ik ook nietquote:Op maandag 13 februari 2006 14:03 schreef M5 het volgende:
[..]
ik heb er geen dus dat is makkelijk[afbeelding]
Nee gekquote:Op maandag 13 februari 2006 14:03 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Je trekt je af op een gezicht?
Neh, dat meisje zit op een ander forum waar ik zit.
Dat had ik met Dangelquote:Op maandag 13 februari 2006 14:03 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Je trekt je af op een gezicht?
Neh, dat meisje zit op een ander forum waar ik zit.
Kan hier 1 opmerking plaatsen waarna iedereen weet wie je bentquote:
Ik hoop ook nog steeds dat jij een kloon bentquote:Op maandag 13 februari 2006 14:03 schreef PeuRac het volgende:
Als iedereen nu ff zegt welke kloon van hem/haar is, zijn we daar meteen klaar mee
quote:Op maandag 13 februari 2006 14:02 schreef lipje het volgende:
smiddags..
Voortrekkerrijquote:Op maandag 13 februari 2006 14:04 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Dat had ik met Dangel
Jij ook een mailtje van Lucille gekregen dat je lichamsdonor boos was?
Hoi FWNKquote:Op maandag 13 februari 2006 14:04 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Dat had ik met Dangel
Iedereen weet allang van wie hij isquote:Op maandag 13 februari 2006 14:04 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Kan hier 1 opmerking plaatsen waarna iedereen weet wie je bent
Ben al op meerdere meetings geweest, dus helaas voor jou niet.quote:Op maandag 13 februari 2006 14:04 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik hoop ook nog steeds dat jij een kloon bent
quote:Op maandag 13 februari 2006 14:04 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik hoop ook nog steeds dat jij een kloon bent
Nee.quote:Op maandag 13 februari 2006 14:05 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Voortrekkerrijals user met z'n kloon krijg je meteen een ban
Ik zou willen dat ik hier 1 opmerking kon plaatsen waarna jij hier nooit meer terug komtquote:Op maandag 13 februari 2006 14:04 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik heb de juiste eigenaar nog niet genoemd gezien andersquote:Op maandag 13 februari 2006 14:05 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Iedereen weet allang van wie hij is
Nee, ze is Amerikaansquote:Op maandag 13 februari 2006 14:04 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Dat had ik met Dangel
quote:if you are stealing my pictures i promise you i will use every connection i have to give you QUITE a large fine for BREAKING THE LAW. you see, MY pictures are mine. NOT yours, and if you are posting them somewhere and saying that it's you, not only are you pathetic and need to get a life, but you also have opened yourself up for PROSECUTION for violating copyright laws. hah, you picked the WRONG bitch to fuck with.
Dat plezier gun ik je nietquote:Op maandag 13 februari 2006 14:05 schreef Hugster het volgende:
[..]
Ik zou willen dat ik hier 1 opmerking kon plaatsen waarna jij hier nooit meer terug komt
quote:Op maandag 13 februari 2006 14:05 schreef Hugster het volgende:
[..]
Ik zou willen dat ik hier 1 opmerking kon plaatsen waarna jij hier nooit meer terug komt
quote:Op maandag 13 februari 2006 14:06 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Fwnk gebruik ik om alle oninteressante dingen over mn leven te vertellen
Oepsquote:Op maandag 13 februari 2006 14:06 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Nee, ze is Amerikaans. Dus die komt hier niet.
Ik heb haar wel eens voor de gein gevraagd of ze niet een foto kon maken waar "Fok!" op stond, om te bewijzen of ze het wel echt was.
Maar ik zie nu dat ik dit heb gekregen:
[..]
doe danquote:Op maandag 13 februari 2006 14:04 schreef PeuRac het volgende:
[..]
als iedereen nu gewoon even tegen de ander zegt dat je een hekel aan hem/haar hebt, zijn we ook daar meteen klaar meequote:Op maandag 13 februari 2006 14:03 schreef PeuRac het volgende:
Als iedereen nu ff zegt welke kloon van hem/haar is, zijn we daar meteen klaar mee
Ja, dat dacht ik ook van Dangel, die is Vlaams... Maar een vriend van haar zat op fokquote:Op maandag 13 februari 2006 14:06 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Nee, ze is Amerikaans. Dus die komt hier niet.
Ik heb haar wel eens voor de gein gevraagd of ze niet een foto kon maken waar "Fok!" op stond, om te bewijzen of ze het wel echt was.
Maar ik zie nu dat ik dit heb gekregen:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |