ja verdomd zegquote:Op zondag 12 februari 2006 14:58 schreef regenworm het volgende:
Die vent die ferri masseerd lijkt wel een kwa stem op Roel
Gert heeft gelijkquote:Op zondag 12 februari 2006 14:58 schreef teamlead het volgende:fiool leest dat Gert het de " viola holt show" vond
Die Opa Gert is een verstandige manquote:Op zondag 12 februari 2006 14:58 schreef teamlead het volgende:fiool leest dat Gert het de " viola holt show" vond
Heet hij niet Iwan,dacht eerst het stuk van Ingrid komt.quote:Op zondag 12 februari 2006 14:58 schreef regenworm het volgende:
Die vent die ferri masseerd lijkt wel een kwa stem op Roel
hier in 079 al een behoorlijke tijd, maar blijft niet liggen ~:)quote:Op zondag 12 februari 2006 15:00 schreef regenworm het volgende:
Het sneeuwt in 020
hier ook niet het is net boven nulquote:Op zondag 12 februari 2006 15:01 schreef kukeleku het volgende:
[..]
hier in 079 al een behoorlijke tijd, maar blijft niet liggen ~:)
Bommie ik ben het met je eens dat het fantastisch is dat Theo zoveel geld op heeft gehaald, want daar draait het tenslotte om, maar dat maakt hem echt nog niet de beste Boss. Blijkbaar heeft hij veel vriendjes met veel geld.quote:Op zondag 12 februari 2006 14:53 schreef versabommie het volgende:
[..]
Het gaat om de kids, hij heeft tot nu toe het best gepresteerd voor de kids, dus is Theo wat mij betreft de beste boss tot nu toe. Ieder tegenargument is welkom mits er meer geld aan vast zit dan Theo heeft opgehaald!
Doel heiligt middelen, en jullie vergeten omwille van je eigen sensatielust het doel!
quote:Op zondag 12 februari 2006 14:58 schreef teamlead het volgende:fiool leest dat Gert het de " viola holt show" vond
De Iwan waar je op doelt, was iemand anders.quote:Op zondag 12 februari 2006 15:01 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Heet hij niet Iwan,dacht eerst het stuk van Ingrid komt.
Hoi Newsmanquote:Op zondag 12 februari 2006 15:07 schreef newsman het volgende:
Haai, cuall, kukeleku en Regenworm en alle mensen die ik vergeten ben![]()
![]()
Hoi newsman.quote:Op zondag 12 februari 2006 15:07 schreef newsman het volgende:
Haai, cuall, kukeleku en Regenworm en alle mensen die ik vergeten ben![]()
![]()
Geeft niet hoorquote:Op zondag 12 februari 2006 15:10 schreef newsman het volgende:
[..]
oeh Talitha ff vergeten en robster![]()
![]()
![]()
Maar Theo gaat toch wel weg morgen ?quote:Op zondag 12 februari 2006 15:12 schreef cuall het volgende:
Er komt een feest in Arnhem??
feest is pas in April alle zalen zijn al volquote:Op zondag 12 februari 2006 15:13 schreef Talitha het volgende:
[..]
Maar Theo gaat toch wel weg morgen ?
Kon je hartje het niet aan Newsquote:Op zondag 12 februari 2006 15:14 schreef newsman het volgende:
Ik ben gestopt met het kijken toen die kliko werd gemasseerd:r
Ik wil eigenlijk alleen maar horen dat Theo morgen weggaatquote:Op zondag 12 februari 2006 15:14 schreef regenworm het volgende:
[..]
feest is pas in April alle zalen zijn al vol
Er komt nooit iets bijzonders terug.quote:Op zondag 12 februari 2006 15:15 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ik wil eigenlijk alleen maar horen dat Theo morgen weggaat![]()
die is morgenavond wegquote:Op zondag 12 februari 2006 15:15 schreef Talitha het volgende:
[..]
sterker nog hij gaat vanavond weg en komt morgen alleen nog maar effe voor de live uitzending terugquote:Op zondag 12 februari 2006 15:15 schreef Talitha het volgende:
[..]
Misschien.................quote:Op zondag 12 februari 2006 15:12 schreef cuall het volgende:
Er komt een feest in Arnhem??
was heel erg Kukeleku, ik vond het echt knap van die masseur, dat die zelfs een kliko kon maserenquote:
quote:Op zondag 12 februari 2006 15:15 schreef Talitha het volgende:
[..]
Dat weet je toch nog niet ?quote:Op zondag 12 februari 2006 15:16 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Er komt nooit iets bijzonders terug.
quote:Op zondag 12 februari 2006 15:16 schreef kukeleku het volgende:
[..]
sterker nog hij gaat vanavond weg en komt morgen alleen nog maar effe voor de live uitzending terug![]()
Zou alleen Gelredome weten te verzinnen, maar geloof er niks van.quote:Op zondag 12 februari 2006 15:16 schreef A-en-M het volgende:
[..]
Misschien.................
Een zaal voor 7000 mensen, dus als we 3500 mensen hebben a 10 euro, levert dat weer 25000 euro op, en ze slikken het als zoete koek.
Alleen Mickey was er veel.quote:
Veel olie erop helpt waarschijnlijk...vet op vetquote:Op zondag 12 februari 2006 15:16 schreef newsman het volgende:
[..]
was heel erg Kukeleku, ik vond het echt knap van die masseur, dat die zelfs een kliko kon maseren![]()
Hé, ik had bijna 4-op-een-rijquote:Op zondag 12 februari 2006 15:19 schreef cuall het volgende:
[..]
Zou alleen Gelredome weten te verzinnen, maar geloof er niks van.![]()
quote:Op zondag 12 februari 2006 15:16 schreef kukeleku het volgende:
[..]
sterker nog hij gaat vanavond weg en komt morgen alleen nog maar effe voor de live uitzending terug![]()
Ik ben heel hard aan het nadenken wie een leuke BigBoss zou zijnquote:Op zondag 12 februari 2006 15:19 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Alleen Mickey was er veel.
De rest is alleen druk met zijn eigen werk.
Alles is super slecht geregeld door de Mol.
Ik ookquote:Op zondag 12 februari 2006 15:19 schreef regenworm het volgende:
[..]
ben wel benieuwd wie het gaat worden?
Iemand Die Viool eens pakt.quote:Op zondag 12 februari 2006 15:21 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ik ben heel hard aan het nadenken wie een leuke BigBoss zou zijn![]()
Bart Chabotquote:Op zondag 12 februari 2006 15:21 schreef Talitha het volgende:
[..]
Geeft niet Cuall. In je eentje posten is ook niet allesquote:
we krijgen in ieder geval Wilma nog in de laatste weekquote:Op zondag 12 februari 2006 15:21 schreef Talitha het volgende:
[..]
Harme Pijpers, gister zei Viool, dat is wel een leuk mens, toen Harme in HBB was hoorde ik iets heel anders.quote:Op zondag 12 februari 2006 15:22 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ik ook. Iemand die net zo erg is als Henkie en Theo bij elkaar opgeteld
![]()
Als het inderdaad WIlma Nanninga wordt morgen en niet de laatste week,quote:Op zondag 12 februari 2006 15:22 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Iemand Die Viool eens pakt.
Elke Big Boss heeft het wel met iemand aan de stok gehad.
Wat bedoel je dan met Viool 'pakken'quote:Op zondag 12 februari 2006 15:22 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Iemand Die Viool eens pakt.
Elke Big Boss heeft het wel met iemand aan de stok gehad.
Ja, had ik ff nodig, ben een beetje aangeslagenquote:Op zondag 12 februari 2006 15:23 schreef Talitha het volgende:
[..]
Geeft niet Cuall. In je eentje posten is ook niet alles.
Heb je m'n extra zoen al opgehaald op V.O.L. ?
Nou dan maar snel evenquote:Op zondag 12 februari 2006 15:24 schreef frizti het volgende:
[..]
Als het inderdaad WIlma Nanninga wordt morgen en niet de laatste week,
zit Viool weer op rozen.
BEW eventje, want ben niet thuis.
quote:Op zondag 12 februari 2006 15:25 schreef robster16 het volgende:
hallo, hallo mensen, zeg, Bonnie knapt wel op van zo'n massage he?
[afbeelding]
tot zo friztiquote:Op zondag 12 februari 2006 15:24 schreef frizti het volgende:
[..]
Als het inderdaad WIlma Nanninga wordt morgen en niet de laatste week,
zit Viool weer op rozen.
BEW eventje, want ben niet thuis.
quote:Op zondag 12 februari 2006 15:24 schreef cuall het volgende:
[..]
Ja, had ik ff nodig, ben een beetje aangeslagen![]()
niets ernstigs hoop ik cuallquote:Op zondag 12 februari 2006 15:24 schreef cuall het volgende:
[..]
Ja, had ik ff nodig, ben een beetje aangeslagen![]()
Iemand die Viool ook eens op haar nummer zet.quote:Op zondag 12 februari 2006 15:24 schreef Talitha het volgende:
[..]
Wat bedoel je dan met Viool 'pakken'![]()
![]()
Tis maar hoe je het uitlegd hèquote:Op zondag 12 februari 2006 15:26 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Iemand die Viool ook eens op haar nummer zet.
zeker,,,daar kan die creme van kliko niet tegen opquote:Op zondag 12 februari 2006 15:25 schreef robster16 het volgende:
hallo, hallo mensen, zeg, Bonnie knapt wel op van zo'n massage he?
[afbeelding]
Die is niet te retoucheren ben ik bang. Photoshop weigert zo'n foto the laden.quote:Op zondag 12 februari 2006 15:30 schreef robster16 het volgende:
viool waag ik me niet aan qua retoucheren...
Doei friztiquote:Op zondag 12 februari 2006 15:31 schreef frizti het volgende:
[..]
Die is niet te retoucheren ben ik bang. Photoshop weigert zo'n foto the laden.
Ben weer weg....later.
Gelukkig maarquote:Op zondag 12 februari 2006 15:31 schreef cuall het volgende:
[..]
Nee hoor, gaat vanzelf wel weer over
![]()
quote:Op zondag 12 februari 2006 15:32 schreef Talitha het volgende:
[..]
Hé Muerte, Ik probeer net Cuall op te vrolijken![]()
ik denk dat t beeldscherm t begeeft...quote:Op zondag 12 februari 2006 15:31 schreef frizti het volgende:
[..]
Die is niet te retoucheren ben ik bang. Photoshop weigert zo'n foto the laden.
Ben weer weg....later.
Ik ga me er ook maar niet aan wagenquote:Op zondag 12 februari 2006 15:34 schreef robster16 het volgende:
[..]
ik denk dat t beeldscherm t begeeft...
Wat wil je graag zien: Ferry, of misschien die masseur ?quote:
dag Newsquote:Op zondag 12 februari 2006 15:35 schreef newsman het volgende:
Ik kom straks weer terug, er nu ff niet zo veel aan tot straks
Baai Newsmanquote:Op zondag 12 februari 2006 15:35 schreef newsman het volgende:
Ik kom straks weer terug, er is nu ff niet zo veel aan tot straks
quote:Op zondag 12 februari 2006 15:35 schreef newsman het volgende:
Tot later hoorquote:Op zondag 12 februari 2006 15:35 schreef newsman het volgende:
ik ga ff naar john zijn topic, dan ben ik er zo weer boven opquote:Op zondag 12 februari 2006 15:35 schreef Talitha het volgende:
[..]
Wat wil je graag zien: Ferry, of misschien die masseur ?
Zeg het maar, dan dien ik een verzoekje in bij Muerte.
Ja maar, ik moet altijd lachen als ik haar zie, iets met leedvermaak enzo en het besef dat ik het nog zo slecht niet heb.quote:Op zondag 12 februari 2006 15:32 schreef Talitha het volgende:
[..]
Hé Muerte, Ik probeer net Cuall op te vrolijken![]()
Veel plezier danquote:Op zondag 12 februari 2006 15:37 schreef cuall het volgende:
[..]
ik ga ff naar john zijn topic, dan ben ik er zo weer boven op![]()
![]()
quote:Op zondag 12 februari 2006 15:38 schreef Muerte het volgende:
[..]
Ja maar, ik moet altijd lachen als ik haar zie, iets met leedvermaak enzo en het besef dat ik het nog zo slecht niet heb.![]()
quote:Op zondag 12 februari 2006 15:38 schreef Muerte het volgende:
[..]
Ja maar, ik moet altijd lachen als ik haar zie, iets met leedvermaak enzo en het besef dat ik het nog zo slecht niet heb.![]()
Ja, daar heb je wel gelijk in.quote:
Die zijn op vakantie.quote:Op zondag 12 februari 2006 15:43 schreef Talitha het volgende:
[..]
Hoe zit dat nou met die klonen van jou ?![]()
quote:Op zondag 12 februari 2006 15:42 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ik ga weer verder met 4-op-een-rij
Tot straks Cuallquote:Op zondag 12 februari 2006 15:45 schreef cuall het volgende:
[..]
![]()
![]()
.......ik ga ook eventjes wat anders doen![]()
4-op-een-rijquote:
quote:Op zondag 12 februari 2006 15:50 schreef Talitha het volgende:
[..]
4-op-een-rij![]()
![]()
![]()
Ben weer weg![]()
Muerte: ik kom je later verder ondervragen![]()
hardware versnelling videokaartinstellingenquote:Op zondag 12 februari 2006 15:59 schreef stil het volgende:
Wat moet ik alweer aan ofuitvinken om bij het maken van caps geen bewegende beelden in paint te hebben.?
quote:Op zondag 12 februari 2006 16:02 schreef regenworm het volgende:
[..]
hardware versnelling videokaartinstellingen
Dit bedoelde ik.quote:Op vrijdag 23 september 2005 18:28 schreef FlowKey het volgende:
[..]
1. Open Windows media-player
2. Ga naar 'opties', en dan 'advanced'
3. Schakel het vinkje 'use overlays' UIT
voilà
Muis defect?quote:Op zondag 12 februari 2006 16:19 schreef regenworm het volgende:
[..]
je was net iets eerder had weer eens last van de muis.
Was er een vergeten, heb hem er nu bij geplaatst.quote:Op zondag 12 februari 2006 16:26 schreef regenworm het volgende:
[..]
deze is verschrikkelijk een echte Muerte cap
quote:Op zondag 12 februari 2006 16:27 schreef Muerte het volgende:
[..]
Was er een vergeten, heb hem er nu bij geplaatst.
voor ons niet echtquote:Op zondag 12 februari 2006 16:32 schreef Mabelle het volgende:
Hoi... het is een en al genieten in HBB zie ik
![]()
quote:
quote:Op zondag 12 februari 2006 16:41 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Lekkere billen.
![]()
Ik herstart m'n computer ook altijd op de verkeerde momenten![]()
quote:Op zondag 12 februari 2006 16:42 schreef regenworm het volgende:
[..]
geef mij maar de billen van Lieske of Monique
quote:
Past ook wel bij de TTquote:Op zondag 12 februari 2006 16:43 schreef robster16 het volgende:
nou, 2 odollen en een paar billen in een topic...alleen van die odol van ferri zijn geen foto's..
quote:
Ferry met een i danquote:
Ow ... dan schrijf ik het ook steeds verkeerdquote:
Ja, lijkt mij ook wel lekker, ik was net al met mijn nagels begonnen, bij gebrek aan een masseurquote:
de i van zijn bil naadquote:Op zondag 12 februari 2006 16:53 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Ferry met een i dan
Boeit mij het, zolang ie maar lekker is![]()
Hoi M-en-A.quote:
quote:Op zondag 12 februari 2006 16:53 schreef Mabelle het volgende:
[..]
Ow ... dan schrijf ik het ook steeds verkeerden ik ben nog wel zo Flieft
![]()
Hoiquote:
hééee cuall, ik zag dat je niet zo lekker in je velletje zit,quote:
Ik ga er ook steeds de mist mee in als ik streamverslagen maak, maar ja ik ben dan ook nie velief op Ferriquote:
Tot straks en nie alles er af scrubben hèquote:Op zondag 12 februari 2006 16:59 schreef Mabelle het volgende:
Ik ga lekker even douchenkrijg helemaal inspiratie ... ff mezelf scrubben,poetsen en invetten
tot strakjes
![]()
Beter hoor, al die sappige caps en lieve woordjes doen een mens goedquote:Op zondag 12 februari 2006 16:58 schreef M-en-A het volgende:
[..]
hééee cuall, ik zag dat je niet zo lekker in je velletje zit,![]()
Hoe is ut nu meisje
quote:Op zondag 12 februari 2006 16:59 schreef Mabelle het volgende:
Ik ga lekker even douchenkrijg helemaal inspiratie ... ff mezelf scrubben,poetsen en invetten
tot strakjes
![]()
gelukkig maar, ik zie liever dat mijn vriendjes en vriendinnetjes happy zijnquote:Op zondag 12 februari 2006 17:02 schreef cuall het volgende:
[..]
Beter hoor, al die sappige caps en lieve woordjes doen een mens goed![]()
Wilma zou pas rond 26 februari komen dus wordt dit vervroegd.quote:Op zondag 12 februari 2006 17:07 schreef M-en-A het volgende:
De geruchten zijn toch steeds meer dat Wilma de Big Boss wordt. Ik kwam het volgende tegen
Have fun...... ik kom net uit een lekker warm badjequote:Op zondag 12 februari 2006 16:59 schreef Mabelle het volgende:
tot strakjes
![]()
Hoi lovebear.quote:
quote:
Das mooiquote:Op zondag 12 februari 2006 17:22 schreef M-en-A het volgende:
[..]
gelukkig, hier gaat het wel hoor. Beetje moe, maar verder gewoon z'n gangetje
Hoi snappiequote:
Kimmie wel, nu ben ikzelf aan de beurtquote:Op zondag 12 februari 2006 17:29 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Hoi snappie, hoe is het met Kimmie, nog steeds aan de beterende hand?
Ojeeeeee, ook met koorts??quote:Op zondag 12 februari 2006 17:30 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Kimmie wel, nu ben ikzelf aan de beurt![]()
Gelukkig voor Kimmiequote:Op zondag 12 februari 2006 17:30 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
quote:Op zondag 12 februari 2006 17:30 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Beterschap lieverdquote:Op zondag 12 februari 2006 17:30 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Hoi.... ik heb een poging gedaan, maar toen Theo binnen kwam werd het me te onduidelijk allemaal.quote:Op zondag 12 februari 2006 17:39 schreef MissJ. het volgende:
Hallo, even terug voor het eten.![]()
Helaas zijn de streamverslagen niet bijgewerkt vanmiddag.....gelukkig zag ik wel net de caps van de blote billen van Ferry.
Hoezo waren er rellen? Of gewoon onduidelijk?quote:Op zondag 12 februari 2006 17:40 schreef A-en-M het volgende:
[..]
Hoi.... ik heb een poging gedaan, maar toen Theo binnen kwam werd het me te onduidelijk allemaal.
Je kunt natuurlijk een aanvulling op de streamverslagen makenquote:Op zondag 12 februari 2006 17:39 schreef MissJ. het volgende:
Helaas zijn de streamverslagen niet bijgewerkt vanmiddag.....gelukkig zag ik wel net de caps van de blote billen van Ferry.
Wil ik best ik bluf me er wel uit, zeg wel even hoe laat Theo er was en of er beslist iets genoemd moet worden?quote:Op zondag 12 februari 2006 17:42 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Je kunt natuurlijk een aanvulling op de streamverslagen maken![]()
Onduidelijk........ vertraging op de streams...... streamers zien ook niet alles, ze gooie er andere beelden in enz. hij wilde nog een gesprek met twee mensen, echt van de hak op de tak.quote:Op zondag 12 februari 2006 17:41 schreef MissJ. het volgende:
[..]
Hoezo waren er rellen? Of gewoon onduidelijk?
Valt je dat nu pas op dat ze aandacht wilquote:Op zondag 12 februari 2006 17:42 schreef MissJ. het volgende:
Zie ik nou goed dat Viool wel een schort aan heeft maar weer niets eronder? Alleen een trui?
Die vrouw wil gewoon aandacht.
Ik dacht ergens gezien te hebben dat hij er rond 14.00 uur was. Maar ik was er zelf niet op de streams, dus misschien dat je nog iets uit de SC kunt plukkenquote:Op zondag 12 februari 2006 17:43 schreef MissJ. het volgende:
[..]
Wil ik best ik bluf me er wel uit, zeg wel even hoe laat Theo er was en of er beslist iets genoemd moet worden?
Hai MissJ.quote:Op zondag 12 februari 2006 17:39 schreef MissJ. het volgende:
Oke,quote:Op zondag 12 februari 2006 17:46 schreef MissJ. het volgende:
Ok ga een poging wagen.
thanx allemaalquote:
Ja is goed nieuws, helaas weet ik wat je voelt ik ben al drie weken zeker verkouden, als ik denk dat het weg is komt het weer net zo hard terug.quote:Op zondag 12 februari 2006 17:56 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
thanx allemaal
Maar ben allang blij dat de kleine beter is
Klopt, is fijn dat de koorts weer weg is, en snottebellen is wel vervelend, maar je voelt je er denk ik wel wat geruster bij.quote:Op zondag 12 februari 2006 17:56 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
thanx allemaal
Maar ben allang blij dat de kleine beter is
dat is wel prettig om te weten dat je allesbegrijpend bent vandaagquote:Op zondag 12 februari 2006 17:53 schreef MissJ. het volgende:
Zo alsof ik er zelf bij was hoor....Bijgewerkt.
Joh je hoeft geen sorry te zeggen Cuall, ik begrijp dat. Ik ben allesbegrijpend vandaag.![]()
Succesquote:
tot strakjes ... ik even zitten en dan ook achter de pannenquote:
misschien mag ze de tafel wel dekkenquote:Op zondag 12 februari 2006 18:01 schreef demins het volgende:
[..]
Nou begin ik me echt zorgen te maken...![]()
![]()
![]()
Snufsnufff......... mjaaaa, het ruikt beter dan voor je ging scrubbenquote:Op zondag 12 februari 2006 18:01 schreef Mabelle het volgende:
Zo ... ben ik weer ... frisruikend en als nieuw![]()
Het scheelt natuurlijk al wel heel veel dat je niet mee hoeft te etenquote:Op zondag 12 februari 2006 18:01 schreef demins het volgende:
[..]
Nou begin ik me echt zorgen te maken...![]()
![]()
![]()
misschien ook wel pech voor Deminsquote:Op zondag 12 februari 2006 18:06 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Het scheelt natuurlijk al wel heel veel dat je niet mee hoeft te eten![]()
Een losgeklopt ei!quote:Op zondag 12 februari 2006 18:09 schreef M-en-A het volgende:
Theo wordt nog even losgeklopt
Neeee, maar het is wel erg rustig op het momentquote:Op zondag 12 februari 2006 18:33 schreef Talitha het volgende:
Iedereen weer weggerend ? Zal toch niet aan mij liggen hè![]()
Ha, een levende zielquote:Op zondag 12 februari 2006 18:34 schreef LekkerSimpel het volgende:
Bij de bel was de vertraging precies 31 seconden van de streams
Talitha!quote:Op zondag 12 februari 2006 18:34 schreef Talitha het volgende:
Kunnen jullie niet een beetje gespreid gaan avondeten ?
Ik denk dat iedereen aan het eten is of voor de tv..quote:Op zondag 12 februari 2006 18:34 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ha, een levende ziel. Al heb ik geen idee waar je het over hebt
![]()
Demins !quote:Op zondag 12 februari 2006 18:36 schreef demins het volgende:
[..]
Talitha!![]()
![]()
![]()
Wie het eten spreidt brengt gezelligheid?
hahahaha, moeten we dat even aan Theo mailenquote:Op zondag 12 februari 2006 18:34 schreef LekkerSimpel het volgende:
Bij de bel was de vertraging precies 31 seconden van de streams
Was trouwens 24 bij het startschot.quote:Op zondag 12 februari 2006 18:34 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ha, een levende ziel. Al heb ik geen idee waar je het over hebt
![]()
Ik doe alles gelijktijdig: studeren, koken, posten. Ik draai er m'n hand niet voor omquote:Op zondag 12 februari 2006 18:36 schreef A-en-M het volgende:
[..]
Ik denk dat iedereen aan het eten is of voor de tv..
Je metafoor zou gelukkiger gekozen kunnen zijn!quote:Op zondag 12 februari 2006 18:37 schreef Talitha het volgende:
[..]
Demins !![]()
![]()
. Het verdwaalde schaap is teruggekeerd op Fok
![]()
quote:Op zondag 12 februari 2006 18:33 schreef Talitha het volgende:
Iedereen weer weggerend ? Zal toch niet aan mij liggen hè![]()
Slimme jongenquote:Op zondag 12 februari 2006 18:38 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Was trouwens 24 bij het startschot.
Theo zij dat er een enorme lag zat in de streams van wel enkele minuten, zodat ze tussentijds nog met de beelden kunnen rommelen. Maar heb het net bij het startschot opgemeten en tijdschot tussen de TV en de stream was 24 seconden.
Nog gelukkiger ? En ik was er al zo blij meequote:Op zondag 12 februari 2006 18:39 schreef demins het volgende:
[..]
Je metafoor zou gelukkiger gekozen kunnen zijn!
Tis een leuke jongen, maar die muts mag hij echt in de prullenbak gooienquote:Op zondag 12 februari 2006 18:39 schreef M-en-A het volgende:
[..]
![]()
ik was ff poging aan het doen de SV weer wat te vullen.
en zal voor de Ferri-lovers nog maar weer ff wat pics plaatsen![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |