abonnement bol.com Unibet Coolblue
  zaterdag 6 mei 2006 @ 21:46:29 #271
105850 Fuente
mamamuts
pi_37613766
quote:
Op zaterdag 6 mei 2006 21:41 schreef Light het volgende:

[..]

Als je net ontslagen bent bij een callcenter kun je daar waarschijnlijk niet weer binnen drie maanden aan de slag, ook niet via een ander uitzendbureau. Er zijn wel meerdere callcentra in Enschede, dus een echt probleem hoeft dat niet te zijn.
Dat zeg ik Ik werkte bij KPN (SNT) en ga nu werken bij ClientLogic in Almelo.
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_37613863
quote:
Op zaterdag 6 mei 2006 21:46 schreef Fuente het volgende:

[..]

Dat zeg ik Ik werkte bij KPN (SNT) en ga nu werken bij ClientLogic in Almelo.
Owja, alles lezen en dan ook nog alles onthouden, da's natuurlijk ook voor mij een optie
  zaterdag 6 mei 2006 @ 22:20:31 #273
103012 Nies
Die hekse
pi_37614992
quote:
Op zaterdag 6 mei 2006 16:11 schreef Fuente het volgende:

[..]

En is't wat? Zit je in Almelo?
ClientLogic zit alleen in Almelo, dus daar zit ik dan ook.
Mijn ervaring is dat je beter bij Tele2 kunt zitten dan de andere projecten (van CL), maar goed, dat is heel persoonlijk natuurlijk.
quote:
Op zaterdag 6 mei 2006 schreef kastanova het volgende:


Collega's .
En wie date hier ook al weer een collega?
A lie may take care of the present, but it has no future..
You can't pay me enough to be nice to you...
  zaterdag 6 mei 2006 @ 23:24:18 #274
105850 Fuente
mamamuts
pi_37616810
Light

Nies, aha, ik ben aangenomen voor Tele2, dus dat zal wel goedkomen.
En ik ben zelfs getrouwd met een (nu ex)collega bij KPN, en jaja, daar leren kennen !
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_37616927
quote:
En wie date hier ook al weer een collega?
Sjit, klopt ook: ik werk ook bij CL
Werken; Aanwezigheidspremie=>hetzelfde toch!?

Jaja, doe nog maar een !

[ Bericht 22% gewijzigd door miss.cutie4you op 06-05-2006 23:36:57 ]
pi_37617476
quote:
Op zaterdag 6 mei 2006 23:28 schreef miss.cutie4you het volgende:

[..]

Sjit, klopt ook: ik werk ook bij CL
Werken; Aanwezigheidspremie=>hetzelfde toch!?

Jaja, doe nog maar een !
Dat ligt eraan hoeveel je doet tijdens je aanwezigheid
pi_37626922
quote:
Op zaterdag 6 mei 2006 15:34 schreef Fuente het volgende:

[..]

Jawel, heb er 3 jaar met 'plezier' (leuke collega's!) gewerkt en door een meningsverschil met mijn nieuwe TM vloog ik er, hup, zo uit!
Ben er gedetacheerd (nog steeds ja, ben in de tussentijd uit dienst geweest wegens zwangerschapsverlof, dus kon erna weer gedetacheerd worden) en dan heb je dus geen poot om op te staan.
Wie was je TM dan, Joep, Charles, Enny hoe heten ze ook alweer?
٩๏̯͡๏)۶
  zondag 7 mei 2006 @ 19:46:01 #278
105850 Fuente
mamamuts
pi_37637134
Enny
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
  zondag 7 mei 2006 @ 20:14:15 #279
127956 Robbiej
Hit any user to continue.
pi_37638460
Ik heb nu +-6 maanden ervaring in een Callcenter. maar het lijkt me volgend jaar ook wel eens leuk om klantenservice te doen e.d hoe kom je hiervoor in aanmerking? of moet je daar ook nog specifieke diploma's voor hebben?

maargoed ik heb het zeer naar mijn zin op het moment waar ik nu werk. en wil dr ook zeker nog niet weg.
I have not failed. I've just found 10,000 ways that won't work.
pi_37638754
Ik weet niet wat voor werk je nou doet, maar volgens mij is klantenservice wel het laagste van het laagste in callcenterland.
pi_37639011
quote:
Op zondag 7 mei 2006 20:20 schreef Haijo het volgende:
Ik weet niet wat voor werk je nou doet, maar volgens mij is klantenservice wel het laagste van het laagste in callcenterland.
Outbound, mensen dingen aansmeren, da's hoger bedoel je?
pi_37639286
quote:
Op zondag 7 mei 2006 20:20 schreef Haijo het volgende:
Ik weet niet wat voor werk je nou doet, maar volgens mij is klantenservice wel het laagste van het laagste in callcenterland.
ligt er aan waar.. die KS van ons, dat lijkt me niet het leukste/simpelste werk .. met al sdie ***systemen
dag
pi_37639347
quote:
Op zondag 7 mei 2006 20:26 schreef Light het volgende:

[..]

Outbound, mensen dingen aansmeren, da's hoger bedoel je?
outbound hetnet
het zijn collega's.. maar als ik die in me handen kan krijgen...
dag
pi_37640323
[quote]Op zondag 7 mei 2006 20:20 schreef Haijo het volgende:
Ik weet niet wat voor werk je nou doet, maar volgens mij is klantenservice wel het laagste van het laagste in callcenterland.
[/quote

Je probeert grappig te zijn!=>Mislukt!
pi_37640688
Het is gewoon zo, wat is er dan simpeler? Technische Helpdesk vereist nou eenmaal -iets- meer vaardigheden. Kijk maar bij op de afdeling heeft de orderdesk 2 systemen, en wij zo'n 15.
pi_37645739
quote:
Op zondag 7 mei 2006 20:20 schreef Haijo het volgende:
Ik weet niet wat voor werk je nou doet, maar volgens mij is klantenservice wel het laagste van het laagste in callcenterland.
wat een onzin 'het laagste van het laagste'

dat is natuurlijk domweg verkopen, je moet ook eerst ervaring hebben (vaak) voor je bij een helpdesk mag werken
pi_37648502
Ik had geen ervaring nodig maar kon gewoon gaan werken bij mij technische helpdesk. En natuurlijk is outbound bellen het allerlaagste, daar heb je helemaal geen hersens voor nodig.
pi_37651675
quote:
Op vrijdag 5 mei 2006 13:56 schreef thaduck het volgende:
Uitgescholden worden op een hel(l)(p)desk??? Dat zou mij niet gebeuren, dan kunnen ze beter gelijk ophangen, want dat tolereerde ik echt niet.
Als iemand uitgescholden wordt, is dat ook meteen de reden om iemand is goed duidelijk te maken dat dat niet gaat werken. En als de klant no steeds verder gaat met uitschelden, dan hang je ze op of je zet ze in de wacht totdat ze weer bekoeld zijn.
  maandag 8 mei 2006 @ 12:10:07 #289
6373 thaduck
!! nu Tha_Duck !!
pi_37653502
quote:
Op maandag 8 mei 2006 10:52 schreef Slee-3r het volgende:

[..]

Als iemand uitgescholden wordt, is dat ook meteen de reden om iemand is goed duidelijk te maken dat dat niet gaat werken. En als de klant no steeds verder gaat met uitschelden, dan hang je ze op of je zet ze in de wacht totdat ze weer bekoeld zijn.
Bij ons gingen ze meestal op de speaker, zodat iedereen erom kon lachen
Vervolgens losten we het probleem natuurlijk wel op, alleen niet in 5 minuten (a 1 gulden per minuut) maar rustig aan, half uur tot een uur
tegenwoordig bekend als Tha_Duck
  Milf maandag 8 mei 2006 @ 14:56:41 #290
16000 nikky
Paars is het nieuwe rood!
pi_37657756
Ik vraag me af of sommige mensen hier communicatietraining krijgen.. Want het lijkt in dit topic soms meer op "hoe krijg ik een klant kwaaier dan dat hij/zij al is?"
👍Wanneer krijg ik de FA rechten terug?
Op maandag 11 juli 2011 17:38 schreef Bart het volgende:
Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.
  maandag 8 mei 2006 @ 15:02:36 #291
103012 Nies
Die hekse
pi_37657931
quote:
Op maandag 8 mei 2006 14:56 schreef nikky het volgende:
Ik vraag me af of sommige mensen hier communicatietraining krijgen.. Want het lijkt in dit topic soms meer op "hoe krijg ik een klant kwaaier dan dat hij/zij al is?"
Hoe het bij andere call centers zit weet ik niet, maar CL heeft (als één van de weinigen ) die COPC en ja, alles en iedereen wat daar ook maar iets zegt aan de telefoon krijgt een communicatie traning.

Het ligt in zo'n geval natuurlijk ook aan de klant. Ze kunnen heel veel kanten met me op, maar als ze stug hun eigen ding blijven doen en denken, geen klap aan willen nemen van wat ik zeg, dan wil ik er ook wel een sport van maken om ze kwaad op te laten hangen.
A lie may take care of the present, but it has no future..
You can't pay me enough to be nice to you...
pi_37657941
quote:
Op maandag 8 mei 2006 14:56 schreef nikky het volgende:
Ik vraag me af of sommige mensen hier communicatietraining krijgen.. Want het lijkt in dit topic soms meer op "hoe krijg ik een klant kwaaier dan dat hij/zij al is?"
Dat vind ik ook, al verbaast het me niets gezien de capaciteiten van de gemiddelde callcentermedewerker. Wat op zich verbazingwekkend is, zo moeilijk is het echt niet. De enige uitdaging is om met zoveel mogelijk mensen zo goed mogelijk te communiceren, buiten wat specifieke kennis en vaardigheden met betrekking tot de taken die je hebt.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
  maandag 8 mei 2006 @ 15:04:05 #293
145955 Isegrim
Rotterdam *O*
pi_37657971
Een dame bij een uitzendbureau meldde mij dat ik 'het helemaal verkeerd zag' als ik vond dat outbound telemarketing betekende dat je mensen dingen 'aansmeerde'. Die mensen worden er béter van, zei ze nog. Ik had dus aangegeven dat ik alles behalve callcenterwerk wilde doen. Ze vond het maar belachelijk geloof ik.
Anatomie van een executie
The standard you walk past, is the standard you accept.
~David Morrison
pi_37658072
quote:
Op maandag 8 mei 2006 15:04 schreef Isegrim het volgende:
Een dame bij een uitzendbureau meldde mij dat ik 'het helemaal verkeerd zag' als ik vond dat outbound telemarketing betekende dat je mensen dingen 'aansmeerde'. Die mensen worden er béter van, zei ze nog. Ik had dus aangegeven dat ik alles behalve callcenterwerk wilde doen. Ze vond het maar belachelijk geloof ik.
Ze heeft aan de ene kant wel gelijk, al is het natuurlijk niet zo dat mensen er altijd beter van worden. JE stuurt iemands gedrag omdat jouw opdrachtgever daar beter van wordt, maar uiteindelijk hebben die mensen een eigen keuze.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
  Milf maandag 8 mei 2006 @ 15:10:55 #295
16000 nikky
Paars is het nieuwe rood!
pi_37658179
quote:
Op maandag 8 mei 2006 15:02 schreef Nies het volgende:

[..]

Hoe het bij andere call centers zit weet ik niet, maar CL heeft (als één van de weinigen ) die COPC en ja, alles en iedereen wat daar ook maar iets zegt aan de telefoon krijgt een communicatie traning.

Het ligt in zo'n geval natuurlijk ook aan de klant. Ze kunnen heel veel kanten met me op, maar als ze stug hun eigen ding blijven doen en denken, geen klap aan willen nemen van wat ik zeg, dan wil ik er ook wel een sport van maken om ze kwaad op te laten hangen.
Ik vind het helemaal niet leuk als een klant boos ophangt. Ik zit daar om mensen te helpen en dat wil ik dan ook graag doen.

Als mensen inderdaad blijven schelden no matter what dan zal ik de klant vermelden dat we als volwassenen kunnen praten. En als de klant daartoe geen behoefte heeft ik de verbinding zal verbreken.
quote:
Op maandag 8 mei 2006 15:02 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Dat vind ik ook, al verbaast het me niets gezien de capaciteiten van de gemiddelde callcentermedewerker. Wat op zich verbazingwekkend is, zo moeilijk is het echt niet. De enige uitdaging is om met zoveel mogelijk mensen zo goed mogelijk te communiceren, buiten wat specifieke kennis en vaardigheden met betrekking tot de taken die je hebt.
Psies.
quote:
Op maandag 8 mei 2006 15:04 schreef Isegrim het volgende:
Een dame bij een uitzendbureau meldde mij dat ik 'het helemaal verkeerd zag' als ik vond dat outbound telemarketing betekende dat je mensen dingen 'aansmeerde'. Die mensen worden er béter van, zei ze nog. Ik had dus aangegeven dat ik alles behalve callcenterwerk wilde doen. Ze vond het maar belachelijk geloof ik.
Je zou kunnen melden dat je bijvoorbeeld geen telemarketing zou willen doen. Er is genoeg leuks te vinden in de callcenterwereld.
👍Wanneer krijg ik de FA rechten terug?
Op maandag 11 juli 2011 17:38 schreef Bart het volgende:
Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.
pi_37658220
quote:
Op maandag 8 mei 2006 14:56 schreef nikky het volgende:
Ik vraag me af of sommige mensen hier communicatietraining krijgen.. Want het lijkt in dit topic soms meer op "hoe krijg ik een klant kwaaier dan dat hij/zij al is?"
Bij beide callcenters waar ik heb gewerkt kreeg je 1 dag communicatietraining voordat je begon. Daarna werd er alleen nog maar gestuurd op performance (tot grote ergernis van de persoon die de communicatietrainingen gaf).
pi_37658289
quote:
Op maandag 8 mei 2006 15:12 schreef Bigs het volgende:

[..]

Bij beide callcenters waar ik heb gewerkt kreeg je 1 dag communicatietraining voordat je begon. Daarna werd er alleen nog maar gestuurd op performance (tot grote ergernis van de persoon die de communicatietrainingen gaf).
Nichtrijder !

beetje offtopic
  maandag 8 mei 2006 @ 15:15:06 #298
145955 Isegrim
Rotterdam *O*
pi_37658300
quote:
Op maandag 8 mei 2006 15:10 schreef nikky het volgende:
[..]

Je zou kunnen melden dat je bijvoorbeeld geen telemarketing zou willen doen. Er is genoeg leuks te vinden in de callcenterwereld.
Hmja, dat zei ik ook. Dat ik alles wilde doen behalve telefonische verkoop. Helpdeskwerk lijkt me bijvoorbeeld wél heel leuk.
Anatomie van een executie
The standard you walk past, is the standard you accept.
~David Morrison
pi_37659147
quote:
Op maandag 8 mei 2006 15:15 schreef Isegrim het volgende:

[..]

Hmja, dat zei ik ook. Dat ik alles wilde doen behalve telefonische verkoop. Helpdeskwerk lijkt me bijvoorbeeld wél heel leuk.
Toch vragen ze voor helpdeskwerk vaak telefoonervaring. Een paar maandjes outbound werk is daar perfect voor. Zo erg is het echt niet hoor
pi_37663582
Een week training, twee weken kweekvijver, toen "echt" de lijn in. Laatst nog een opleiding erbijgehad van drie dagen.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')