Linkje?quote:Op maandag 13 februari 2006 14:19 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Je hebt verslag gedaan... Dat was voldoende lijkt mij...
Heb ik een gevoelige snaar geraakt?![]()
Autorijden is wel een belangrijk punt ja. Maar voor een positie als woordvoerder van de aanstaande premier ben ik wel bereid water bij de wijn te doen.quote:Op maandag 13 februari 2006 14:17 schreef dawg het volgende:
[..]
![]()
![]()
Dan gaan we zeker winnen! En komt er wellicht een iets verstandiger partijprogramma tevoorschijn. Alleen je standpunten aangaande autorijden: forget it!
Ik ben idd niet zo stom om iemand ongewenst zwanger te maken neequote:
Heb ik geen linkje voor nodig, ik denk dat iedereen nog wel weet hoe jij over je huwelijk sprak en over het huwelijk in t algemeen...quote:
Iemand scoren en pfeiffer bezorgen is wel romantisch.quote:Op maandag 13 februari 2006 14:20 schreef Mokster het volgende:
[..]
Trust me: single zijn op Valentijnsdag is helemaal zo slecht nog niet!
Het is niet romantisch onder de ¤20000 schuld, Pheno. Snap dat dan.quote:Op maandag 13 februari 2006 14:22 schreef Pheno het volgende:
Ben jij van plan in een kasteel te trouwen ofzo
Sorryquote:Op maandag 13 februari 2006 14:23 schreef Litpho het volgende:
[..]
Het is niet romantisch onder de ¤20000 schuld, Pheno. Snap dat dan.
Goed, hoe was mijn huwelijk dan. Was het een baliehuwelijk?quote:Op maandag 13 februari 2006 14:22 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Heb ik geen linkje voor nodig, ik denk dat iedereen nog wel weet hoe jij over je huwelijk sprak en over het huwelijk in t algemeen...
Ik ken mensen die dat als opzetje hebben gebruikt voor de line "ik ben de enige die je kent die je niet ziek kan maken. Daten?"quote:Op maandag 13 februari 2006 14:23 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
Iemand scoren en pfeiffer bezorgen is wel romantisch.
Nou, vind je ??quote:Op maandag 13 februari 2006 14:20 schreef Mokster het volgende:
Trust me: single zijn op Valentijnsdag is helemaal zo slecht nog niet!![]()
Inderdaad, een neef van me gaat binnenkort trouwen op één of ander kasteel, feest voor 200 gasten etc. Kortom: belachelijk duur.quote:Op maandag 13 februari 2006 14:23 schreef Litpho het volgende:
[..]
Het is niet romantisch onder de ¤20000 schuld, Pheno. Snap dat dan.
quote:Op maandag 13 februari 2006 14:24 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik ken mensen die dat als opzetje hebben gebruikt voor de line "ik ben de enige die je kent die je niet ziek kan maken. Daten?"
Maar daar heb ik absoluut geen spijt van. Als zij niet zwanger was geworden dan waren wij nu niet meer bij mekaar. En zo denken we er allebei over. Het is geen toeval geweest dat dat gebeurdequote:Op maandag 13 februari 2006 14:22 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik ben idd niet zo stom om iemand ongewenst zwanger te maken nee
Je geeft een mening over iets waar je niet bij bent geweest, dus ik vind dat raar. Ben jij van plan in een kasteel te trouwen ofzo
quote:Op maandag 13 februari 2006 14:24 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik heb dan ook maar besloten om hem niet verder op onkosten te jagen en de bruiloft maar niet te bezoeken.![]()
dat vind jij romantisch, de hele dag handjes schudden met mensen die eigenlijk voor het gratis eten komenquote:Op maandag 13 februari 2006 14:25 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ik ben idd van plan om van mn bruiloft iets heel moois te maken. Een geweldige locatie, alle familie vrienden en vriendinnen, strak in pak en zij een geweldige jurk...![]()
Niks mis met trouwen in een kasteel...quote:Op maandag 13 februari 2006 14:22 schreef Pheno het volgende:
Ben jij van plan in een kasteel te trouwen ofzo
quote:Op maandag 13 februari 2006 14:26 schreef Pheno het volgende:
[..]
dat vind jij romantisch, de hele dag handjes schudden met mensen die eigenlijk voor het gratis eten de open bar komen
Tip: een kasteel hoeft niet duur te zijn, voor ons was het gratisquote:Op maandag 13 februari 2006 14:24 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Inderdaad, een neef van me gaat binnenkort trouwen op één of ander kasteel, feest voor 200 gasten etc. Kortom: belachelijk duur.
Ik heb dan ook maar besloten om hem niet verder op onkosten te jagen en de bruiloft maar niet te bezoeken.![]()
Kijk dat is t verschil tussen jou en mij... Ik heb wel mensen om me heen die om me geven... Hoe was je vrijgezellenfeest?quote:Op maandag 13 februari 2006 14:26 schreef Pheno het volgende:
[..]
dat vind jij romantisch, de hele dag handjes schudden met mensen die eigenlijk voor het gratis eten komen
Nou, dan doe ik ook wel wat water bij de wijn, en schuif ik jou naar voren als premier. Dan ga ik ewl in verschillende besturen zitten, dat verdient wat beter dan het premierschap.quote:Op maandag 13 februari 2006 14:21 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Autorijden is wel een belangrijk punt ja. Maar voor een positie als woordvoerder van de aanstaande premier ben ik wel bereid water bij de wijn te doen.![]()
Psst, we zijn ook in een kasteel getrouwdquote:Op maandag 13 februari 2006 14:27 schreef Mokster het volgende:
[..]
Niks mis met trouwen in een kasteel...
Ik word altijd enorm emotioneel als twee mensen elkaar het ja-woord geven. En in zo'n kasteel maakt dat het nog weer net ietsie mooier allemaal!
[subJaja... Moksy heeft heus wel gevoel... ][/sub]
Stukken beterquote:Op maandag 13 februari 2006 14:28 schreef dawg het volgende:
Nou, dan doe ik ook wel wat water bij de wijn, en schuif ik jou naar voren als premier. Dan ga ik ewl in verschillende besturen zitten, dat verdient wat beter dan het premierschap.![]()
Dat denk je maarquote:Op maandag 13 februari 2006 14:28 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Kijk dat is t verschil tussen jou en mij... Ik heb wel mensen om me heen die om me geven... Hoe was je vrijgezellenfeest?
Zodra die wijven merken dat je alles wat los en vast zit neukt, geven ze ook niet meer zoveel om je hoor.quote:Op maandag 13 februari 2006 14:28 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Kijk dat is t verschil tussen jou en mij... Ik heb wel mensen om me heen die om me geven... Hoe was je vrijgezellenfeest?
Dat is waar, maar ik ben meer de strateeg op de achtergrond. We zullen dus een andere premier moeten zoeken. Persoonlijk lijkt Mokster me wel een geschikte kandidate. Ze is best slim en gelukkig niet van het normen-en-waarden-gewauwel van Balkenende.quote:Op maandag 13 februari 2006 14:28 schreef dawg het volgende:
[..]
Nou, dan doe ik ook wel wat water bij de wijn, en schuif ik jou naar voren als premier. Dan ga ik ewl in verschillende besturen zitten, dat verdient wat beter dan het premierschap.
Is de fokpartij nu geboren?quote:Op maandag 13 februari 2006 14:30 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Dat is waar, maar ik ben meer de strateeg op de achtergrond. We zullen dus een andere premier moeten zoeken. Persoonlijk lijkt Mokster me wel een geschikte kandidate. Ze is best slim en gelukkig niet van het normen-en-waarden-gewauwel van Balkenende.![]()
Ik stem tegenquote:Op maandag 13 februari 2006 14:30 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Dat is waar, maar ik ben meer de strateeg op de achtergrond. We zullen dus een andere premier moeten zoeken. Persoonlijk lijkt Mokster me wel een geschikte kandidate. Ze is best slim en gelukkig niet van het normen-en-waarden-gewauwel van Balkenende.![]()
Ik heb t totaal niet over scharrels... Daar geef ik zelf geen fuck omquote:Op maandag 13 februari 2006 14:29 schreef dawg het volgende:
[..]
Zodra die wijven merken dat je alles wat los en vast zit neukt, geven ze ook niet meer zoveel om je hoor.
Dit jaar welquote:Op maandag 13 februari 2006 14:10 schreef Litpho het volgende:
[..]
The most wodnerful time of the year [afbeelding].
Overigens neuk ik dr maar 1quote:Op maandag 13 februari 2006 14:29 schreef dawg het volgende:
[..]
Zodra die wijven merken dat je alles wat los en vast zit neukt, geven ze ook niet meer zoveel om je hoor.
Ik word bijna nooit verliefd en heb dus ook nog maar een paar echte relaties gehad.quote:Op maandag 13 februari 2006 14:28 schreef Breetai het volgende:
en Moks: Dat jij het net voor valanetijn steeds uitmaakt kan ik ok weinig aan doen. Tussendoor zal je toch wel wat liefe tegengekomen zijn?
Al mijn getrouwde vrienden hebben netjes van tevoren aangegeven wat de consequenties zouden zijn voor iemand die het in zijn hoofd zou halen om een "vrijgezellenfeest" te organiseren waarbij het voornamelijk de bedoeling schijnt te zijn om de aanstaande bruidegom zich zoveel mogelijk voor lul te laten zetten.quote:Op maandag 13 februari 2006 14:28 schreef JoeyT het volgende:
Hoe was je vrijgezellenfeest?
de rest rim jequote:
Ja, Moksmeisje is wel een goede kandidate. En de meest sexy premier in de geschiedenis!quote:Op maandag 13 februari 2006 14:30 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik wil t ook wel over koningen van de dwergen hebbenquote:
waar?quote:
quote:Op maandag 13 februari 2006 14:31 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Overigens neuk ik dr momenteel maar 1![]()
Dat laatste is ontegenzeggelijk waar.quote:Op maandag 13 februari 2006 14:33 schreef dawg het volgende:
[..]
Ja, Moksmeisje is wel een goede kandidate. En de meest sexy premier in de geschiedenis!
De Koning van Pfeiffer bedoel jequote:Op maandag 13 februari 2006 14:33 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ik wil t ook wel over koningen van de dwergen hebben![]()
Je mist het punt Joe.quote:Op maandag 13 februari 2006 14:31 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ik heb t totaal niet over scharrels... Daar geef ik zelf geen fuck om
Ik heb t over vrienden en vriendinnen... Neem aan dat je daar bekend mee bent?
Wat een tegenstelling met JP. Ik zie het lijsttrekkersdebat waar ze gehakt van die man maakt al voor me.quote:Op maandag 13 februari 2006 14:33 schreef dawg het volgende:
[..]
Ja, Moksmeisje is wel een goede kandidate. En de meest sexy premier in de geschiedenis!
Later als je oud bentquote:
Van mij hoeft zo'n vrijgezellenfeest ook niet... Gaat mij meer om het gebaar van je vrienden. Nog 1 keer op de ouwe manier met de jongensquote:Op maandag 13 februari 2006 14:32 schreef Litpho het volgende:
[..]
Al mijn getrouwde vrienden hebben netjes van tevoren aangegeven wat de consequenties zouden zijn voor iemand die het in zijn hoofd zou halen om een "vrijgezellenfeest" te organiseren waarbij het voornamelijk de bedoeling schijnt te zijn om de aanstaande bruidegom zich zoveel mogelijk voor lul te laten zetten.
Over het algemeen moet iedereen gehakt van die man kunnen makenquote:Op maandag 13 februari 2006 14:34 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Wat een tegenstelling met JP. Ik zie het lijsttrekkersdebat waar ze gehakt van die man maakt al voor me.![]()
blijkbaarquote:
Ik ben oudquote:Op maandag 13 februari 2006 14:35 schreef Pheno het volgende:
[..]
Over het algemeen moet iedereen gehakt van die man kunnen maken
Na het trouwen kom je de deur niet meer uit?quote:Op maandag 13 februari 2006 14:34 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Van mij hoeft zo'n vrijgezellenfeest ook niet... Gaat mij meer om het gebaar van je vrienden. Nog 1 keer op de ouwe manier met de jongens![]()
Als ze uberhaupt nog iets over hun lippen krijgen tijdens het debat, overrompeld door haar schoonheid en sexy uitstraling! Ik zie het ook helemaal voor me!quote:Op maandag 13 februari 2006 14:34 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Wat een tegenstelling met JP. Ik zie het lijsttrekkersdebat waar ze gehakt van die man maakt al voor me.![]()
Nu mis jij t puntquote:Op maandag 13 februari 2006 14:36 schreef vibri het volgende:
[..]
Na het trouwen kom je de deur niet meer uit?
Dat zie je wel gebeuren bij sommige luiquote:Op maandag 13 februari 2006 14:36 schreef vibri het volgende:
[..]
Na het trouwen kom je de deur niet meer uit?
quote:Op maandag 13 februari 2006 14:35 schreef vibri het volgende:
[..]
Als het belastingtechnisch beter uitkomt.
Dan wordt Joeyt kluizenaarquote:Op maandag 13 februari 2006 14:37 schreef vibri het volgende:
[..]
Wat bedoel je dan?
Wat is er na je trouwen anders dan voor je trouwen?
Dat gaat dus prima zonder verkleedfeesten of Amsterdam onveilig maken (één van de weinige momenten waarop ik medelijden heb met Amsterdammers, de andere is Koninginnedag).quote:Op maandag 13 februari 2006 14:34 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Van mij hoeft zo'n vrijgezellenfeest ook niet... Gaat mij meer om het gebaar van je vrienden. Nog 1 keer op de ouwe manier met de jongens![]()
Moeten we alleen nog een styliste in dienst nemen zodat ze optimaal gekleed ten tonele komt.quote:Op maandag 13 februari 2006 14:36 schreef dawg het volgende:
Als ze uberhaupt nog iets over hun lippen krijgen tijdens het debat, overrompeld door haar schoonheid en sexy uitstraling! Ik zie het ook helemaal voor me!![]()
Wacht maar, tot jij je eerste chick geneukt hebt.quote:Op maandag 13 februari 2006 14:37 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Dat zie je wel gebeuren bij sommige lui
Ik ga NOOIT trouwen
Dat zei Pheno ook.quote:Op maandag 13 februari 2006 14:37 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Ik ga NOOIT trouwen
Wil je dit even in je ondertitel zetten, voor het geval petitlapin2 je nog wilt quoten?quote:Op maandag 13 februari 2006 14:37 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Ik ga NOOIT trouwen
Onder een goed-christelijk regime is dan in één keer van alles voor je partnerschap incl. evt. kinderen geregeld, waarvoor je anders nog drie maanden administratie en door hoepeltjes springen kwijt bentquote:Op maandag 13 februari 2006 14:37 schreef vibri het volgende:
[..]
Wat bedoel je dan?
Ben zelf aan het twijfelen tussen gezondheidszorg en justitie.quote:Op maandag 13 februari 2006 14:38 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Moeten we alleen nog een styliste in dienst nemen zodat ze optimaal gekleed ten tonele komt.![]()
Ik denk dat ik alvast voor een appartement in Den Haag ga kijken.![]()
Ik wacht nog steeds op dat linkjequote:
Laten we hopen: zo spoedig mogelijkquote:Op maandag 13 februari 2006 14:38 schreef dawg het volgende:
[..]
Wacht maar, tot jij je eerste chick geneukt hebt.
Eager beaverquote:Op maandag 13 februari 2006 14:40 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Laten we hopen: zo spoedig mogelijk
Veel plezier.quote:Op maandag 13 februari 2006 14:33 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ik wil t ook wel over koningen van de dwergen hebben![]()
..T zal wel knap zijn om het zelfde levens patroon aan te houden na het trouwen.quote:Op maandag 13 februari 2006 14:37 schreef vibri het volgende:
[..]
Wat bedoel je dan?
Gaat idd prima zonder verkleedpartijen, waar het om gaat is dat je iets speciaals doet voor degene die gaat trouwenm omdat hij belangrijk voor je is. Op welke manier je dat doet is natuurlijk per persoon afhankelijk.quote:Op maandag 13 februari 2006 14:38 schreef Litpho het volgende:
[..]
Dat gaat dus prima zonder verkleedfeesten of Amsterdam onveilig maken (één van de weinige momenten waarop ik medelijden heb met Amsterdammers, de andere is Koninginnedag).
Heel grappigquote:
dat snap ik dus niet, wat verandert zo'n papiertje nu aan je levensritme?quote:Op maandag 13 februari 2006 14:41 schreef Private_Part_Sir het volgende:
[..]
..T zal wel knap zijn om het zelfde levens patroon aan te houden na het trouwen.
Ik ben er van overtuigd (en met mij velen, gezien hoeveel mensen er erg terug houdend zijn over trouwen) dat je sociale houding er anders uit zal zien.
Voor dat laatste moeten we inderdaad een oplossing vinden. Als bekend wordt dat één van onze belangrijkste kandidaten in Helmond woont kost dat meteen een stuk of vijf zetels.quote:Op maandag 13 februari 2006 14:40 schreef dawg het volgende:
[..]
Ben zelf aan het twijfelen tussen gezondheidszorg en justitie.
En ik heb al een appartement in het pittoreske Helmond.
De meeste mensen worden extreem burgerlijk na hun trouwen. Ik moet zeggen dat ik het ze niet geheel kwalijk kan nemen; als je gaat verhuizen naar een andere stad ofzo ken je daar toch ook helemaal niemandquote:Op maandag 13 februari 2006 14:42 schreef Ynske het volgende:
[..]
dat snap ik dus niet, wat verandert zo'n papiertje nu aan je levensritme?
Klopt, maar net zoals bij veel bruiloften blijken veel vriendenkringen niet over te lopen van inspiratie en creativiteitquote:Op maandag 13 februari 2006 14:41 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Gaat idd prima zonder verkleedpartijen, waar het om gaat is dat je iets speciaals doet voor degene die gaat trouwenm omdat hij belangrijk voor je is. Op welke manier je dat doet is natuurlijk per persoon afhankelijk.
Ik denk dat hij doelt op t feit dat je een andere fase ingaat. Grote kans dat je bv aan kinderen begint, dat brengt met zich mee dat je sociale leven ook zal veranderen...quote:Op maandag 13 februari 2006 14:42 schreef Ynske het volgende:
[..]
En dan krijg je dus van die groepjes die al giebelende allerlei flauwe liedjes ten gehore menen te moeten brengen.quote:Op maandag 13 februari 2006 14:44 schreef Litpho het volgende:
[..]
Klopt, maar net zoals bij veel bruiloften blijken veel vriendenkringen niet over te lopen van inspiratie en creativiteit.
dan zorg je ervoor dat je mensen leert kennenquote:Op maandag 13 februari 2006 14:43 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
De meeste mensen worden extreem burgerlijk na hun trouwen. Ik moet zeggen dat ik het ze niet geheel kwalijk kan nemen; als je gaat verhuizen naar een andere stad ofzo ken je daar toch ook helemaal niemandDe mensen met wie ik nu veel omga hier zal ik ook niet meer terugzien denk ik haast
![]()
Tegenwoordig is trouwen vaak een formaliteit. Samenwonen doen de meeste mensen al. Ik zie niet wat er anders is als je dan gaat trouwen.quote:Op maandag 13 februari 2006 14:41 schreef Private_Part_Sir het volgende:
[..]
..T zal wel knap zijn om het zelfde levens patroon aan te houden na het trouwen.
Ik ben er van overtuigd (en met mij velen, gezien hoeveel mensen er erg terug houdend zijn over trouwen) dat je sociale houding er anders uit zal zien.
Zolang ze lol hebben is t toch prima...quote:Op maandag 13 februari 2006 14:45 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
En dan krijg je dus van die groepjes die al giebelende allerlei flauwe liedjes ten gehore menen te moeten brengen.
Nogmaals: Veel mensen gaan dan denken aan t stichten van een gezinnetjequote:Op maandag 13 februari 2006 14:45 schreef vibri het volgende:
[..]
Tegenwoordig is trouwen vaak een formaliteit. Samenwonen doen de meeste mensen al. Ik zie niet wat er anders is als je dan gaat trouwen.
Geen id.. Ik ben nog nooit getrouwd geweest. Ik denk dat t voornamelijk vooroordelen zijn, die uitendelijk bevestigd worden, door de geen die ze na leeft.quote:Op maandag 13 februari 2006 14:42 schreef Ynske het volgende:
[..]
daar ben je nog altijd zelf bij.quote:Op maandag 13 februari 2006 14:44 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ik denk dat hij doelt op t feit dat je een andere fase ingaat. Grote kans dat je bv aan kinderen begint, dat brengt met zich mee dat je sociale leven ook zal veranderen...
De A is van Allejezus wat een treurnis...quote:Op maandag 13 februari 2006 14:45 schreef Plato1980 het volgende:
En dan krijg je dus van die groepjes die al giebelende allerlei flauwe liedjes ten gehore menen te moeten brengen.
Ik vind het altijd enigzins genant. Volgens mij vindt eigenlijk haast niemand het leuk maar hoort het er op de één of andere manier toch bij. Of beter gezegd: men denkt dat het erbij hoort.quote:Op maandag 13 februari 2006 14:46 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Zolang ze lol hebben is t toch prima...
Volgens mij denken veel mensen dat tegenwoordig, aangezien je het ouderlijk huis uitkan zonder te trouwen, al geruime tijd daarvoor. Idem voor het samenleven.quote:Op maandag 13 februari 2006 14:46 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Nogmaals: Veel mensen gaan dan denken aan t stichten van een gezinnetje
Ja maar als bekende X in Groningen gaat wonen, bekende Y in Antwerpen, bekende Z in Rotjeknor en ik blijf in Enschede (dat gebeurt trouwens NO WAY!!! Ik zorg dat ik hier meteen na mijn afstuderen WEG benquote:Op maandag 13 februari 2006 14:45 schreef Ynske het volgende:
[..]
dan zorg je ervoor dat je mensen leert kennen
burgerlijk leven, tja vreemdgaan zit in t beestje of niet, en een papiertje zal dat echt niet tegenhouden.
hoezo zou je die mensen niet meer terug zien? ok t kost tijd om contacten te onderhouden maar daar wil je vast wel energie in steken
Die indruk heb ik ook, ja. Ik loop altijd over van ongewenste plaatsvervangende schaamte op zo'n momentquote:Op maandag 13 februari 2006 14:47 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik vind het altijd enigzins genant. Volgens mij vindt eigenlijk haast niemand het leuk maar hoort het er op de één of andere manier toch bij. Of beter gezegd: men denkt dat het erbij hoort.
stukjes *ril*.quote:Op maandag 13 februari 2006 14:47 schreef Copycat het volgende:
[..]
De A is van Allejezus wat een treurnis...
Daar gaat t niet om... Mijn vriendschappen zullen er niet minder om worden. Wel zal je elkaar minder vaak zienquote:Op maandag 13 februari 2006 14:47 schreef Ynske het volgende:
[..]
daar ben je nog altijd zelf bij.
contacten zijn er om te onderhouden.
Mocht het ooit zover komen dat ik ga trouwen, dan behoort degene die het waagt om op míjn feestje aan te komen met een ingestudeerd liedje of toneelstukje vanaf dat moment niet langer tot mijn vriendenkring!quote:Op maandag 13 februari 2006 14:47 schreef Plato1980 het volgende:
Ik vind het altijd enigzins genant. Volgens mij vindt eigenlijk haast niemand het leuk maar hoort het er op de één of andere manier toch bij. Of beter gezegd: men denkt dat het erbij hoort.
internet, email, msn, postduif, telefoon, afspreken, bijkletsen why notquote:Op maandag 13 februari 2006 14:49 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Ja maar als bekende X in Groningen gaat wonen, bekende Y in Antwerpen, bekende Z in Rotjeknor en ik blijf in Enschede (dat gebeurt trouwens NO WAY!!! Ik zorg dat ik hier meteen na mijn afstuderen WEG ben) dan zit je nogal verspreid over het land. Die mensen zie je dus NOOIT meer
![]()
Ik was zaterdag in Breda en weet zeker dat ik de mensen die ik ontmoet heb zeker vaker zal zien... En die ken ik dus 1 dag... Lijkt me dat vriendschappen nog wel een stukje sterker zijnquote:Op maandag 13 februari 2006 14:49 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Ja maar als bekende X in Groningen gaat wonen, bekende Y in Antwerpen, bekende Z in Rotjeknor en ik blijf in Enschede (dat gebeurt trouwens NO WAY!!! Ik zorg dat ik hier meteen na mijn afstuderen WEG ben) dan zit je nogal verspreid over het land. Die mensen zie je dus NOOIT meer
![]()
Dat bedoel ik dus, met; je sociale houding zal wel veranderen..quote:Op maandag 13 februari 2006 14:50 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Daar gaat t niet om... Mijn vriendschappen zullen er niet minder om worden. Wel zal je elkaar minder vaak zien
Ik wist wel dat improvisatietheater me nog een keer van pas zou komen.quote:Op maandag 13 februari 2006 14:51 schreef Mokster het volgende:
een ingestudeerd liedje of toneelstukje
Jij snapt 'm!quote:Op maandag 13 februari 2006 14:45 schreef vibri het volgende:
[..]
Tegenwoordig is trouwen vaak een formaliteit. Samenwonen doen de meeste mensen al. Ik zie niet wat er anders is als je dan gaat trouwen.
True... Maar sommige vriendschappen vallen uiteindelijk ook helemaal weg.quote:Op maandag 13 februari 2006 14:50 schreef JoeyT het volgende:
Daar gaat t niet om... Mijn vriendschappen zullen er niet minder om worden. Wel zal je elkaar minder vaak zien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |