Je kunt natuurlijk een aanvulling op de streamverslagen makenquote:Op zondag 12 februari 2006 17:39 schreef MissJ. het volgende:
Hallo, even terug voor het eten.![]()
Helaas zijn de streamverslagen niet bijgewerkt vanmiddag.....gelukkig zag ik wel net de caps van de blote billen van Ferry.
Wil ik best ik bluf me er wel uit, zeg wel even hoe laat Theo er was en of er beslist iets genoemd moet worden?quote:Op zondag 12 februari 2006 17:42 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Je kunt natuurlijk een aanvulling op de streamverslagen maken![]()
Onduidelijk........ vertraging op de streams...... streamers zien ook niet alles, ze gooie er andere beelden in enz. hij wilde nog een gesprek met twee mensen, echt van de hak op de tak.quote:Op zondag 12 februari 2006 17:41 schreef MissJ. het volgende:
[..]
Hoezo waren er rellen? Of gewoon onduidelijk?
Valt je dat nu pas op dat ze aandacht wilquote:Op zondag 12 februari 2006 17:42 schreef MissJ. het volgende:
Zie ik nou goed dat Viool wel een schort aan heeft maar weer niets eronder? Alleen een trui?
Die vrouw wil gewoon aandacht.
Ik dacht ergens gezien te hebben dat hij er rond 14.00 uur was. Maar ik was er zelf niet op de streams, dus misschien dat je nog iets uit de SC kunt plukkenquote:Op zondag 12 februari 2006 17:43 schreef MissJ. het volgende:
[..]
Wil ik best ik bluf me er wel uit, zeg wel even hoe laat Theo er was en of er beslist iets genoemd moet worden?
Hai MissJ.quote:Op zondag 12 februari 2006 17:39 schreef MissJ. het volgende:
Hallo, even terug voor het eten.![]()
Helaas zijn de streamverslagen niet bijgewerkt vanmiddag.....gelukkig zag ik wel net de caps van de blote billen van Ferry.
Oke,quote:Op zondag 12 februari 2006 17:46 schreef MissJ. het volgende:
Ok ga een poging wagen.
thanx allemaalquote:
Ja is goed nieuws, helaas weet ik wat je voelt ik ben al drie weken zeker verkouden, als ik denk dat het weg is komt het weer net zo hard terug.quote:Op zondag 12 februari 2006 17:56 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
thanx allemaal
Maar ben allang blij dat de kleine beter is
Klopt, is fijn dat de koorts weer weg is, en snottebellen is wel vervelend, maar je voelt je er denk ik wel wat geruster bij.quote:Op zondag 12 februari 2006 17:56 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
thanx allemaal
Maar ben allang blij dat de kleine beter is
dat is wel prettig om te weten dat je allesbegrijpend bent vandaagquote:Op zondag 12 februari 2006 17:53 schreef MissJ. het volgende:
Zo alsof ik er zelf bij was hoor....Bijgewerkt.
Joh je hoeft geen sorry te zeggen Cuall, ik begrijp dat. Ik ben allesbegrijpend vandaag.![]()
Succesquote:
tot strakjes ... ik even zitten en dan ook achter de pannenquote:
misschien mag ze de tafel wel dekkenquote:Op zondag 12 februari 2006 18:01 schreef demins het volgende:
[..]
Nou begin ik me echt zorgen te maken...![]()
![]()
![]()
Snufsnufff......... mjaaaa, het ruikt beter dan voor je ging scrubbenquote:Op zondag 12 februari 2006 18:01 schreef Mabelle het volgende:
Zo ... ben ik weer ... frisruikend en als nieuw![]()
Het scheelt natuurlijk al wel heel veel dat je niet mee hoeft te etenquote:Op zondag 12 februari 2006 18:01 schreef demins het volgende:
[..]
Nou begin ik me echt zorgen te maken...![]()
![]()
![]()
misschien ook wel pech voor Deminsquote:Op zondag 12 februari 2006 18:06 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Het scheelt natuurlijk al wel heel veel dat je niet mee hoeft te eten![]()
Een losgeklopt ei!quote:Op zondag 12 februari 2006 18:09 schreef M-en-A het volgende:
Theo wordt nog even losgeklopt
Neeee, maar het is wel erg rustig op het momentquote:Op zondag 12 februari 2006 18:33 schreef Talitha het volgende:
Iedereen weer weggerend ? Zal toch niet aan mij liggen hè![]()
Ha, een levende zielquote:Op zondag 12 februari 2006 18:34 schreef LekkerSimpel het volgende:
Bij de bel was de vertraging precies 31 seconden van de streams
Talitha!quote:Op zondag 12 februari 2006 18:34 schreef Talitha het volgende:
Kunnen jullie niet een beetje gespreid gaan avondeten ?
Ik denk dat iedereen aan het eten is of voor de tv..quote:Op zondag 12 februari 2006 18:34 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ha, een levende ziel. Al heb ik geen idee waar je het over hebt
![]()
Demins !quote:Op zondag 12 februari 2006 18:36 schreef demins het volgende:
[..]
Talitha!![]()
![]()
![]()
Wie het eten spreidt brengt gezelligheid?
hahahaha, moeten we dat even aan Theo mailenquote:Op zondag 12 februari 2006 18:34 schreef LekkerSimpel het volgende:
Bij de bel was de vertraging precies 31 seconden van de streams
Was trouwens 24 bij het startschot.quote:Op zondag 12 februari 2006 18:34 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ha, een levende ziel. Al heb ik geen idee waar je het over hebt
![]()
Ik doe alles gelijktijdig: studeren, koken, posten. Ik draai er m'n hand niet voor omquote:Op zondag 12 februari 2006 18:36 schreef A-en-M het volgende:
[..]
Ik denk dat iedereen aan het eten is of voor de tv..
Je metafoor zou gelukkiger gekozen kunnen zijn!quote:Op zondag 12 februari 2006 18:37 schreef Talitha het volgende:
[..]
Demins !![]()
![]()
. Het verdwaalde schaap is teruggekeerd op Fok
![]()
quote:Op zondag 12 februari 2006 18:33 schreef Talitha het volgende:
Iedereen weer weggerend ? Zal toch niet aan mij liggen hè![]()
Slimme jongenquote:Op zondag 12 februari 2006 18:38 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Was trouwens 24 bij het startschot.
Theo zij dat er een enorme lag zat in de streams van wel enkele minuten, zodat ze tussentijds nog met de beelden kunnen rommelen. Maar heb het net bij het startschot opgemeten en tijdschot tussen de TV en de stream was 24 seconden.
Nog gelukkiger ? En ik was er al zo blij meequote:Op zondag 12 februari 2006 18:39 schreef demins het volgende:
[..]
Je metafoor zou gelukkiger gekozen kunnen zijn!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |