dat is een veel voorkomend verschijnsel bij homo'squote:Op maandag 13 februari 2006 21:32 schreef dontcare het volgende:
[..]
Ik heb 2 homo katten maar die konden zich toch niet (meer) voortplanten![]()
quote:Op zondag 12 februari 2006 12:36 schreef Hathor het volgende:
Nou, voor goed voetbal moet je er anders niet wezen.![]()
Jouw volk is anders ook niet echt een verrijking, zelfs de shoarma haal ik liever bij de israelier, weet ik tenminste dat ik volgende dag niet ziek ben.quote:Op zondag 12 februari 2006 12:43 schreef BansheeBoy het volgende:
"Amsterdam niet langer homo-hoofdstad"
Het zal voor niemand een verrassing zijn dat ik hier blij mee ben.²
Waar dus vooral hetero's op af komen.quote:Op zondag 12 februari 2006 15:33 schreef jimjim1983 het volgende:
als ze maar niet met meer van die ranzige dingen komen zoals de gay pride
Stuur je vriendin langs en ik bewijs het tegendeel.quote:Op maandag 13 februari 2006 21:33 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
dat is een veel voorkomend verschijnsel bij homo's
Ik neem aan dat je doelt op het feit dat homos verder in evolutie zijn als andere homo sapiens, wij besteden het kinderen krijgen uit aan lagere rassen, wij zijn succesvoller, smaakvoller, intilligenter, knapper, sterker, zelfstandiger als de doorsnee homo. Het is niet vreemd dat lagere rassen zich daar agressief tegenover opstellen omdat wij een directe bedreiging voor jou habitat vormen, looser maak nou maar een paar kutkinderen voor me, want ik zie dat me vuilnis nodig opgehaald moet worden.quote:Op maandag 13 februari 2006 14:13 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Stel je voor dat het voorkomt in de natuur, en ik zeg "stel". Wat bewijst dat dan? Juist, het bewijst niks, het kan een afwijking zijn bij mensen EN dieren.²
dus jij bent eigenlijk een vrouw?quote:Op maandag 13 februari 2006 22:29 schreef raptorix het volgende:
[..]
Stuur je vriendin langs en ik bewijs het tegendeel.
quote:Op maandag 13 februari 2006 22:31 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je doelt op het feit dat homos verder in evolutie zijn als andere homo sapiens, wij besteden het kinderen krijgen uit aan lagere rassen, wij zijn succesvoller, smaakvoller, intilligenter, knapper, sterker, zelfstandiger als de doorsnee homo.
oh op die fietsquote:Op maandag 13 februari 2006 22:35 schreef raptorix het volgende:
Omdat beweerd word dat homos zich niet voort kunnen planten, wat een onzin, dat ik me maar matig tot vrouwen aangetrokken voel betekend nog niet dat het een makkie is om ze te dekken.
yepquote:Op maandag 13 februari 2006 22:36 schreef raptorix het volgende:
Laatste woord moet natuurlijk hetero zijn, maar dat hadden jullie natuurlijk al begrepen
ja ik doe het echt alleen voor de voortplantingquote:Op maandag 13 februari 2006 22:37 schreef raptorix het volgende:
Het was niet grappig bedoeld
WIj hebben seks voor ons plezier, niet om kinderen te produceren
daar hebben we de zogenaamde buitenvrouwen voor.quote:Op maandag 13 februari 2006 22:38 schreef raptorix het volgende:
Nu wel, wacht maar tot ze kinderen heeft gebaard, kijken of je het dan nog leuk vind
Ok, true.quote:Op maandag 13 februari 2006 22:39 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
daar hebben we de zogenaamde buitenvrouwen voor.
Het 1 sluit het ander niet uitquote:Op maandag 13 februari 2006 22:41 schreef SCH het volgende:
Ik vind sekx vies
Ik doe liever eten/drinken/sigaren roken.
voetbal is ook best leuk.quote:Op maandag 13 februari 2006 22:41 schreef SCH het volgende:
Ik vind sekx vies
Ik doe liever eten/drinken/sigaren roken.
Mag ik deze van jou eigenlijk laten zien?quote:Op maandag 13 februari 2006 22:40 schreef raptorix het volgende:
[..]
Nu niet zeuren anders publiceer ik de fotos SCH
Nou nou, de agressie druipt er vanaf, je hoeft niet boos te worden. Ik ventileer slechts mijn mening.quote:Op maandag 13 februari 2006 22:25 schreef raptorix het volgende:
[..]
Jouw volk is anders ook niet echt een verrijking, zelfs de shoarma haal ik liever bij de israelier, weet ik tenminste dat ik volgende dag niet ziek ben.
Nou, vind je het gek dat sommige mensen agressief op je reageren?quote:Op maandag 13 februari 2006 23:48 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Nou nou, de agressie druipt er vanaf, je hoeft niet boos te worden. Ik ventileer slechts mijn mening.²
Ik voel geen haat voor homo's hoor, echt niet. Ik vind het alleen zonde dat de mens in het algemeen blind haar lusten volgt, zo erg zelfs dat op termijn dierensex en leturgie gemeengoed zullen worden. Ik ween dan ook als ik zie dat 2 mannen, of 2 vrouwen, elkaar in de echt hebben verbonden, iets wat volgens de geschriften alleen is weg gelegd voor een echt paar: man en vrouw.quote:Op maandag 13 februari 2006 23:54 schreef Jojo_ut_Grun het volgende:
[..]
Nou, vind je het gek dat sommige mensen agressief op je reageren?
De homo haat druipt van je af.
Hoe wil je "hem" omhoog krijgen als er geen vent in de buurt is maar slechts een vrouw (zoals het hoort)?quote:Op maandag 13 februari 2006 22:35 schreef raptorix het volgende:
Omdat beweerd word dat homos zich niet voort kunnen planten, wat een onzin, dat ik me maar matig tot vrouwen aangetrokken voel betekend nog niet dat het een makkie is om ze te dekken.
Nou en ik huil als ik die posts van jou lees.quote:Op maandag 13 februari 2006 23:57 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik voel geen haat voor homo's hoor, echt niet. Ik vind het alleen zonde dat de mens in het algemeen blind haar lusten volgt, zo erg zelfs dat op termijn dierensex en leturgie gemeengoed zullen worden. Ik ween dan ook als ik zie dat 2 mannen, of 2 vrouwen, elkaar in de echt hebben verbonden, iets wat volgens de geschriften alleen is weg gelegd voor een echt paar: man en vrouw.²
Dat is nergens voor nodig, je zou kunnen proberen een gesprek met mij aan te gaan: inhoudelijk dan.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 09:37 schreef Jojo_ut_Grun het volgende:
Nou en ik huil als ik die posts van jou lees.
Niks belachelijks aan, mensen (lees: homo's) gebruiken het lichaam zoals het niet bedoelt is: stekker hoort bij het stopcontact, en het stopcontact is niet de achteringang.quote:Om alleen al een verband te leggen tussen sex tussen mensen van het zelfde geslacht en dieren sex. Jeetje belachelijk.
Neen, ik voel geen haat. Ik ween slechts voor de mensheid.quote:Jij voelt geen haat voor homo?s ? Laat me niet lachen.
Ja, wat is daar mee? Dat is een goed stuk schrijven toch? Iedereen op Fok! kent het inmiddels, vanwege de wetenschappelijke benadering en objectieve tot standkoming.quote:En dan die belachelijke topic over homoseksualiteit van je, die jij een wetenschappelijk werk noemt.
Ik verwijs je graag naar een lied wat ik voor je geschreven hebquote:Op dinsdag 14 februari 2006 09:51 schreef BansheeBoy het volgende:
Ja, wat is daar mee? Dat is een goed stuk schrijven toch? Iedereen op Fok! kent het inmiddels, vanwege de wetenschappelijke benadering en objectieve tot standkoming.
Mooi nummer, maar inhoudelijk voel ik me absoluut niet aangesproken, nee.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 09:57 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Ik verwijs je graag naar een lied wat ik voor je geschreven heb
Gek, dat heeft iedereen hier met je referaten..quote:Op dinsdag 14 februari 2006 10:03 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Mooi nummer, maar inhoudelijk voel ik me absoluut niet aangesproken, nee.²
en wat hebben wij met jouw geschriften te maken? helemaal niets dus. het is jouw keuze om zo te leven, andere mensen maken andere keuzes. Wat jij doet kun je vergelijken met homo's die zeggen dat iedereen homoseksueel moet gaan leven. Wat overigens net zo'n grote onzin zou zijn als getgeen jij verkondigt. Gelukkig zegt je ondertitel al wat we van je posts moeten denken.quote:Op maandag 13 februari 2006 23:57 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik voel geen haat voor homo's hoor, echt niet. Ik vind het alleen zonde dat de mens in het algemeen blind haar lusten volgt, zo erg zelfs dat op termijn dierensex en leturgie gemeengoed zullen worden. Ik ween dan ook als ik zie dat 2 mannen, of 2 vrouwen, elkaar in de echt hebben verbonden, iets wat volgens de geschriften alleen is weg gelegd voor een echt paar: man en vrouw.²
Bullshitboy, jij leidt aan een narcistische persoonlijkheidsstoornis.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 10:03 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Mooi nummer, maar inhoudelijk voel ik me absoluut niet aangesproken, nee.²
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |