Raf moet volgens jou niet succesvol worden, anders is ze niet speciaal meer.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 23:50 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Laat Flo maar winnen, en Raf bevallen, en daarna kan Raf met een plaat komen, als ze eerste plaat van Flo weer is weggezakt.
Whehe, had em even omgedraaidquote:Op zaterdag 18 februari 2006 23:50 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Laat Flo maar winnen, en Raf bevallen, en daarna kan Raf met een plaat komen, als ze eerste plaat van Flo weer is weggezakt.
Raf is een uitzondering (ja mijn argumentatie rammelt aan alle kantenquote:Op zaterdag 18 februari 2006 23:50 schreef WithMe het volgende:
[..]
Raf moet volgens jou niet succesvol worden, anders is ze niet speciaal meer.![]()
O jee, nu voel ik me echt oud. Ik zat gewoon al lang en breed op de middelbare school toen dat nummer bekend werd.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 23:51 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ik vond het eerste nummer een beetje saai, maar het tweede vind ik ook een heel mooi nummer (zong het altijd mee als kleuter) en deed ze ook wel goed. Maar de laatste weken doet ze het wat minder vind ik, ze klinkt wat onzekerder.
quote:Op zaterdag 18 februari 2006 22:12 schreef Tom_Tom- het volgende:
Nou ja, als je eerst een nummer van Anita Meijer zingt ("Ik vind het helemaal geweldig!") en dan nu weer Vera Mann. Dan vind ik dat truttig. En dan denk ik: what's next? Mieke Telkamp?
Halloooohooo.... Floortje = gewoon tuttig, hoorquote:
Jullie schelen 7 jaar, zij vijf, jij 12, het kan bestquote:Op zaterdag 18 februari 2006 23:53 schreef WithMe het volgende:
[..]
O jee, nu voel ik me echt oud. Ik zat gewoon al lang en breed op de middelbare school toen dat nummer bekend werd.
Topper is het! zaterdag ging ze weer helemaal los, en hoe!quote:Op zaterdag 18 februari 2006 22:04 schreef WithMe het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
We schelen 5 jaar, ik ben van '86quote:Op zondag 19 februari 2006 00:18 schreef Svensational het volgende:
[..]
Jullie schelen 7 jaar, zij vijf, jij 12, het kan best!
Ik kreeg voor het eerst kippenvelquote:Op zondag 19 februari 2006 00:21 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Topper is het! zaterdag ging ze weer helemaal los, en hoe!![]()
Bij liedje twee zeker?quote:Op zondag 19 februari 2006 00:26 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Ik kreeg voor het eerst kippenvel
Daar is bij mij wel wat voor nodig
Idd.quote:Op zondag 19 februari 2006 00:28 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Bij liedje twee zeker?![]()
Echt, dat liedje zong ze echt SUPER! echt met veel gevoel gezongen, super gewoon!
Sluit ik mij graag bij aan.quote:Op zondag 19 februari 2006 00:29 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Idd.!
Mên, geniaal was dat
*clip weer opzet*
Oh ja, Globe was 17, jij was 19quote:Op zondag 19 februari 2006 00:22 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
We schelen 5 jaar, ik ben van '86.
Maar boeiend.
ik zet hem steeds weer op. echt zo briljant gewoonquote:Op zondag 19 februari 2006 00:29 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Idd.!
Mên, geniaal was dat
*clip weer opzet*
"Nog een kans" was idd het beste wat Floortje ooit heeft gezongen... ik was er zowaar door geraakt...quote:Op zondag 19 februari 2006 04:04 schreef chansadres het volgende:
2e optreden was gewoon fenomenaal. Laat die jury oprotten met hun commentaar over liedjeskeuze! Dit is geweldig. Punt!
Nou ja kom op, iedereen weet gewoon dat Floortje gaat winnen, inclusief zijzelf. Voor haar was het ook de eerste keer dat ze op de kruk kwam, dat is voor iedereen schrikken. Raffalea en Angelique hebben er al eerder gezeten, en weten dus hoe het voelt.quote:Op zondag 19 februari 2006 10:10 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Maar ze is voor mij gisteravond definitief door het ijs gegaan met haar reactie toen ze naar de kruk moest... eerst zegt ze dat je er nu iedere week rekening meehoudt dat je erop komt te zitten (wat ook zo maar kan, niemand is meer veilig) maar vervolgens zwaar verongelijkt op die kruk plaatsnemen alsof je de wereld niet meer snapt... vond het erg arrogant, ze is zo eager om het te winnen... Angelique en Ellen genieten gewoon week na week en voor hen is een exit niet allesoverheersend, voor Floortje wel, die is zooo bezig met de winst.... en om over haar draak van een moeder maar te zwijgen...
Hele andere outfit tochquote:Op zondag 19 februari 2006 10:42 schreef Timmai het volgende:
Floortje had bij der eerste optreden trouwens andere schoenen aan dan bij de opening, viel me net op
Hier sluit ik me volledig bij aan.quote:Op zondag 19 februari 2006 10:37 schreef _Arual_ het volgende:
Wat een tutje zeg. Die kleren. Die liedjes. Nee.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |