Nou vond die van Tha_Erik beledigend lelijk maar ach. Misschien stemmen alle gothics dan ook op Floortje! Hoe meer stemmen, hoe meer vreugdquote:Op dinsdag 14 februari 2006 23:36 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Een Floortje avatar is net als een Floortje optreden. Zelfs een slechte is een mooie![]()
Ach we weten wel beter hoe Floortje er uit zietquote:Op woensdag 15 februari 2006 00:57 schreef chansadres het volgende:
[..]
Nou vond die van Tha_Erik beledigend lelijk maar ach. Misschien stemmen alle gothics dan ook op Floortje! Hoe meer stemmen, hoe meer vreugd
quote:Op woensdag 15 februari 2006 20:38 schreef charmed_angel het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Boven water, onder water, ik vind alles best bij Floortjequote:Op woensdag 15 februari 2006 20:42 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik moet toch zeggen dat ze er onder water best leuk uitziet.
same goes for me, Floortjequote:Op woensdag 15 februari 2006 20:44 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Boven water, onder water, ik vind alles best bij Floortje![]()
quote:Op woensdag 15 februari 2006 21:37 schreef WithMe het volgende:
Wie nu nog durft te beweren dat Floortje een doorsnee uitstraling heeft.![]()
Ze heeft een waanzinnig mooie lach.quote:Op woensdag 15 februari 2006 23:05 schreef chansadres het volgende:
Vooral deze: http://i13.photobucket.com/albums/a291/Charmed-angel/31.jpg is echt hemels
Maar ik vind die onderwaterfilmpjes juist helemaal niet mooi. Alle finalisten keken gewoon raar of niet aantrekkelijk. Beetje, leuk geprobeerd maar het werkte niet. En voor die beelden heeft Raff zoveel moeite moeten doen
En dat jurkje![]()
Omdat ze het waard isquote:Op woensdag 15 februari 2006 23:33 schreef Svensational het volgende:
Breedte: 689px!!!
Maar ze had wel een tof jurkje aan!
Doorgaans worden ze daar juist lelijker vanquote:
Alles met Floortje kan niet lelijker zijn maar minder knap!quote:Op woensdag 15 februari 2006 23:37 schreef Svensational het volgende:
[..]
Doorgaans worden ze daar juist lelijker van!
Amenquote:Op woensdag 15 februari 2006 23:39 schreef chansadres het volgende:
[..]
Alles met Floortje kan niet lelijker zijn maar minder knap!
Laat de like maar weg!quote:
quote:Op donderdag 16 februari 2006 00:38 schreef Lynx666 het volgende:
Ik kan er úúúren naar kijken![]()
niet alleen kijken![]()
Goh, die had ik zondag ook al gepost, hierquote:Op woensdag 15 februari 2006 23:28 schreef Lynx666 het volgende:
En als laatste nog even die lach zonder microfoon ervoor
Ik wist wel dat ie al in een vorig topic voorbij gekomen was, maar ik kwam m weer tegen tijdens het zoeken naar goeie frames waar Floortje er helemaal in dat jurkje (quote:Op donderdag 16 februari 2006 02:37 schreef Riparius het volgende:
[..]
Goh, die had ik zondag ook al gepost, hier![]()
Dream dream dream dream dream dream dreamquote:Op donderdag 16 februari 2006 12:53 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Ik wist wel dat ie al in een vorig topic voorbij gekomen was, maar ik kwam m weer tegen tijdens het zoeken naar goeie frames waar Floortje er helemaal in dat jurkje () op staat. T was gewoon weer te mooi om te laten liggen
Wie weet hoe jij er uitziet onder water?quote:Op woensdag 15 februari 2006 23:05 schreef chansadres het volgende:
Vooral deze: http://i13.photobucket.com/albums/a291/Charmed-angel/31.jpg is echt hemels
Maar ik vind die onderwaterfilmpjes juist helemaal niet mooi. Alle finalisten keken gewoon raar of niet aantrekkelijk. Beetje, leuk geprobeerd maar het werkte niet. En voor die beelden heeft Raff zoveel moeite moeten doen
En dat jurkje![]()
Ik laat haar toch liever onderwaterquote:Op donderdag 16 februari 2006 16:09 schreef Eveli het volgende:
[..]
Wie weet hoe jij er uitziet onder water?
Floortje blijft gewoon waanzinnig leuk, zowel onder water als erboven.
Beetje onze favoriet verzuipenquote:Op donderdag 16 februari 2006 16:11 schreef Woelli het volgende:
[..]
Ik laat haar toch liever onderwater![]()
Ze kan haar adem toch inhouden?quote:
Kan jij dat ook?quote:Op donderdag 16 februari 2006 16:32 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ze kan haar adem toch inhouden?.
Ik verzuip wel gewoon, scheelt iedereen hier weer een hoop moeite.quote:
Neeeequote:Op donderdag 16 februari 2006 16:35 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik verzuip wel gewoon, scheelt iedereen hier weer een hoop moeite.![]()
quote:Op donderdag 16 februari 2006 16:47 schreef chansadres het volgende:
[..]
Neeee
springt het water in en redt Tha_Erik
Ik heb toch iemand nodig waar ik hevige discussie's mee kan voeren
Zeker pas als Floortje de finale gewonnen hadquote:Op donderdag 16 februari 2006 16:50 schreef Lynx666 het volgende:
Ik had je er ook wel uitgehaald hoor....
....uiteindelijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |