Uit rusten doe ik niet aanquote:Op maandag 13 februari 2006 13:21 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Maar dan zou je juist op maandag lekker kunnen uitrusten aangezien je zaterdag en zondag al druk bent geweest met je vrienden
naquote:Op maandag 13 februari 2006 13:24 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Is dat voor of na je broodjes kroket?
ik zei alleen dat ik mijn boot in de op wouquote:
En ik wilde alleen behulpzaam zijnquote:Op maandag 13 februari 2006 13:25 schreef vlad het volgende:
[..]
ik zei alleen dat ik mijn boot in de op wou![]()
Whehehe, ik zou ook niet meebetalen aan tamponsquote:Op maandag 13 februari 2006 13:25 schreef ijsmeis het volgende:
Ik heb cadeautjes gevonden voor mijn moeder![]()
!
Alleen nu wil een van mijn broers niet eens meebetalen geloof ik.
ik poste al lang en bred voor mn modschap dor slotjes heenquote:Op maandag 13 februari 2006 13:25 schreef Klonk het volgende:
het begint traditie te worden, allexxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx moet altijd ff na het slotje posten, machtsmisbruik zeg ik je
Tsjek!quote:Op maandag 13 februari 2006 13:26 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Whehehe, ik zou ook niet meebetalen aan tampons
quote:-weg- zegt:
ja is goed
Anne. zegt:
wat? meebetalen of zelf iets halen?
-weg- zegt:
meebetalen
Jij ook alquote:Op maandag 13 februari 2006 13:26 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik poste al lang en bred voor mn modschap dor slotjes heen
hij kan nu eindelijk het laatste woord hebbenquote:Op maandag 13 februari 2006 13:25 schreef Klonk het volgende:
het begint traditie te worden, allexxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx moet altijd ff na het slotje posten, machtsmisbruik zeg ik je
niet zo erg als nu, topic gesloten een minuut later kom je er nog een keer doorheenpostenquote:Op maandag 13 februari 2006 13:26 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik poste al lang en bred voor mn modschap dor slotjes heen
Gewoon kwekken!quote:Op maandag 13 februari 2006 13:27 schreef Richboy het volgende:
Dus dit is weer zo'n slowchat... Kan iemand mij even vertellen hoe of wat het hier werkt? Ik geen zin in weer gezeik..
dit is een slowchatquote:Op maandag 13 februari 2006 13:27 schreef Richboy het volgende:
Dus dit is weer zo'n slowchat... Kan iemand mij even vertellen hoe of wat het hier werkt? Ik geen zin in weer gezeik..
Wat doet je pa voor werk?quote:Op maandag 13 februari 2006 13:27 schreef Richboy het volgende:
over tampons enzoquote:Op maandag 13 februari 2006 13:28 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Gewoon kwekken!
Maar niet over oninteressante dingen zoals ik doe.
quote:Op maandag 13 februari 2006 13:28 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Gewoon kwekken!
Maar niet over oninteressante dingen zoals ik doe.
slowchat = een mooi onderwerp waar we over gaan discuserenquote:Op maandag 13 februari 2006 13:27 schreef Richboy het volgende:
Vrouwenquote:Op maandag 13 februari 2006 13:28 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
HERM! Je moet wel even vragen wát ik heb gehaald!
voor zichzelf denk ik als ik afga op welke toon ze haar post neerzetquote:Op maandag 13 februari 2006 13:29 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Vrouwen
Heb je geen tampons gehaald dan?
Neequote:Op maandag 13 februari 2006 13:29 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Vrouwen
Heb je geen tampons gehaald dan?
nu nog een vriendinquote:Op maandag 13 februari 2006 13:29 schreef Fugie het volgende:
mijn bed komt over anderhalve week binnen![]()
![]()
![]()
M'n vader heeft het familie bedrijf over genomen, ze maken verschillende plastic producten.quote:Op maandag 13 februari 2006 13:28 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Wat doet je pa voor werk?
flauwquote:Op maandag 13 februari 2006 13:30 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Nee!
Ik heb een mobiele telefoon gekocht! En een nieuw badmeubel, want dat hebben we eigenlijk niet
.
En op de dag zelf haal ik nog wel een bosje bloemen.
En ik heb babyfoto's gevonden toen ze 20 was ofzo! Die ga ik overal ophangen.
quote:Op maandag 13 februari 2006 13:30 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Nee!
Ik heb een mobiele telefoon gekocht! En een nieuw badmeubel, want dat hebben we eigenlijk niet
.
En op de dag zelf haal ik nog wel een bosje bloemen.
En ik heb babyfoto's gevonden en foto's van toen ze 20 was ofzo! Die ga ik overal ophangen.
De verschillen tussen de nieuwe 997 Turbo en de 997 GT3?quote:Op maandag 13 februari 2006 13:28 schreef vlad het volgende:
[..]
slowchat = een mooi onderwerp waar we over gaan discuseren![]()
heel grondig en serieus![]()
jij trapt af ok?![]()
vuilniszakkenquote:Op maandag 13 februari 2006 13:31 schreef Richboy het volgende:
[..]
M'n vader heeft het familie bedrijf over genomen, ze maken verschillende plastic producten.
Ik ben het nét geweestquote:Op maandag 13 februari 2006 13:30 schreef vlad het volgende:
[..]
voor zichzelf denk ik als ik afga op welke toon ze haar post neerzet![]()
A:rbeide:rquote:Op maandag 13 februari 2006 13:31 schreef Richboy het volgende:
[..]
M'n vader heeft het familie bedrijf over genomen, ze maken verschillende plastic producten.
quote:
quote:Een vaak gestelde vraag is wie nu Kwik is en wie Kwek en Kwak zijn. Kwik is de blauwe, Kwek de rode en Kwak is aan de groene kleur te herkennen.
dat is te simpel, wel 'n turbo en geen turbo.quote:Op maandag 13 februari 2006 13:32 schreef Richboy het volgende:
[..]
De verschillen tussen de nieuwe 997 Turbo en de 997 GT3?
da's geen scquote:Op maandag 13 februari 2006 13:32 schreef Richboy het volgende:
[..]
De verschillen tussen de nieuwe 997 Turbo en de 997 GT3?
Ze vindt alles leukquote:Op maandag 13 februari 2006 13:32 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Wat veel dingen man
Maar wel leuk, opzich
deze is gewoon te makkelijkquote:Op maandag 13 februari 2006 13:32 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik ben het nét geweest![]()
!
Ik ben kei en kei en kei vrolijk heur! Kijk maar:![]()
FIEDELDIEDEL
![]()
.
Nee even serieus, ik ben de laatste 2 maanden een sjagrijnig kutkind.
Er is iets mis met me, maar de dokter weet nog steeds niet wat. En daar wordt je best wel moe van.
En ik heb voor het eerst bloed moeten prikken en toen viel ik bijna flauw.
Vooral toen ze zei dat ik 4 buisjes moest vullen. En toen keek ik. En toen zag ik het bloed in dat buisje spuiten.![]()
![]()
!
Zo post ze altijd, daarom is ze ook mod van Pub gewordenquote:Op maandag 13 februari 2006 13:30 schreef vlad het volgende:
[..]
voor zichzelf denk ik als ik afga op welke toon ze haar post neerzet![]()
russische mail order ?quote:Op maandag 13 februari 2006 13:31 schreef M5 het volgende:
[..]
die komt ook over ander halve week binnen, post order eeh
Mietjequote:Op maandag 13 februari 2006 13:32 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik ben het nét geweest![]()
!
Ik ben kei en kei en kei vrolijk heur! Kijk maar:![]()
FIEDELDIEDEL
![]()
.
Nee even serieus, ik ben de laatste 2 maanden een sjagrijnig kutkind.
Er is iets mis met me, maar de dokter weet nog steeds niet wat. En daar wordt je best wel moe van.
En ik heb voor het eerst bloed moeten prikken en toen viel ik bijna flauw.
Vooral toen ze zei dat ik 4 buisjes moest vullen. En toen keek ik. En toen zag ik het bloed in dat buisje spuiten.![]()
![]()
!
Lekker makkelijkquote:Op maandag 13 februari 2006 13:33 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ze vindt alles leuk! Maar aan de ene kant is ze best moeilijk, want ze heeft niet echt hobbies ofzo.
Dus dan is het standaard altijd een bloemetje of iets voor in bad.
En qua handling? circuitperformance? prijs/presatie?quote:Op maandag 13 februari 2006 13:32 schreef M5 het volgende:
[..]
dat is te simpel, wel 'n turbo en geen turbo.
miljoenen vuilniszakken?quote:Op maandag 13 februari 2006 13:33 schreef Richboy het volgende:
[..]
Wat nou arbeider? Het is wel een miljoenenebedrijf
quote:Op maandag 13 februari 2006 13:33 schreef ijsmeis het volgende:
Ik praat trouwens alsof ik 2 jaar ben ofzo.
Ik zal even beter mijn best doen!
En, En, en toen, en toen.quote:Op maandag 13 februari 2006 13:33 schreef ijsmeis het volgende:
We kennen je niet andersquote:Op maandag 13 februari 2006 13:33 schreef ijsmeis het volgende:
pooierbakkenquote:Op maandag 13 februari 2006 13:34 schreef Richboy het volgende:
[..]
En qua handling? circuitperformance? prijs/presatie?
Al was het een miljardenbedrijf, het blijft een a:rbeide:rquote:Op maandag 13 februari 2006 13:33 schreef Richboy het volgende:
[..]
en dan noemen ze mij een patserquote:Op maandag 13 februari 2006 13:33 schreef Richboy het volgende:
[..]
Geen vuilniszakken!quote:Op maandag 13 februari 2006 13:34 schreef vlad het volgende:
[..]
miljoenen vuilniszakken?![]()
is daar veel mee te verdienen?![]()
Ik Ik Ikquote:Op maandag 13 februari 2006 13:34 schreef M5 het volgende:
[..]
En, En, en toen, en toen.
schattig hoor
Hugo is meer into de Porsche's andersquote:Op maandag 13 februari 2006 13:35 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Al was het een miljardenbedrijf, het blijft een a:rbeide:r
Je bent trouwens wel een extreem slechte kloon van een niet-student die poogt een corpsballen-kloon aan te maken
Ik verdenk Alexxxx weer
Handling: AWD voor de Turbo, RWD voor de GT3quote:Op maandag 13 februari 2006 13:34 schreef Richboy het volgende:
[..]
En qua handling? circuitperformance? prijs/presatie?
ijssmeis: maak je voor een keer in je leven nuttig en doe eens een kloontestquote:Op maandag 13 februari 2006 13:35 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Je bent trouwens wel een extreem slechte kloon van een niet-student die poogt een corpsballen-kloon aan te maken
Ik verdenk Alexxxx weer
Kun je geen dvdspeler voor me regelen danquote:Op maandag 13 februari 2006 13:35 schreef Richboy het volgende:
[..]
Geen vuilniszakken!
Covers van scheerapparaten, DVD-spelers, mobiele telefoons enzo
vuilniszakken dus.quote:Op maandag 13 februari 2006 13:35 schreef Richboy het volgende:
[..]
Geen vuilniszakken!
Covers van scheerapparaten, DVD-spelers, mobiele telefoons enzo
Hoezo een arbeider?!?quote:Op maandag 13 februari 2006 13:35 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik verdenk Alexxxx weer
Mijn billen en tieten hangen op de grond hoorquote:Op maandag 13 februari 2006 13:36 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Lichamelijk gaat het opzich wel ja
JA FLAUW HE!
Helegaar niet.quote:Op maandag 13 februari 2006 13:36 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Hugo is meer into de Porsche's anders
ja, dat doen we ook jaquote:
nee joh, groene en grijze rol containersquote:
users die het hardste roepen dat ze geen kloon zijn, zijn vaak de ergste kloonsquote:Op maandag 13 februari 2006 13:37 schreef Richboy het volgende:
[..]
Hoezo een arbeider?!?
En stop nou 'ns met zeiken dat ik een kloon (?) ben!
quote:Op maandag 13 februari 2006 13:37 schreef Richboy het volgende:
[..]
Hoezo een arbeider?!?
Verschil is wel dat ik er zelf voor heb gewerktquote:Op maandag 13 februari 2006 13:37 schreef vlad het volgende:
[..]
ja, dat doen we ook ja![]()
maar het verschil is dat hij patst met een miljoenenbedrijf en jij met een mattenset![]()
moet je opstaanquote:Op maandag 13 februari 2006 13:37 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Mijn billen en tieten hangen op de grond hoor.
Sorry, de DVD spelers zelf komen niet bij ons, m'n vader maakt alleen de kappen/covers.quote:Op maandag 13 februari 2006 13:36 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Kun je geen dvdspeler voor me regelen dan?
Ik heb er al een, maar dan verpats ik die wel, of ik geef hem aan mijn moeder![]()
De werkende mens wordt ook wel arbeider genoemd.quote:Op maandag 13 februari 2006 13:37 schreef Richboy het volgende:
[..]
Hoezo een arbeider?!?
Zijn kloons vielen tot nu toe anders wel vrij snel door de mandquote:Op maandag 13 februari 2006 13:37 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Helegaar niet.
Maar hij zou nooit zo'n slechte kloon aanmaken
foto'squote:Op maandag 13 februari 2006 13:37 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
quote:Op maandag 13 februari 2006 13:38 schreef Richboy het volgende:
[..]
Sorry, de DVD spelers zelf komen niet bij ons, m'n vader maakt alleen de kappen/covers.
Dat is wel een heel vreemde houding om in genomen te worden zegquote:Op maandag 13 februari 2006 13:37 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Moet je gaan fitnessenquote:Op maandag 13 februari 2006 13:37 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
een eenmanszaakquote:Op maandag 13 februari 2006 13:38 schreef Richboy het volgende:
[..]
Sorry, de DVD spelers zelf komen niet bij ons, m'n vader maakt alleen de kappen/covers.
quote:
Dus toch een arbeiderquote:
GODDOMME WAT BEN JIJ AFSCHUWELIJKquote:Op maandag 13 februari 2006 13:38 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Verschil is wel dat ik er zelf voor heb gewerkt
ik ga geen open deurtjes intrappenquote:Op maandag 13 februari 2006 13:39 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Tsss.
In 2 jaar kun je best een hoop veranderen.
quote:Op maandag 13 februari 2006 13:39 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
GODDOMME WAT BEN JIJ AFSCHUWELIJK
update.zip dan?quote:Op maandag 13 februari 2006 13:39 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Tsss.
In 2 jaar kun je best een hoop veranderen.
Ik studeer in Tilburg, ben lid van TSC St. Olof.quote:Op maandag 13 februari 2006 13:38 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
De werkende mens wordt ook wel arbeider genoemd.
Waar studeer je en van welke vereniging ben je lid?
gelukkig doet iemand anders het welquote:Op maandag 13 februari 2006 13:40 schreef vlad het volgende:
[..]
update.zip dan?![]()
zet je webcam maar aan. zal beloven dat ik ze niet op inet zet
![]()
ook weer limburgquote:Op maandag 13 februari 2006 13:40 schreef Richboy het volgende:
[..]
Ik studeer in Tilburg, ben lid van TSC St. Olof.
Afhankelijk van je merk & type moet dat wel lukkenquote:Op maandag 13 februari 2006 13:39 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
.
Een cover van een mobieltje dan?
Grapjasquote:Op maandag 13 februari 2006 13:40 schreef vlad het volgende:
[..]
update.zip dan?![]()
zet je webcam maar aan. zal beloven dat ik ze niet op inet zet
![]()
Voor onbeperkt of wat?quote:Op maandag 13 februari 2006 13:41 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
JA!
Dat wil ik. 45 euro per maand![]()
!
Goed gegoogled Alexxxxx!quote:Op maandag 13 februari 2006 13:40 schreef Richboy het volgende:
[..]
Ik studeer in Tilburg, ben lid van TSC St. Olof.
Ehhh, hmm. Tsjah.. Geen idee eigenlijkquote:Op maandag 13 februari 2006 13:41 schreef Richboy het volgende:
[..]
Afhankelijk van je merk & type moet dat wel lukken
Hij deed ook niet echt z'n best om anoniem te blijven eh rukkertjequote:Op maandag 13 februari 2006 13:38 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Zijn kloons vielen tot nu toe anders wel vrij snel door de mand
Geen idee. Ik denk het wel.quote:
je zegt net dat je vader alleen de kappen/covers maakt, en nu heeft ie in eens 80 man in dienstquote:
190D ben je nu wel kwijtquote:Op maandag 13 februari 2006 13:42 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Hij deed ook niet echt z'n best om anoniem te blijven eh rukkertje
190D leende hij van mij en Zonda_F had hij gemaakt alleen voor de SC
Als Peu het niet kent bestaat het nietquote:Op maandag 13 februari 2006 13:42 schreef PeuRac het volgende:
hoe heet het bedrijf van je pa dan Richboy
spuitelfquote:Op maandag 13 februari 2006 13:43 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Lesje aardrijkskunde hebben?
Waar?quote:
Waarom wil je dat weten? Ik hecht wel wat waarde aan m'n privacy...!quote:Op maandag 13 februari 2006 13:42 schreef PeuRac het volgende:
hoe heet het bedrijf van je pa dan Richboy
Kloonquote:Op maandag 13 februari 2006 13:45 schreef Richboy het volgende:
[..]
Waarom wil je dat weten? Ik hecht wel wat waarde aan m'n privacy...!
Ik verdenk iemand anders.quote:Op maandag 13 februari 2006 13:35 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik verdenk Alexxxx weer
weet ik, wou alleen even weten of jullie dat wel wistenquote:
Herm, op msnquote:
quote:Op maandag 13 februari 2006 13:45 schreef vlad het volgende:
[..]
weet ik, wou alleen even weten of jullie dat wel wisten![]()
dus je bent geslaagd![]()
Privacyquote:Op maandag 13 februari 2006 13:45 schreef Richboy het volgende:
[..]
Waarom wil je dat weten? Ik hecht wel wat waarde aan m'n privacy...!
Ja boeiend dat ik die kwijt ben...quote:Op maandag 13 februari 2006 13:44 schreef PeuRac het volgende:
[..]
190D ben je nu wel kwijt![]()
En Alexxxx kan ook betere kloons maken dan dit volgens mij, Dangel trapten ook een flink aantal mensen in
xtreem is geen kloon, tenzij Alexxxx stiekum in Vorden woontquote:Op maandag 13 februari 2006 13:45 schreef Klonk het volgende:
[..]
xtreem ook een kloon van alexxxxx ?![]()
![]()
..? Dus ik moet de naam van m'n vaders bedrijf noemen om van dat gezeur af te komen?quote:
alles kanquote:Op maandag 13 februari 2006 13:46 schreef PeuRac het volgende:
[..]
xtreem is geen kloon, tenzij Alexxxx stiekum in Vorden woont![]()
quote:Op maandag 13 februari 2006 13:45 schreef Hugster het volgende:
Peu wat ben je je weer uitermate sneu aan het profileren knakker
Je bent echt een lachtertje.
man, dat doe je toch niet????quote:Op maandag 13 februari 2006 13:47 schreef Richboy het volgende:
[..]
..? Dus ik moet de naam van m'n vaders bedrijf noemen om van dat gezeur af te komen?
Nou, goed dan:
Het is Rompa Plastics.
achter de schermen bijlezenquote:Op maandag 13 februari 2006 13:43 schreef Klonk het volgende:
waar is allexxxxxx toch ?
mooie tokoquote:Op maandag 13 februari 2006 13:47 schreef Richboy het volgende:
[..]
..? Dus ik moet de naam van m'n vaders bedrijf noemen om van dat gezeur af te komen?
Nou, goed dan:
Het is Rompa Plastics.
je kunt gewoon bellen: 3176 5937700quote:Op maandag 13 februari 2006 13:48 schreef vlad het volgende:
[..]
man, dat doe je toch niet????![]()
![]()
je gaat toch niet zomaar de naam van je vaders bedrijf op internet zetten?![]()
nu weet iedereen waar de losgeldbrief naartoe gestuurd moet worden![]()
via Xtreem uit ik al mn rechtse ballengevoelens.... Ik dacht dat jullie hem eerder zouden ontdekken, met die X zo prominent aan het beginquote:Op maandag 13 februari 2006 13:45 schreef Klonk het volgende:
[..]
xtreem ook een kloon van alexxxxx ?![]()
![]()
dat is wel weer handig danquote:Op maandag 13 februari 2006 13:49 schreef Klonk het volgende:
[..]
je kunt gewoon bellen: 3176 5937700
Goed gevondenquote:Op maandag 13 februari 2006 13:49 schreef Klonk het volgende:
[..]
je kunt gewoon bellen: 3176 5937700
quote:Op maandag 13 februari 2006 13:48 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
TilburgDe stad van de roze kermis en BrauN
Mijn kloontje is heul geen brabander
merk je nog welquote:
kopje koffiequote:Op maandag 13 februari 2006 13:50 schreef Richboy het volgende:
[..]
Goed gevonden
Willen jullie nog meer weten?![]()
Jezus, wat een gezelligheid hier.
Die tvp heeft geen zin, voordat je weer hier bent zijn wij een SC verderquote:
Is die xtreem ook uit Tilburg?quote:Op maandag 13 februari 2006 13:49 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
via Xtreem uit ik al mn rechtse ballengevoelens.... Ik dacht dat jullie hem eerder zouden ontdekken, met die X zo prominent aan het begin
Trouwens, ging jij je blauwe kleurtje niet inleveren en minder internetten?quote:
Wtf, hoelang lurk je al hier?quote:
Ja beeb, vandaag of morgenquote:Op maandag 13 februari 2006 13:52 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Trouwens, ging jij je blauwe kleurtje niet inleveren en minder internetten?
ik heb liever boter-kruimelvlaaiquote:Op maandag 13 februari 2006 13:52 schreef ijsmeis het volgende:
Oi Fwnk!
[..]
Ik krijg vanavond weer kersenvlaai. Muhahah.
quote:Op maandag 13 februari 2006 13:54 schreef Fugie het volgende:
kloontjes zijn zo triest, net als solomen eh alexxx
Oh okayquote:Op maandag 13 februari 2006 13:54 schreef Klonk het volgende:
komt op hetzelfde neer.
ben je nog boos dat ik je al na 2 posts ontmaskerd had?quote:Op maandag 13 februari 2006 13:54 schreef Fugie het volgende:
kloontjes zijn zo triest, net als solomen eh alexxx
quote:Op maandag 13 februari 2006 13:55 schreef PeuRac het volgende:
oke, t wordt nu echt fucking druk met klonen
Ik beken schuldquote:
ja, bij ons tenminste welquote:Op maandag 13 februari 2006 13:54 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Oh okay.
Maar gewone kruimelenvlaai is toch met pudding?
Neeeeeeee hequote:Op maandag 13 februari 2006 13:54 schreef Solomen het volgende:
Hallo Allemaal! me internet was kapot hahahaha vanaf vanaag ben ik er weer
[frans accent] Ze kloonzjat! [/frans accent]quote:Op maandag 13 februari 2006 13:55 schreef PeuRac het volgende:
oke, t wordt nu echt fucking druk met klonen
Nee.quote:Op maandag 13 februari 2006 13:56 schreef PeuRac het volgende:
Ik ben hier dus volgens mij echt de enige zonder kloons
Lul nietquote:
in een half uur tijd 211 repliesquote:
Neem je je kloon mee?quote:Op maandag 13 februari 2006 13:57 schreef Xtreem het volgende:
heren, ik gaat weer verder met studeren...
Veel plezier met de kloontjes
jismeisquote:
Ik ookquote:Op maandag 13 februari 2006 13:56 schreef PeuRac het volgende:
Ik ben hier dus volgens mij echt de enige zonder kloons
nu wel boot?quote:
Heb ik nietquote:
hahahaha wat leuk inderdaad hahahahahaquote:Op maandag 13 februari 2006 13:57 schreef Solomen het volgende:
hermandeperman leuk he@home had ons afgesloten maar nu dus niet meer
813 denk ikquote:Op maandag 13 februari 2006 13:58 schreef Alexxxxx het volgende:
ik bben poepen, ik zie jullie in 812 wel weer denk ik
Hoezoquote:Op maandag 13 februari 2006 13:58 schreef Fwnk het volgende:
Ik ben blij at ik zover van Limburg weg woon
wij ookquote:Op maandag 13 februari 2006 13:58 schreef Fwnk het volgende:
Ik ben blij at ik zover van Limburg weg woon
quote:Op maandag 13 februari 2006 13:58 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
hahahaha wat leuk inderdaad hahahahaha![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
!
Hoi Alexxxxxquote:Op maandag 13 februari 2006 13:59 schreef Richboy het volgende:
Jezus wat een drukte hier. Ik dacht dat onze societeit druk kon zijn!
Tjabbo, als je een kloon aanmaakt, doe het dan goedquote:Op maandag 13 februari 2006 13:59 schreef Richboy het volgende:
Jezus wat een drukte hier. Ik dacht dat onze societeit druk kon zijn!
omgquote:Op maandag 13 februari 2006 14:00 schreef Unimog het volgende:
Met deze invasie aan klonen moet ik mijn gezicht ook even laten zien natuurlijk
Moet haast welquote:Op maandag 13 februari 2006 14:00 schreef Klonk het volgende:
sjoem ofzo was toch ijsmeis ?
Hell noquote:Op maandag 13 februari 2006 14:00 schreef Klonk het volgende:
sjoem ofzo was toch ijsmeis ?
Offline gehaaldquote:Op maandag 13 februari 2006 14:01 schreef Fwnk het volgende:
Anna-Bella had altijd wel een geil fobo, waar heb je die foto's ijsmeis?
Daar ben ik dan nog nooit geweestquote:Op maandag 13 februari 2006 14:01 schreef Hugster het volgende:
en Limburg dient alleen het land door middel van Snowworld Landgraaf
Shit, kan je ze niet effe sturen?quote:Op maandag 13 februari 2006 14:02 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Offline gehaald. 5 dagen geleden.
En chicksquote:Op maandag 13 februari 2006 14:01 schreef Hugster het volgende:
en Limburg dient alleen het land door middel van Snowworld Landgraaf
wij gaan altijd lekker naar echte sneeuw, in de eifel ofzo, maar dat weten al die hollanders niet te vindenquote:Op maandag 13 februari 2006 14:02 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Daar ben ik dan nog nooit geweest.
ik heb er geen dus dat is makkelijkquote:Op maandag 13 februari 2006 14:03 schreef PeuRac het volgende:
Als iedereen nu ff zegt welke kloon van hem/haar is, zijn we daar meteen klaar mee
Solomen is van mijquote:Op maandag 13 februari 2006 14:03 schreef PeuRac het volgende:
Als iedereen nu ff zegt welke kloon van hem/haar is, zijn we daar meteen klaar mee
ik ook nietquote:Op maandag 13 februari 2006 14:03 schreef M5 het volgende:
[..]
ik heb er geen dus dat is makkelijk[afbeelding]
Nee gekquote:Op maandag 13 februari 2006 14:03 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Je trekt je af op een gezicht?
Neh, dat meisje zit op een ander forum waar ik zit.
Dat had ik met Dangelquote:Op maandag 13 februari 2006 14:03 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Je trekt je af op een gezicht?
Neh, dat meisje zit op een ander forum waar ik zit.
Kan hier 1 opmerking plaatsen waarna iedereen weet wie je bentquote:
Ik hoop ook nog steeds dat jij een kloon bentquote:Op maandag 13 februari 2006 14:03 schreef PeuRac het volgende:
quote:Op maandag 13 februari 2006 14:02 schreef lipje het volgende:
smiddags..
Voortrekkerrijquote:Op maandag 13 februari 2006 14:04 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Dat had ik met Dangel
Jij ook een mailtje van Lucille gekregen dat je lichamsdonor boos was?
Hoi FWNKquote:Op maandag 13 februari 2006 14:04 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Dat had ik met Dangel
Iedereen weet allang van wie hij isquote:Op maandag 13 februari 2006 14:04 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Kan hier 1 opmerking plaatsen waarna iedereen weet wie je bent
Ben al op meerdere meetings geweest, dus helaas voor jou niet.quote:Op maandag 13 februari 2006 14:04 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik hoop ook nog steeds dat jij een kloon bent
quote:Op maandag 13 februari 2006 14:04 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik hoop ook nog steeds dat jij een kloon bent
Nee.quote:Op maandag 13 februari 2006 14:05 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Voortrekkerrijals user met z'n kloon krijg je meteen een ban
Ik zou willen dat ik hier 1 opmerking kon plaatsen waarna jij hier nooit meer terug komtquote:Op maandag 13 februari 2006 14:04 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik heb de juiste eigenaar nog niet genoemd gezien andersquote:Op maandag 13 februari 2006 14:05 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Iedereen weet allang van wie hij is
Nee, ze is Amerikaansquote:Op maandag 13 februari 2006 14:04 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Dat had ik met Dangel
quote:if you are stealing my pictures i promise you i will use every connection i have to give you QUITE a large fine for BREAKING THE LAW. you see, MY pictures are mine. NOT yours, and if you are posting them somewhere and saying that it's you, not only are you pathetic and need to get a life, but you also have opened yourself up for PROSECUTION for violating copyright laws. hah, you picked the WRONG bitch to fuck with.
Dat plezier gun ik je nietquote:Op maandag 13 februari 2006 14:05 schreef Hugster het volgende:
[..]
Ik zou willen dat ik hier 1 opmerking kon plaatsen waarna jij hier nooit meer terug komt
quote:Op maandag 13 februari 2006 14:05 schreef Hugster het volgende:
[..]
Ik zou willen dat ik hier 1 opmerking kon plaatsen waarna jij hier nooit meer terug komt
quote:Op maandag 13 februari 2006 14:06 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Fwnk gebruik ik om alle oninteressante dingen over mn leven te vertellen
Oepsquote:Op maandag 13 februari 2006 14:06 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Nee, ze is Amerikaans. Dus die komt hier niet.
Ik heb haar wel eens voor de gein gevraagd of ze niet een foto kon maken waar "Fok!" op stond, om te bewijzen of ze het wel echt was.
Maar ik zie nu dat ik dit heb gekregen:
[..]
doe danquote:Op maandag 13 februari 2006 14:04 schreef PeuRac het volgende:
[..]
als iedereen nu gewoon even tegen de ander zegt dat je een hekel aan hem/haar hebt, zijn we ook daar meteen klaar meequote:Op maandag 13 februari 2006 14:03 schreef PeuRac het volgende:
Ja, dat dacht ik ook van Dangel, die is Vlaams... Maar een vriend van haar zat op fokquote:Op maandag 13 februari 2006 14:06 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik heb haar wel eens voor de gein gevraagd of ze niet een foto kon maken waar "Fok!" op stond, om te bewijzen of ze het wel echt was.
[..]
quote:Op maandag 13 februari 2006 14:06 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |