ik ga ff naar john zijn topic, dan ben ik er zo weer boven opquote:Op zondag 12 februari 2006 15:35 schreef Talitha het volgende:
[..]
Wat wil je graag zien: Ferry, of misschien die masseur ?
Zeg het maar, dan dien ik een verzoekje in bij Muerte.
Ja maar, ik moet altijd lachen als ik haar zie, iets met leedvermaak enzo en het besef dat ik het nog zo slecht niet heb.quote:Op zondag 12 februari 2006 15:32 schreef Talitha het volgende:
[..]
Hé Muerte, Ik probeer net Cuall op te vrolijken![]()
Veel plezier danquote:Op zondag 12 februari 2006 15:37 schreef cuall het volgende:
[..]
ik ga ff naar john zijn topic, dan ben ik er zo weer boven op![]()
![]()
quote:Op zondag 12 februari 2006 15:38 schreef Muerte het volgende:
[..]
Ja maar, ik moet altijd lachen als ik haar zie, iets met leedvermaak enzo en het besef dat ik het nog zo slecht niet heb.![]()
quote:Op zondag 12 februari 2006 15:38 schreef Muerte het volgende:
[..]
Ja maar, ik moet altijd lachen als ik haar zie, iets met leedvermaak enzo en het besef dat ik het nog zo slecht niet heb.![]()
Ja, daar heb je wel gelijk in.quote:
Die zijn op vakantie.quote:Op zondag 12 februari 2006 15:43 schreef Talitha het volgende:
[..]
Hoe zit dat nou met die klonen van jou ?![]()
quote:Op zondag 12 februari 2006 15:42 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ik ga weer verder met 4-op-een-rij
Tot straks Cuallquote:Op zondag 12 februari 2006 15:45 schreef cuall het volgende:
[..]
![]()
![]()
.......ik ga ook eventjes wat anders doen![]()
4-op-een-rijquote:
quote:Op zondag 12 februari 2006 15:50 schreef Talitha het volgende:
[..]
4-op-een-rij![]()
![]()
![]()
Ben weer weg![]()
Muerte: ik kom je later verder ondervragen![]()
hardware versnelling videokaartinstellingenquote:Op zondag 12 februari 2006 15:59 schreef stil het volgende:
Wat moet ik alweer aan ofuitvinken om bij het maken van caps geen bewegende beelden in paint te hebben.?
quote:Op zondag 12 februari 2006 16:02 schreef regenworm het volgende:
[..]
hardware versnelling videokaartinstellingen
Dit bedoelde ik.quote:Op vrijdag 23 september 2005 18:28 schreef FlowKey het volgende:
[..]
1. Open Windows media-player
2. Ga naar 'opties', en dan 'advanced'
3. Schakel het vinkje 'use overlays' UIT
voilà
Muis defect?quote:Op zondag 12 februari 2006 16:19 schreef regenworm het volgende:
[..]
je was net iets eerder had weer eens last van de muis.
Was er een vergeten, heb hem er nu bij geplaatst.quote:Op zondag 12 februari 2006 16:26 schreef regenworm het volgende:
[..]
deze is verschrikkelijk een echte Muerte cap
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |