ja verdomd zegquote:Op zondag 12 februari 2006 14:58 schreef regenworm het volgende:
Die vent die ferri masseerd lijkt wel een kwa stem op Roel
Gert heeft gelijkquote:Op zondag 12 februari 2006 14:58 schreef teamlead het volgende:fiool leest dat Gert het de " viola holt show" vond
Die Opa Gert is een verstandige manquote:Op zondag 12 februari 2006 14:58 schreef teamlead het volgende:fiool leest dat Gert het de " viola holt show" vond
Heet hij niet Iwan,dacht eerst het stuk van Ingrid komt.quote:Op zondag 12 februari 2006 14:58 schreef regenworm het volgende:
Die vent die ferri masseerd lijkt wel een kwa stem op Roel
hier in 079 al een behoorlijke tijd, maar blijft niet liggen ~:)quote:Op zondag 12 februari 2006 15:00 schreef regenworm het volgende:
Het sneeuwt in 020
hier ook niet het is net boven nulquote:Op zondag 12 februari 2006 15:01 schreef kukeleku het volgende:
[..]
hier in 079 al een behoorlijke tijd, maar blijft niet liggen ~:)
Bommie ik ben het met je eens dat het fantastisch is dat Theo zoveel geld op heeft gehaald, want daar draait het tenslotte om, maar dat maakt hem echt nog niet de beste Boss. Blijkbaar heeft hij veel vriendjes met veel geld.quote:Op zondag 12 februari 2006 14:53 schreef versabommie het volgende:
[..]
Het gaat om de kids, hij heeft tot nu toe het best gepresteerd voor de kids, dus is Theo wat mij betreft de beste boss tot nu toe. Ieder tegenargument is welkom mits er meer geld aan vast zit dan Theo heeft opgehaald!
Doel heiligt middelen, en jullie vergeten omwille van je eigen sensatielust het doel!
quote:Op zondag 12 februari 2006 14:58 schreef teamlead het volgende:fiool leest dat Gert het de " viola holt show" vond
De Iwan waar je op doelt, was iemand anders.quote:Op zondag 12 februari 2006 15:01 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Heet hij niet Iwan,dacht eerst het stuk van Ingrid komt.
Hoi Newsmanquote:Op zondag 12 februari 2006 15:07 schreef newsman het volgende:
Haai, cuall, kukeleku en Regenworm en alle mensen die ik vergeten ben![]()
![]()
Hoi newsman.quote:Op zondag 12 februari 2006 15:07 schreef newsman het volgende:
Haai, cuall, kukeleku en Regenworm en alle mensen die ik vergeten ben![]()
![]()
Geeft niet hoorquote:Op zondag 12 februari 2006 15:10 schreef newsman het volgende:
[..]
oeh Talitha ff vergeten en robster![]()
![]()
![]()
Maar Theo gaat toch wel weg morgen ?quote:Op zondag 12 februari 2006 15:12 schreef cuall het volgende:
Er komt een feest in Arnhem??
feest is pas in April alle zalen zijn al volquote:Op zondag 12 februari 2006 15:13 schreef Talitha het volgende:
[..]
Maar Theo gaat toch wel weg morgen ?
Kon je hartje het niet aan Newsquote:Op zondag 12 februari 2006 15:14 schreef newsman het volgende:
Ik ben gestopt met het kijken toen die kliko werd gemasseerd:r
Ik wil eigenlijk alleen maar horen dat Theo morgen weggaatquote:Op zondag 12 februari 2006 15:14 schreef regenworm het volgende:
[..]
feest is pas in April alle zalen zijn al vol
Er komt nooit iets bijzonders terug.quote:Op zondag 12 februari 2006 15:15 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ik wil eigenlijk alleen maar horen dat Theo morgen weggaat![]()
die is morgenavond wegquote:Op zondag 12 februari 2006 15:15 schreef Talitha het volgende:
[..]
sterker nog hij gaat vanavond weg en komt morgen alleen nog maar effe voor de live uitzending terugquote:Op zondag 12 februari 2006 15:15 schreef Talitha het volgende:
[..]
Misschien.................quote:Op zondag 12 februari 2006 15:12 schreef cuall het volgende:
Er komt een feest in Arnhem??
was heel erg Kukeleku, ik vond het echt knap van die masseur, dat die zelfs een kliko kon maserenquote:
quote:Op zondag 12 februari 2006 15:15 schreef Talitha het volgende:
[..]
Dat weet je toch nog niet ?quote:Op zondag 12 februari 2006 15:16 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Er komt nooit iets bijzonders terug.
quote:Op zondag 12 februari 2006 15:16 schreef kukeleku het volgende:
[..]
sterker nog hij gaat vanavond weg en komt morgen alleen nog maar effe voor de live uitzending terug![]()
Zou alleen Gelredome weten te verzinnen, maar geloof er niks van.quote:Op zondag 12 februari 2006 15:16 schreef A-en-M het volgende:
[..]
Misschien.................
Een zaal voor 7000 mensen, dus als we 3500 mensen hebben a 10 euro, levert dat weer 25000 euro op, en ze slikken het als zoete koek.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |