Uiteraard!quote:
Ja en met een goede reden. Ik zou echt niet in een land willen leven waar jij het voor het zeggen hebt.quote:
dat wil je niet zienquote:Op maandag 13 februari 2006 14:10 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
De laatste keer dat ik het geopend heb stond er een foto van mijn baas in zwembroek in.![]()
Nee en in zijn geval al helemaal niet.quote:
het is 2006quote:Op maandag 13 februari 2006 13:49 schreef BreaktotheDance het volgende:
Wat betekent echte liefde nog anno twee duizend vijf
Het belangrijkste is neuken, tieten en lekker wijf*zucht*
Pfff. Je schat me wel laag in zeg.quote:Op maandag 13 februari 2006 14:11 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ja en met een goede reden. Ik zou echt niet in een land willen leven waar jij het voor het zeggen hebt.![]()
quote:Op maandag 13 februari 2006 14:06 schreef WeirdMicky het volgende:
Owja valentijnsdag. Mn 1e valentijnsdag zonder liefde in 5 jaar jaar. Ik ga de goede kant op.
Stelletje amateurtjes . . .quote:Op maandag 13 februari 2006 14:11 schreef Mokster het volgende:
Dit wordt mijn 3e jaar zonder liefde op Valentijnsdag!
En ik leef nog steeds!![]()
Ik ben trouwens wel bereid om tegen een geringe vergoeding campagneleider van de Lijst dawg te worden.quote:
Wat betekent echte liefde nog anno twee duizend zesquote:
quote:Op maandag 13 februari 2006 14:13 schreef Plato1980 het volgende:
Ik ben trouwens wel bereid om tegen een geringe vergoeding campagneleider van de Lijst dawg te worden.![]()
Dat is juist onzin: Valentijn was oorspronkelijk iets om je geheime liefde een kaart te sturen. Over het algemeen singles dus. Dat er opeens stelletjes zo idioot zijn om samen iets 'speciaals' te doen....quote:Op maandag 13 februari 2006 13:51 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Ik vind het ook maar onzin. Maar als je een vriendin hebt kan ik me voorstellen dat je iets speciaals gaat doen met haar
Valentijn is niet bevorderlijk voor je zelfvertrouwen als je nog single bent![]()
Wil je ook een plaats op die lijst?quote:
Vet, dus ik heb nog wat jaartjes te gaan.quote:Op maandag 13 februari 2006 14:11 schreef Mokster het volgende:
[..]
Dit wordt mijn 3e jaar zonder liefde op Valentijnsdag!
En ik leef nog steeds!![]()
Ach ik weet van mezelf dat ik t stiekum ook wel leuk vind om een kaartje oid te krijgen en ik weet zeker dat mn vriendinnetje dat ook heeft.quote:Op maandag 13 februari 2006 14:08 schreef Litpho het volgende:
[..]
Dat laatste wil ik zeker ook niet ontkennen.
Ik mis alleen dramatisch de noodzaak om dat te doen op Valentijn.
niet dat ik dusdanig sterke principes in die richting heb dat wanneer ik een vriendin heb die daar wel prijs op stelt (om wat voor rare irrationele reden dan ook) ik daar geen gehoor aan geef natuurlijk
Singles en aankomende singles als de huidige partner erachter kwamquote:Op maandag 13 februari 2006 14:15 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat is juist onzin: Valentijn was oorspronkelijk iets om je geheime liefde een kaart te sturen. Over het algemeen singles dus.
Zegt een gozer die de meest onromantisch huwelijksdag heeft gehad die er bestaat...quote:Op maandag 13 februari 2006 14:15 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat is juist onzin: Valentijn was oorspronkelijk iets om je geheime liefde een kaart te sturen. Over het algemeen singles dus. Dat er opeens stelletjes zo idioot zijn om samen iets 'speciaals' te doen....
Als je als stelletje een opgedrongen verplichte dag laat invoeren om iets romantisch te doen dan ben je echt niet goed bezig hoor
quote:Op maandag 13 februari 2006 14:13 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik ben trouwens wel bereid om tegen een geringe vergoeding campagneleider van de Lijst dawg te worden.![]()
Was jij er bij dan? Sukkelquote:Op maandag 13 februari 2006 14:16 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Zegt een gozer die de meest onromantisch huwelijksdag heeft gehad die er bestaat...
Denk niet dat jij in de positie bent om op romantisch gebied adviezen te geven...![]()
Aan jou ook niet hoor, maak je geen illusies.quote:Op maandag 13 februari 2006 14:16 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Zegt een gozer die de meest onromantisch huwelijksdag heeft gehad die er bestaat...
Denk niet dat jij in de positie bent om op romantisch gebied adviezen te geven...![]()
Je hebt verslag gedaan... Dat was voldoende lijkt mij...quote:
Je vriendin een abortus kado doen is best romantischquote:Op maandag 13 februari 2006 14:18 schreef dawg het volgende:
[..]
Aan jou ook niet hoor, maak je geen illusies.
Aah daar heb je t dus mis... Als ik iets heel goed kan is op een originele manier t hart van een meisje veroveren.quote:Op maandag 13 februari 2006 14:18 schreef dawg het volgende:
[..]
Aan jou ook niet hoor, maak je geen illusies.
Trust me: single zijn op Valentijnsdag is helemaal zo slecht nog niet!quote:Op maandag 13 februari 2006 14:15 schreef WeirdMicky het volgende:
Vet, dus ik heb nog wat jaartjes te gaan.![]()
Hehe, je kan t niet hebben hequote:Op maandag 13 februari 2006 14:19 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je vriendin een abortus kado doen is best romantisch
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |