abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_35004362
quote:
Op zondag 12 februari 2006 16:53 schreef Mabelle het volgende:

[..]

Ow ... dan schrijf ik het ook steeds verkeerd en ik ben nog wel zo Flieft
beter laat dan nooit
  zondag 12 februari 2006 @ 16:55:48 #202
106102 Mabelle
Hi.... haaaa
pi_35004381
quote:
Op zondag 12 februari 2006 16:53 schreef M-en-A het volgende:
hallo allemaal.
Hoi
Hij: "Je zult er morgenvroeg spijt van hebben......."
Ik: "Dan slapen we toch tot morgenmiddag??..."
pi_35004410
pi_35004458
quote:
Op zondag 12 februari 2006 16:53 schreef M-en-A het volgende:
hallo allemaal.
Hallo -A-
pi_35004499
pi_35004524
quote:
Op zondag 12 februari 2006 16:57 schreef cuall het volgende:

[..]

Hallo -A-
hééee cuall, ik zag dat je niet zo lekker in je velletje zit,
Hoe is ut nu meisje
Ik ben wie ik ben. En ik doe wat ik doe.
  zondag 12 februari 2006 @ 16:59:57 #207
106102 Mabelle
Hi.... haaaa
pi_35004576
Ik ga lekker even douchen krijg helemaal inspiratie ... ff mezelf scrubben,poetsen en invetten tot strakjes
Hij: "Je zult er morgenvroeg spijt van hebben......."
Ik: "Dan slapen we toch tot morgenmiddag??..."
pi_35004642
quote:
Op zondag 12 februari 2006 16:52 schreef cuall het volgende:

[..]

Je schrijft Ferri met een " i "
Ik ga er ook steeds de mist mee in als ik streamverslagen maak, maar ja ik ben dan ook nie velief op Ferri
Ik ben wie ik ben. En ik doe wat ik doe.
pi_35004663
quote:
Op zondag 12 februari 2006 16:59 schreef Mabelle het volgende:
Ik ga lekker even douchen krijg helemaal inspiratie ... ff mezelf scrubben,poetsen en invetten tot strakjes
Tot straks en nie alles er af scrubben hè

Ik ben wie ik ben. En ik doe wat ik doe.
pi_35004680
quote:
Op zondag 12 februari 2006 16:58 schreef M-en-A het volgende:

[..]

hééee cuall, ik zag dat je niet zo lekker in je velletje zit,
Hoe is ut nu meisje
Beter hoor, al die sappige caps en lieve woordjes doen een mens goed
pi_35004714
quote:
Op zondag 12 februari 2006 16:59 schreef Mabelle het volgende:
Ik ga lekker even douchen krijg helemaal inspiratie ... ff mezelf scrubben,poetsen en invetten tot strakjes
Go Mabelle, ga je zelf maar eens lekker verwennen
pi_35004720
quote:
Op zondag 12 februari 2006 17:02 schreef cuall het volgende:

[..]

Beter hoor, al die sappige caps en lieve woordjes doen een mens goed
gelukkig maar, ik zie liever dat mijn vriendjes en vriendinnetjes happy zijn
Ik ben wie ik ben. En ik doe wat ik doe.
pi_35004855


[
-
When God put teeth in your mouth he ruined a perfectly good arsehole
-
Imagination is the reality of the dreamer
pi_35004878
De geruchten zijn toch steeds meer dat Wilma de Big Boss wordt. Ik kwam het volgende tegen
Ik ben wie ik ben. En ik doe wat ik doe.
pi_35004990
quote:
Op zondag 12 februari 2006 17:07 schreef M-en-A het volgende:
De geruchten zijn toch steeds meer dat Wilma de Big Boss wordt. Ik kwam het volgende tegen
Wilma zou pas rond 26 februari komen dus wordt dit vervroegd.
pi_35005027


tot straks
pi_35005049
quote:
Op zondag 12 februari 2006 16:59 schreef Mabelle het volgende:
Ik ga lekker even douchen krijg helemaal inspiratie ... ff mezelf scrubben,poetsen en invetten tot strakjes
Have fun...... ik kom net uit een lekker warm badje
Ik ben wie ik ben. En ik doe wat ik doe.
pi_35005055
quote:
Op zondag 12 februari 2006 17:11 schreef regenworm het volgende:


tot straks
Tot straks wormpje
Ik ben wie ik ben. En ik doe wat ik doe.
pi_35005070
quote:
Op zondag 12 februari 2006 17:11 schreef regenworm het volgende:


tot straks
Doei, tot laterzzzzz
pi_35005142
Bijna hoppa........
Ik ben wie ik ben. En ik doe wat ik doe.
pi_35005313
Hoi allemaal
pi_35005352
quote:
Op zondag 12 februari 2006 17:17 schreef lovebear het volgende:
Hoi allemaal
hallo beertje
Hoe is ut er mee
Ik ben wie ik ben. En ik doe wat ik doe.
pi_35005356
quote:
Op zondag 12 februari 2006 17:17 schreef lovebear het volgende:
Hoi allemaal
Hoiiiiiiiiiiiii beertje
Ik ben wie ik ben. En ik doe wat ik doe.
pi_35005364
-
When God put teeth in your mouth he ruined a perfectly good arsehole
-
Imagination is the reality of the dreamer
pi_35005382
quote:
Op zondag 12 februari 2006 17:17 schreef lovebear het volgende:
Hoi allemaal
Hoi lovebear.
-
When God put teeth in your mouth he ruined a perfectly good arsehole
-
Imagination is the reality of the dreamer
pi_35005461
de nieuwe Big Boss

pi_35005498
quote:
Op zondag 12 februari 2006 17:18 schreef M-en-A het volgende:

[..]

hallo beertje
Hoe is ut er mee
Gaat wel goed en met jou
pi_35005506
quote:
Op zondag 12 februari 2006 17:20 schreef LekkerSimpel het volgende:
de nieuwe Big Boss

[afbeelding]
Dat zouden ze willen bij het RK
Ik ben wie ik ben. En ik doe wat ik doe.
pi_35005515
quote:
Op zondag 12 februari 2006 17:20 schreef LekkerSimpel het volgende:
de nieuwe Big Boss

[afbeelding]
hahahaha weinig kans
Ik ben wie ik ben. En ik doe wat ik doe.
pi_35005545
quote:
Op zondag 12 februari 2006 17:17 schreef lovebear het volgende:
Hoi allemaal
Hai beertje
pi_35005546
quote:
Op zondag 12 februari 2006 17:21 schreef lovebear het volgende:

[..]

Gaat wel goed en met jou
gelukkig, hier gaat het wel hoor. Beetje moe, maar verder gewoon z'n gangetje
Ik ben wie ik ben. En ik doe wat ik doe.
pi_35005573
quote:
Op zondag 12 februari 2006 17:22 schreef M-en-A het volgende:

[..]

Dat zouden ze willen bij het RK
Niet alleen bij het RK
pi_35005665
quote:
Op zondag 12 februari 2006 17:23 schreef LekkerSimpel het volgende:

[..]

Niet alleen bij het RK
Krijgen we wel andere caps in plaats van Ferri
Ik ben wie ik ben. En ik doe wat ik doe.
pi_35005679
quote:
Op zondag 12 februari 2006 17:20 schreef LekkerSimpel het volgende:
de nieuwe Big Boss

[afbeelding]
ach goooosss
pi_35005691
quote:
Op zondag 12 februari 2006 17:22 schreef M-en-A het volgende:

[..]

gelukkig, hier gaat het wel hoor. Beetje moe, maar verder gewoon z'n gangetje
Das mooi
pi_35005726
quote:
Op zondag 12 februari 2006 17:17 schreef lovebear het volgende:
Hoi allemaal
Hai reddende engel
Zoek in jezelf naar je eigen fouten en zoek in de ander naar het goede.
pi_35005794
quote:
Op zondag 12 februari 2006 17:27 schreef Snaptnix het volgende:

[..]

Hai reddende engel
Hey Snappie
pi_35005826
quote:
Op zondag 12 februari 2006 17:27 schreef Snaptnix het volgende:

[..]

Hai reddende engel
Hoi snappie , hoe is het met Kimmie, nog steeds aan de beterende hand?
Ik ben wie ik ben. En ik doe wat ik doe.
pi_35005878
quote:
Op zondag 12 februari 2006 17:29 schreef M-en-A het volgende:

[..]

Hoi snappie , hoe is het met Kimmie, nog steeds aan de beterende hand?
Kimmie wel, nu ben ikzelf aan de beurt
Zoek in jezelf naar je eigen fouten en zoek in de ander naar het goede.
pi_35005931
quote:
Op zondag 12 februari 2006 17:30 schreef Snaptnix het volgende:

[..]

Kimmie wel, nu ben ikzelf aan de beurt
Ojeeeeee, ook met koorts??
Ik ben wie ik ben. En ik doe wat ik doe.
pi_35005957
quote:
Op zondag 12 februari 2006 17:30 schreef Snaptnix het volgende:

[..]

Kimmie wel, nu ben ikzelf aan de beurt
Gelukkig voor Kimmie maar minder dus wat jou betreft
Beterschap meisje
Ik ben wie ik ben. En ik doe wat ik doe.
pi_35005980
quote:
Op zondag 12 februari 2006 17:30 schreef Snaptnix het volgende:

[..]

Kimmie wel, nu ben ikzelf aan de beurt
Oh, meissie.
pi_35006104
Ze willen eten bij de Italiaan bestellen. Viola zit te eten en wil natuurlijk evengoed ook voor haar zelf wat bestellen

Ik ben wie ik ben. En ik doe wat ik doe.
pi_35006114
quote:
Op zondag 12 februari 2006 17:30 schreef Snaptnix het volgende:

[..]

Kimmie wel, nu ben ikzelf aan de beurt
Beterschap lieverd
pi_35006153
quote:
Op zondag 12 februari 2006 17:32 schreef A-en-M het volgende:

[..]

Ojeeeeee, ook met koorts??
Helaas wel ja
Zoek in jezelf naar je eigen fouten en zoek in de ander naar het goede.
pi_35006162
Viool zit boven een bord eten een pizza uit te zoeken.
Ik ben wie ik ben. En ik doe wat ik doe.
pi_35006236
Hallo, even terug voor het eten.
Helaas zijn de streamverslagen niet bijgewerkt vanmiddag.....gelukkig zag ik wel net de caps van de blote billen van Ferry.
MissJ. is een manier van leven...
pi_35006292
quote:
Op zondag 12 februari 2006 17:39 schreef MissJ. het volgende:
Hallo, even terug voor het eten.
Helaas zijn de streamverslagen niet bijgewerkt vanmiddag.....gelukkig zag ik wel net de caps van de blote billen van Ferry.
Hoi.... ik heb een poging gedaan, maar toen Theo binnen kwam werd het me te onduidelijk allemaal.
Ik ben wie ik ben. En ik doe wat ik doe.
pi_35006328
quote:
Op zondag 12 februari 2006 17:40 schreef A-en-M het volgende:

[..]

Hoi.... ik heb een poging gedaan, maar toen Theo binnen kwam werd het me te onduidelijk allemaal.
Hoezo waren er rellen? Of gewoon onduidelijk?
MissJ. is een manier van leven...
pi_35006351
quote:
Op zondag 12 februari 2006 17:37 schreef Snaptnix het volgende:

[..]

Helaas wel ja
Arme meid.... heel veel beterschap
Ik ben wie ik ben. En ik doe wat ik doe.
pi_35006371
quote:
Op zondag 12 februari 2006 17:39 schreef MissJ. het volgende:
Hallo, even terug voor het eten.
Helaas zijn de streamverslagen niet bijgewerkt vanmiddag.....gelukkig zag ik wel net de caps van de blote billen van Ferry.
Je kunt natuurlijk een aanvulling op de streamverslagen maken
Ik ben wie ik ben. En ik doe wat ik doe.
pi_35006381
Zie ik nou goed dat Viool wel een schort aan heeft maar weer niets eronder? Alleen een trui?
Die vrouw wil gewoon aandacht.
MissJ. is een manier van leven...
pi_35006406
quote:
Op zondag 12 februari 2006 17:42 schreef M-en-A het volgende:

[..]

Je kunt natuurlijk een aanvulling op de streamverslagen maken
Wil ik best ik bluf me er wel uit, zeg wel even hoe laat Theo er was en of er beslist iets genoemd moet worden?
MissJ. is een manier van leven...
pi_35006415
quote:
Op zondag 12 februari 2006 17:41 schreef MissJ. het volgende:

[..]

Hoezo waren er rellen? Of gewoon onduidelijk?
Onduidelijk........ vertraging op de streams...... streamers zien ook niet alles, ze gooie er andere beelden in enz. hij wilde nog een gesprek met twee mensen, echt van de hak op de tak.
Ik ben wie ik ben. En ik doe wat ik doe.
pi_35006439
quote:
Op zondag 12 februari 2006 17:42 schreef MissJ. het volgende:
Zie ik nou goed dat Viool wel een schort aan heeft maar weer niets eronder? Alleen een trui?
Die vrouw wil gewoon aandacht.
Valt je dat nu pas op dat ze aandacht wil
Ik ben wie ik ben. En ik doe wat ik doe.
pi_35006495
quote:
Op zondag 12 februari 2006 17:43 schreef MissJ. het volgende:

[..]

Wil ik best ik bluf me er wel uit, zeg wel even hoe laat Theo er was en of er beslist iets genoemd moet worden?
Ik dacht ergens gezien te hebben dat hij er rond 14.00 uur was. Maar ik was er zelf niet op de streams, dus misschien dat je nog iets uit de SC kunt plukken
Ik ben wie ik ben. En ik doe wat ik doe.
pi_35006538
Ok ga een poging wagen.
MissJ. is een manier van leven...
pi_35006601
quote:
Op zondag 12 februari 2006 17:39 schreef MissJ. het volgende:
Hallo, even terug voor het eten.
Helaas zijn de streamverslagen niet bijgewerkt vanmiddag.....gelukkig zag ik wel net de caps van de blote billen van Ferry.
Hai MissJ.

Sorry MissJ. maar mijn hoofd stond er niet echt naar
pi_35006608
quote:
Op zondag 12 februari 2006 17:46 schreef MissJ. het volgende:
Ok ga een poging wagen.
Oke, bedankt
Ik ben wie ik ben. En ik doe wat ik doe.
pi_35006806
Zo alsof ik er zelf bij was hoor.... Bijgewerkt.
Joh je hoeft geen sorry te zeggen Cuall, ik begrijp dat. Ik ben allesbegrijpend vandaag.
MissJ. is een manier van leven...
pi_35006845
Ik ga even helpen in de keuken
pi_35006856
De camera's doen hun best voor String-gate-2

Ik ben wie ik ben. En ik doe wat ik doe.
pi_35006867
-
When God put teeth in your mouth he ruined a perfectly good arsehole
-
Imagination is the reality of the dreamer
pi_35006912
quote:
Op zondag 12 februari 2006 17:42 schreef A-en-M het volgende:

[..]

Arme meid.... heel veel beterschap
thanx allemaal
Maar ben allang blij dat de kleine beter is
Zoek in jezelf naar je eigen fouten en zoek in de ander naar het goede.
pi_35006913
quote:
Op zondag 12 februari 2006 17:54 schreef cuall het volgende:
Ik ga even helpen in de keuken
Okeeeeeee, smakelijk voor strakkies
Ik ben wie ik ben. En ik doe wat ik doe.
pi_35006950
quote:
Op zondag 12 februari 2006 17:54 schreef cuall het volgende:
Ik ga even helpen in de keuken
Succes en eet smakelijk straks
Ik ben wie ik ben. En ik doe wat ik doe.
pi_35006964
quote:
Op zondag 12 februari 2006 17:56 schreef Snaptnix het volgende:

[..]

thanx allemaal
Maar ben allang blij dat de kleine beter is
Ja is goed nieuws, helaas weet ik wat je voelt ik ben al drie weken zeker verkouden, als ik denk dat het weg is komt het weer net zo hard terug.
MissJ. is een manier van leven...
pi_35006969
quote:
Op zondag 12 februari 2006 17:56 schreef Snaptnix het volgende:

[..]

thanx allemaal
Maar ben allang blij dat de kleine beter is
Klopt, is fijn dat de koorts weer weg is, en snottebellen is wel vervelend, maar je voelt je er denk ik wel wat geruster bij.
Ik ben wie ik ben. En ik doe wat ik doe.
pi_35006983
quote:
Op zondag 12 februari 2006 17:53 schreef MissJ. het volgende:
Zo alsof ik er zelf bij was hoor.... Bijgewerkt.
Joh je hoeft geen sorry te zeggen Cuall, ik begrijp dat. Ik ben allesbegrijpend vandaag.
dat is wel prettig om te weten dat je allesbegrijpend bent vandaag
Ik ben wie ik ben. En ik doe wat ik doe.
pi_35007062
quote:
Op zondag 12 februari 2006 17:54 schreef cuall het volgende:
Ik ga even helpen in de keuken
Succes En alvast smakelijk eten
Zoek in jezelf naar je eigen fouten en zoek in de ander naar het goede.
  zondag 12 februari 2006 @ 18:01:05 #271
130054 demins
We weten niks
pi_35007073
quote:
Op zondag 12 februari 2006 17:54 schreef cuall het volgende:
Ik ga even helpen in de keuken
Nou begin ik me echt zorgen te maken...
Kwartjes vallen soms jaren later!
  zondag 12 februari 2006 @ 18:01:46 #272
106102 Mabelle
Hi.... haaaa
pi_35007090
Zo ... ben ik weer ... frisruikend en als nieuw
Hij: "Je zult er morgenvroeg spijt van hebben......."
Ik: "Dan slapen we toch tot morgenmiddag??..."
pi_35007120
Ben eten maken ook tot straks.
MissJ. is een manier van leven...
  zondag 12 februari 2006 @ 18:03:46 #274
106102 Mabelle
Hi.... haaaa
pi_35007141
quote:
Op zondag 12 februari 2006 18:02 schreef MissJ. het volgende:
Ben eten maken ook tot straks.
tot strakjes ... ik even zitten en dan ook achter de pannen eetsmakelijk alvast
Hij: "Je zult er morgenvroeg spijt van hebben......."
Ik: "Dan slapen we toch tot morgenmiddag??..."
pi_35007153
quote:
Op zondag 12 februari 2006 18:01 schreef demins het volgende:

[..]

Nou begin ik me echt zorgen te maken...
misschien mag ze de tafel wel dekken
Ik ben wie ik ben. En ik doe wat ik doe.
pi_35007169
quote:
Op zondag 12 februari 2006 18:01 schreef Mabelle het volgende:
Zo ... ben ik weer ... frisruikend en als nieuw
Snufsnufff......... mjaaaa, het ruikt beter dan voor je ging scrubben
Ik ben wie ik ben. En ik doe wat ik doe.
pi_35007179
quote:
Op zondag 12 februari 2006 18:02 schreef MissJ. het volgende:
Ben eten maken ook tot straks.
Smakelijk MissJ
Ik ben wie ik ben. En ik doe wat ik doe.
pi_35007189
quote:
Op zondag 12 februari 2006 18:02 schreef MissJ. het volgende:
Ben eten maken ook tot straks.
Eet smakelijk en tot straks
Ik ben wie ik ben. En ik doe wat ik doe.
pi_35007223
quote:
Op zondag 12 februari 2006 18:01 schreef demins het volgende:

[..]

Nou begin ik me echt zorgen te maken...
Het scheelt natuurlijk al wel heel veel dat je niet mee hoeft te eten
Ik ben wie ik ben. En ik doe wat ik doe.
pi_35007263
quote:
Op zondag 12 februari 2006 18:06 schreef M-en-A het volgende:

[..]

Het scheelt natuurlijk al wel heel veel dat je niet mee hoeft te eten
misschien ook wel pech voor Demins
Ik ben wie ik ben. En ik doe wat ik doe.
pi_35007348
Theo wordt nog even losgeklopt




Ik ben wie ik ben. En ik doe wat ik doe.
pi_35007694


Ferri zit op zijn gemakkie naar het schaatsen te kijken
Ik ben wie ik ben. En ik doe wat ik doe.
  zondag 12 februari 2006 @ 18:18:52 #283
130054 demins
We weten niks
pi_35007708
quote:
Op zondag 12 februari 2006 18:09 schreef M-en-A het volgende:
Theo wordt nog even losgeklopt
Een losgeklopt ei!
Kwartjes vallen soms jaren later!
pi_35007762
quote:
Op zondag 12 februari 2006 18:18 schreef demins het volgende:

[..]

Een losgeklopt ei!
Of een geknede bal
Ik ben wie ik ben. En ik doe wat ik doe.
pi_35007991
quote:
Op zondag 12 februari 2006 18:18 schreef demins het volgende:

[..]

Een losgeklopt ei!
ik kook mijn eitje vandaag
Een éénlingweg voert door mijn land
pi_35008210
Iedereen weer weggerend ? Zal toch niet aan mij liggen hè
Een éénlingweg voert door mijn land
pi_35008250
Bij de bel was de vertraging precies 31 seconden van de streams
pi_35008260
Kunnen jullie niet een beetje gespreid gaan avondeten ?
Een éénlingweg voert door mijn land
pi_35008278
quote:
Op zondag 12 februari 2006 18:33 schreef Talitha het volgende:
Iedereen weer weggerend ? Zal toch niet aan mij liggen hè
Neeee, maar het is wel erg rustig op het moment
Ik ben wie ik ben. En ik doe wat ik doe.
pi_35008296
quote:
Op zondag 12 februari 2006 18:34 schreef LekkerSimpel het volgende:
Bij de bel was de vertraging precies 31 seconden van de streams
Ha, een levende ziel . Al heb ik geen idee waar je het over hebt
Een éénlingweg voert door mijn land
  zondag 12 februari 2006 @ 18:36:08 #291
130054 demins
We weten niks
pi_35008343
quote:
Op zondag 12 februari 2006 18:34 schreef Talitha het volgende:
Kunnen jullie niet een beetje gespreid gaan avondeten ?
Talitha!

Wie het eten spreidt brengt gezelligheid?
Kwartjes vallen soms jaren later!
pi_35008369
quote:
Op zondag 12 februari 2006 18:34 schreef Talitha het volgende:

[..]

Ha, een levende ziel . Al heb ik geen idee waar je het over hebt
Ik denk dat iedereen aan het eten is of voor de tv..
Ik ben wie ik ben. En ik doe wat ik doe.
pi_35008387
quote:
Op zondag 12 februari 2006 18:36 schreef demins het volgende:

[..]

Talitha!

Wie het eten spreidt brengt gezelligheid?
Demins ! . Het verdwaalde schaap is teruggekeerd op Fok
Een éénlingweg voert door mijn land
pi_35008412
quote:
Op zondag 12 februari 2006 18:34 schreef LekkerSimpel het volgende:
Bij de bel was de vertraging precies 31 seconden van de streams
hahahaha, moeten we dat even aan Theo mailen
Ik ben wie ik ben. En ik doe wat ik doe.
pi_35008421
quote:
Op zondag 12 februari 2006 18:34 schreef Talitha het volgende:

[..]

Ha, een levende ziel . Al heb ik geen idee waar je het over hebt
Was trouwens 24 bij het startschot.

Theo zij dat er een enorme lag zat in de streams van wel enkele minuten, zodat ze tussentijds nog met de beelden kunnen rommelen. Maar heb het net bij het startschot opgemeten en tijdschot tussen de TV en de stream was 24 seconden.
pi_35008430
quote:
Op zondag 12 februari 2006 18:36 schreef A-en-M het volgende:

[..]

Ik denk dat iedereen aan het eten is of voor de tv..
Ik doe alles gelijktijdig: studeren, koken, posten. Ik draai er m'n hand niet voor om
Een éénlingweg voert door mijn land
  zondag 12 februari 2006 @ 18:39:29 #297
130054 demins
We weten niks
pi_35008493
quote:
Op zondag 12 februari 2006 18:37 schreef Talitha het volgende:

[..]

Demins ! . Het verdwaalde schaap is teruggekeerd op Fok
Je metafoor zou gelukkiger gekozen kunnen zijn!
Kwartjes vallen soms jaren later!
pi_35008498
quote:
Op zondag 12 februari 2006 18:33 schreef Talitha het volgende:
Iedereen weer weggerend ? Zal toch niet aan mij liggen hè
ik was ff poging aan het doen de SV weer wat te vullen.

en zal voor de Ferri-lovers nog maar weer ff wat pics plaatsen



Ik ben wie ik ben. En ik doe wat ik doe.
pi_35008530
quote:
Op zondag 12 februari 2006 18:38 schreef LekkerSimpel het volgende:

[..]

Was trouwens 24 bij het startschot.

Theo zij dat er een enorme lag zat in de streams van wel enkele minuten, zodat ze tussentijds nog met de beelden kunnen rommelen. Maar heb het net bij het startschot opgemeten en tijdschot tussen de TV en de stream was 24 seconden.
Slimme jongen
Een éénlingweg voert door mijn land
pi_35008573
quote:
Op zondag 12 februari 2006 18:39 schreef demins het volgende:

[..]

Je metafoor zou gelukkiger gekozen kunnen zijn!
Nog gelukkiger ? En ik was er al zo blij mee
Een éénlingweg voert door mijn land
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')