abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 13 februari 2006 @ 08:53:55 #151
93342 thedarkM
Mojo my Jojo
pi_35026721
Dus de rest van Europa maakt eindelijk een inhaalslag?

Goed nieuws zou ik zeggen.
  maandag 13 februari 2006 @ 08:57:15 #152
45511 TimmyAsd
Raise your hands motherfuckers
pi_35026759
quote:
Op maandag 13 februari 2006 08:48 schreef Rasje het volgende:

[..]

Ik heb nog steeds geen antwoord op mijn vraag. Hoe dan?
Daar zijn meerdere manieren voor, hoe mag je lekker zelf invullen (wat je al gedaan had)..
  maandag 13 februari 2006 @ 08:57:25 #153
45511 TimmyAsd
Raise your hands motherfuckers
pi_35026761
quote:
Op maandag 13 februari 2006 00:17 schreef Prego het volgende:

[..]

sorry, wie

de homo's
de moslims
de joden

man sodemieter toch op
pi_35026800
quote:
Op zondag 12 februari 2006 23:36 schreef Tafkahs het volgende:

[..]

Dat is nou eenmaal het meest ergerlijke wat dit zgn homovriendelijke vvdbeleid voortbrengt in de stad.
Het exclusieve is er vanaf, de IT is al jaren gesloten en er is geen scene waardoor homo's zich kunnen onderscheiden van de mainstream. Die tijd is geweest.
Ik kan er niet mee zitten. Ik vind die aandacht voor het uitgaansleven sowieso nogal overrated. Alsof de homo zich daarin onderscheidt van de hetero. Er is echt meer in het leven dan dansen, een biertje pakken en flirten of op een boot dansen alhoewel het allemaal natuurlijk leuk is.
pi_35026808
quote:
Op maandag 13 februari 2006 08:57 schreef TimmyAsd het volgende:

[..]

Daar zijn meerdere manieren voor, hoe mag je lekker zelf invullen (wat je al gedaan had)..
Ik had er 1 ingevuld en dat was met een paar honderd bivakmutsjes rellen schoppen....
Ten 1e: wees dan ook zo "stoer" om rellen te schoppen met je gezicht herkenbaar.
Ten 2e: de mensen zijn die bivakmutsjes een beetje zat aan het worden. Jullie zijn je eigen ruiten in aan het gooien, maar blijkbaar zijn jullie te dom om dat in te zien.
pi_35026941
Het zal wel moeilijk zijn voor SCH dat de mensen die hij altijd moet verdedigen, de moslims, totaal niet verdraagzaam zijn naar hem toe........

Die intolerantie is ook deels de reden dat hij ze steeds moet beschermen
Dit is een grondig beargumenteerde post met veel toegevoegde waarde.
pi_35027359
quote:
Op maandag 13 februari 2006 09:12 schreef Arnold_fan het volgende:
Het zal wel moeilijk zijn voor SCH dat de mensen die hij altijd moet verdedigen, de moslims, totaal niet verdraagzaam zijn naar hem toe........

Die intolerantie is ook deels de reden dat hij ze steeds moet beschermen
Dit vind ik zo goedkoop. Om namens mij een soort theorietje op te zetten en de arrogantie hebben om te denken dat je voor mij mag invullen hoe het is.

Het is jou interpretatie dat ik "atijd de moslims moet verdedigen" en het is ook jouw interpretatie dat deze groep totaal niet verdraagzaam naar mij toe zou zijn. Dat is natuurlijk een helder en simpel wereldbeeld, om mensen in hokjes te stoppen en daar vervolgens groepen van te maken die tegenover elkaar staan. Ik ben geen groep, ik ben mezelf en hier ben ik in gesprek met bv. Timmy, ook geen groep, ook niet "de moslims" maar een user op Fok!

Beste Arnold_fan, ik ben opgegroeid in de wat behoudender kant van onze vaderlandse protestantse kerk en weet maar al te goed hoe religie en onverdraagzaamheid met elkaar verweven kunnen zijn. Maar ik weet ook hoe het in directe contacten heel snel totaal anders kan zijn. Als je maar niet in dat groepsdenken blijft hangen.
pi_35027581
quote:
Op maandag 13 februari 2006 09:33 schreef SCH het volgende:

[..]

Dit vind ik zo goedkoop. Om namens mij een soort theorietje op te zetten en de arrogantie hebben om te denken dat je voor mij mag invullen hoe het is.

Het is jou interpretatie dat ik "atijd de moslims moet verdedigen" en het is ook jouw interpretatie dat deze groep totaal niet verdraagzaam naar mij toe zou zijn. Dat is natuurlijk een helder en simpel wereldbeeld, om mensen in hokjes te stoppen en daar vervolgens groepen van te maken die tegenover elkaar staan. Ik ben geen groep, ik ben mezelf en hier ben ik in gesprek met bv. Timmy, ook geen groep, ook niet "de moslims" maar een user op Fok!

Beste Arnold_fan, ik ben opgegroeid in de wat behoudender kant van onze vaderlandse protestantse kerk en weet maar al te goed hoe religie en onverdraagzaamheid met elkaar verweven kunnen zijn. Maar ik weet ook hoe het in directe contacten heel snel totaal anders kan zijn. Als je maar niet in dat groepsdenken blijft hangen.
Het blijft een feit dat er groepen jongeren zijn die homo's en joden lastig vallen...... Ik denk dat we beiden weten dat die groep bovenmatig door jou in bescherming wordt genomen.... Zolang kinderen met haatgevoelens naar andere groepen worden opgevoed zal dit zo blijven, en ja dit is dus de verantwoordelijkheid van de ouders.
pi_35027652
quote:
Op maandag 13 februari 2006 09:43 schreef Arnold_fan het volgende:

[..]

Het blijft een feit dat er groepen jongeren zijn die homo's en joden lastig vallen...... Ik denk dat we beiden weten dat die groep bovenmatig door jou in bescherming wordt genomen.... Zolang kinderen met haatgevoelens naar andere groepen worden opgevoed zal dit zo blijven, en ja dit is dus de verantwoordelijkheid van de ouders.
Pardon, ik verdedig de groep jongeren die homo's en joden lastig valt? Nou moet het niet mooier worden Hoe kom je daar bij?
pi_35028336
quote:
Op maandag 13 februari 2006 09:47 schreef SCH het volgende:

[..]

Pardon, ik verdedig de groep jongeren die homo's en joden lastig valt? Nou moet het niet mooier worden Hoe kom je daar bij?
Zodra er iemand hard uitvalt tegen deze mensen of degenen die hen niet goed hebben opgevoed probeer je hen te helpen.
pi_35028433
De voornaamste reden van het verliezen van de allure is denk ik ook gewoon de leeftijd van de homo's hier. Amsterdamse homos zijn gewoon vaak van de oudere generatie. Amsterdam moet een stad zijn die zich telkens vernieuwd en waar telkens een nieuwe aanwas 'homos' settelt. Maar je ziet dat Rotterdam en Antwerpen steeds leuker worden. Rotterdam is een stad dat qua uitgaan Amsterdam al voorbij heeft gestreefd vind ik. Met gayfeesten dan.
pi_35028594
quote:
Op maandag 13 februari 2006 10:23 schreef Arnold_fan het volgende:

[..]

Zodra er iemand hard uitvalt tegen deze mensen of degenen die hen niet goed hebben opgevoed probeer je hen te helpen.
Dus verdedig ik het geweld tegen homo's en joden

Dat blijf ik een rare aantijging vinden, alleen omdat ik misschien niet altijd zo meehuil met de wolven in het bos maar nog wel eens geneigd ben een nuance te plaatsen.
pi_35028725
quote:
Op maandag 13 februari 2006 10:35 schreef SCH het volgende:

[..]

Dus verdedig ik het geweld tegen homo's en joden

Dat blijf ik een rare aantijging vinden, alleen omdat ik misschien niet altijd zo meehuil met de wolven in het bos maar nog wel eens geneigd ben een nuance te plaatsen.
Ik ben zelf ook erg voor nuances op zijn tijd, alleen durf ik wel te zeggen dat er groepen in de samenleving zijn die extreem veel geweld gebruiken, en ook meer dan normaal van uitkeringen genieten. Ook zeg ik dat sommige mensen andere straffen nodig hebben dan anderen. Zo heb ik een keer bloemen geplukt in een park en toen een agent hier iets van zei heb ik nooit meer bloemen geplukt, alleen omdat een agent dat zei. Ik denk dat veel opvoeders hun kinderen iets meer respect voor gezag en andermans waarden bij moeten brengen.

Overigens kan ik met veel allochtonen goed opschieten, en opvallend is dat deze het vaak met me eens zijn qua straffen, dezelfde straf heeft op de ene meer effect dan op de andere persoon.
pi_35028828
In grote lijnen zijn we het dan eens en dus zie ik niet in waar ik geweld verdedig.
  maandag 13 februari 2006 @ 10:49:49 #165
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_35028955
quote:
Op zondag 12 februari 2006 23:20 schreef Tafkahs het volgende:
in plaats van zo'n gay pride, kun je hardstikke leuk een autovrije zondag maken met straatactiviteiten, skatetochten en zulks. Daar heeft Amsterdam wat aan, niet aan mannen die in een gouden string vanaf een bootje lopen te pralen
en waarom heb je dat nog niet georganiseerd?
Zeiken kan je, maar ga eens wat doen.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_35029425
quote:
Op maandag 13 februari 2006 10:45 schreef SCH het volgende:
In grote lijnen zijn we het dan eens en dus zie ik niet in waar ik geweld verdedig.
Ik heb niet gezegd dat je geweld verdedigd, ik heb gezegd dat je de mensen die het meeste geweld gebruiken verdedigt, dat is wel iets anders.....
  maandag 13 februari 2006 @ 11:10:23 #167
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_35029549
quote:
Op maandag 13 februari 2006 11:06 schreef Arnold_fan het volgende:

[..]

Ik heb niet gezegd dat je geweld verdedigd, ik heb gezegd dat je de mensen die het meeste geweld gebruiken verdedigt, dat is wel iets anders.....
Je vergeet daarbij één essentieel punt: SCH is zelf ook homo geworden. Lijkt me dan sterk dat hij juist de daders gaat verdedigen i.p.v. zijn "collega's".

²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_35029556
quote:
Op maandag 13 februari 2006 11:06 schreef Arnold_fan het volgende:

[..]

Maar die verdedig ik helemaal niet. Jij denkt in groepen en dat vind ik niet terecht.
pi_35029590
quote:
Op maandag 13 februari 2006 11:10 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Je vergeet daarbij één essentieel punt: SCH is zelf ook homo geworden.

Je blijft wel consequent
pi_35029655
quote:

[..]

Je vergeet daarbij één essentieel punt: SCH is zelf ook homo geworden. Lijkt me dan sterk dat hij juist de daders gaat verdedigen i.p.v. zijn "collega's".

²
Het probleem van SCH en meer beschaafde mensen is dat ze willen geloven dat moslims niet slecht zijn. En hoewel dit zonder twijfel deels het geval is het je altijd rotte appels zoals jij, die mensen als SCH, Joden en Denen met hun hoofd naar beneden van een flat gooien Zoals je post vanmorgen dat een andere user zijn polsen maar door moet snijden, daar maak je jezelf niet erg geliefd mee.

En hoewel hij ze verdedigd wordt hij als hij ergens loopt met zijn (toekomstige) vriend in elkaar getrapt door mensen zoals jij, omdat jij niet verdraagzaam kunt zijn.
pi_35029708
quote:
Op maandag 13 februari 2006 11:10 schreef SCH het volgende:

[..]

Maar die verdedig ik helemaal niet. Jij denkt in groepen en dat vind ik niet terecht.
Ik probeer zelf ook buiten die groepen te denken, maar als ik lees hoeveel geweld allochtone jongeren gebruiken tegen homo's, wat hun aandeel is in geweldsmidrijven en groepsverkrachtingen enzovoort zie ik het allemaal somber in.....
  maandag 13 februari 2006 @ 11:21:52 #172
13462 BansheeBoy
pi_35029908
quote:
Op maandag 13 februari 2006 11:13 schreef Arnold_fan het volgende:

[..]

Het probleem van SCH en meer beschaafde mensen is dat ze willen geloven dat moslims niet slecht zijn. En hoewel dit zonder twijfel deels het geval is het je altijd rotte appels zoals jij, die mensen als SCH, Joden en Denen met hun hoofd naar beneden van een flat gooien Zoals je post vanmorgen dat een andere user zijn polsen maar door moet snijden, daar maak je jezelf niet erg geliefd mee.
Hoeveel homo's, Joden en Denen zijn er al van een flat afgegooid in Nederland of überhaupt ergens in de wereld? Jij zegt hier gewoon dat alle Moslims slecht zijn, dit is uiteraard een zeer stomme opmerking zoals je zelf wel zult weten, elke groep heeft zo zijn goede en minder goede mensen (hoe cliché). En die uitspraak was niet van mij maar van Youssef, mijn boezemfok!ker.
quote:
En hoewel hij ze verdedigd wordt hij als hij ergens loopt met zijn (toekomstige) vriend in elkaar getrapt door mensen zoals jij, omdat jij niet verdraagzaam kunt zijn.
Man, ik doe geen vlieg kwaad. Je kent me niet eens en doet zulke zware uitspraken, waar heb ik dat aan te danken? Ok, ik kreeg dan ook een zeer tevreden gevoel om en nabij de lever toe ik hoorde dat El-Moumni werd vrijgesproken en in principe door kon gaan met preken.

²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
  maandag 13 februari 2006 @ 12:10:02 #173
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_35031358
quote:

[..]

Je vergeet daarbij één essentieel punt: SCH is zelf ook homo geworden.

²
Goh. homo worden
Hoe doe je dat? is daar een opleiding voor?
Of is dat besmettelijk?
Overkomt je dat als struikelen, je loopt met vrouw over straat en ineens slaat het is ZAP en je bent ineens homo?
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_35031430
quote:
Op maandag 13 februari 2006 12:10 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Goh. homo worden
Of is dat besmettelijk?
Overkomt je dat als struikelen, je loopt met vrouw over straat en ineens slaat het is ZAP en je bent ineens homo?
vraag het aan Gordon
  maandag 13 februari 2006 @ 12:15:24 #175
13462 BansheeBoy
pi_35031501
quote:
Op maandag 13 februari 2006 12:10 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Goh. homo worden
Of is dat besmettelijk?
Het is misschien al bekend voor je, maar lees mijn wetenschappelijk werkje hierover eens:"Opkomst en ondergang van het homoïsme."

²
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')