quote:Op zondag 12 februari 2006 16:53 schreef Mabelle het volgende:
[..]
Ow ... dan schrijf ik het ook steeds verkeerden ik ben nog wel zo Flieft
![]()
Hoiquote:
hééee cuall, ik zag dat je niet zo lekker in je velletje zit,quote:
Ik ga er ook steeds de mist mee in als ik streamverslagen maak, maar ja ik ben dan ook nie velief op Ferriquote:
Tot straks en nie alles er af scrubben hèquote:Op zondag 12 februari 2006 16:59 schreef Mabelle het volgende:
Ik ga lekker even douchenkrijg helemaal inspiratie ... ff mezelf scrubben,poetsen en invetten
tot strakjes
![]()
Beter hoor, al die sappige caps en lieve woordjes doen een mens goedquote:Op zondag 12 februari 2006 16:58 schreef M-en-A het volgende:
[..]
hééee cuall, ik zag dat je niet zo lekker in je velletje zit,![]()
Hoe is ut nu meisje
quote:Op zondag 12 februari 2006 16:59 schreef Mabelle het volgende:
Ik ga lekker even douchenkrijg helemaal inspiratie ... ff mezelf scrubben,poetsen en invetten
tot strakjes
![]()
gelukkig maar, ik zie liever dat mijn vriendjes en vriendinnetjes happy zijnquote:Op zondag 12 februari 2006 17:02 schreef cuall het volgende:
[..]
Beter hoor, al die sappige caps en lieve woordjes doen een mens goed![]()
Wilma zou pas rond 26 februari komen dus wordt dit vervroegd.quote:Op zondag 12 februari 2006 17:07 schreef M-en-A het volgende:
De geruchten zijn toch steeds meer dat Wilma de Big Boss wordt. Ik kwam het volgende tegen
Have fun...... ik kom net uit een lekker warm badjequote:Op zondag 12 februari 2006 16:59 schreef Mabelle het volgende:
tot strakjes
![]()
Hoi lovebear.quote:
quote:
Das mooiquote:Op zondag 12 februari 2006 17:22 schreef M-en-A het volgende:
[..]
gelukkig, hier gaat het wel hoor. Beetje moe, maar verder gewoon z'n gangetje
Hoi snappiequote:
Kimmie wel, nu ben ikzelf aan de beurtquote:Op zondag 12 februari 2006 17:29 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Hoi snappie, hoe is het met Kimmie, nog steeds aan de beterende hand?
Ojeeeeee, ook met koorts??quote:Op zondag 12 februari 2006 17:30 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Kimmie wel, nu ben ikzelf aan de beurt![]()
Gelukkig voor Kimmiequote:Op zondag 12 februari 2006 17:30 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
quote:Op zondag 12 februari 2006 17:30 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Beterschap lieverdquote:Op zondag 12 februari 2006 17:30 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Hoi.... ik heb een poging gedaan, maar toen Theo binnen kwam werd het me te onduidelijk allemaal.quote:Op zondag 12 februari 2006 17:39 schreef MissJ. het volgende:
Hallo, even terug voor het eten.![]()
Helaas zijn de streamverslagen niet bijgewerkt vanmiddag.....gelukkig zag ik wel net de caps van de blote billen van Ferry.
Hoezo waren er rellen? Of gewoon onduidelijk?quote:Op zondag 12 februari 2006 17:40 schreef A-en-M het volgende:
[..]
Hoi.... ik heb een poging gedaan, maar toen Theo binnen kwam werd het me te onduidelijk allemaal.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |