Dat zeg ik Ik werkte bij KPN (SNT) en ga nu werken bij ClientLogic in Almelo.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 21:41 schreef Light het volgende:
[..]
Als je net ontslagen bent bij een callcenter kun je daar waarschijnlijk niet weer binnen drie maanden aan de slag, ook niet via een ander uitzendbureau. Er zijn wel meerdere callcentra in Enschede, dus een echt probleem hoeft dat niet te zijn.
Owja, alles lezen en dan ook nog alles onthouden, da's natuurlijk ook voor mij een optiequote:Op zaterdag 6 mei 2006 21:46 schreef Fuente het volgende:
[..]
Dat zeg ik Ik werkte bij KPN (SNT) en ga nu werken bij ClientLogic in Almelo.
ClientLogic zit alleen in Almelo, dus daar zit ik dan ook.quote:
En wie date hier ook al weer een collega?quote:Op zaterdag 6 mei 2006 schreef kastanova het volgende:
Collega's .
Sjit, klopt ook: ik werk ook bij CLquote:En wie date hier ook al weer een collega?
Dat ligt eraan hoeveel je doet tijdens je aanwezigheidquote:Op zaterdag 6 mei 2006 23:28 schreef miss.cutie4you het volgende:
[..]
Sjit, klopt ook: ik werk ook bij CL
Werken; Aanwezigheidspremie=>hetzelfde toch!?
Jaja, doe nog maar een !
Wie was je TM dan, Joep, Charles, Enny hoe heten ze ook alweer?quote:Op zaterdag 6 mei 2006 15:34 schreef Fuente het volgende:
[..]
Jawel, heb er 3 jaar met 'plezier' (leuke collega's!) gewerkt en door een meningsverschil met mijn nieuwe TM vloog ik er, hup, zo uit!
Ben er gedetacheerd (nog steeds ja, ben in de tussentijd uit dienst geweest wegens zwangerschapsverlof, dus kon erna weer gedetacheerd worden) en dan heb je dus geen poot om op te staan.
Outbound, mensen dingen aansmeren, da's hoger bedoel je?quote:Op zondag 7 mei 2006 20:20 schreef Haijo het volgende:
Ik weet niet wat voor werk je nou doet, maar volgens mij is klantenservice wel het laagste van het laagste in callcenterland.
ligt er aan waar.. die KS van ons, dat lijkt me niet het leukste/simpelste werk .. met al sdie ***systemenquote:Op zondag 7 mei 2006 20:20 schreef Haijo het volgende:
Ik weet niet wat voor werk je nou doet, maar volgens mij is klantenservice wel het laagste van het laagste in callcenterland.
outbound hetnetquote:Op zondag 7 mei 2006 20:26 schreef Light het volgende:
[..]
Outbound, mensen dingen aansmeren, da's hoger bedoel je?
wat een onzin 'het laagste van het laagste'quote:Op zondag 7 mei 2006 20:20 schreef Haijo het volgende:
Ik weet niet wat voor werk je nou doet, maar volgens mij is klantenservice wel het laagste van het laagste in callcenterland.
Als iemand uitgescholden wordt, is dat ook meteen de reden om iemand is goed duidelijk te maken dat dat niet gaat werken. En als de klant no steeds verder gaat met uitschelden, dan hang je ze op of je zet ze in de wacht totdat ze weer bekoeld zijn.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 13:56 schreef thaduck het volgende:
Uitgescholden worden op een hel(l)(p)desk??? Dat zou mij niet gebeuren, dan kunnen ze beter gelijk ophangen, want dat tolereerde ik echt niet.
Bij ons gingen ze meestal op de speaker, zodat iedereen erom kon lachenquote:Op maandag 8 mei 2006 10:52 schreef Slee-3r het volgende:
[..]
Als iemand uitgescholden wordt, is dat ook meteen de reden om iemand is goed duidelijk te maken dat dat niet gaat werken. En als de klant no steeds verder gaat met uitschelden, dan hang je ze op of je zet ze in de wacht totdat ze weer bekoeld zijn.
Hoe het bij andere call centers zit weet ik niet, maar CL heeft (als één van de weinigen ) die COPC en ja, alles en iedereen wat daar ook maar iets zegt aan de telefoon krijgt een communicatie traning.quote:Op maandag 8 mei 2006 14:56 schreef nikky het volgende:
Ik vraag me af of sommige mensen hier communicatietraining krijgen.. Want het lijkt in dit topic soms meer op "hoe krijg ik een klant kwaaier dan dat hij/zij al is?"
Dat vind ik ook, al verbaast het me niets gezien de capaciteiten van de gemiddelde callcentermedewerker. Wat op zich verbazingwekkend is, zo moeilijk is het echt niet. De enige uitdaging is om met zoveel mogelijk mensen zo goed mogelijk te communiceren, buiten wat specifieke kennis en vaardigheden met betrekking tot de taken die je hebt.quote:Op maandag 8 mei 2006 14:56 schreef nikky het volgende:
Ik vraag me af of sommige mensen hier communicatietraining krijgen.. Want het lijkt in dit topic soms meer op "hoe krijg ik een klant kwaaier dan dat hij/zij al is?"
Ze heeft aan de ene kant wel gelijk, al is het natuurlijk niet zo dat mensen er altijd beter van worden. JE stuurt iemands gedrag omdat jouw opdrachtgever daar beter van wordt, maar uiteindelijk hebben die mensen een eigen keuze.quote:Op maandag 8 mei 2006 15:04 schreef Isegrim het volgende:
Een dame bij een uitzendbureau meldde mij dat ik 'het helemaal verkeerd zag' als ik vond dat outbound telemarketing betekende dat je mensen dingen 'aansmeerde'. Die mensen worden er béter van, zei ze nog. Ik had dus aangegeven dat ik alles behalve callcenterwerk wilde doen. Ze vond het maar belachelijk geloof ik.
Ik vind het helemaal niet leuk als een klant boos ophangt. Ik zit daar om mensen te helpen en dat wil ik dan ook graag doen.quote:Op maandag 8 mei 2006 15:02 schreef Nies het volgende:
[..]
Hoe het bij andere call centers zit weet ik niet, maar CL heeft (als één van de weinigen ) die COPC en ja, alles en iedereen wat daar ook maar iets zegt aan de telefoon krijgt een communicatie traning.
Het ligt in zo'n geval natuurlijk ook aan de klant. Ze kunnen heel veel kanten met me op, maar als ze stug hun eigen ding blijven doen en denken, geen klap aan willen nemen van wat ik zeg, dan wil ik er ook wel een sport van maken om ze kwaad op te laten hangen.
Psies.quote:Op maandag 8 mei 2006 15:02 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Dat vind ik ook, al verbaast het me niets gezien de capaciteiten van de gemiddelde callcentermedewerker. Wat op zich verbazingwekkend is, zo moeilijk is het echt niet. De enige uitdaging is om met zoveel mogelijk mensen zo goed mogelijk te communiceren, buiten wat specifieke kennis en vaardigheden met betrekking tot de taken die je hebt.
Je zou kunnen melden dat je bijvoorbeeld geen telemarketing zou willen doen. Er is genoeg leuks te vinden in de callcenterwereld.quote:Op maandag 8 mei 2006 15:04 schreef Isegrim het volgende:
Een dame bij een uitzendbureau meldde mij dat ik 'het helemaal verkeerd zag' als ik vond dat outbound telemarketing betekende dat je mensen dingen 'aansmeerde'. Die mensen worden er béter van, zei ze nog. Ik had dus aangegeven dat ik alles behalve callcenterwerk wilde doen. Ze vond het maar belachelijk geloof ik.
Bij beide callcenters waar ik heb gewerkt kreeg je 1 dag communicatietraining voordat je begon. Daarna werd er alleen nog maar gestuurd op performance (tot grote ergernis van de persoon die de communicatietrainingen gaf).quote:Op maandag 8 mei 2006 14:56 schreef nikky het volgende:
Ik vraag me af of sommige mensen hier communicatietraining krijgen.. Want het lijkt in dit topic soms meer op "hoe krijg ik een klant kwaaier dan dat hij/zij al is?"
Nichtrijder !quote:Op maandag 8 mei 2006 15:12 schreef Bigs het volgende:
[..]
Bij beide callcenters waar ik heb gewerkt kreeg je 1 dag communicatietraining voordat je begon. Daarna werd er alleen nog maar gestuurd op performance (tot grote ergernis van de persoon die de communicatietrainingen gaf).
Hmja, dat zei ik ook. Dat ik alles wilde doen behalve telefonische verkoop. Helpdeskwerk lijkt me bijvoorbeeld wél heel leuk.quote:Op maandag 8 mei 2006 15:10 schreef nikky het volgende:
[..]
Je zou kunnen melden dat je bijvoorbeeld geen telemarketing zou willen doen. Er is genoeg leuks te vinden in de callcenterwereld.
Toch vragen ze voor helpdeskwerk vaak telefoonervaring. Een paar maandjes outbound werk is daar perfect voor. Zo erg is het echt niet hoorquote:Op maandag 8 mei 2006 15:15 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Hmja, dat zei ik ook. Dat ik alles wilde doen behalve telefonische verkoop. Helpdeskwerk lijkt me bijvoorbeeld wél heel leuk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |