Dat is waar, maar ik ben meer de strateeg op de achtergrond. We zullen dus een andere premier moeten zoeken. Persoonlijk lijkt Mokster me wel een geschikte kandidate. Ze is best slim en gelukkig niet van het normen-en-waarden-gewauwel van Balkenende.quote:Op maandag 13 februari 2006 14:28 schreef dawg het volgende:
[..]
Nou, dan doe ik ook wel wat water bij de wijn, en schuif ik jou naar voren als premier. Dan ga ik ewl in verschillende besturen zitten, dat verdient wat beter dan het premierschap.
Is de fokpartij nu geboren?quote:Op maandag 13 februari 2006 14:30 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Dat is waar, maar ik ben meer de strateeg op de achtergrond. We zullen dus een andere premier moeten zoeken. Persoonlijk lijkt Mokster me wel een geschikte kandidate. Ze is best slim en gelukkig niet van het normen-en-waarden-gewauwel van Balkenende.![]()
Ik stem tegenquote:Op maandag 13 februari 2006 14:30 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Dat is waar, maar ik ben meer de strateeg op de achtergrond. We zullen dus een andere premier moeten zoeken. Persoonlijk lijkt Mokster me wel een geschikte kandidate. Ze is best slim en gelukkig niet van het normen-en-waarden-gewauwel van Balkenende.![]()
Ik heb t totaal niet over scharrels... Daar geef ik zelf geen fuck omquote:Op maandag 13 februari 2006 14:29 schreef dawg het volgende:
[..]
Zodra die wijven merken dat je alles wat los en vast zit neukt, geven ze ook niet meer zoveel om je hoor.
Dit jaar welquote:Op maandag 13 februari 2006 14:10 schreef Litpho het volgende:
[..]
The most wodnerful time of the year [afbeelding].
Overigens neuk ik dr maar 1quote:Op maandag 13 februari 2006 14:29 schreef dawg het volgende:
[..]
Zodra die wijven merken dat je alles wat los en vast zit neukt, geven ze ook niet meer zoveel om je hoor.
Ik word bijna nooit verliefd en heb dus ook nog maar een paar echte relaties gehad.quote:Op maandag 13 februari 2006 14:28 schreef Breetai het volgende:
en Moks: Dat jij het net voor valanetijn steeds uitmaakt kan ik ok weinig aan doen. Tussendoor zal je toch wel wat liefe tegengekomen zijn?
Al mijn getrouwde vrienden hebben netjes van tevoren aangegeven wat de consequenties zouden zijn voor iemand die het in zijn hoofd zou halen om een "vrijgezellenfeest" te organiseren waarbij het voornamelijk de bedoeling schijnt te zijn om de aanstaande bruidegom zich zoveel mogelijk voor lul te laten zetten.quote:Op maandag 13 februari 2006 14:28 schreef JoeyT het volgende:
Hoe was je vrijgezellenfeest?
de rest rim jequote:
Ja, Moksmeisje is wel een goede kandidate. En de meest sexy premier in de geschiedenis!quote:Op maandag 13 februari 2006 14:30 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik wil t ook wel over koningen van de dwergen hebbenquote:
waar?quote:
quote:Op maandag 13 februari 2006 14:31 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Overigens neuk ik dr momenteel maar 1![]()
Dat laatste is ontegenzeggelijk waar.quote:Op maandag 13 februari 2006 14:33 schreef dawg het volgende:
[..]
Ja, Moksmeisje is wel een goede kandidate. En de meest sexy premier in de geschiedenis!
De Koning van Pfeiffer bedoel jequote:Op maandag 13 februari 2006 14:33 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ik wil t ook wel over koningen van de dwergen hebben![]()
Je mist het punt Joe.quote:Op maandag 13 februari 2006 14:31 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ik heb t totaal niet over scharrels... Daar geef ik zelf geen fuck om
Ik heb t over vrienden en vriendinnen... Neem aan dat je daar bekend mee bent?
Wat een tegenstelling met JP. Ik zie het lijsttrekkersdebat waar ze gehakt van die man maakt al voor me.quote:Op maandag 13 februari 2006 14:33 schreef dawg het volgende:
[..]
Ja, Moksmeisje is wel een goede kandidate. En de meest sexy premier in de geschiedenis!
Later als je oud bentquote:
Van mij hoeft zo'n vrijgezellenfeest ook niet... Gaat mij meer om het gebaar van je vrienden. Nog 1 keer op de ouwe manier met de jongensquote:Op maandag 13 februari 2006 14:32 schreef Litpho het volgende:
[..]
Al mijn getrouwde vrienden hebben netjes van tevoren aangegeven wat de consequenties zouden zijn voor iemand die het in zijn hoofd zou halen om een "vrijgezellenfeest" te organiseren waarbij het voornamelijk de bedoeling schijnt te zijn om de aanstaande bruidegom zich zoveel mogelijk voor lul te laten zetten.
Over het algemeen moet iedereen gehakt van die man kunnen makenquote:Op maandag 13 februari 2006 14:34 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Wat een tegenstelling met JP. Ik zie het lijsttrekkersdebat waar ze gehakt van die man maakt al voor me.![]()
blijkbaarquote:
Ik ben oudquote:Op maandag 13 februari 2006 14:35 schreef Pheno het volgende:
[..]
Over het algemeen moet iedereen gehakt van die man kunnen maken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |