En nu opeens sorry (nou, bijna sorry dan; sowwy) zeggen? Hoop je zelf niet stiekem op sympathiestemmenquote:

Dat hebben Floortje en ik helemaal niet nodigquote:Op vrijdag 10 februari 2006 16:50 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
En nu opeens sorry (nou, bijna sorry dan; sowwy) zeggen? Hoop je zelf niet stiekem op sympathiestemmen?

Het zit hem in de details héquote:Op vrijdag 10 februari 2006 16:52 schreef Tha_Erik het volgende:
Gelukkig heeft Floortje die niet nodig nee...

Boris en arrogant worden? Dat was hij al voordat hij de auditieruimte binnenstapte.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 13:57 schreef Tom_Tom- het volgende:
Omdat ze vrijwel alleen maar positieve kritiek krijgt loopt ze gevaar om, net als Boris, heel arrogant te worden. En van Boris hebben we na Idols ook weinig meer gehoord.

quote:Op zaterdag 11 februari 2006 14:02 schreef WithMe het volgende:
[..]
Boris en arrogant worden? Dat was hij al voordat hij de auditieruimte binnenstapte.

Inderdaad. Floortje is iedere keer weer verrast en vereerd door de lovende kritieken, daar is echt niets arrogants aan.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 14:04 schreef Californian_dreamer het volgende:
[..]klopt...ik weet niet of Floortje hetzelfde zal overkomen, maar ze is in ieder geval niet arrogant op het moment, dus dat is een pluspunt

Dr 2e performance vond ik weer als vanouds genieten hoorquote:Op zaterdag 11 februari 2006 22:16 schreef charmed_angel het volgende:
Floortje was helaas niet zo goed vanavond

nee ik niet..... Wel beter dan de eerste, maar nog niet top zoals als eerdere optredensquote:Op zaterdag 11 februari 2006 22:18 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Dr 2e performance vond ik weer als vanouds genieten hoor

inderdaadquote:Op zaterdag 11 februari 2006 23:37 schreef Andiyan het volgende:
1e: dramatisch
2e: geweldig
dramatisch + geweldig = matig.

Ik zeg: Je bent zo goed als je laatste performancequote:Op zaterdag 11 februari 2006 23:37 schreef Andiyan het volgende:
1e: dramatisch
2e: geweldig
dramatisch + geweldig = matig.

Tuurlijk wordt je mening gerespecteerdquote:Op zondag 12 februari 2006 00:34 schreef Julia_is_lief het volgende:
Floortje is weldegelijk arro aan het worden helaas..... Die moeder is inderdaad vreselijk irritant!
Ik vind het tijd voor Floortje om te gaan, heb het gehad met haar toneelspel en fake inlevingsvermogen, een houding waar ook de overige kandidaten genoeg van beginnen te krijgen.
Nu zal ik het topic wel weer vergallen, maar hoop dat ook deze mening gerespecteerd wordt!

'Floortje #3: Het keeltje van Idols 3'?quote:Op zondag 12 februari 2006 10:39 schreef charmed_angel het volgende:
De tt klopt niet echt meer.... Ze was gisteren weer niet echt goed.... dus laat dat gouden keeltje maar weg

Het was wel zo dat echt niemand had verwacht dat Serge eruit ging.quote:Op zondag 12 februari 2006 11:54 schreef Peter6000 het volgende:
Weer totale ontreddering bij onze lieve Floortje, als ze hoort welke medekandidaat weg moet
[afbeelding]
Ik vraag me dan af, in hoeverre het oprecht is.
Misschien wel, dat ze zich laat meeslepen in de algehele sfeer

Dit was hartstikke oprecht natuurlijk, het kwam echt voor iedereen als een totale verrassing.quote:Op zondag 12 februari 2006 11:54 schreef Peter6000 het volgende:
Weer totale ontreddering bij onze lieve Floortje, als ze hoort welke medekandidaat weg moet
[afbeelding]

Ik wist niet dat je uberhaupt nog enige vorm van interesse voor haar hadquote:Op zondag 12 februari 2006 11:19 schreef Tha_Erik het volgende:
Flodder, met de week vind ik haar minder interessant worden.

Ik kan er toch niet omheen dat ze kan zingen? In het begin vond ik d'r echt leuk en goed, later alleen nog maar goed, en nu begint ze weer wat af te zwakken.quote:Op zondag 12 februari 2006 13:23 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Ik wist niet dat je uberhaupt nog enige vorm van interesse voor haar had

Ik vind 'r 100% oprecht overkomen hoor. Waar ik bij sommige anderen m'n twijfels heb.quote:Op zondag 12 februari 2006 11:54 schreef Peter6000 het volgende:
[afbeelding]

Het deed me goed om te horen hoorquote:Op zondag 12 februari 2006 13:24 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik kan er toch niet omheen dat ze kan zingen? In het begin vond ik d'r echt leuk en goed, later alleen nog maar goed, en nu begint ze weer wat af te zwakken.

quote:Op zondag 12 februari 2006 13:30 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Het deed me goed om te horen hoor[afbeelding]

Dat is me allang duidelijk, Tha_Erikquote:Op zondag 12 februari 2006 13:32 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Er staan veel kandidaten boven Floortje ni mijn lijstje.

Mijn favorietenlijstje:quote:Op zondag 12 februari 2006 13:39 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Dat is me allang duidelijk, Tha_Erik. Maar elk grijntje pro-Floortje van je bewonder ik

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |