indeedquote:Op maandag 13 februari 2006 14:20 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Ik loop op mijn werk in pak, bijvoorkeur Boss en Peter van Holland, verder maatwerk, en in mijn vrije tijd in al dan niet gescheurde jeans en een trui.
[..]
Neuh, ik speelde als kind met autootjes, geweertjes, was een echt jongetje wat dat aanging.
Denk daar maar eens aan, de volgende keer dat je zo'n natte snuit in je zak gebeukt krijgtquote:Op maandag 13 februari 2006 14:13 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Stel je voor dat het voorkomt in de natuur, en ik zeg "stel". Wat bewijst dat dan? Juist, het bewijst niks, het kan een afwijking zijn bij mensen EN dieren.²
Julliequote:Op maandag 13 februari 2006 09:01 schreef Rasje het volgende:
[..]
Ik had er 1 ingevuld en dat was met een paar honderd bivakmutsjes rellen schoppen....
Ten 1e: wees dan ook zo "stoer" om rellen te schoppen met je gezicht herkenbaar.
Ten 2e: de mensen zijn die bivakmutsjes een beetje zat aan het worden. Jullie zijn je eigen ruiten in aan het gooien, maar blijkbaar zijn jullie te dom om dat in te zien.
Ik snap je niet. Technisch inhoudelijk kan ik je even niet volgen.quote:Op maandag 13 februari 2006 14:23 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
Denk daar maar eens aan, de volgende keer dat je zo'n natte snuit in je zak gebeukt krijgt
Ik heb sterk het idee dat dat niet aan mij ligt.quote:Op maandag 13 februari 2006 14:38 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik snap je niet. Technisch inhoudelijk kan ik je even niet volgen.²
Pinguins en zelfs dofijnen dacht ik trouwensquote:Op maandag 13 februari 2006 13:55 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]vooral bij eenden en honden dacht ik
Wat is er jongen? Is dit een toe of uitlaching? Ik heb FoK! de laatste jaren meer verrijkt met wetenschappelijke stukjes: De verzamelde werken van Bansheeboy: Het Elan !quote:
uitlachingquote:Op maandag 13 februari 2006 15:11 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Wat is er jongen? Is dit een toe of uitlaching?²
hou opquote:Op maandag 13 februari 2006 15:11 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Wat is er jongen? Is dit een toe of uitlaching? Ik heb FoK! de laatste jaren meer verrijkt met wetenschappelijke stukjes: De verzamelde werken van Bansheeboy: Het Elan !
quote:Op maandag 13 februari 2006 15:15 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
hou op
ik heb buikpijn van het lachen
Het is zo grappig dat ik geen hekel aan hem kan hebben.quote:Op maandag 13 februari 2006 15:15 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
hou op
ik heb buikpijn van het lachen
Maar wij kennen elkaar dan ook een tijdje. We worden min of meer hetzelfde benadert door het Fok!publiek, ze zien ons soms voor trolls terwijl we dat absoluut niet zijn.quote:Op maandag 13 februari 2006 15:17 schreef SCH het volgende:
[..]
Het is zo grappig dat ik geen hekel aan hem kan hebben.
Over drogredenen gesprokenquote:Overspel:
- Verspreiding van SOA's/Alzheimer
- Leegstaande huurwoningen
quote:Op maandag 13 februari 2006 15:23 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Maar wij kennen elkaar dan ook een tijdje. We worden min of meer hetzelfde benadert door het Fok!publiek, ze zien ons soms voor trolls terwijl we dat absoluut niet zijn.²
Ik moest even zoeken wat je bedoelde, eigenlijk is het vooral indrukwekkend wat hij al heeft gedaan. Daarnaast vind ik het goed dat hij geen uitzondering maakte voor Tokkie omdat hij toevallig wat bekende vrienden had. Verder volg ik zijn ideeen niet zo heel ergquote:Op maandag 13 februari 2006 16:25 schreef SCH het volgende:
[..]
Geef je nog even antwoord op mijn vraag
gaaf topic, ik heb hem gekickedquote:Op maandag 13 februari 2006 15:11 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Wat is er jongen? Is dit een toe of uitlaching? Ik heb FoK! de laatste jaren meer verrijkt met wetenschappelijke stukjes: De verzamelde werken van Bansheeboy: Het Elan !²
Ik heb werkelijk nog nooit zoveel onzin in een topic zien staan, zou die jongen dat serieus nemen? En het ook nog als Essay zien?quote:
Ik weet niet wie jij bent, maar ik kom hier al 5 jaar, snotneus.quote:Op maandag 13 februari 2006 16:57 schreef Arnold_fan het volgende:
[..]
Ik heb werkelijk nog nooit zoveel onzin in een topic zien staan, zou die jongen dat serieus nemen? En het ook nog als Essay zien?
In dat geval hoop ik dat hij binnenkort opgesloten zal worden.....
dan post je dus ook al 5 jaar bullshitquote:Op maandag 13 februari 2006 17:01 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik weet niet wie jij bent, maar ik kom hier al 5 jaar, snotneus.²
Dan kun je blij zijn dat je nog niet bent opgenomen ergensquote:Op maandag 13 februari 2006 17:01 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
quote:Op maandag 13 februari 2006 17:01 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
FOK! is voor sommigen een alternatieve psychiatrische kliniek.quote:Op maandag 13 februari 2006 17:11 schreef Arnold_fan het volgende:
[..]
Dan kun je blij zijn dat je nog niet bent opgenomen ergens![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |