niet zo erg als nu, topic gesloten een minuut later kom je er nog een keer doorheenpostenquote:Op maandag 13 februari 2006 13:26 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik poste al lang en bred voor mn modschap dor slotjes heen

Gewoon kwekken!quote:Op maandag 13 februari 2006 13:27 schreef Richboy het volgende:
Dus dit is weer zo'n slowchat... Kan iemand mij even vertellen hoe of wat het hier werkt? Ik geen zin in weer gezeik..

dit is een slowchatquote:Op maandag 13 februari 2006 13:27 schreef Richboy het volgende:
Dus dit is weer zo'n slowchat... Kan iemand mij even vertellen hoe of wat het hier werkt? Ik geen zin in weer gezeik..

Wat doet je pa voor werk?quote:Op maandag 13 februari 2006 13:27 schreef Richboy het volgende:

over tampons enzoquote:Op maandag 13 februari 2006 13:28 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Gewoon kwekken!
Maar niet over oninteressante dingen zoals ik doe.

quote:Op maandag 13 februari 2006 13:28 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Gewoon kwekken!
Maar niet over oninteressante dingen zoals ik doe.

slowchat = een mooi onderwerp waar we over gaan discuserenquote:Op maandag 13 februari 2006 13:27 schreef Richboy het volgende:

Vrouwenquote:Op maandag 13 februari 2006 13:28 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
HERM! Je moet wel even vragen wát ik heb gehaald!

voor zichzelf denk ik als ik afga op welke toon ze haar post neerzetquote:Op maandag 13 februari 2006 13:29 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Vrouwen
Heb je geen tampons gehaald dan?

Neequote:Op maandag 13 februari 2006 13:29 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Vrouwen
Heb je geen tampons gehaald dan?

nu nog een vriendinquote:Op maandag 13 februari 2006 13:29 schreef Fugie het volgende:
mijn bed komt over anderhalve week binnen![]()
![]()
![]()

M'n vader heeft het familie bedrijf over genomen, ze maken verschillende plastic producten.quote:Op maandag 13 februari 2006 13:28 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Wat doet je pa voor werk?

flauwquote:Op maandag 13 februari 2006 13:30 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Nee!
Ik heb een mobiele telefoon gekocht! En een nieuw badmeubel, want dat hebben we eigenlijk niet
.
En op de dag zelf haal ik nog wel een bosje bloemen.
En ik heb babyfoto's gevonden toen ze 20 was ofzo! Die ga ik overal ophangen.

quote:Op maandag 13 februari 2006 13:30 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Nee!
Ik heb een mobiele telefoon gekocht! En een nieuw badmeubel, want dat hebben we eigenlijk niet
.
En op de dag zelf haal ik nog wel een bosje bloemen.
En ik heb babyfoto's gevonden en foto's van toen ze 20 was ofzo! Die ga ik overal ophangen.

De verschillen tussen de nieuwe 997 Turbo en de 997 GT3?quote:Op maandag 13 februari 2006 13:28 schreef vlad het volgende:
[..]
slowchat = een mooi onderwerp waar we over gaan discuseren![]()
heel grondig en serieus![]()
jij trapt af ok?![]()

vuilniszakkenquote:Op maandag 13 februari 2006 13:31 schreef Richboy het volgende:
[..]
M'n vader heeft het familie bedrijf over genomen, ze maken verschillende plastic producten.

Ik ben het nét geweestquote:Op maandag 13 februari 2006 13:30 schreef vlad het volgende:
[..]
voor zichzelf denk ik als ik afga op welke toon ze haar post neerzet![]()

A:rbeide:rquote:Op maandag 13 februari 2006 13:31 schreef Richboy het volgende:
[..]
M'n vader heeft het familie bedrijf over genomen, ze maken verschillende plastic producten.

quote:
quote:Een vaak gestelde vraag is wie nu Kwik is en wie Kwek en Kwak zijn. Kwik is de blauwe, Kwek de rode en Kwak is aan de groene kleur te herkennen.

dat is te simpel, wel 'n turbo en geen turbo.quote:Op maandag 13 februari 2006 13:32 schreef Richboy het volgende:
[..]
De verschillen tussen de nieuwe 997 Turbo en de 997 GT3?

da's geen scquote:Op maandag 13 februari 2006 13:32 schreef Richboy het volgende:
[..]
De verschillen tussen de nieuwe 997 Turbo en de 997 GT3?

Ze vindt alles leukquote:Op maandag 13 februari 2006 13:32 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Wat veel dingen man
Maar wel leuk, opzich

deze is gewoon te makkelijkquote:Op maandag 13 februari 2006 13:32 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik ben het nét geweest![]()
!
Ik ben kei en kei en kei vrolijk heur! Kijk maar:![]()
FIEDELDIEDEL
![]()
.
Nee even serieus, ik ben de laatste 2 maanden een sjagrijnig kutkind.
Er is iets mis met me, maar de dokter weet nog steeds niet wat. En daar wordt je best wel moe van.
En ik heb voor het eerst bloed moeten prikken en toen viel ik bijna flauw.
Vooral toen ze zei dat ik 4 buisjes moest vullen. En toen keek ik. En toen zag ik het bloed in dat buisje spuiten.![]()
![]()
!

Zo post ze altijd, daarom is ze ook mod van Pub gewordenquote:Op maandag 13 februari 2006 13:30 schreef vlad het volgende:
[..]
voor zichzelf denk ik als ik afga op welke toon ze haar post neerzet![]()

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |