Na het trouwen kom je de deur niet meer uit?quote:Op maandag 13 februari 2006 14:34 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Van mij hoeft zo'n vrijgezellenfeest ook niet... Gaat mij meer om het gebaar van je vrienden. Nog 1 keer op de ouwe manier met de jongens![]()
Als ze uberhaupt nog iets over hun lippen krijgen tijdens het debat, overrompeld door haar schoonheid en sexy uitstraling! Ik zie het ook helemaal voor me!quote:Op maandag 13 februari 2006 14:34 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Wat een tegenstelling met JP. Ik zie het lijsttrekkersdebat waar ze gehakt van die man maakt al voor me.![]()
Nu mis jij t puntquote:Op maandag 13 februari 2006 14:36 schreef vibri het volgende:
[..]
Na het trouwen kom je de deur niet meer uit?
Dat zie je wel gebeuren bij sommige luiquote:Op maandag 13 februari 2006 14:36 schreef vibri het volgende:
[..]
Na het trouwen kom je de deur niet meer uit?
quote:Op maandag 13 februari 2006 14:35 schreef vibri het volgende:
[..]
Als het belastingtechnisch beter uitkomt.
Dan wordt Joeyt kluizenaarquote:Op maandag 13 februari 2006 14:37 schreef vibri het volgende:
[..]
Wat bedoel je dan?
Wat is er na je trouwen anders dan voor je trouwen?
Dat gaat dus prima zonder verkleedfeesten of Amsterdam onveilig maken (één van de weinige momenten waarop ik medelijden heb met Amsterdammers, de andere is Koninginnedag).quote:Op maandag 13 februari 2006 14:34 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Van mij hoeft zo'n vrijgezellenfeest ook niet... Gaat mij meer om het gebaar van je vrienden. Nog 1 keer op de ouwe manier met de jongens![]()
Moeten we alleen nog een styliste in dienst nemen zodat ze optimaal gekleed ten tonele komt.quote:Op maandag 13 februari 2006 14:36 schreef dawg het volgende:
Als ze uberhaupt nog iets over hun lippen krijgen tijdens het debat, overrompeld door haar schoonheid en sexy uitstraling! Ik zie het ook helemaal voor me!![]()
Wacht maar, tot jij je eerste chick geneukt hebt.quote:Op maandag 13 februari 2006 14:37 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Dat zie je wel gebeuren bij sommige lui
Ik ga NOOIT trouwen
Dat zei Pheno ook.quote:Op maandag 13 februari 2006 14:37 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Ik ga NOOIT trouwen
Wil je dit even in je ondertitel zetten, voor het geval petitlapin2 je nog wilt quoten?quote:Op maandag 13 februari 2006 14:37 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Ik ga NOOIT trouwen
Onder een goed-christelijk regime is dan in één keer van alles voor je partnerschap incl. evt. kinderen geregeld, waarvoor je anders nog drie maanden administratie en door hoepeltjes springen kwijt bentquote:Op maandag 13 februari 2006 14:37 schreef vibri het volgende:
[..]
Wat bedoel je dan?
Ben zelf aan het twijfelen tussen gezondheidszorg en justitie.quote:Op maandag 13 februari 2006 14:38 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Moeten we alleen nog een styliste in dienst nemen zodat ze optimaal gekleed ten tonele komt.![]()
Ik denk dat ik alvast voor een appartement in Den Haag ga kijken.![]()
Ik wacht nog steeds op dat linkjequote:
Laten we hopen: zo spoedig mogelijkquote:Op maandag 13 februari 2006 14:38 schreef dawg het volgende:
[..]
Wacht maar, tot jij je eerste chick geneukt hebt.
Eager beaverquote:Op maandag 13 februari 2006 14:40 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Laten we hopen: zo spoedig mogelijk
Veel plezier.quote:Op maandag 13 februari 2006 14:33 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ik wil t ook wel over koningen van de dwergen hebben![]()
..T zal wel knap zijn om het zelfde levens patroon aan te houden na het trouwen.quote:Op maandag 13 februari 2006 14:37 schreef vibri het volgende:
[..]
Wat bedoel je dan?
Gaat idd prima zonder verkleedpartijen, waar het om gaat is dat je iets speciaals doet voor degene die gaat trouwenm omdat hij belangrijk voor je is. Op welke manier je dat doet is natuurlijk per persoon afhankelijk.quote:Op maandag 13 februari 2006 14:38 schreef Litpho het volgende:
[..]
Dat gaat dus prima zonder verkleedfeesten of Amsterdam onveilig maken (één van de weinige momenten waarop ik medelijden heb met Amsterdammers, de andere is Koninginnedag).
Heel grappigquote:
dat snap ik dus niet, wat verandert zo'n papiertje nu aan je levensritme?quote:Op maandag 13 februari 2006 14:41 schreef Private_Part_Sir het volgende:
[..]
..T zal wel knap zijn om het zelfde levens patroon aan te houden na het trouwen.
Ik ben er van overtuigd (en met mij velen, gezien hoeveel mensen er erg terug houdend zijn over trouwen) dat je sociale houding er anders uit zal zien.
Voor dat laatste moeten we inderdaad een oplossing vinden. Als bekend wordt dat één van onze belangrijkste kandidaten in Helmond woont kost dat meteen een stuk of vijf zetels.quote:Op maandag 13 februari 2006 14:40 schreef dawg het volgende:
[..]
Ben zelf aan het twijfelen tussen gezondheidszorg en justitie.
En ik heb al een appartement in het pittoreske Helmond.
De meeste mensen worden extreem burgerlijk na hun trouwen. Ik moet zeggen dat ik het ze niet geheel kwalijk kan nemen; als je gaat verhuizen naar een andere stad ofzo ken je daar toch ook helemaal niemandquote:Op maandag 13 februari 2006 14:42 schreef Ynske het volgende:
[..]
dat snap ik dus niet, wat verandert zo'n papiertje nu aan je levensritme?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |