Linkje?quote:Op maandag 13 februari 2006 14:19 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Je hebt verslag gedaan... Dat was voldoende lijkt mij...
Heb ik een gevoelige snaar geraakt?![]()
Autorijden is wel een belangrijk punt ja. Maar voor een positie als woordvoerder van de aanstaande premier ben ik wel bereid water bij de wijn te doen.quote:Op maandag 13 februari 2006 14:17 schreef dawg het volgende:
[..]
![]()
![]()
Dan gaan we zeker winnen! En komt er wellicht een iets verstandiger partijprogramma tevoorschijn. Alleen je standpunten aangaande autorijden: forget it!
Ik ben idd niet zo stom om iemand ongewenst zwanger te maken neequote:
Heb ik geen linkje voor nodig, ik denk dat iedereen nog wel weet hoe jij over je huwelijk sprak en over het huwelijk in t algemeen...quote:
Iemand scoren en pfeiffer bezorgen is wel romantisch.quote:Op maandag 13 februari 2006 14:20 schreef Mokster het volgende:
[..]
Trust me: single zijn op Valentijnsdag is helemaal zo slecht nog niet!
Het is niet romantisch onder de ¤20000 schuld, Pheno. Snap dat dan.quote:Op maandag 13 februari 2006 14:22 schreef Pheno het volgende:
Ben jij van plan in een kasteel te trouwen ofzo
Sorryquote:Op maandag 13 februari 2006 14:23 schreef Litpho het volgende:
[..]
Het is niet romantisch onder de ¤20000 schuld, Pheno. Snap dat dan.
Goed, hoe was mijn huwelijk dan. Was het een baliehuwelijk?quote:Op maandag 13 februari 2006 14:22 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Heb ik geen linkje voor nodig, ik denk dat iedereen nog wel weet hoe jij over je huwelijk sprak en over het huwelijk in t algemeen...
Ik ken mensen die dat als opzetje hebben gebruikt voor de line "ik ben de enige die je kent die je niet ziek kan maken. Daten?"quote:Op maandag 13 februari 2006 14:23 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
Iemand scoren en pfeiffer bezorgen is wel romantisch.
Nou, vind je ??quote:Op maandag 13 februari 2006 14:20 schreef Mokster het volgende:
Trust me: single zijn op Valentijnsdag is helemaal zo slecht nog niet!![]()
Inderdaad, een neef van me gaat binnenkort trouwen op één of ander kasteel, feest voor 200 gasten etc. Kortom: belachelijk duur.quote:Op maandag 13 februari 2006 14:23 schreef Litpho het volgende:
[..]
Het is niet romantisch onder de ¤20000 schuld, Pheno. Snap dat dan.
quote:Op maandag 13 februari 2006 14:24 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik ken mensen die dat als opzetje hebben gebruikt voor de line "ik ben de enige die je kent die je niet ziek kan maken. Daten?"
Maar daar heb ik absoluut geen spijt van. Als zij niet zwanger was geworden dan waren wij nu niet meer bij mekaar. En zo denken we er allebei over. Het is geen toeval geweest dat dat gebeurdequote:Op maandag 13 februari 2006 14:22 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik ben idd niet zo stom om iemand ongewenst zwanger te maken nee
Je geeft een mening over iets waar je niet bij bent geweest, dus ik vind dat raar. Ben jij van plan in een kasteel te trouwen ofzo
quote:Op maandag 13 februari 2006 14:24 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik heb dan ook maar besloten om hem niet verder op onkosten te jagen en de bruiloft maar niet te bezoeken.![]()
dat vind jij romantisch, de hele dag handjes schudden met mensen die eigenlijk voor het gratis eten komenquote:Op maandag 13 februari 2006 14:25 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ik ben idd van plan om van mn bruiloft iets heel moois te maken. Een geweldige locatie, alle familie vrienden en vriendinnen, strak in pak en zij een geweldige jurk...![]()
Niks mis met trouwen in een kasteel...quote:Op maandag 13 februari 2006 14:22 schreef Pheno het volgende:
Ben jij van plan in een kasteel te trouwen ofzo
quote:Op maandag 13 februari 2006 14:26 schreef Pheno het volgende:
[..]
dat vind jij romantisch, de hele dag handjes schudden met mensen die eigenlijk voor het gratis eten de open bar komen
Tip: een kasteel hoeft niet duur te zijn, voor ons was het gratisquote:Op maandag 13 februari 2006 14:24 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Inderdaad, een neef van me gaat binnenkort trouwen op één of ander kasteel, feest voor 200 gasten etc. Kortom: belachelijk duur.
Ik heb dan ook maar besloten om hem niet verder op onkosten te jagen en de bruiloft maar niet te bezoeken.![]()
Kijk dat is t verschil tussen jou en mij... Ik heb wel mensen om me heen die om me geven... Hoe was je vrijgezellenfeest?quote:Op maandag 13 februari 2006 14:26 schreef Pheno het volgende:
[..]
dat vind jij romantisch, de hele dag handjes schudden met mensen die eigenlijk voor het gratis eten komen
Nou, dan doe ik ook wel wat water bij de wijn, en schuif ik jou naar voren als premier. Dan ga ik ewl in verschillende besturen zitten, dat verdient wat beter dan het premierschap.quote:Op maandag 13 februari 2006 14:21 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Autorijden is wel een belangrijk punt ja. Maar voor een positie als woordvoerder van de aanstaande premier ben ik wel bereid water bij de wijn te doen.![]()
Psst, we zijn ook in een kasteel getrouwdquote:Op maandag 13 februari 2006 14:27 schreef Mokster het volgende:
[..]
Niks mis met trouwen in een kasteel...
Ik word altijd enorm emotioneel als twee mensen elkaar het ja-woord geven. En in zo'n kasteel maakt dat het nog weer net ietsie mooier allemaal!
[subJaja... Moksy heeft heus wel gevoel... ][/sub]
Stukken beterquote:Op maandag 13 februari 2006 14:28 schreef dawg het volgende:
Nou, dan doe ik ook wel wat water bij de wijn, en schuif ik jou naar voren als premier. Dan ga ik ewl in verschillende besturen zitten, dat verdient wat beter dan het premierschap.![]()
Dat denk je maarquote:Op maandag 13 februari 2006 14:28 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Kijk dat is t verschil tussen jou en mij... Ik heb wel mensen om me heen die om me geven... Hoe was je vrijgezellenfeest?
Zodra die wijven merken dat je alles wat los en vast zit neukt, geven ze ook niet meer zoveel om je hoor.quote:Op maandag 13 februari 2006 14:28 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Kijk dat is t verschil tussen jou en mij... Ik heb wel mensen om me heen die om me geven... Hoe was je vrijgezellenfeest?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |