'Floortje #3: Het keeltje van Idols 3'?quote:Op zondag 12 februari 2006 10:39 schreef charmed_angel het volgende:
De tt klopt niet echt meer.... Ze was gisteren weer niet echt goed.... dus laat dat gouden keeltje maar weg
Het was wel zo dat echt niemand had verwacht dat Serge eruit ging.quote:Op zondag 12 februari 2006 11:54 schreef Peter6000 het volgende:
Weer totale ontreddering bij onze lieve Floortje, als ze hoort welke medekandidaat weg moet
[afbeelding]
Ik vraag me dan af, in hoeverre het oprecht is.
Misschien wel, dat ze zich laat meeslepen in de algehele sfeer
Dit was hartstikke oprecht natuurlijk, het kwam echt voor iedereen als een totale verrassing.quote:Op zondag 12 februari 2006 11:54 schreef Peter6000 het volgende:
Weer totale ontreddering bij onze lieve Floortje, als ze hoort welke medekandidaat weg moet
[afbeelding]
Ik wist niet dat je uberhaupt nog enige vorm van interesse voor haar hadquote:Op zondag 12 februari 2006 11:19 schreef Tha_Erik het volgende:
Flodder, met de week vind ik haar minder interessant worden.
Ik kan er toch niet omheen dat ze kan zingen? In het begin vond ik d'r echt leuk en goed, later alleen nog maar goed, en nu begint ze weer wat af te zwakken.quote:Op zondag 12 februari 2006 13:23 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Ik wist niet dat je uberhaupt nog enige vorm van interesse voor haar had
Ik vind 'r 100% oprecht overkomen hoor. Waar ik bij sommige anderen m'n twijfels heb.quote:Op zondag 12 februari 2006 11:54 schreef Peter6000 het volgende:
[afbeelding]
Het deed me goed om te horen hoorquote:Op zondag 12 februari 2006 13:24 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik kan er toch niet omheen dat ze kan zingen? In het begin vond ik d'r echt leuk en goed, later alleen nog maar goed, en nu begint ze weer wat af te zwakken.
quote:Op zondag 12 februari 2006 13:30 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Het deed me goed om te horen hoor[afbeelding]
Dat is me allang duidelijk, Tha_Erikquote:Op zondag 12 februari 2006 13:32 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Er staan veel kandidaten boven Floortje ni mijn lijstje.
Mijn favorietenlijstje:quote:Op zondag 12 februari 2006 13:39 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Dat is me allang duidelijk, Tha_Erik. Maar elk grijntje pro-Floortje van je bewonder ik
Ik vind Ellen vele malen interessanter dan Flodder.quote:
En dat jurkjequote:Op zondag 12 februari 2006 13:26 schreef Timmai het volgende:
Floortje is inderdaad de meest oprechte en pure persoonlijkheid die daar nog zit
@Lynx : kijk, hier hou ik nou van!quote:Op zondag 12 februari 2006 00:42 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Tuurlijk wordt je mening gerespecteerd
Ik vraag me alleen af waarom je haar zo fake vindt?
Ik vind haar nl. nog het meest oprecht overkomen.
Tegen Lynx kan je altijd je afwijkende anti-Floortje mening kwijt. Doe ik ook heel de dagquote:Op zondag 12 februari 2006 14:27 schreef Julia_is_lief het volgende:
[..]
@Lynx : kijk, hier hou ik nou van!
Normaal word je hier meteen afgefikt als je een afijkende mening hebt![]()
Het zou idd knap zijn als je in hun hoofd kunt kijkenquote:Op zondag 12 februari 2006 14:27 schreef Julia_is_lief het volgende:
tja, het is gewoon een gevoelIk vind Ellen de meest oprechte van het stel, samen met Angelique.
Leg dan eens uit waarom? En kom niet telkens aan met dat Floortje te gewoon of perfect is. Nee, leg eens uit wat er zo boeiend is aan Ellen, want dat zie ik totaal niet (als er al iets boeiends aan haar is).quote:Op zondag 12 februari 2006 13:59 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik vind Ellen vele malen interessanter dan Flodder.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |