abonnement Unibet Coolblue
pi_37311243
Dat doe je goed! De nieuwe unie is in Rotterdam toch?
  woensdag 26 april 2006 @ 17:32:56 #202
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_37317102
Ik verdien gewoon 5 euro minder en ben 5 jaar ouder
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_37323699
quote:
Op woensdag 26 april 2006 14:13 schreef JoPiDo het volgende:
aangenomen bij de nieuwe unie! 15 euro per uur (ik ben 21) en heerlijk werk! mensen bellen mij met vragen over hun huur, of reparties aan hun woning ed. ik moet ze dan verder helpen en afspraken maken met bijvoorbeeld de opzichter heel prima werk op oproepbasis, wat inhoudt dat ik ongeveer twee volle dagen per week kan werken

en via het uitzendbureau, dus extra veel vakantiegeld en elke woensdag mijn geld op mijn rekening

HEERLIJK!
Gefeliciteerd

Alleen die laatste zin vat ik niet ... waarom zou je via het uitzendbureau extra veel vakantiegeld krijgen. Dat is toch gewoon 8 % = gangbaar
pi_37330343
ik krijg 20% totaal, vakantiegeld en uren (hoe heet dat?)
  Milf woensdag 26 april 2006 @ 23:45:19 #205
16000 nikky
Paars is het nieuwe rood!
pi_37330702
Jaja, er bestaat tegenwoordig een callcenter award

We hadden dus vanavond een feestje aangezien we bij de 5 genomineerden zaten. ( van de 200 aanmeldingen overigens )

Op nummer 3 is geworden: UWV met het Klanten Contact Centrum
Op nummer 2 is geworden: RVS verzekeringen
En nummer 1het is gewoon ongeloofelijk is geworden UPC . En hoevaak die wel niet in het nieuws zijn geweest .
👍Wanneer krijg ik de FA rechten terug?
Op maandag 11 juli 2011 17:38 schreef Bart het volgende:
Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.
pi_37330791
mijn nummer 1 is tot nu toe Postbus 51
pi_37332644
quote:
Op woensdag 26 april 2006 23:45 schreef nikky het volgende:
Jaja, er bestaat tegenwoordig een callcenter award

We hadden dus vanavond een feestje aangezien we bij de 5 genomineerden zaten. ( van de 200 aanmeldingen overigens )

Op nummer 3 is geworden: UWV met het Klanten Contact Centrum
Op nummer 2 is geworden: RVS verzekeringen
En nummer 1het is gewoon ongeloofelijk is geworden UPC . En hoevaak die wel niet in het nieuws zijn geweest .
Die award hebben ze bij ons zelfs een paar keer gewonnen
Tof! Ik ben net op tijd voor de gnoes!
Let's plant a tree
  donderdag 27 april 2006 @ 08:51:50 #208
87878 M.Ram
ik ben 2 meter 4
pi_37335468
quote:
Op donderdag 27 april 2006 00:55 schreef Vava het volgende:

[..]

Die award hebben ze bij ons zelfs een paar keer gewonnen
2003 waren we derde 2004 eerste en 2005 ook eerste CendrisBSC for the best callcenter
Ik zeg graag wat ik denk, en ik doe wat ik zeg.
  donderdag 27 april 2006 @ 10:01:00 #209
127956 Robbiej
Hit any user to continue.
pi_37336863
Yeah als het goed is heb ik vanavond een nieuw project.

Intrum Justitia. Hopen dat het wat word. heeft iemand ervaring met schuldeisen via een callcenter?
I have not failed. I've just found 10,000 ways that won't work.
pi_37351776
quote:
We hadden dus vanavond een feestje ....
Ow vandaar dat ik vandaag zo lam ben de vogeltjesdans...aaaaaaaaaaaaaaaaaargh!!!

Volgend jaar numero uno?

grappig om sommige collega's met een behoorlijke slok drank teveel op te zien
quote:
En hoevaak die wel niet in het nieuws zijn geweest .
hehe en onze werkgever niet zeker
quote:
Heeft iemand ervaring met schuldeisenrs via een callcenter?
Ja, dan bellen ze je op en dan slaan ze stoere taal uit en voor je het weet ben je blut..

[ Bericht 17% gewijzigd door Nemephis op 27-04-2006 18:37:24 ]
  donderdag 27 april 2006 @ 22:00:02 #211
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_37359549
Wij hadden ook een borrel vanavond

[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_37400048
Inbound technische helpdesk voor KPN in Groningen. Bruto 8.75, netto 7.25, errug netjes.
pi_37402837
quote:
Op zaterdag 29 april 2006 12:50 schreef Haijo het volgende:
Inbound technische helpdesk voor KPN in Groningen. Bruto 8.75, netto 7.25, errug netjes.
hoi IPB collega, ADSL hier
dag
pi_37403454
quote:
Op zaterdag 29 april 2006 14:38 schreef petre86 het volgende:

[..]

hoi IPB collega, ADSL hier
OH CRAP! They found me...

iig ben ik niet die aap die op het gemonitorde tweakers topic vrolijk meldt
"Hoi, ik sta 17 minuten in de wacht, heeft iemand vragen?"

Ik had trouwens best ADSL kunnen zijn, hoezo ben je er zo zeker van dat ik IPB ben?

[ Bericht 61% gewijzigd door Haijo op 29-04-2006 15:14:24 ]
pi_37405346
Callcenterwerk ga ik nooit meer doen. Ik vind 't niet leuk en 't verdient ook niet genoeg.
"A flower would never force itself to bloom in the cold winter. So why would we?"
- Jonna Jinton
pi_37405711
quote:
Op zaterdag 29 april 2006 16:41 schreef Natalie het volgende:
Callcenterwerk ga ik nooit meer doen. Ik vind 't niet leuk en 't verdient ook niet genoeg.
jij hebt niet zo veel verdiend, bedoel je
  zaterdag 29 april 2006 @ 18:35:06 #217
81260 La_Guiri
Qué quieres???
pi_37408250
Ik vind callcenterwerk ook niet leuk, heb net opgezegd bij de Postbank. Dat was inbound en dat was beter te doen als outbound wat ik daarvoor 2x heb gedaan.
De Madrid al cielo
'La luna, la culpable, la viajera,
la luna de una muerta primavera'.
pi_37411467
quote:
Op zaterdag 29 april 2006 15:07 schreef Haijo het volgende:

[..]

OH CRAP! They found me...

iig ben ik niet die aap die op het gemonitorde tweakers topic vrolijk meldt
"Hoi, ik sta 17 minuten in de wacht, heeft iemand vragen?"

Ik had trouwens best ADSL kunnen zijn, hoezo ben je er zo zeker van dat ik IPB ben?
omdat IPB in opbouw is in Gn, en omdat ADSL aan het verhuizen is naar Ens, en er in Gn geen nieuwe adsl mensen bij komen.... toch?

maar jullie 17 minuten wachten ? langste wat ik heb gehad is 6 min.
en tweakers topic?
gemonitord? je ziet toch op je scherm of er meegeluisterd/keken wordt?
dag
  zaterdag 29 april 2006 @ 20:28:00 #219
50691 Christiaan
Futue te ipsum
pi_37411494
Heb je daar een opleiding voor nodig?
Op maandag 9 november 2009 12:25 schreef Whiskey_Tango het volgende:
Dat interesseert GroenLinks voor geen meter, ze zien je als een wandelende zak euro's waar ze handig een tap in kunnen drukken voor hun socialistische hobbies.
  zaterdag 29 april 2006 @ 20:30:58 #220
127956 Robbiej
Hit any user to continue.
pi_37411582
quote:
Op zaterdag 29 april 2006 20:27 schreef petre86 het volgende:

[..]

omdat IPB in opbouw is in Gn, en omdat ADSL aan het verhuizen is naar Ens, en er in Gn geen nieuwe adsl mensen bij komen.... toch?

maar jullie 17 minuten wachten ? langste wat ik heb gehad is 6 min.
en tweakers topic?
gemonitord? je ziet toch op je scherm of er meegeluisterd/keken wordt?
Bij ons niet. bij ons pakken ze de telefoon. voeren ze je cubicle nr in en ze tappen zo je lijn af.
I have not failed. I've just found 10,000 ways that won't work.
pi_37412152
quote:
Op zaterdag 29 april 2006 20:30 schreef Robbiej het volgende:

[..]

Bij ons niet. bij ons pakken ze de telefoon. voeren ze je cubicle nr in en ze tappen zo je lijn af.
bij ons is dat in de CAO bepaald. de medewerker moet een signaal krijgen dat er wordt meegeluisterd/keken. ivm privecy van de medewerker..
dag
pi_37412162
quote:
Op zaterdag 29 april 2006 20:28 schreef --Christiaan-- het volgende:
Heb je daar een opleiding voor nodig?
ja, 3 weken fulltimetraining..
dag
pi_37416623
quote:
Op zaterdag 29 april 2006 20:27 schreef petre86 het volgende:

[..]

omdat IPB in opbouw is in Gn, en omdat ADSL aan het verhuizen is naar Ens, en er in Gn geen nieuwe adsl mensen bij komen.... toch?

maar jullie 17 minuten wachten ? langste wat ik heb gehad is 6 min.
en tweakers topic?
gemonitord? je ziet toch op je scherm of er meegeluisterd/keken wordt?
Nee, het tweakers topic over Internetplusbellen - wat natuurljik helemaal is uitgepluisd- wordt ook bekeken door managers geloof ik.

En 6 minuten is DRUK. Echt, lampje staat maar een paar keer per week rood. Zondagochtend wacht ik zelfs een uur!
quote:
Op zaterdag 29 april 2006 20:47 schreef petre86 het volgende:

[..]
[quote]
ja, 3 weken fulltimetraining..
Training.



Zo zou je het ook kunnen noemen.
pi_37417339
quote:
Op zaterdag 29 april 2006 20:47 schreef petre86 het volgende:

[..]

bij ons is dat in de CAO bepaald. de medewerker moet een signaal krijgen dat er wordt meegeluisterd/keken. ivm privecy van de medewerker..
Vallen jullie onder de Call Center CAO?
pi_37417582
quote:
Op zaterdag 29 april 2006 15:07 schreef Haijo het volgende:

[..]

OH CRAP! They found me...

iig ben ik niet die aap die op het gemonitorde tweakers topic vrolijk meldt
"Hoi, ik sta 17 minuten in de wacht, heeft iemand vragen?"

Ik had trouwens best ADSL kunnen zijn, hoezo ben je er zo zeker van dat ik IPB ben?
Die melding was "Nog mensen met problemen? Ik ben nu aan het werk bij de helpdesk van IPB en wacht al 17 mins op een gesprek " in dit topic.
pi_37420418
quote:
Op zondag 30 april 2006 00:32 schreef Light het volgende:

[..]

Die melding was "Nog mensen met problemen? Ik ben nu aan het werk bij de helpdesk van IPB en wacht al 17 mins op een gesprek " in dit topic.
Terwijl je een geheimhoudingsclausule hebt waarin je 500 euro moet dokken...
pi_37420874
quote:
Op zondag 30 april 2006 06:57 schreef Haijo het volgende:

[..]

Terwijl je een geheimhoudingsclausule hebt waarin je 500 euro moet dokken...
Of ze je daarop willen (en kunnen) pakken ligt ook aan de info die je geeft. Als je alleen maar info geeft die in een handleiding of spec sheet ofzo staat dan ljikt me dat ze vrij weinig kunnen. Het is immers al openbaar.

Of het slim is is een andere vraag. Als er minder telefoontjes komen is er ook minder personeel nodig.
pi_37421462
Ik denk dat de managers wel weten hoe druk het is hoor, werk je trouwens in Damsterdiep? Zat ik twee weken geleden nog...
pi_37422684
quote:
Op zondag 30 april 2006 10:55 schreef Haijo het volgende:
Ik denk dat de managers wel weten hoe druk het is hoor, werk je trouwens in Damsterdiep? Zat ik twee weken geleden nog...
Ja, ik kom iedere dag vanuit Enschede naar het Damsterdiep.

Eh ownee, toch niet
pi_37427887
?? Toen ik er werkte waren er nog 5 ADSL-ers aan het werk, hoor.
pi_37428727
quote:
Op zondag 30 april 2006 12:07 schreef Light het volgende:

[..]

Ja, ik kom iedere dag vanuit Enschede naar het Damsterdiep.

Eh ownee, toch niet
hehe jij zit in de ouwe kweekvijver beneden?
dag
pi_37428842
quote:
Op zondag 30 april 2006 16:22 schreef petre86 het volgende:

[..]

hehe jij zit in de ouwe kweekvijver beneden?
Zonder uitspraken te doen over waar ik werk kan ik die vraag wel negatief beantwoorden.
pi_37558697
weet iemand leuke callcenters in Utrecht ?
  donderdag 4 mei 2006 @ 22:10:14 #234
50691 Christiaan
Futue te ipsum
pi_37558736
quote:
Op zaterdag 29 april 2006 20:47 schreef petre86 het volgende:

[..]

ja, 3 weken fulltimetraining..
Ah OK. Hoe oud moet je er voor zijn? En weet jij een site waar callcentervacatures opstaan of gewoon dingen als monsterboard?
Op maandag 9 november 2009 12:25 schreef Whiskey_Tango het volgende:
Dat interesseert GroenLinks voor geen meter, ze zien je als een wandelende zak euro's waar ze handig een tap in kunnen drukken voor hun socialistische hobbies.
  donderdag 4 mei 2006 @ 22:13:18 #235
6373 thaduck
!! nu Tha_Duck !!
pi_37558863
quote:
Op donderdag 4 mei 2006 22:09 schreef erwinrt het volgende:
weet iemand leuke callcenters in Utrecht ?
Tiscali bv. Zit in Maarssen gok ik nu.

Kheb er zelf 4 jaar gewerkt (voornamelijk in Vianen, tijdje Zeist en heel ff Utrecht) en geweldige tijd gehad! 2 weken op de "Wol-tech" gezeten en daarna naar TIP (The Internet Plaza) en special afdeling gegaan, bijna 3 jaar geholpen met opzetten en ondersteunen van bv. 12Move, Voetbal.nl, Filternet, Freemail en andere providers van WorldOnline (nu Tiscali). Laatste jaar Business Support gedaan. Heerlijk werk, klanten helpen en goed verdienen
tegenwoordig bekend als Tha_Duck
pi_37559550
het lijkt mij ook het leukste om klanten te helpen met bijvoorbeeld hun pc, je leerd er zelf ook nog vanalles van
pi_37559724
quote:
Op donderdag 4 mei 2006 22:10 schreef --Christiaan-- het volgende:

[..]

Ah OK. Hoe oud moet je er voor zijn? En weet jij een site waar callcentervacatures opstaan of gewoon dingen als monsterboard?
kijk op de site's van de uitzendbureau's, beter nog: ga langs
er zijn zeker aparte buro's voor ( tempoteam callflex afdeling van Tempo team)
manpower, randstad.. iedereen levert wel.. waar woon je?
dag
  donderdag 4 mei 2006 @ 22:41:07 #238
50691 Christiaan
Futue te ipsum
pi_37559885
quote:
Op donderdag 4 mei 2006 22:36 schreef petre86 het volgende:

[..]

kijk op de site's van de uitzendbureau's, beter nog: ga langs
er zijn zeker aparte buro's voor ( tempoteam callflex afdeling van Tempo team)
manpower, randstad.. iedereen levert wel.. waar woon je?
Oisterwijk, dus dat wordt ws in Tilburg
Op maandag 9 november 2009 12:25 schreef Whiskey_Tango het volgende:
Dat interesseert GroenLinks voor geen meter, ze zien je als een wandelende zak euro's waar ze handig een tap in kunnen drukken voor hun socialistische hobbies.
  donderdag 4 mei 2006 @ 22:41:25 #239
50691 Christiaan
Futue te ipsum
pi_37559898
quote:
Op donderdag 4 mei 2006 22:32 schreef erwinrt het volgende:
het lijkt mij ook het leukste om klanten te helpen met bijvoorbeeld hun pc, je leerd er zelf ook nog vanalles van
Zoiets wil ik dus ook doen
Op maandag 9 november 2009 12:25 schreef Whiskey_Tango het volgende:
Dat interesseert GroenLinks voor geen meter, ze zien je als een wandelende zak euro's waar ze handig een tap in kunnen drukken voor hun socialistische hobbies.
pi_37560310
quote:
Op donderdag 4 mei 2006 22:36 schreef petre86 het volgende:

[..]

kijk op de site's van de uitzendbureau's, beter nog: ga langs
er zijn zeker aparte buro's voor ( tempoteam callflex afdeling van Tempo team)
manpower, randstad.. iedereen levert wel.. waar woon je?
Randstad heeft ook een callflex afdeling. En hier in Enschede zijn genoeg uitzendbureau's waar ze met grote letters voor de ramen aangeven dat ze call center medewerkers zoeken.
pi_37560372
quote:
Op donderdag 4 mei 2006 22:32 schreef erwinrt het volgende:
het lijkt mij ook het leukste om klanten te helpen met bijvoorbeeld hun pc, je leerd er zelf ook nog vanalles van
Mwa.. ik vond het erg snel gaan vervelen. Altijd dezelfde klote problemen, mensen die niet doen wat je zegt en niet geloven dat het aan hun ligt
  vrijdag 5 mei 2006 @ 10:25:39 #242
6373 thaduck
!! nu Tha_Duck !!
pi_37569087
quote:
Op donderdag 4 mei 2006 22:54 schreef Bigs het volgende:

[..]

Mwa.. ik vond het erg snel gaan vervelen. Altijd dezelfde klote problemen, mensen die niet doen wat je zegt en niet geloven dat het aan hun ligt
"Dubbelklikken op deze computer, externe toegang. Rechtermuisknop op de verbinding en dan kiezen voor eigenschappen/properties. Wat staat hier als inbelnummer?"

Dat zinnetje zit er jaren na dato nog steeds in, resultaat van 2 weken front support bij Wol en ben nu 4 jaar weg daar Zinnetje gebruikte ik in de beginperiode vaak, ofwel, 7,5 jaar geleden zo'n beetje lol
tegenwoordig bekend als Tha_Duck
pi_37570149
quote:
Op vrijdag 5 mei 2006 10:25 schreef thaduck het volgende:

[..]

"Dubbelklikken op deze computer, externe toegang. Rechtermuisknop op de verbinding en dan kiezen voor eigenschappen/properties. Wat staat hier als inbelnummer?"

Dat zinnetje zit er jaren na dato nog steeds in, resultaat van 2 weken front support bij Wol en ben nu 4 jaar weg daar Zinnetje gebruikte ik in de beginperiode vaak, ofwel, 7,5 jaar geleden zo'n beetje lol
Hehe, ik moet kl altijd laten zoeken naar het trappetje rechtsonder. Dat is het programmaatje voor de draadloze verbinding. Kom weinig bekabelde problemen tegen overigens, voornamelijk WiFi. De 3$%#$% die dat heeft uitgevonden moeten ze ophangen aan de hoogste boom.
  vrijdag 5 mei 2006 @ 11:35:12 #244
6373 thaduck
!! nu Tha_Duck !!
pi_37571022
quote:
Op vrijdag 5 mei 2006 11:04 schreef Haijo het volgende:

[..]

Hehe, ik moet kl altijd laten zoeken naar het trappetje rechtsonder. Dat is het programmaatje voor de draadloze verbinding. Kom weinig bekabelde problemen tegen overigens, voornamelijk WiFi. De 3$%#$% die dat heeft uitgevonden moeten ze ophangen aan de hoogste boom.
Wifi is 1 grote ramp! Net als wij Windows NT toendertijd 1 grote ramp vonden. Als een verbinding daarin niet werkte dan was je gewoon uren bezig soms.. RAS opnieuw installen enzo, rampzalig!

Weinig IE problemen met extra meuk balken enzo door op Yes/Ja te klikken te pas en onpas?
tegenwoordig bekend als Tha_Duck
pi_37572728
quote:
Op zaterdag 29 april 2006 18:35 schreef La_Guiri het volgende:
Ik vind callcenterwerk ook niet leuk, heb net opgezegd bij de Postbank. Dat was inbound en dat was beter te doen als outbound wat ik daarvoor 2x heb gedaan.
Hm ik werk nu een jaar outbound bij de postbank.. en vind het nog steeds goed te doen Makkelijk te combineren met studie, goed salaris en vind het nog gezellig ook..
pi_37572776
Een andere leuke is als Windows bij het vernieuwen van het IP begint te klagen 'er is geprobeerd een bewerking uit te voeren op iets anders dan een socket'. Meestal is dat het resultaat van spyware die onzorgvuldig verwijderd is.
pi_37572912
quote:
Op vrijdag 5 mei 2006 11:35 schreef thaduck het volgende:

[..]

Weinig IE problemen met extra meuk balken enzo door op Yes/Ja te klikken te pas en onpas?
Zango! Google! Yahoo! QWAGAWAAAAAAAAARGGGH!!!!

"Mevrouw, ziet u bovenaan een witte balk?"
"Ja, Inderdaad!"
"En hoeveel ziet u er?"
"EEN!"(om de een of andere reden krijg ik alleen enthousiaste Josti's aan de lijn
"En wat staat daarvoor?"
"Google!"
"En u ziet er maar een?"
"JA!"
"En naast die Google-toolbar ziet u daarnaast nog een witte balk?"
"Nee, gewoon een lange witte balk!"
"En middenin die witte balk, staat daar het woordje adres?"
"Ja, nu u het zegt!"

Dit is meestal het punt, waarop ik ontslag overweeg. Toch maar TAP worden denk ik. Hoef ik niet met die kutklanten te praten.
quote:
Op vrijdag 5 mei 2006 12:32 schreef Bigs het volgende:
Een andere leuke is als Windows bij het vernieuwen van het IP begint te klagen 'er is geprobeerd een bewerking uit te voeren op iets anders dan een socket'. Meestal is dat het resultaat van spyware die onzorgvuldig verwijderd is.
netsh winsock reset?
pi_37573641
quote:
Op vrijdag 5 mei 2006 12:37 schreef Haijo het volgende:

[..]

Zango! Google! Yahoo! QWAGAWAAAAAAAAARGGGH!!!!

"Mevrouw, ziet u bovenaan een witte balk?"
"Ja, Inderdaad!"
"En hoeveel ziet u er?"
"EEN!"(om de een of andere reden krijg ik alleen enthousiaste Josti's aan de lijn
"En wat staat daarvoor?"
"Google!"
"En u ziet er maar een?"
"JA!"
"En naast die Google-toolbar ziet u daarnaast nog een witte balk?"
"Nee, gewoon een lange witte balk!"
"En middenin die witte balk, staat daar het woordje adres?"
"Ja, nu u het zegt!"

Dit is meestal het punt, waarop ik ontslag overweeg. Toch maar TAP worden denk ik. Hoef ik niet met die kutklanten te praten.
[..]

netsh winsock reset?
welke afdeling zit jij dan?
dag
pi_37573776
Werk zelf in het callcenter van de meest geliefde (NOT) organisatie van Nederland en ik kan het eigenlijk alleen maar iedereen afraden.. Gemiddeld wordt je 10 x per uur verrot gescholden, je zit continue blunders en wangedag van de o zo geliefde (NOT) organisatie te verdedigen. Andere maken de fout maar jij fungeert als stootrand Verder verdien ik kei slecht en stuiter ik ik elke dag lichtelijk overspannen weer naar huis.

Waarom ik er aan begonnen ben ? Tja.... je moet wat en ik geloof nog steeds heilig dat mijn gebuffel hier een keer wordt beloond door een geweldige fantastische andere baan !
Al wordt mijn mijn criteria voor een andere baan steeds soepeler sinds ik hier werk, het sorteren van uien en het tellen van fruitvliegjes wordt ineens erg interessant en dankbaar werk vergeleken bij wat ik nu moet doorstaan !
pi_37573960
Doe zelf callcenter werk voor een ADSL organisatie, en ja ik word er ook minimaal 1x per dag uitgescholden. Maar aan de andere kant, maak genoeg anderen dan weer blij met een werkende verbinding of een werkend usenet account.

En wat ik nu aan het doen ben, vind ik zelf wel interessant. Modems zijn ook niet de moeilijkste dingen om te configureren. En we lachen onszelf nog wel eens helemaal dood om de opmerkingen die klanten kunnen maken.
  vrijdag 5 mei 2006 @ 13:56:40 #251
6373 thaduck
!! nu Tha_Duck !!
pi_37575400
Uitgescholden worden op een hel(l)(p)desk??? Dat zou mij niet gebeuren, dan kunnen ze beter gelijk ophangen, want dat tolereerde ik echt niet.
tegenwoordig bekend als Tha_Duck
  vrijdag 5 mei 2006 @ 19:15:59 #252
145955 Isegrim
Rotterdam *O*
pi_37583716
...

[ Bericht 99% gewijzigd door Isegrim op 05-05-2006 19:22:55 ]
Anatomie van een executie
The standard you walk past, is the standard you accept.
~David Morrison
pi_37583863
quote:
Op vrijdag 5 mei 2006 13:06 schreef Hummel het volgende:
Werk zelf in het callcenter van de meest geliefde (NOT) organisatie van Nederland en ik kan het eigenlijk alleen maar iedereen afraden.. Gemiddeld wordt je 10 x per uur verrot gescholden, je zit continue blunders en wangedag van de o zo geliefde (NOT) organisatie te verdedigen. Andere maken de fout maar jij fungeert als stootrand Verder verdien ik kei slecht en stuiter ik ik elke dag lichtelijk overspannen weer naar huis.

Waarom ik er aan begonnen ben ? Tja.... je moet wat en ik geloof nog steeds heilig dat mijn gebuffel hier een keer wordt beloond door een geweldige fantastische andere baan !
Al wordt mijn mijn criteria voor een andere baan steeds soepeler sinds ik hier werk, het sorteren van uien en het tellen van fruitvliegjes wordt ineens erg interessant en dankbaar werk vergeleken bij wat ik nu moet doorstaan !
Ik twijfel tussen UPC, Eneco en de belastingdienst.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_37589037
quote:
Op vrijdag 5 mei 2006 19:23 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Ik twijfel tussen UPC, Eneco en de belastingdienst.
Toet !!!! 3 x fout, het kan echt allemaal nog erger dan dit !
Je komt er o.a. terecht als je ontslagen bent.....

Meer zeg ik niet, het is weekend...... ik wil niet aan werk denken !
pi_37589508
Over uitschelden is mijn manager duidelijk, een waarschuwing ophangen!

En, Hummel, bedoel je KPN? Valt wel mee toch?
  vrijdag 5 mei 2006 @ 22:32:27 #256
1484 kastanova
Ah mên..
pi_37589608
quote:
Op vrijdag 5 mei 2006 22:14 schreef Hummel het volgende:

[..]

Toet !!!! 3 x fout, het kan echt allemaal nog erger dan dit !
Je komt er o.a. terecht als je ontslagen bent.....

Meer zeg ik niet, het is weekend...... ik wil niet aan werk denken !
Ah, het UWV .
I was an atheist until I realized I was God
pi_37589707
quote:
Op vrijdag 5 mei 2006 11:35 schreef thaduck het volgende:

[..]

Wifi is 1 grote ramp!
Dat valt wel mee, als je een paar dingen in de gaten houdt. Alles aan security (WEP/WPA, MAC filtering, etc) moet uit, dat sowieso. Internet configureren doe je met een kabeltje, en als dat werkt kan je aan WiFi gaan werken. Als dat ook werkt, en security moet aangezet worden, dan haal je dat kabeltje er weer bij Weinig problemen mee, met die WiFi dingen
pi_37592888
quote:
Op vrijdag 5 mei 2006 13:06 schreef Hummel het volgende:
Werk zelf in het callcenter van de meest geliefde (NOT) organisatie van Nederland en ik kan het eigenlijk alleen maar iedereen afraden.. Gemiddeld wordt je 10 x per uur verrot gescholden, je zit continue blunders en wangedag van de o zo geliefde (NOT) organisatie te verdedigen. Andere maken de fout maar jij fungeert als stootrand Verder verdien ik kei slecht en stuiter ik ik elke dag lichtelijk overspannen weer naar huis.

Waarom ik er aan begonnen ben ? Tja.... je moet wat en ik geloof nog steeds heilig dat mijn gebuffel hier een keer wordt beloond door een geweldige fantastische andere baan !
Al wordt mijn mijn criteria voor een andere baan steeds soepeler sinds ik hier werk, het sorteren van uien en het tellen van fruitvliegjes wordt ineens erg interessant en dankbaar werk vergeleken bij wat ik nu moet doorstaan !
Zeg dan meteen dat je bij UWV werkt... zit er al een half jaar? Kun je zó de WW in...
pi_37595263
ik verdien nu o zo veel geld in een 'klant contact center' ABNORMAAL

100 euro voor een dagje werken, 8 uur bikkelen en een week later staat er +100 euro op je rekening

en dan heb ik het niet eens over de 20% vakantie-geld die ik ook nog ooit gestort krijg in juli ofzo weer 1000 euro opstrijken vet relaxt als je het mij vraagt, alhoewel het werk wel ietsje minder is
pi_37597326
quote:
Op vrijdag 5 mei 2006 22:35 schreef Light het volgende:

[..]

Dat valt wel mee, als je een paar dingen in de gaten houdt. Alles aan security (WEP/WPA, MAC filtering, etc) moet uit, dat sowieso. Internet configureren doe je met een kabeltje, en als dat werkt kan je aan WiFi gaan werken. Als dat ook werkt, en security moet aangezet worden, dan haal je dat kabeltje er weer bij Weinig problemen mee, met die WiFi dingen
Ja joh? Leg gat maar eens uit aan een oud omaatje van 80 die een monteur heeft langs gehad die het veel makkelijker vond om even WiFi te installeren over drie betonnen muren heen.
pi_37598159
quote:
Op zaterdag 6 mei 2006 00:25 schreef Nemephis het volgende:

[..]

Zeg dan meteen dat je bij UWV werkt... zit er al een half jaar? Kun je zó de WW in...
Neeee....... Zeg dat nou niet...
Maar goed oke je hebt gelijk. En nee,,, zelf de WW in wil je echt nooit meer als je eenmaal van dichtbij het UWV hebt meegemaakt ! Ik buffel nog wel effe door.
  zaterdag 6 mei 2006 @ 11:53:58 #262
105850 Fuente
mamamuts
pi_37598770
Hier ook callcentres
Eerst SpaarSelect , toen I&O (marktonderzoek) Toen SNT (KPN Contact) en daar ben ik na 3 jaar werken ontslagen, eikels.
Maandag begin ik bij ClientLogic (Tele2 enz enz). Verdient wel minder, maar goed.
Werken er nog meer mensen voor Tele2?
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_37599501
LOL.

Hoezo ben je ontslagen bij KPN Contact? Voldeed je niet aan het COPC?
  zaterdag 6 mei 2006 @ 15:34:00 #264
105850 Fuente
mamamuts
pi_37603596
quote:
Op zaterdag 6 mei 2006 12:20 schreef Haijo het volgende:
LOL.

Hoezo ben je ontslagen bij KPN Contact? Voldeed je niet aan het COPC?
Jawel, heb er 3 jaar met 'plezier' (leuke collega's!) gewerkt en door een meningsverschil met mijn nieuwe TM vloog ik er, hup, zo uit!
Ben er gedetacheerd (nog steeds ja, ben in de tussentijd uit dienst geweest wegens zwangerschapsverlof, dus kon erna weer gedetacheerd worden) en dan heb je dus geen poot om op te staan.
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
  zaterdag 6 mei 2006 @ 15:38:40 #265
103012 Nies
Die hekse
pi_37603676
ClientLogic meldt
D'r zitten er hier op ut forum nog wel heel wat meer
A lie may take care of the present, but it has no future..
You can't pay me enough to be nice to you...
  zaterdag 6 mei 2006 @ 16:11:26 #266
105850 Fuente
mamamuts
pi_37604360
quote:
Op zaterdag 6 mei 2006 15:38 schreef Nies het volgende:
ClientLogic meldt
D'r zitten er hier op ut forum nog wel heel wat meer
En is't wat? Zit je in Almelo?
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_37604602
quote:
Op zaterdag 6 mei 2006 15:34 schreef Fuente het volgende:

[..]

Jawel, heb er 3 jaar met 'plezier' (leuke collega's!) gewerkt en door een meningsverschil met mijn nieuwe TM vloog ik er, hup, zo uit!
Ben er gedetacheerd (nog steeds ja, ben in de tussentijd uit dienst geweest wegens zwangerschapsverlof, dus kon erna weer gedetacheerd worden) en dan heb je dus geen poot om op te staan.
waar werk je nu dan? nu nog daar gedetacheerd? of na je zwangerschapsverlof en toen ontslagen?
p.s. ik neem aan Enschede.. welke afdeling zit/zat je?
dag
  zaterdag 6 mei 2006 @ 17:36:39 #268
1484 kastanova
Ah mên..
pi_37606532
quote:
Op zaterdag 6 mei 2006 15:38 schreef Nies het volgende:
D'r zitten er hier op ut forum nog wel heel wat meer
Collega's .
I was an atheist until I realized I was God
  zaterdag 6 mei 2006 @ 20:31:59 #269
105850 Fuente
mamamuts
pi_37611483
quote:
Op zaterdag 6 mei 2006 16:23 schreef petre86 het volgende:

[..]

waar werk je nu dan? nu nog daar gedetacheerd? of na je zwangerschapsverlof en toen ontslagen?
p.s. ik neem aan Enschede.. welke afdeling zit/zat je?
Momenteel werkeloos dus Net ontslagen. Ik was sinds november weer aan 't werk, ervoor 3 maanden zwangerschapsverlof gehad. Ik werkte in Enschede, Planet en HetNet ADSL + mailafhandeling.
Ik ben officieel nog steeds gedetacheerd via TempoTeam, maar doordat ik dus gedetacheerd ben kunnen ze me niet plaatsen bij een ander callcentre, omdat die vaak geen gedetacheerden willen aannemen.
Ik ga nu dus op uitzendbasis via Creyfs werken.
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_37613592
quote:
Op zaterdag 6 mei 2006 20:31 schreef Fuente het volgende:

[..]

Momenteel werkeloos dus Net ontslagen. Ik was sinds november weer aan 't werk, ervoor 3 maanden zwangerschapsverlof gehad. Ik werkte in Enschede, Planet en HetNet ADSL + mailafhandeling.
Ik ben officieel nog steeds gedetacheerd via TempoTeam, maar doordat ik dus gedetacheerd ben kunnen ze me niet plaatsen bij een ander callcentre, omdat die vaak geen gedetacheerden willen aannemen.
Ik ga nu dus op uitzendbasis via Creyfs werken.
Als je net ontslagen bent bij een callcenter kun je daar waarschijnlijk niet weer binnen drie maanden aan de slag, ook niet via een ander uitzendbureau. Er zijn wel meerdere callcentra in Enschede, dus een echt probleem hoeft dat niet te zijn.
  zaterdag 6 mei 2006 @ 21:46:29 #271
105850 Fuente
mamamuts
pi_37613766
quote:
Op zaterdag 6 mei 2006 21:41 schreef Light het volgende:

[..]

Als je net ontslagen bent bij een callcenter kun je daar waarschijnlijk niet weer binnen drie maanden aan de slag, ook niet via een ander uitzendbureau. Er zijn wel meerdere callcentra in Enschede, dus een echt probleem hoeft dat niet te zijn.
Dat zeg ik Ik werkte bij KPN (SNT) en ga nu werken bij ClientLogic in Almelo.
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_37613863
quote:
Op zaterdag 6 mei 2006 21:46 schreef Fuente het volgende:

[..]

Dat zeg ik Ik werkte bij KPN (SNT) en ga nu werken bij ClientLogic in Almelo.
Owja, alles lezen en dan ook nog alles onthouden, da's natuurlijk ook voor mij een optie
  zaterdag 6 mei 2006 @ 22:20:31 #273
103012 Nies
Die hekse
pi_37614992
quote:
Op zaterdag 6 mei 2006 16:11 schreef Fuente het volgende:

[..]

En is't wat? Zit je in Almelo?
ClientLogic zit alleen in Almelo, dus daar zit ik dan ook.
Mijn ervaring is dat je beter bij Tele2 kunt zitten dan de andere projecten (van CL), maar goed, dat is heel persoonlijk natuurlijk.
quote:
Op zaterdag 6 mei 2006 schreef kastanova het volgende:


Collega's .
En wie date hier ook al weer een collega?
A lie may take care of the present, but it has no future..
You can't pay me enough to be nice to you...
  zaterdag 6 mei 2006 @ 23:24:18 #274
105850 Fuente
mamamuts
pi_37616810
Light

Nies, aha, ik ben aangenomen voor Tele2, dus dat zal wel goedkomen.
En ik ben zelfs getrouwd met een (nu ex)collega bij KPN, en jaja, daar leren kennen !
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_37616927
quote:
En wie date hier ook al weer een collega?
Sjit, klopt ook: ik werk ook bij CL
Werken; Aanwezigheidspremie=>hetzelfde toch!?

Jaja, doe nog maar een !

[ Bericht 22% gewijzigd door miss.cutie4you op 06-05-2006 23:36:57 ]
pi_37617476
quote:
Op zaterdag 6 mei 2006 23:28 schreef miss.cutie4you het volgende:

[..]

Sjit, klopt ook: ik werk ook bij CL
Werken; Aanwezigheidspremie=>hetzelfde toch!?

Jaja, doe nog maar een !
Dat ligt eraan hoeveel je doet tijdens je aanwezigheid
pi_37626922
quote:
Op zaterdag 6 mei 2006 15:34 schreef Fuente het volgende:

[..]

Jawel, heb er 3 jaar met 'plezier' (leuke collega's!) gewerkt en door een meningsverschil met mijn nieuwe TM vloog ik er, hup, zo uit!
Ben er gedetacheerd (nog steeds ja, ben in de tussentijd uit dienst geweest wegens zwangerschapsverlof, dus kon erna weer gedetacheerd worden) en dan heb je dus geen poot om op te staan.
Wie was je TM dan, Joep, Charles, Enny hoe heten ze ook alweer?
٩๏̯͡๏)۶
  zondag 7 mei 2006 @ 19:46:01 #278
105850 Fuente
mamamuts
pi_37637134
Enny
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
  zondag 7 mei 2006 @ 20:14:15 #279
127956 Robbiej
Hit any user to continue.
pi_37638460
Ik heb nu +-6 maanden ervaring in een Callcenter. maar het lijkt me volgend jaar ook wel eens leuk om klantenservice te doen e.d hoe kom je hiervoor in aanmerking? of moet je daar ook nog specifieke diploma's voor hebben?

maargoed ik heb het zeer naar mijn zin op het moment waar ik nu werk. en wil dr ook zeker nog niet weg.
I have not failed. I've just found 10,000 ways that won't work.
pi_37638754
Ik weet niet wat voor werk je nou doet, maar volgens mij is klantenservice wel het laagste van het laagste in callcenterland.
pi_37639011
quote:
Op zondag 7 mei 2006 20:20 schreef Haijo het volgende:
Ik weet niet wat voor werk je nou doet, maar volgens mij is klantenservice wel het laagste van het laagste in callcenterland.
Outbound, mensen dingen aansmeren, da's hoger bedoel je?
pi_37639286
quote:
Op zondag 7 mei 2006 20:20 schreef Haijo het volgende:
Ik weet niet wat voor werk je nou doet, maar volgens mij is klantenservice wel het laagste van het laagste in callcenterland.
ligt er aan waar.. die KS van ons, dat lijkt me niet het leukste/simpelste werk .. met al sdie ***systemen
dag
pi_37639347
quote:
Op zondag 7 mei 2006 20:26 schreef Light het volgende:

[..]

Outbound, mensen dingen aansmeren, da's hoger bedoel je?
outbound hetnet
het zijn collega's.. maar als ik die in me handen kan krijgen...
dag
pi_37640323
[quote]Op zondag 7 mei 2006 20:20 schreef Haijo het volgende:
Ik weet niet wat voor werk je nou doet, maar volgens mij is klantenservice wel het laagste van het laagste in callcenterland.
[/quote

Je probeert grappig te zijn!=>Mislukt!
pi_37640688
Het is gewoon zo, wat is er dan simpeler? Technische Helpdesk vereist nou eenmaal -iets- meer vaardigheden. Kijk maar bij op de afdeling heeft de orderdesk 2 systemen, en wij zo'n 15.
pi_37645739
quote:
Op zondag 7 mei 2006 20:20 schreef Haijo het volgende:
Ik weet niet wat voor werk je nou doet, maar volgens mij is klantenservice wel het laagste van het laagste in callcenterland.
wat een onzin 'het laagste van het laagste'

dat is natuurlijk domweg verkopen, je moet ook eerst ervaring hebben (vaak) voor je bij een helpdesk mag werken
pi_37648502
Ik had geen ervaring nodig maar kon gewoon gaan werken bij mij technische helpdesk. En natuurlijk is outbound bellen het allerlaagste, daar heb je helemaal geen hersens voor nodig.
pi_37651675
quote:
Op vrijdag 5 mei 2006 13:56 schreef thaduck het volgende:
Uitgescholden worden op een hel(l)(p)desk??? Dat zou mij niet gebeuren, dan kunnen ze beter gelijk ophangen, want dat tolereerde ik echt niet.
Als iemand uitgescholden wordt, is dat ook meteen de reden om iemand is goed duidelijk te maken dat dat niet gaat werken. En als de klant no steeds verder gaat met uitschelden, dan hang je ze op of je zet ze in de wacht totdat ze weer bekoeld zijn.
  maandag 8 mei 2006 @ 12:10:07 #289
6373 thaduck
!! nu Tha_Duck !!
pi_37653502
quote:
Op maandag 8 mei 2006 10:52 schreef Slee-3r het volgende:

[..]

Als iemand uitgescholden wordt, is dat ook meteen de reden om iemand is goed duidelijk te maken dat dat niet gaat werken. En als de klant no steeds verder gaat met uitschelden, dan hang je ze op of je zet ze in de wacht totdat ze weer bekoeld zijn.
Bij ons gingen ze meestal op de speaker, zodat iedereen erom kon lachen
Vervolgens losten we het probleem natuurlijk wel op, alleen niet in 5 minuten (a 1 gulden per minuut) maar rustig aan, half uur tot een uur
tegenwoordig bekend als Tha_Duck
  Milf maandag 8 mei 2006 @ 14:56:41 #290
16000 nikky
Paars is het nieuwe rood!
pi_37657756
Ik vraag me af of sommige mensen hier communicatietraining krijgen.. Want het lijkt in dit topic soms meer op "hoe krijg ik een klant kwaaier dan dat hij/zij al is?"
👍Wanneer krijg ik de FA rechten terug?
Op maandag 11 juli 2011 17:38 schreef Bart het volgende:
Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.
  maandag 8 mei 2006 @ 15:02:36 #291
103012 Nies
Die hekse
pi_37657931
quote:
Op maandag 8 mei 2006 14:56 schreef nikky het volgende:
Ik vraag me af of sommige mensen hier communicatietraining krijgen.. Want het lijkt in dit topic soms meer op "hoe krijg ik een klant kwaaier dan dat hij/zij al is?"
Hoe het bij andere call centers zit weet ik niet, maar CL heeft (als één van de weinigen ) die COPC en ja, alles en iedereen wat daar ook maar iets zegt aan de telefoon krijgt een communicatie traning.

Het ligt in zo'n geval natuurlijk ook aan de klant. Ze kunnen heel veel kanten met me op, maar als ze stug hun eigen ding blijven doen en denken, geen klap aan willen nemen van wat ik zeg, dan wil ik er ook wel een sport van maken om ze kwaad op te laten hangen.
A lie may take care of the present, but it has no future..
You can't pay me enough to be nice to you...
pi_37657941
quote:
Op maandag 8 mei 2006 14:56 schreef nikky het volgende:
Ik vraag me af of sommige mensen hier communicatietraining krijgen.. Want het lijkt in dit topic soms meer op "hoe krijg ik een klant kwaaier dan dat hij/zij al is?"
Dat vind ik ook, al verbaast het me niets gezien de capaciteiten van de gemiddelde callcentermedewerker. Wat op zich verbazingwekkend is, zo moeilijk is het echt niet. De enige uitdaging is om met zoveel mogelijk mensen zo goed mogelijk te communiceren, buiten wat specifieke kennis en vaardigheden met betrekking tot de taken die je hebt.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
  maandag 8 mei 2006 @ 15:04:05 #293
145955 Isegrim
Rotterdam *O*
pi_37657971
Een dame bij een uitzendbureau meldde mij dat ik 'het helemaal verkeerd zag' als ik vond dat outbound telemarketing betekende dat je mensen dingen 'aansmeerde'. Die mensen worden er béter van, zei ze nog. Ik had dus aangegeven dat ik alles behalve callcenterwerk wilde doen. Ze vond het maar belachelijk geloof ik.
Anatomie van een executie
The standard you walk past, is the standard you accept.
~David Morrison
pi_37658072
quote:
Op maandag 8 mei 2006 15:04 schreef Isegrim het volgende:
Een dame bij een uitzendbureau meldde mij dat ik 'het helemaal verkeerd zag' als ik vond dat outbound telemarketing betekende dat je mensen dingen 'aansmeerde'. Die mensen worden er béter van, zei ze nog. Ik had dus aangegeven dat ik alles behalve callcenterwerk wilde doen. Ze vond het maar belachelijk geloof ik.
Ze heeft aan de ene kant wel gelijk, al is het natuurlijk niet zo dat mensen er altijd beter van worden. JE stuurt iemands gedrag omdat jouw opdrachtgever daar beter van wordt, maar uiteindelijk hebben die mensen een eigen keuze.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
  Milf maandag 8 mei 2006 @ 15:10:55 #295
16000 nikky
Paars is het nieuwe rood!
pi_37658179
quote:
Op maandag 8 mei 2006 15:02 schreef Nies het volgende:

[..]

Hoe het bij andere call centers zit weet ik niet, maar CL heeft (als één van de weinigen ) die COPC en ja, alles en iedereen wat daar ook maar iets zegt aan de telefoon krijgt een communicatie traning.

Het ligt in zo'n geval natuurlijk ook aan de klant. Ze kunnen heel veel kanten met me op, maar als ze stug hun eigen ding blijven doen en denken, geen klap aan willen nemen van wat ik zeg, dan wil ik er ook wel een sport van maken om ze kwaad op te laten hangen.
Ik vind het helemaal niet leuk als een klant boos ophangt. Ik zit daar om mensen te helpen en dat wil ik dan ook graag doen.

Als mensen inderdaad blijven schelden no matter what dan zal ik de klant vermelden dat we als volwassenen kunnen praten. En als de klant daartoe geen behoefte heeft ik de verbinding zal verbreken.
quote:
Op maandag 8 mei 2006 15:02 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Dat vind ik ook, al verbaast het me niets gezien de capaciteiten van de gemiddelde callcentermedewerker. Wat op zich verbazingwekkend is, zo moeilijk is het echt niet. De enige uitdaging is om met zoveel mogelijk mensen zo goed mogelijk te communiceren, buiten wat specifieke kennis en vaardigheden met betrekking tot de taken die je hebt.
Psies.
quote:
Op maandag 8 mei 2006 15:04 schreef Isegrim het volgende:
Een dame bij een uitzendbureau meldde mij dat ik 'het helemaal verkeerd zag' als ik vond dat outbound telemarketing betekende dat je mensen dingen 'aansmeerde'. Die mensen worden er béter van, zei ze nog. Ik had dus aangegeven dat ik alles behalve callcenterwerk wilde doen. Ze vond het maar belachelijk geloof ik.
Je zou kunnen melden dat je bijvoorbeeld geen telemarketing zou willen doen. Er is genoeg leuks te vinden in de callcenterwereld.
👍Wanneer krijg ik de FA rechten terug?
Op maandag 11 juli 2011 17:38 schreef Bart het volgende:
Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.
pi_37658220
quote:
Op maandag 8 mei 2006 14:56 schreef nikky het volgende:
Ik vraag me af of sommige mensen hier communicatietraining krijgen.. Want het lijkt in dit topic soms meer op "hoe krijg ik een klant kwaaier dan dat hij/zij al is?"
Bij beide callcenters waar ik heb gewerkt kreeg je 1 dag communicatietraining voordat je begon. Daarna werd er alleen nog maar gestuurd op performance (tot grote ergernis van de persoon die de communicatietrainingen gaf).
pi_37658289
quote:
Op maandag 8 mei 2006 15:12 schreef Bigs het volgende:

[..]

Bij beide callcenters waar ik heb gewerkt kreeg je 1 dag communicatietraining voordat je begon. Daarna werd er alleen nog maar gestuurd op performance (tot grote ergernis van de persoon die de communicatietrainingen gaf).
Nichtrijder !

beetje offtopic
  maandag 8 mei 2006 @ 15:15:06 #298
145955 Isegrim
Rotterdam *O*
pi_37658300
quote:
Op maandag 8 mei 2006 15:10 schreef nikky het volgende:
[..]

Je zou kunnen melden dat je bijvoorbeeld geen telemarketing zou willen doen. Er is genoeg leuks te vinden in de callcenterwereld.
Hmja, dat zei ik ook. Dat ik alles wilde doen behalve telefonische verkoop. Helpdeskwerk lijkt me bijvoorbeeld wél heel leuk.
Anatomie van een executie
The standard you walk past, is the standard you accept.
~David Morrison
pi_37659147
quote:
Op maandag 8 mei 2006 15:15 schreef Isegrim het volgende:

[..]

Hmja, dat zei ik ook. Dat ik alles wilde doen behalve telefonische verkoop. Helpdeskwerk lijkt me bijvoorbeeld wél heel leuk.
Toch vragen ze voor helpdeskwerk vaak telefoonervaring. Een paar maandjes outbound werk is daar perfect voor. Zo erg is het echt niet hoor
pi_37663582
Een week training, twee weken kweekvijver, toen "echt" de lijn in. Laatst nog een opleiding erbijgehad van drie dagen.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')