Ja vind ik ook, ik ben tegen schelden en beledigen, onder het mom van goed fatsoen zeg maar, maar ik vond dit zo’n romig woordje, dat kon ik gezien de context niet laten schieten.quote:Op maandag 13 februari 2006 17:14 schreef Jerruh het volgende:
[..]snotneus
![]()
ik vind dat echt zon swets-woord.
Hij is natuurlijk dolblij dat hij ook wat nederlandse woorden kentquote:Op maandag 13 februari 2006 17:14 schreef Jerruh het volgende:
[..]snotneus
![]()
Je kunt van BSB zeggen wat je wilt maar hij is een stuk fatsoenlijker dan Swets.quote:Op maandag 13 februari 2006 17:14 schreef Jerruh het volgende:
[..]snotneus
![]()
Wie is Swets? Oh, Swetsenegger waarschijnlijk?quote:Op maandag 13 februari 2006 17:18 schreef SCH het volgende:
[..]
Je kunt van BSB zeggen wat je wilt maar hij is een stuk fatsoenlijker dan Swets.
Ik had het niet beter kunnen zeggenquote:Op maandag 13 februari 2006 17:39 schreef Jojo_ut_Grun het volgende:
Als ik het over echte steden heb, dan bedoel ik Berlijn, Parijs of London.
Maar Amsterdam,, pff niets aan. Zo klein en dorps..![]()
Amsterdam is Amsterdamquote:Op maandag 13 februari 2006 18:54 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Ik had het niet beter kunnen zeggen
Amsterdam kan je niet vergelijken met Berlijn, Parijs, London of Frankfurt-
Amsterdam is eerder als Florence, Lyon of Hamburg, hoewel ik liever in deze steden ben als in Amsterdam..
Wel eens een tijdje in een andere stad woonachtig geweest?quote:
nope, nooit langer dan een maand.quote:Op maandag 13 februari 2006 19:52 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Wel eens een tijdje in een andere stad woonachtig geweest?
Romequote:Op maandag 13 februari 2006 19:54 schreef SCH het volgende:
Ik ga volgende week naar Rome, iemand behalve de kraker Lazio - AS Roma nog tips?
Echt waar?quote:Op maandag 13 februari 2006 19:55 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
Rome
voor Rome heb je geen tips nodig, op iedere hoek staat wel een gigantisch monument
quote:of bedoel je homo-tips?dan zou ik het niet weten.
met mooi weer naar ostia antica.quote:Op maandag 13 februari 2006 19:54 schreef SCH het volgende:
Ik ga volgende week naar Rome, iemand behalve de kraker Lazio - AS Roma nog tips?
een homo die van voetbal houdt,quote:Op maandag 13 februari 2006 19:54 schreef SCH het volgende:
hij houdt niet alleen van voetbal. sch is de roze spits.quote:Op maandag 13 februari 2006 20:00 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
een homo die van voetbal houdt,
![]()
Ook nooit met barbies gespeeld zeker`?
Wist je toch wel? 3/4 van mijn posts hier staat in VBL, vermoed ik.quote:Op maandag 13 februari 2006 20:00 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
een homo die van voetbal houdt,
Wel met kenquote:Ook nooit met barbies gespeeld zeker`?
Ik heb daar 0 postsquote:Op maandag 13 februari 2006 20:03 schreef SCH het volgende:
[..]
Wist je toch wel? 3/4 van mijn posts hier staat in VBL,
Neehee, rellen is wat anders dan hooliganneigingenquote:Heb zelfs hooliganneigingen
quote:Op maandag 13 februari 2006 20:09 schreef Pietverdriet het volgende:
Neehee, rellen is wat anders dan hooliganneigingen
Bijna iedereen wil jou slaan SCH, dat zou je intussen moeten wetenquote:
Terwijl ik heel liev benquote:Op maandag 13 februari 2006 20:48 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Bijna iedereen wil jou slaan SCH, dat zou je intussen moeten weten
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En ik ben een hetero met 3 kinderenquote:
Nee, jij bent een schattig machomannetje.quote:Op maandag 13 februari 2006 20:51 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
En ik ben een hetero met 3 kinderen
Ik heb 2 homo katten maar die konden zich toch niet (meer) voortplantenquote:Op maandag 13 februari 2006 13:55 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]vooral bij eenden en honden dacht ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |