMe het volgende:
Ik vind het alleen maar leuk dat veel mensen mijn favoriet ook leuk vinden.![]()
Ik vind het wel grappig om te zien dat veel kandidaten hier op het forum én felle tegenstanders én felle vóórstanders hebben.quote:Op donderdag 9 februari 2006 22:43 schreef Svensational het volgende:
Ach, ik vond het wel tof dat niet iedereen Marescha leuk vond, het forum was anders maar saai geweest.
quote:Op donderdag 9 februari 2006 22:59 schreef chansadres het volgende:
We hebben ook gematigde voor- en tegenstanders Kugh c_a kugh
Zijn we in elk geval beide pro-Floortje en anti-Raffaëla.quote:Op donderdag 9 februari 2006 23:44 schreef Lynx666 het volgende:
Felle vóórstander van Floortje
Gematigd voorstander van Serge en Harm
Gematigd tegenstander van Angelique en Ellen
Felle tegenstander van Raffaela
Met jou kan ik pratenquote:Op donderdag 9 februari 2006 23:46 schreef WithMe het volgende:
[..]
Zijn we in elk geval beide pro-Floortje en anti-Raffaëla.![]()
In dat opzicht lijken de Raffa-topics en de Floortje-topics erg op elkaar. Alleen de namen zijn omgewisseldquote:Op donderdag 9 februari 2006 23:48 schreef WithMe het volgende:
In het Raffaëla-topic noemen ze Floortje ongeloofwaardig.![]()
![]()
Wissel Ellen om met Harm en je hebt hier ook gelijkquote:Op donderdag 9 februari 2006 23:44 schreef Lynx666 het volgende:
Felle vóórstander van Floortje
Gematigd voorstander van Serge en Harm
Gematigd tegenstander van Angelique en Ellen
Felle tegenstander van Raffaela
Celine Dion zou kunnen, maar Mariah Carey is veelste over de top voor Floortje. Daar is ze veelste saai voorquote:Op vrijdag 10 februari 2006 00:32 schreef Prondo het volgende:
Over de show van zaterdag gesproken:
Ik denk dat ze zeker een liedje van Celine Dion (Think Twice) of Mariah Carey gaat doen.
Verwacht maar niet al teveel van Floortjequote:Op vrijdag 10 februari 2006 00:37 schreef Californian_dreamer het volgende:
hmm, misschien gaat ze juist omdat dit een thema is dat haar ligt, wel iets onverwachts doen
doe ik iedere week al, en ze heeft me nog niet laten vallen, dus blijven mijn verwachtingen hoog...a.k.a. Floortje-waardigquote:Op vrijdag 10 februari 2006 00:38 schreef superhero87 het volgende:
[..]
Verwacht maar niet al teveel van Floortje![]()
Think Twicequote:Op vrijdag 10 februari 2006 00:50 schreef Prondo het volgende:
Ik ga er voor 80% vanuit dat ze Think Twice gaat zingen, ik voel het gewoon![]()
Want op deze site http://floortjesmit.web-log.nl/ staat een interview met de moeder van Floortje en daarin zegt de moeder:
Vrije keus? Welk nummer zou jij Floortje aanraden?
"Celine Dion, dat kan ze zo goed, vroeger op haar zolderkamertje zong ze dat vaak, nou dan kwamen ze allemaal met natte ogen weer naar beneden"
quote:Op vrijdag 10 februari 2006 01:37 schreef --Globe-- het volgende:
Ze doen in de finale toch ook altijd een nummer dat ze eerder hebben gezongen?
Dan moet ze 'Why tell me why' weer doen.
Dat is dan wel weer een serieus lekker nr!quote:
Vorige keer was ik er alweer snel weg. Wat een niveau daar zegquote:Op vrijdag 10 februari 2006 14:28 schreef WithMe het volgende:
Vanavond is ze in de webchat op idols.nl, samen met Ellen.
Celine Dionquote:
Wat zijn we kattig bezig naar elkaarquote:
Ja, dit bedoel ik dus ongeveer.quote:Op donderdag 9 februari 2006 22:39 schreef Californian_dreamer het volgende:
ik denk wat erik bedoeld is dat het voor hem niet leuk meer als als er een gekte rondom iemand ontstaat. aangezien dit er meestal voor zorgt dat diegene wint.
door de gekte rondom die persoon is dit geen favoriet van erik, en daardoor is het dus onmogelijk voor een favoriet van hem om te winnen. (zeg nou zelf, de winnaar is degene met de meeste fans)
ik hoop dat iok het zo juist verwoord heb, en niet nog onduidelijker heb gemaakt
Ben ik idd met je eens. De fanbase die ze heeft heeft ze vooral te danken aan haar zangtalent en uitstraling- en meet zich geen media-populair imago aan (om het even bot te zeggen). Ze is zichzelf.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 15:04 schreef Ayaxola het volgende:
Ik vind dat er helemaal geen gekte om haar heen is?
Ze is gewoon heel erg goed, ze heeft veel fans, maar er is geen gekte rond haar. Rond Raffaëlla, met haar soms irritante gedrag, is een hype. Floortje blijft toch redelijk onopvallend, dat vind ik juist haar grote klasse, als favoriet toch een beetje normaal blijven doen. Lang niet zo als Raffaëlla.
Eigenlijk vind ik het ook niet zo tof dat ze zo veel in de aandacht staat, nu weer met het kindje, maar Raffaela is gewoon coolquote:Op vrijdag 10 februari 2006 15:31 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Ben ik idd met je eens. De fanbase die ze heeft heeft ze vooral te danken aan haar zangtalent en uitstraling- en meet zich geen media-populair imago aan (om het even bot te zeggen). Ze is zichzelf.
Raffaela is best goed, kan best goed zingen, maar door de hele hype en (media)aandacht die ze naar zichzelf toetrekt probeert ze zich groter te maken dan ze eigenlijk is. En daar erger me ik juist aan.
Precies. Als Floortje opvalt is het door haar pure klasse, qua zang, uitstraling en persoonlijkheid.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 15:04 schreef Ayaxola het volgende:
Ik vind dat er helemaal geen gekte om haar heen is?
Ze is gewoon heel erg goed, ze heeft veel fans, maar er is geen gekte rond haar. Rond Raffaëlla, met haar soms irritante gedrag, is een hype. Floortje blijft toch redelijk onopvallend, dat vind ik juist haar grote klasse, als favoriet toch een beetje normaal blijven doen. Lang niet zo als Raffaëlla.
Daar valt ze voor mij dus niet echt mee op.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 16:01 schreef WithMe het volgende:
[..]
Precies. Als Floortje opvalt is het door haar pure klasse, qua zang, uitstraling en persoonlijkheid.
Er zijn ook vrij weinig mensen die het over de zangkwaliteiten van Raffaëla hebben, zij valt alleen op door kinderlijk irritant te doen en toneelstukjes op te voeren. (En zwanger te worden.)
Dan moet jij beter opletten op zaterdag.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 16:03 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Daar valt ze voor mij dus niet echt mee op.
Maar ik val altijd bijna in slaap bij Floortjequote:Op vrijdag 10 februari 2006 16:04 schreef WithMe het volgende:
[..]
Dan moet jij beter opletten op zaterdag.![]()
Jij valt in slaap als iemand de sterren van de hemel zingt?quote:Op vrijdag 10 februari 2006 16:05 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Maar ik val altijd bijna in slaap bij Floortje.
Bijna, zeg ik tochquote:Op vrijdag 10 februari 2006 16:07 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Jij valt in slaap als iemand de sterren van de hemel zingt?
Gelukkig kan ik mijn slaap inhalen tijdens Floortjes optreden jaquote:Op vrijdag 10 februari 2006 16:10 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Krijg je wel genoeg nachtrust, jongen?![]()
Je zei "bijna"quote:Op vrijdag 10 februari 2006 16:10 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Gelukkig kan ik mijn slaap inhalen tijdens Floortjes optreden ja.
In tijden van nood is alles geoorloofd.quote:
Ze is ook niet slecht, maar ze boeit me niet. Totaal niet.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 16:14 schreef Lynx666 het volgende:
Ik geloof er trouwens geen flikker van dat je floortje echt zo erg vind als dat je zegt.. Stokert.
Ben me maar dankbaar ja.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 16:16 schreef Lynx666 het volgende:
Je zorgt er wel voor dat haar topic als een trein gaat
Angelique boeit mij ook niet. Toch blijf ik niet keer op keer in het Angelique-topic verkondigen hoe saai ik haar vind.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 16:15 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ze is ook niet slecht, maar ze boeit me niet. Totaal niet.
Jij en ik zijn ook twee verschillende personen.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 16:17 schreef WithMe het volgende:
[..]
Angelique boeit mij ook niet. Toch blijf ik niet keer op keer in het Angelique-topic verkondigen hoe saai ik haar vind.
Dat laatste woord doet me denken aan jouw aanwezigheid hierquote:Op vrijdag 10 februari 2006 16:18 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Oh, en het stemgeluid van Floortje begint me een beetje te irriteren.
quote:Op vrijdag 10 februari 2006 16:19 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Dat laatste woord doet me denken aan jouw aanwezigheid hier
Kijkt naar leeftijd en snapt alles nuquote:Op vrijdag 10 februari 2006 16:40 schreef Tha_Erik het volgende:
Lekker makkelijk ook tegen iemand die mmer dan 10 jaar jonger dan jijzelf. Durf je wel he, tegen jongetjes!
deze hele discussie wordt veel te persoonlijk
Op zoek naar sympathie-stemmen? Je lijkt je idool welquote:Op vrijdag 10 februari 2006 16:40 schreef Tha_Erik het volgende:
Lekker makkelijk ook tegen iemand die mmer dan 10 jaar jonger dan jijzelf. Durf je wel he, tegen jongetjes!
deze hele discussie wordt veel te persoonlijk
Die is onder de gordel! Ping ping ping!quote:Op vrijdag 10 februari 2006 16:45 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Op zoek naar sympathie-stemmen? Je lijkt je idool wel
Echt? Dankjequote:Op vrijdag 10 februari 2006 16:45 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Op zoek naar sympathie-stemmen? Je lijkt je idool wel
quote:Op vrijdag 10 februari 2006 16:47 schreef chansadres het volgende:
[..]
Die is onder de gordel! Ping ping ping!
En nu opeens sorry (nou, bijna sorry dan; sowwy) zeggen? Hoop je zelf niet stiekem op sympathiestemmenquote:
Dat hebben Floortje en ik helemaal niet nodigquote:Op vrijdag 10 februari 2006 16:50 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
En nu opeens sorry (nou, bijna sorry dan; sowwy) zeggen? Hoop je zelf niet stiekem op sympathiestemmen?
Het zit hem in de details héquote:Op vrijdag 10 februari 2006 16:52 schreef Tha_Erik het volgende:
Gelukkig heeft Floortje die niet nodig nee...
Boris en arrogant worden? Dat was hij al voordat hij de auditieruimte binnenstapte.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 13:57 schreef Tom_Tom- het volgende:
Omdat ze vrijwel alleen maar positieve kritiek krijgt loopt ze gevaar om, net als Boris, heel arrogant te worden. En van Boris hebben we na Idols ook weinig meer gehoord.
quote:Op zaterdag 11 februari 2006 14:02 schreef WithMe het volgende:
[..]
Boris en arrogant worden? Dat was hij al voordat hij de auditieruimte binnenstapte.
Inderdaad. Floortje is iedere keer weer verrast en vereerd door de lovende kritieken, daar is echt niets arrogants aan.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 14:04 schreef Californian_dreamer het volgende:
[..]klopt...ik weet niet of Floortje hetzelfde zal overkomen, maar ze is in ieder geval niet arrogant op het moment, dus dat is een pluspunt
Dr 2e performance vond ik weer als vanouds genieten hoorquote:Op zaterdag 11 februari 2006 22:16 schreef charmed_angel het volgende:
Floortje was helaas niet zo goed vanavond
nee ik niet..... Wel beter dan de eerste, maar nog niet top zoals als eerdere optredensquote:Op zaterdag 11 februari 2006 22:18 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Dr 2e performance vond ik weer als vanouds genieten hoor
inderdaadquote:Op zaterdag 11 februari 2006 23:37 schreef Andiyan het volgende:
1e: dramatisch
2e: geweldig
dramatisch + geweldig = matig.
Ik zeg: Je bent zo goed als je laatste performancequote:Op zaterdag 11 februari 2006 23:37 schreef Andiyan het volgende:
1e: dramatisch
2e: geweldig
dramatisch + geweldig = matig.
Tuurlijk wordt je mening gerespecteerdquote:Op zondag 12 februari 2006 00:34 schreef Julia_is_lief het volgende:
Floortje is weldegelijk arro aan het worden helaas..... Die moeder is inderdaad vreselijk irritant!
Ik vind het tijd voor Floortje om te gaan, heb het gehad met haar toneelspel en fake inlevingsvermogen, een houding waar ook de overige kandidaten genoeg van beginnen te krijgen.
Nu zal ik het topic wel weer vergallen, maar hoop dat ook deze mening gerespecteerd wordt!
'Floortje #3: Het keeltje van Idols 3'?quote:Op zondag 12 februari 2006 10:39 schreef charmed_angel het volgende:
De tt klopt niet echt meer.... Ze was gisteren weer niet echt goed.... dus laat dat gouden keeltje maar weg
Het was wel zo dat echt niemand had verwacht dat Serge eruit ging.quote:Op zondag 12 februari 2006 11:54 schreef Peter6000 het volgende:
Weer totale ontreddering bij onze lieve Floortje, als ze hoort welke medekandidaat weg moet
[afbeelding]
Ik vraag me dan af, in hoeverre het oprecht is.
Misschien wel, dat ze zich laat meeslepen in de algehele sfeer
Dit was hartstikke oprecht natuurlijk, het kwam echt voor iedereen als een totale verrassing.quote:Op zondag 12 februari 2006 11:54 schreef Peter6000 het volgende:
Weer totale ontreddering bij onze lieve Floortje, als ze hoort welke medekandidaat weg moet
[afbeelding]
Ik wist niet dat je uberhaupt nog enige vorm van interesse voor haar hadquote:Op zondag 12 februari 2006 11:19 schreef Tha_Erik het volgende:
Flodder, met de week vind ik haar minder interessant worden.
Ik kan er toch niet omheen dat ze kan zingen? In het begin vond ik d'r echt leuk en goed, later alleen nog maar goed, en nu begint ze weer wat af te zwakken.quote:Op zondag 12 februari 2006 13:23 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Ik wist niet dat je uberhaupt nog enige vorm van interesse voor haar had
Ik vind 'r 100% oprecht overkomen hoor. Waar ik bij sommige anderen m'n twijfels heb.quote:Op zondag 12 februari 2006 11:54 schreef Peter6000 het volgende:
[afbeelding]
Het deed me goed om te horen hoorquote:Op zondag 12 februari 2006 13:24 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik kan er toch niet omheen dat ze kan zingen? In het begin vond ik d'r echt leuk en goed, later alleen nog maar goed, en nu begint ze weer wat af te zwakken.
quote:Op zondag 12 februari 2006 13:30 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Het deed me goed om te horen hoor[afbeelding]
Dat is me allang duidelijk, Tha_Erikquote:Op zondag 12 februari 2006 13:32 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Er staan veel kandidaten boven Floortje ni mijn lijstje.
Mijn favorietenlijstje:quote:Op zondag 12 februari 2006 13:39 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Dat is me allang duidelijk, Tha_Erik. Maar elk grijntje pro-Floortje van je bewonder ik
Ik vind Ellen vele malen interessanter dan Flodder.quote:
En dat jurkjequote:Op zondag 12 februari 2006 13:26 schreef Timmai het volgende:
Floortje is inderdaad de meest oprechte en pure persoonlijkheid die daar nog zit
@Lynx : kijk, hier hou ik nou van!quote:Op zondag 12 februari 2006 00:42 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Tuurlijk wordt je mening gerespecteerd
Ik vraag me alleen af waarom je haar zo fake vindt?
Ik vind haar nl. nog het meest oprecht overkomen.
Tegen Lynx kan je altijd je afwijkende anti-Floortje mening kwijt. Doe ik ook heel de dagquote:Op zondag 12 februari 2006 14:27 schreef Julia_is_lief het volgende:
[..]
@Lynx : kijk, hier hou ik nou van!
Normaal word je hier meteen afgefikt als je een afijkende mening hebt![]()
Het zou idd knap zijn als je in hun hoofd kunt kijkenquote:Op zondag 12 februari 2006 14:27 schreef Julia_is_lief het volgende:
tja, het is gewoon een gevoelIk vind Ellen de meest oprechte van het stel, samen met Angelique.
Leg dan eens uit waarom? En kom niet telkens aan met dat Floortje te gewoon of perfect is. Nee, leg eens uit wat er zo boeiend is aan Ellen, want dat zie ik totaal niet (als er al iets boeiends aan haar is).quote:Op zondag 12 februari 2006 13:59 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik vind Ellen vele malen interessanter dan Flodder.
Flodderquote:Op zondag 12 februari 2006 14:42 schreef WithMe het volgende:
En noem haar alsjeblieft Floortje in plaats van Flodder.
Waarom kan dat niet? Ik vind het geen stomme naam, bovendien kan zij er niets aan doen dat ze met die naam is geboren.quote:Op zondag 12 februari 2006 14:44 schreef Taurus het volgende:
Ik vind 'r ontzettend saai. Wel de beste zangeres, en ook 'n heel mooi meisje, maar ook wel weer heel, heel gewoontjes. "En dan krijgen we nu het topidool.... Floortje!!!"Dat kan toch niet? Die naam alleen al zegt dus genoeg. Ik vind d'r net Maud II
![]()
Ik kan het heel lastig uitleggen, maar Ellen vind ik spannender dan FLoortje. Ellen wijkt af van de standaard, net als Raffaela. Florotje is zo gewoontjes, zo saaitjes, goed, maar saai. En dat sprekt me niet aan.quote:Op zondag 12 februari 2006 14:41 schreef Eveli het volgende:
[..]
Leg dan eens uit waarom? En kom niet telkens aan met dat Floortje te gewoon of perfect is. Nee, leg eens uit wat er zo boeiend is aan Ellen, want dat zie ik totaal niet (als er al iets boeiends aan haar is).
Maud is ook saai. Een naam is wel belangrijk, het past namelijk heel erg goed bij haar. 'n echte girl-next-door, die ook nog wel aardig mooi kan zingen. Spannend zeg. Dan vind ik iemand als Harm of die donkere, hoe heet ze ook al weer, veel interessanter. Het is net 'n Mariah Carey maar dan zonder de geweldige looks, (ik bedoel zo'n beauty is 't nou ook weer niet) en uiteraard zonder 'n overweldigende stem, en dan blijft er weinig over.quote:Op zondag 12 februari 2006 14:46 schreef WithMe het volgende:
[..]
Waarom kan dat niet? Ik vind het geen stomme naam, bovendien kan zij er niets aan doen dat ze met die naam is geboren.
En Maud is cool!
Ik mag d'r best Flodder noemenquote:Op zondag 12 februari 2006 14:48 schreef Eveli het volgende:
Ze is gewoon lekker Hollands en ik denk dat veel mensen zich wel met haar kunnen identificeren. Daarom zal zij een beter idool kunnen zijn dan bijv. Raffaëla.
En inderdaad ga niet zo kinderachtig lopen doen en noem haar gewoon bij haar naam.![]()
Ik vind Ellen juist zo gewoontjes.quote:Op zondag 12 februari 2006 14:49 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik kan het heel lastig uitleggen, maar Ellen vind ik spannender dan FLoortje. Ellen wijkt af van de standaard, net als Raffaela. Florotje is zo gewoontjes, zo saaitjes, goed, maar saai. En dat sprekt me niet aan.
Ellen en Raffa wijken juist NIET af van de standaard pop-idolen.quote:Op zondag 12 februari 2006 14:49 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik kan het heel lastig uitleggen, maar Ellen vind ik spannender dan FLoortje. Ellen wijkt af van de standaard, net als Raffaela. Florotje is zo gewoontjes, zo saaitjes, goed, maar saai. En dat sprekt me niet aan.
En dat heb ik dus precies bij Floortje.quote:Op zondag 12 februari 2006 14:51 schreef Eveli het volgende:
[..]
Ik vind Ellen juist zo gewoontjes.Ze valt niet op voor mij, niet qua uiterlijk, niet qua zang en niet qua uitstraling en persoonlijkheid.
En waarin Floortje dan wel?quote:Op zondag 12 februari 2006 14:52 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Ellen en Raffa wijken juist NIET af van de standaard pop-idolen.
Die zie ik dan blijkbaar niet.quote:Op zondag 12 februari 2006 14:55 schreef Eveli het volgende:
[..]
Uitstraling, karakter en identiteit.
De eerste twee punten blinkt ze op uit, op het derde nog niet zo vind ik.quote:Op zondag 12 februari 2006 14:55 schreef Eveli het volgende:
[..]
Uitstraling, karakter en identiteit.
Haar uitstraling en puurheid denk ik. Floortje is niet gemaakt. Net als Harm eigenlijk, ws doet ie het daarom ook zo goed. De meeste idolen meten zich ook een idool-imago aan waardoor het echte eraf gaat. En dat zag ik ook bij Ellen en Raffaela gebeuren in het verloop van Idols.quote:
Ik denk juist dat dat saaie wat jij aan haar vindt een van haar krachten is. Zoals ik eerder zei: Ze is gewoon lekker Hollands en ik denk dat veel mensen zich wel met haar kunnen identificeren.quote:
quote:Op zondag 12 februari 2006 15:00 schreef TheVulture het volgende:
Wat zat die moeder van d'r trouwens allemaal achterlijke handbewegingen te maken in het publiek... ik dacht: "Mens doe rustig, dadelijk verlies je een arm, hij is tenslotte van plastic."
waag het niet om Ellen met Marlies te vergelijken he... dat vond ik zo'n walgelijk wijfquote:Op zondag 12 februari 2006 15:00 schreef chansadres het volgende:
Ellen moet gaan kiezen. Ellen blijven en afvallen, aanpassen en doorgaan. Ik weet niet wat ze zou kiezen maar als ze zich gaat aanpassen zal dat opvallen, want ze is niet poppy... (Beetje zoals Marlies, zij pastte zich ook aan door poppy te doen en viel dwars door de mand.)
Ja.quote:Op zondag 12 februari 2006 15:04 schreef TheVulture het volgende:
Maar even terug naar Floortje... ze verkrachtte trouwens Kylie wel heel erg...
jazeker wel.... ik vind Floortje steeds minder goed worden helaasquote:Op zondag 12 februari 2006 15:04 schreef TheVulture het volgende:
Maar even terug naar Floortje... ze verkrachtte trouwens Kylie wel heel erg...
Dat vroeg ik me ook af. Harm had nog wel lichte kleding aan maar Floortje viel wel op in die kleurquote:Op zondag 12 februari 2006 10:27 schreef Sannelie het volgende:
Waarom hadden zij en Harm eigenlijk geen wit aan?
Ik hoop niet dat Harm de finale haalt. Floortje eigenlijk ook niet, maar die haalt het gewoon, dat lijkt me duidelijk.quote:Op zondag 12 februari 2006 15:09 schreef Serinde het volgende:
[..]
Dat vroeg ik me ook af. Harm had nog wel lichte kleding aan maar Floortje viel wel op in die kleur![]()
Harm vs. Floortje, stiekem hoop ik dat dat de finale wordt![]()
quote:Op zondag 12 februari 2006 15:10 schreef chansadres het volgende:
Wit staat Floortje niet in haar gezicht. Wordt ze te flets aan. Zelfde met Harm. De andere konden het wel hebben. Zeker Ellen ziet in het wit erg mooi it
Ergens hoop ik het omdat ik Harm gewoon leuk vindtquote:Op zondag 12 februari 2006 15:10 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat Harm de finale haalt. Floortje eigenlijk ook niet, maar die haalt het gewoon, dat lijkt me duidelijk.
Wat postte je dan?quote:Op zondag 12 februari 2006 15:15 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Diegene die er niet meer staat, duh. Ik postte wat, en na F5 was ie meteen weer weg
Fastfood is lekker en ik barst van de horrorfilmsquote:Op zondag 12 februari 2006 15:32 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vond het trouwens wel tof dat haar romantische avond bestaat uit fastfood en horrorfilms. Mini-pluspuntje.
Als je dat in een valentijnskaart zet en opstuurt, dan weet ik zeker dat je een kans maaktquote:Op zondag 12 februari 2006 16:04 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Fastfood is lekker en ik barst van de horrorfilms
Ik wil met Floortje wel The Ring kijken onder het genot van een grote bak kipnuggets.quote:Op zondag 12 februari 2006 15:32 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vond het trouwens wel tof dat haar romantische avond bestaat uit fastfood en horrorfilms. Mini-pluspuntje.
Ik ga ook altijd zonder rozenblaadjes in badquote:Op zondag 12 februari 2006 16:06 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Als je dat in een valentijnskaart zet en opstuurt, dan weet ik zeker dat je een kans maakt.
Nou, Floortje hield van veel schuim en geen blaadjes.quote:
Daartussen nog even wat snelle hap halenquote:Op zondag 12 februari 2006 16:33 schreef chansadres het volgende:
Jij gaat naar de disco om af te sluiten met een horrorfilm. CLassic![]()
Ja, ik heb d'r nog eens geod bekeken, en ze ziet er zo gewoon veel beter uitquote:Op zondag 12 februari 2006 17:16 schreef Lynx666 het volgende:
Ik zie het al; Erik gaat voor de looks
Helemaal mee eens! Bij mij precies hetzelfdequote:Op maandag 13 februari 2006 13:40 schreef buzzer het volgende:
FLoortje is bij mij definitief gezakt naar de derde plaats..
ZO goed als ze in het theater was, zo matig vind ik haar de laatste weken..
Wat doet ze dan bij Idols? Ze dacht zeker dat ze hetzelfde pad als Jamai zal gaan lopenquote:Op maandag 13 februari 2006 14:55 schreef Ayaxola het volgende:
Hoorde vanochtend op de radio dat ze al een keer een single had opgenomen, maar die is totaal geflopt. En ze wil liever de musicals in, dan de muziek.
Ze heeft wel een platencontract gehad. Waar heb je het gehoord trouwens?quote:Op maandag 13 februari 2006 14:55 schreef Ayaxola het volgende:
Hoorde vanochtend op de radio dat ze al een keer een single had opgenomen, maar die is totaal geflopt. En ze wil liever de musicals in, dan de muziek.
Waarom doet ze dan mee aan Idolsquote:Op maandag 13 februari 2006 14:55 schreef Ayaxola het volgende:
op de radioquote:Op maandag 13 februari 2006 15:16 schreef WithMe het volgende:
[..]
Ze heeft wel een platencontract gehad. Waar heb je het gehoord trouwens?
Dan kan ze Idols best evrlaten, als ze toch geen carriere zoekt in de popmuziek.quote:
Musicalsterren kunnen ook idolen zijn.quote:Op maandag 13 februari 2006 15:46 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dan kan ze Idols best evrlaten, als ze toch geen carriere zoekt in de popmuziek.
Matig is het goede woord inderdaad.quote:Op maandag 13 februari 2006 13:40 schreef buzzer het volgende:
FLoortje is bij mij definitief gezakt naar de derde plaats..
ZO goed als ze in het theater was, zo matig vind ik haar de laatste weken..
Ach ja, als je jong bent roep je wel eens wat. Ze was zeker teleurgesteld destijds. Idols is in ieder geval een goed podium voor haar om succesvol te worden.quote:Op maandag 13 februari 2006 14:55 schreef Ayaxola het volgende:
Die caps staan gewoon op idolsweb.org hoor. Ik maak ze tenminste zelfquote:
Ja inderdaad, alle eer naar de mensen van idolsweb natuurlijk.quote:Op maandag 13 februari 2006 21:04 schreef Riparius het volgende:
[..]
Die caps staan gewoon op idolsweb.org hoor. Ik maak ze tenminste zelf, maar het valt me nu op dat ik wel vaak dezelfde shots eruit had gepikt.
Boeit verder weinig waar ze vandaan komen. Ze staan nu in het topicquote:Op maandag 13 februari 2006 21:04 schreef Riparius het volgende:
[..]
Die caps staan gewoon op idolsweb.org hoor. Ik maak ze tenminste zelf, maar het valt me nu op dat ik wel vaak dezelfde shots eruit had gepikt.
Is echt niet moeilijk hoor. Ik neem het programma op van een digitale kabeltuner op een dvd-harddisk recorder. Daarna knip ik de reclame eruit en zet ik de show op een dvd. In de computer kan ik dan met VirtualDubMod uitstekende screenshots maken.quote:Op maandag 13 februari 2006 21:06 schreef WithMe het volgende:
[..]
Ja inderdaad, alle eer naar de mensen van idolsweb natuurlijk.![]()
Ik wou dat ik het zelf kon.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |