190D ben je nu wel kwijtquote:Op maandag 13 februari 2006 13:42 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Hij deed ook niet echt z'n best om anoniem te blijven eh rukkertje
190D leende hij van mij en Zonda_F had hij gemaakt alleen voor de SC
Als Peu het niet kent bestaat het nietquote:Op maandag 13 februari 2006 13:42 schreef PeuRac het volgende:
hoe heet het bedrijf van je pa dan Richboy
spuitelfquote:Op maandag 13 februari 2006 13:43 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Lesje aardrijkskunde hebben?
Waar?quote:
Waarom wil je dat weten? Ik hecht wel wat waarde aan m'n privacy...!quote:Op maandag 13 februari 2006 13:42 schreef PeuRac het volgende:
hoe heet het bedrijf van je pa dan Richboy
Kloonquote:Op maandag 13 februari 2006 13:45 schreef Richboy het volgende:
[..]
Waarom wil je dat weten? Ik hecht wel wat waarde aan m'n privacy...!
Ik verdenk iemand anders.quote:Op maandag 13 februari 2006 13:35 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Al was het een miljardenbedrijf, het blijft een a:rbeide:r
Je bent trouwens wel een extreem slechte kloon van een niet-student die poogt een corpsballen-kloon aan te maken
Ik verdenk Alexxxx weer
weet ik, wou alleen even weten of jullie dat wel wistenquote:
Herm, op msnquote:
quote:Op maandag 13 februari 2006 13:45 schreef vlad het volgende:
[..]
weet ik, wou alleen even weten of jullie dat wel wisten![]()
dus je bent geslaagd![]()
Privacyquote:Op maandag 13 februari 2006 13:45 schreef Richboy het volgende:
[..]
Waarom wil je dat weten? Ik hecht wel wat waarde aan m'n privacy...!
Ja boeiend dat ik die kwijt ben...quote:Op maandag 13 februari 2006 13:44 schreef PeuRac het volgende:
[..]
190D ben je nu wel kwijt![]()
En Alexxxx kan ook betere kloons maken dan dit volgens mij, Dangel trapten ook een flink aantal mensen in
xtreem is geen kloon, tenzij Alexxxx stiekum in Vorden woontquote:Op maandag 13 februari 2006 13:45 schreef Klonk het volgende:
[..]
xtreem ook een kloon van alexxxxx ?![]()
![]()
..? Dus ik moet de naam van m'n vaders bedrijf noemen om van dat gezeur af te komen?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |