quote:Op maandag 13 februari 2006 13:55 schreef Ynske het volgende:
[..]
dat negeer je toch lekker
t heeft mij nu echt nooit geboeid/t
Feit is ook dat het nog veel leuker is als dat onverwacht is.quote:Op maandag 13 februari 2006 14:01 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Feit is dat t gewoon leuk is om iets te krijgen op valentijn...
Dat is ook niet mijn bedoeling, maar op dit moment lijd ik niet onder mijn singlebestaan.quote:Op maandag 13 februari 2006 13:55 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Jij bent dan ook een stuk sterker daarmee dan ik. Ik wil niet mijn hele leven single blijven...
Werk jij voor zo'n bedrijf dat bedrijfstijdschriften etc. samenstelt?quote:Op maandag 13 februari 2006 14:04 schreef Copycat het volgende:
Valentijnsdag... ik ben met mijn werkhoofd al bij kerst 2006.
kijk, jij snapt tquote:Op maandag 13 februari 2006 14:03 schreef Litpho het volgende:
[..]
Feit is ook dat het nog veel leuker is als dat onverwacht is.
Maak ik me geen zorgen om... Feit is dat ik anders ben dan anderen en daarom ook veel leuker op t gebied van verrassingen...quote:Op maandag 13 februari 2006 14:03 schreef Litpho het volgende:
[..]
Feit is ook dat het nog veel leuker is als dat onverwacht is.
Ondermeer, ja.quote:Op maandag 13 februari 2006 14:05 schreef Plato1980 het volgende:
Werk jij voor zo'n bedrijf dat bedrijfstijdschriften etc. samenstelt?
quote:Op maandag 13 februari 2006 14:06 schreef JoeyT het volgende:
Maak ik me geen zorgen om... Feit is dat ik anders ben dan anderen en daarom ook veel leuker op t gebied van verrassingen...
Kesrt 2006quote:Op maandag 13 februari 2006 14:04 schreef Copycat het volgende:
Valentijnsdag... ik ben met mijn werkhoofd al bij kerst 2006.
Vandaar.quote:Op maandag 13 februari 2006 14:06 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ondermeer, ja.
En dus ook brochures voor (bedrijfs)kerstpakketten...
Tegen die tijd heb ik het stemrecht al lang ingeperkt.quote:Op maandag 13 februari 2006 14:07 schreef dawg het volgende:
Valentijn.
Ik ga de politiek in. En dan is het eerste wat ik afschaf Valentijn. En diegenen die op mij stemmen krijgen een gratis snoepzak.
Dat laatste wil ik zeker ook niet ontkennenquote:Op maandag 13 februari 2006 14:06 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Maak ik me geen zorgen om... Feit is dat ik anders ben dan anderen en daarom ook veel leuker op t gebied van verrassingen...
dawgquote:Op maandag 13 februari 2006 14:07 schreef dawg het volgende:
Valentijn.
Ik ga de politiek in. En dan is het eerste wat ik afschaf Valentijn. En diegenen die op mij stemmen krijgen een gratis snoepzak.
Ik denk dat het merendeel van de aangeschrevenen dit doet.quote:Op maandag 13 februari 2006 14:07 schreef Plato1980 het volgende:
Bedrijfsbladen vind ik trouwens een overbodig iets. Ik gooi ze negen van de tien keer ongelezen bij het oud papier.
The most wodnerful time of the yearquote:
Oh, ben jij er zo een.quote:Op maandag 13 februari 2006 14:08 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Tegen die tijd heb ik het stemrecht al lang ingeperkt.![]()
Glossy papier?quote:Op maandag 13 februari 2006 14:09 schreef Copycat het volgende:
Alhoewel de bladen die wij maken wel van erg hoog niveau zijn.
Tsja mn ego is weer top of the bill na dit weekendquote:Op maandag 13 februari 2006 14:07 schreef Copycat het volgende:
[..]![]()
Zo anders dat je met de hele massa meegaat in de Valentijnhausse...
De laatste keer dat ik het geopend heb stond er een foto van mijn baas in zwembroek in.quote:Op maandag 13 februari 2006 14:09 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik denk dat het merendeel van de aangeschrevenen dit doet.
Alhoewel de bladen die wij maken wel van erg hoog niveau zijn.
Dit wordt mijn 3e jaar zonder liefde op Valentijnsdag!quote:Op maandag 13 februari 2006 14:06 schreef WeirdMicky het volgende:
Owja valentijnsdag. Mn 1e valentijnsdag zonder liefde in 5 jaar jaar. Ik ga de goede kant op.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |