post gaat hier tegenwoordig binnen een dagquote:Op maandag 13 februari 2006 13:40 schreef Private_Part_Sir het volgende:
[..]
Hou er wel rekening mee dat kaarten 2 dagen nodig hebben om te arriveren. Als jij morgen aan mensen gaan denken komen die kaarten de 16de aan.. En al helemaal laat als je (toevallig aan mij denkt, morgen(t duurt ongeveer 10 dagen om een kaart vanuit nederland in ierland bezorgd te laten worden..)
WAAROM?!quote:Op maandag 13 februari 2006 13:40 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ben ik t redelijk mee eens... Niet echt mn ding maar doe er toch maar aan![]()
Geneukt natuurlijkquote:
drom ga ik dit jaar voor of ecardjes of live mn liefde verklaren!quote:Op maandag 13 februari 2006 13:40 schreef Private_Part_Sir het volgende:
[..]
Hou er wel rekening mee dat kaarten 2 dagen nodig hebben om te arriveren. Als jij morgen aan mensen gaan denken komen die kaarten de 16de aan.. En al helemaal laat als je (toevallig aan mij denkt, morgen(t duurt ongeveer 10 dagen om een kaart vanuit nederland in ierland bezorgd te laten worden..)
Komt t in het geval van Liefie_ toch te laat aan..quote:Op maandag 13 februari 2006 13:41 schreef Ynske het volgende:
[..]
post gaat hier tegenwoordig binnen een dag
Jaja... Jij weet wel hoe je een dame zich speciaal kan laten voelen...quote:Op maandag 13 februari 2006 13:37 schreef Anthraxx het volgende:
Even een adoratie:Liefie_
Mokster
Twisted_Fok
Nee, want als je post voor 18.00 uur op de bus doet wordt die de volgende dag bezorgd.quote:Op maandag 13 februari 2006 13:43 schreef Private_Part_Sir het volgende:
Komt t in het geval van Liefie_ toch te laat aan..
Blijkbaarquote:Op maandag 13 februari 2006 13:43 schreef _Fuffy_ het volgende:
Net alsof je alleen in het weekend kan neuken
Maar als zij er morgen pas aan denkt komen de brieven pas de 15de aanquote:Op maandag 13 februari 2006 13:44 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Nee, want als je post voor 18.00 uur op de bus doet wordt die de volgende dag bezorgd.![]()
Ik kan zowel doordeweeks ALS in het weekend NIET neukenquote:Op maandag 13 februari 2006 13:43 schreef _Fuffy_ het volgende:
Dat hebben ze 1 keer gedaan. Toen bleek dat beide partijen tussen de vuurlinies liedjes zaten te zingen was het snel afgelopen met de pret.quote:
Alllicht.quote:Op maandag 13 februari 2006 13:45 schreef Pheno het volgende:
[..]
Maar als zij er morgen pas aan denkt komen de brieven pas de 15de aan
Wie zei dat trouwensquote:Op maandag 13 februari 2006 13:43 schreef _Fuffy_ het volgende:
het was heerlijk, heb er echt van genotenquote:Op maandag 13 februari 2006 13:43 schreef Private_Part_Sir het volgende:
[..]
Komt t in het geval van Liefie_ toch te laat aan..
Hoe was je weekend? Lekker kunnen ontspannen?
Niet als ze morgen (de 14de) kaarten gaat versturen aan de personen, waar ze die dag aan denkt.. (zo heeft ze t geformuleerd..)quote:Op maandag 13 februari 2006 13:44 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Nee, want als je post voor 18.00 uur op de bus doet wordt die de volgende dag bezorgd.![]()
Jawel, dat kan je welquote:Op maandag 13 februari 2006 13:46 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Ik kan zowel doordeweeks ALS in het weekend NIET neuken![]()
![]()
jahmaar ze dacht er nu toch al aanquote:Op maandag 13 februari 2006 13:45 schreef Pheno het volgende:
[..]
Maar als zij er morgen pas aan denkt komen de brieven pas de 15de aan
Die dingen breng je toch persoonlijk langs?! Met een roosje erbij om het helemaal af te makenquote:Op maandag 13 februari 2006 13:47 schreef Private_Part_Sir het volgende:
[..]
Niet als ze morgen (de 14de) kaarten gaat versturen aan de personen, waar ze die dag aan denkt.. (zo heeft ze t geformuleerd..)
neee ze gaat vandaag de kaartjes posten naar mensen aan wie ze morgen gaat denkenquote:Op maandag 13 februari 2006 13:47 schreef Private_Part_Sir het volgende:
[..]
Niet als ze morgen (de 14de) kaarten gaat versturen aan de personen, waar ze die dag aan denkt.. (zo heeft ze t geformuleerd..)
Live? Vertel?quote:Op maandag 13 februari 2006 13:43 schreef liefie_ het volgende:
[..]
drom ga ik dit jaar voor of ecardjes of live mn liefde verklaren!
mensen die ik niet in het echt mn liefde kan verklaren wonen toch te ver weg...
Wil je nou kotsen op valentijn of niet?quote:Op maandag 13 februari 2006 13:47 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Die dingen breng je toch persoonlijk langs?! Met een roosje erbij om het helemaal af te maken
Dat zou ik doen!![]()
en dan?quote:Op maandag 13 februari 2006 13:47 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Die dingen breng je toch persoonlijk langs?! Met een roosje erbij om het helemaal af te maken
Dat zou ik doen!![]()
Ik zat me even voor te stellen hoe het zou zijn als ik het WEL zou vierenquote:Op maandag 13 februari 2006 13:48 schreef _Fuffy_ het volgende:
[..]
Wil je nou kotsen op valentijn of niet?
als dat alles is wat liefde in jouw ogen is... dan schort er ergens iets aanquote:Op maandag 13 februari 2006 13:49 schreef BreaktotheDance het volgende:
Wat betekent echte liefde nog anno twee duizend vijf
Het belangrijkste is neuken, tieten en lekker wijf*zucht*
Omdat ik weet dat het leuk is om van je geliefde iets op valentijn te krijgen. Ik vond t zelf ook altijd spannend als ik een kaartje kreeg. En als ik weet dat ik haar er een plezier mee doe, waarom dan niet toch...quote:
Ik denk dat hij liever andere lichaamsstoffen op Valentijnsdag kwijtraakt.quote:Op maandag 13 februari 2006 13:48 schreef _Fuffy_ het volgende:
[..]
Wil je nou kotsen op valentijn of niet?
Even Queen quoten: 'It finally happens; I'm going slightly mad'..quote:Op maandag 13 februari 2006 13:48 schreef Ynske het volgende:
[..]
neee ze gaat vandaag de kaartjes posten naar mensen aan wie ze morgen gaat denken
Ik vind het ook maar onzin. Maar als je een vriendin hebt kan ik me voorstellen dat je iets speciaals gaat doen met haarquote:Op maandag 13 februari 2006 13:49 schreef Ynske het volgende:
[..]
en dan?
lekker me doen aan die commerciële onzin
om de rest van het jaar haar niet meer te laten merken dat je om dr geeft?
daar heb je toch niet zo'n dag voor
Heel grappigquote:Op maandag 13 februari 2006 13:50 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik denk dat hij liever andere lichaamsstoffen op Valentijnsdag kwijtraakt.![]()
Het raakt mijn zelfvertrouwen in het geheel niet.quote:Op maandag 13 februari 2006 13:51 schreef BreaktotheDance het volgende:
Valentijn is niet bevorderlijk voor je zelfvertrouwen als je nog single bent![]()
Mijn weekend was niet goed door de sex... Weer veel leuke mensen ontmoet, helemaal in mn nopjes.quote:Op maandag 13 februari 2006 13:43 schreef _Fuffy_ het volgende:
quote:Op maandag 13 februari 2006 13:50 schreef Ynske het volgende:
[..]
als dat alles is wat liefde in jouw ogen is... dan schort er ergens iets aan
je moet dat anders zien, valentijn is geldklopperij. dus waarom is dat niet bevorderlijk voor je zelfvertrouwen als single?quote:Op maandag 13 februari 2006 13:51 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Valentijn is niet bevorderlijk voor je zelfvertrouwen als je nog single bent![]()
Was de sex slecht dan?quote:Op maandag 13 februari 2006 13:52 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Mijn weekend was niet goed door de sex...
Ha, je hebt mijn eindconclusie gevondenquote:Op maandag 13 februari 2006 13:31 schreef liefie_ het volgende:
en als je het zo gaat bekijken is elke feestdag onzin dus ja
Je word er de hele dag mee geconfronteerdquote:Op maandag 13 februari 2006 13:52 schreef Ynske het volgende:
[..]
je moet dat anders zien, valentijn is geldklopperij. dus waarom is dat niet bevorderlijk voor je zelfvertrouwen als single?
Jij bent dan ook een stuk sterker daarmee dan ik. Ik wil niet mijn hele leven single blijven...quote:Op maandag 13 februari 2006 13:51 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Het raakt mijn zelfvertrouwen in het geheel niet.![]()
dat negeer je toch lekkerquote:Op maandag 13 februari 2006 13:54 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Je word er de hele dag mee geconfronteerd
Net alsof je geen leuk weekend kan hebben als er geen seks in voorkomt...quote:Op maandag 13 februari 2006 13:43 schreef _Fuffy_ het volgende:
Met valentijn of met je eenzaamheid?quote:Op maandag 13 februari 2006 13:54 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Je word er de hele dag mee geconfronteerd
*kras*.quote:Op maandag 13 februari 2006 13:57 schreef Mokster het volgende:
[..]
Net alsof je geen leuk weekend kan hebben als er geen seks in voorkomt...![]()
Feit is dat t gewoon leuk is om iets te krijgen op valentijn... Commercieel of niet interesseert me geen fuck, als ik maar weet dat de ander t op prijs stelt. En de redenering dat je de rest van t jaar niets meer laat merken slaat natuurlijk nergens op...quote:Op maandag 13 februari 2006 13:49 schreef Ynske het volgende:
[..]
en dan?
lekker me doen aan die commerciële onzin
om de rest van het jaar haar niet meer te laten merken dat je om dr geeft?
daar heb je toch niet zo'n dag voor
quote:Op maandag 13 februari 2006 13:55 schreef Ynske het volgende:
[..]
dat negeer je toch lekker
t heeft mij nu echt nooit geboeid/t
Feit is ook dat het nog veel leuker is als dat onverwacht is.quote:Op maandag 13 februari 2006 14:01 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Feit is dat t gewoon leuk is om iets te krijgen op valentijn...
Dat is ook niet mijn bedoeling, maar op dit moment lijd ik niet onder mijn singlebestaan.quote:Op maandag 13 februari 2006 13:55 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Jij bent dan ook een stuk sterker daarmee dan ik. Ik wil niet mijn hele leven single blijven...
Werk jij voor zo'n bedrijf dat bedrijfstijdschriften etc. samenstelt?quote:Op maandag 13 februari 2006 14:04 schreef Copycat het volgende:
Valentijnsdag... ik ben met mijn werkhoofd al bij kerst 2006.
kijk, jij snapt tquote:Op maandag 13 februari 2006 14:03 schreef Litpho het volgende:
[..]
Feit is ook dat het nog veel leuker is als dat onverwacht is.
Maak ik me geen zorgen om... Feit is dat ik anders ben dan anderen en daarom ook veel leuker op t gebied van verrassingen...quote:Op maandag 13 februari 2006 14:03 schreef Litpho het volgende:
[..]
Feit is ook dat het nog veel leuker is als dat onverwacht is.
Ondermeer, ja.quote:Op maandag 13 februari 2006 14:05 schreef Plato1980 het volgende:
Werk jij voor zo'n bedrijf dat bedrijfstijdschriften etc. samenstelt?
quote:Op maandag 13 februari 2006 14:06 schreef JoeyT het volgende:
Maak ik me geen zorgen om... Feit is dat ik anders ben dan anderen en daarom ook veel leuker op t gebied van verrassingen...
Kesrt 2006quote:Op maandag 13 februari 2006 14:04 schreef Copycat het volgende:
Valentijnsdag... ik ben met mijn werkhoofd al bij kerst 2006.
Vandaar.quote:Op maandag 13 februari 2006 14:06 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ondermeer, ja.
En dus ook brochures voor (bedrijfs)kerstpakketten...
Tegen die tijd heb ik het stemrecht al lang ingeperkt.quote:Op maandag 13 februari 2006 14:07 schreef dawg het volgende:
Valentijn.
Ik ga de politiek in. En dan is het eerste wat ik afschaf Valentijn. En diegenen die op mij stemmen krijgen een gratis snoepzak.
Dat laatste wil ik zeker ook niet ontkennenquote:Op maandag 13 februari 2006 14:06 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Maak ik me geen zorgen om... Feit is dat ik anders ben dan anderen en daarom ook veel leuker op t gebied van verrassingen...
dawgquote:Op maandag 13 februari 2006 14:07 schreef dawg het volgende:
Valentijn.
Ik ga de politiek in. En dan is het eerste wat ik afschaf Valentijn. En diegenen die op mij stemmen krijgen een gratis snoepzak.
Ik denk dat het merendeel van de aangeschrevenen dit doet.quote:Op maandag 13 februari 2006 14:07 schreef Plato1980 het volgende:
Bedrijfsbladen vind ik trouwens een overbodig iets. Ik gooi ze negen van de tien keer ongelezen bij het oud papier.
The most wodnerful time of the yearquote:
Oh, ben jij er zo een.quote:Op maandag 13 februari 2006 14:08 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Tegen die tijd heb ik het stemrecht al lang ingeperkt.![]()
Glossy papier?quote:Op maandag 13 februari 2006 14:09 schreef Copycat het volgende:
Alhoewel de bladen die wij maken wel van erg hoog niveau zijn.
Tsja mn ego is weer top of the bill na dit weekendquote:Op maandag 13 februari 2006 14:07 schreef Copycat het volgende:
[..]![]()
Zo anders dat je met de hele massa meegaat in de Valentijnhausse...
De laatste keer dat ik het geopend heb stond er een foto van mijn baas in zwembroek in.quote:Op maandag 13 februari 2006 14:09 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik denk dat het merendeel van de aangeschrevenen dit doet.
Alhoewel de bladen die wij maken wel van erg hoog niveau zijn.
Dit wordt mijn 3e jaar zonder liefde op Valentijnsdag!quote:Op maandag 13 februari 2006 14:06 schreef WeirdMicky het volgende:
Owja valentijnsdag. Mn 1e valentijnsdag zonder liefde in 5 jaar jaar. Ik ga de goede kant op.
Uiteraard!quote:
Ja en met een goede reden. Ik zou echt niet in een land willen leven waar jij het voor het zeggen hebt.quote:
dat wil je niet zienquote:Op maandag 13 februari 2006 14:10 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
De laatste keer dat ik het geopend heb stond er een foto van mijn baas in zwembroek in.![]()
Nee en in zijn geval al helemaal niet.quote:
het is 2006quote:Op maandag 13 februari 2006 13:49 schreef BreaktotheDance het volgende:
Wat betekent echte liefde nog anno twee duizend vijf
Het belangrijkste is neuken, tieten en lekker wijf*zucht*
Pfff. Je schat me wel laag in zeg.quote:Op maandag 13 februari 2006 14:11 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ja en met een goede reden. Ik zou echt niet in een land willen leven waar jij het voor het zeggen hebt.![]()
quote:Op maandag 13 februari 2006 14:06 schreef WeirdMicky het volgende:
Owja valentijnsdag. Mn 1e valentijnsdag zonder liefde in 5 jaar jaar. Ik ga de goede kant op.
Stelletje amateurtjes . . .quote:Op maandag 13 februari 2006 14:11 schreef Mokster het volgende:
Dit wordt mijn 3e jaar zonder liefde op Valentijnsdag!
En ik leef nog steeds!![]()
Ik ben trouwens wel bereid om tegen een geringe vergoeding campagneleider van de Lijst dawg te worden.quote:
Wat betekent echte liefde nog anno twee duizend zesquote:
quote:Op maandag 13 februari 2006 14:13 schreef Plato1980 het volgende:
Ik ben trouwens wel bereid om tegen een geringe vergoeding campagneleider van de Lijst dawg te worden.![]()
Dat is juist onzin: Valentijn was oorspronkelijk iets om je geheime liefde een kaart te sturen. Over het algemeen singles dus. Dat er opeens stelletjes zo idioot zijn om samen iets 'speciaals' te doen....quote:Op maandag 13 februari 2006 13:51 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Ik vind het ook maar onzin. Maar als je een vriendin hebt kan ik me voorstellen dat je iets speciaals gaat doen met haar
Wil je ook een plaats op die lijst?quote:
Vet, dus ik heb nog wat jaartjes te gaan.quote:Op maandag 13 februari 2006 14:11 schreef Mokster het volgende:
[..]
Dit wordt mijn 3e jaar zonder liefde op Valentijnsdag!
En ik leef nog steeds!![]()
Ach ik weet van mezelf dat ik t stiekum ook wel leuk vind om een kaartje oid te krijgen en ik weet zeker dat mn vriendinnetje dat ook heeft.quote:Op maandag 13 februari 2006 14:08 schreef Litpho het volgende:
[..]
Dat laatste wil ik zeker ook niet ontkennen.
Ik mis alleen dramatisch de noodzaak om dat te doen op Valentijn.
niet dat ik dusdanig sterke principes in die richting heb dat wanneer ik een vriendin heb die daar wel prijs op stelt (om wat voor rare irrationele reden dan ook) ik daar geen gehoor aan geef natuurlijk
Singles en aankomende singles als de huidige partner erachter kwamquote:Op maandag 13 februari 2006 14:15 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat is juist onzin: Valentijn was oorspronkelijk iets om je geheime liefde een kaart te sturen. Over het algemeen singles dus.
Zegt een gozer die de meest onromantisch huwelijksdag heeft gehad die er bestaat...quote:Op maandag 13 februari 2006 14:15 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat is juist onzin: Valentijn was oorspronkelijk iets om je geheime liefde een kaart te sturen. Over het algemeen singles dus. Dat er opeens stelletjes zo idioot zijn om samen iets 'speciaals' te doen....
Als je als stelletje een opgedrongen verplichte dag laat invoeren om iets romantisch te doen dan ben je echt niet goed bezig hoor
quote:Op maandag 13 februari 2006 14:13 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik ben trouwens wel bereid om tegen een geringe vergoeding campagneleider van de Lijst dawg te worden.![]()
Was jij er bij dan? Sukkelquote:Op maandag 13 februari 2006 14:16 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Zegt een gozer die de meest onromantisch huwelijksdag heeft gehad die er bestaat...
Denk niet dat jij in de positie bent om op romantisch gebied adviezen te geven...![]()
Aan jou ook niet hoor, maak je geen illusies.quote:Op maandag 13 februari 2006 14:16 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Zegt een gozer die de meest onromantisch huwelijksdag heeft gehad die er bestaat...
Denk niet dat jij in de positie bent om op romantisch gebied adviezen te geven...![]()
Je hebt verslag gedaan... Dat was voldoende lijkt mij...quote:
Je vriendin een abortus kado doen is best romantischquote:Op maandag 13 februari 2006 14:18 schreef dawg het volgende:
[..]
Aan jou ook niet hoor, maak je geen illusies.
Aah daar heb je t dus mis... Als ik iets heel goed kan is op een originele manier t hart van een meisje veroveren.quote:Op maandag 13 februari 2006 14:18 schreef dawg het volgende:
[..]
Aan jou ook niet hoor, maak je geen illusies.
Trust me: single zijn op Valentijnsdag is helemaal zo slecht nog niet!quote:Op maandag 13 februari 2006 14:15 schreef WeirdMicky het volgende:
Vet, dus ik heb nog wat jaartjes te gaan.![]()
Hehe, je kan t niet hebben hequote:Op maandag 13 februari 2006 14:19 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je vriendin een abortus kado doen is best romantisch
Linkje?quote:Op maandag 13 februari 2006 14:19 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Je hebt verslag gedaan... Dat was voldoende lijkt mij...
Heb ik een gevoelige snaar geraakt?![]()
Autorijden is wel een belangrijk punt ja. Maar voor een positie als woordvoerder van de aanstaande premier ben ik wel bereid water bij de wijn te doen.quote:Op maandag 13 februari 2006 14:17 schreef dawg het volgende:
[..]
![]()
![]()
Dan gaan we zeker winnen! En komt er wellicht een iets verstandiger partijprogramma tevoorschijn. Alleen je standpunten aangaande autorijden: forget it!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |