Ik krijg meteen zin om het te gaan spelen. Eens kijken of ik het op internet voor een zacht prijsje legaal kan kopen.quote:Op zondag 12 februari 2006 17:51 schreef Johan_de_With het volgende:
De Macedoniers hebben nog zwaardere speren. Gevolg is wel dat ze traag in de achtervolging zijn wanneer je in het heetst van de strijd vergeet ze in losse formatie te groeperen.
Zo lijkt het van een afstandje ook wel of de Romeinen staan te lummelen, maar dat komt doordat ze hun speren werpen en eerst moeten mikken.
Alsjeblieft niet zeg.quote:Op zondag 12 februari 2006 17:52 schreef Johan_de_With het volgende:
Bos!
mij eigenlijk ook wel. Maar ja, wat doe je er aan?quote:Op zondag 12 februari 2006 18:21 schreef Johan_de_With het volgende:
Het verbaast mij dat je het bestel nog niet hebt opgeblazen, Harry.
Het antwoord ligt voor de hand, als een stinkend kaasje.quote:Op zondag 12 februari 2006 18:23 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
mij eigenlijk ook wel. Maar ja, wat doe je er aan?
ja, ik zal je missen morgenquote:Op zondag 12 februari 2006 18:26 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Het antwoord ligt voor de hand, als een stinkend kaasje.
M. is volledig autonoom. Er valt geen land mee te bezeilen.quote:Op zondag 12 februari 2006 18:28 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Ach, je had al zo lang niet meer met M. gespeeld.
Quasar_de_Duif, maar die ken je niet.quote:Op zondag 12 februari 2006 18:29 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
M. is volledig autonoom. Er valt geen land mee te bezeilen.
Wie had je liever als mod gezien eigenlijk ?
Jawel, die postte vroeger wel eens in pol. Was dat niet die moslimfoob uit Duh Haag?quote:Op zondag 12 februari 2006 18:37 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Quasar_de_Duif, maar die ken je niet.
Je verwart X-ray met een duif?quote:Op zondag 12 februari 2006 18:39 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
Jawel, die postte vroeger wel eens in pol. Was dat niet die moslimfoob uit Duh Haag?
Hee, het is voor mij ook zondagnamiddag hequote:Op zondag 12 februari 2006 18:40 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Je verwart X-ray met een duif?.
[ bron ]quote:We can't think of a president who has gone to the American people more often than George W. Bush has to ask them to forget about things like democracy, judicial process and the balance of powers — and just trust him. We also can't think of a president who has deserved that trust less.
This has been a central flaw of Mr. Bush's presidency for a long time. But last week produced a flood of evidence that vividly drove home the point.
Ah zij kon tenminste wel de barbaren verslaanquote:Op zondag 12 februari 2006 18:48 schreef Monidique het volgende:
Katerina heeft al je steden overgenomen, MrX1982,.
We staan onderaan,quote:Op zondag 12 februari 2006 18:53 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Ah zij kon tenminste wel de barbaren verslaan.
Heb jij of zakjap nog iemand kunnen verslaan?
Het staat er echt!quote:To meet an ordinary Dutchman (at least the way I had imagined them) one would need to go to the countryside, or at least to a small town.
Cruzado, my sisters and some friends are going to a dog show north of Amsterdam, near the Danish border, so will be far from the big city! actually when l go to Europe, l stay out of big cities,just visit the museums, churchs, historical places, and go back to countryside to stay with friends.
Nederland is immers de hoofdstad van Denemarken, wist je dat nietquote:Op zondag 12 februari 2006 18:54 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Ik wist al dat jihadwatch een Amerikaanse site was, maar nu komt ook de bijbehorende kennis van topografie om de hoek kijken:
[..]
Het staat er echt!
Gewoon Noble. Toeval, vermoed ik.quote:Op zondag 12 februari 2006 18:57 schreef MrX1982 het volgende:
Is dat geen instelling dan? Easy AI of hard AI?
quote:Op zondag 12 februari 2006 18:37 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Quasar_de_Duif, maar die ken je niet.
Veel te goed dus.quote:Op zondag 12 februari 2006 18:58 schreef Monidique het volgende:
Gewoon Noble. Toeval, vermoed ik.
Buiten alles, en ook dit, mag ik Sylvio wel. Samen met Aznar hadden we een mooi duo in het zuiden. Maar goed, die ruil ik graag in voor een normaal duo in het noorden. Wat reeds voor de helft geschiedde. Angela Merkel. Nu die Franse flapdrol nog weg!quote:Berlusconi vergelijkt zich nu ook met Jezus
Gepubliceerd op zondag 12 februari 2006
ROME (ANP) - Eerst was het Napoleon, nu Jezus Christus. De Italiaanse premier Silvio Berlusconi heeft zich het afgelopen weekeinde met beiden vergeleken, tot hoon van politieke tegenstanders en schrik van coalitiegenoten.
,,Ik ben de Jezus Christus van de politiek'', zei de regeringsleider zaterdag volgens Italiaanse media op een diner met aanhangers. ,,Ik ben een geduldig slachtoffer, ik stel me beschikbaar voor iedereen, ik offer me op voor iedereen.''
Een communistisch volksvertegenwoordiger sprak in een reactie over een ,,groteske vergelijking''. ,,God de Vader en de rest van Jezus' familie konden hier niet echt om lachen'', aldus een ander links parlementslid.
Pierferdinando Casini, een bondgenoot van de premier, wilde weinig van de opmerkingen weten. ,,Ik leef op aarde'', aldus de parlementsvoorzitter. ,,Ik wil belachelijke dingen niet met serieuze zaken vermengen.''
Vrijdag vergeleek Berlusconi zich op televisie met Napoleon. Hij erkende toen wel dat de Franse veroveraar meer voor zijn land heeft betekend dan hij voor Italië. Volgens peilingen wacht de centrumrechtse coalitie van de mediamagnaat een nederlaag bij de parlementsverkiezingen in april.
Mag je niet meespelen dan, als je een uhm, andere versie hebt?quote:Op zondag 12 februari 2006 17:54 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Ik krijg meteen zin om het te gaan spelen. Eens kijken of ik het op internet voor een zacht prijsje legaal kan kopen.
We weten dat de VS over nogal wat reserves beschikt maar liever eerst het buitenland letterlijk en figuurlijk leegtankt (geen kwaad woord over de VS overigens, onze messiassen). Maar, hoe zit dat met China en haar natuurlijke reserves? Tanken zij ook eerst het M-O leeg?quote:Chinese olieconsumptie stijgt tot 7 procent
PEKING (ANP) - Het olieverbruik in China zal dit jaar naar verwachting met 5,4 tot 7 procent stijgen. Dat hebben staatsmedia in China dit weekeinde gemeld op basis van een rapport van een nationale overheidscommissie.
China verbruikte volgens de commissie vorig jaar 318 miljoen ton olie. Het Aziatische land is na de Verenigde Staten de grootste olieconsument ter wereld. De snelgroeiende economie van China is in toenemende mate afhankelijk van olie en vormt een belangrijke oorzaak van de sterke stijging van de olieprijzen.
Vorig jaar groeide de Chinese economie met 9,9 procent. De gemiddelde groei tussen 1993 en 2004 bedroeg eveneens 9,9 procent. China is Frankrijk gepasseerd als vijfde economie van de wereld en kan binnen afzienbare tijd de nummer vier, Groot-Brittannië, inhalen.
Auto
Circa 75 procent van China's olieconsumptie in 2006 komt voor rekening van de transportsector. Chinezen kopen steeds vaker een auto en dat is volgens het Chinese persbureau Xinhua een van de oorzaken van de toenemende olieconsumptie.
De verwachting is dat China dit jaar voor 44 procent van zijn oliebehoefte is aangewezen op importen. Het land heeft zich vanaf 1993 ontwikkeld tot een grote olie-importeur om zijn 'booming' economie te kunnen voorzien van brandstof, bij het teruglopen van de eigen binnenlandse olieproductie.
Ja al een tijdje.quote:Op zondag 12 februari 2006 19:05 schreef Tafkahs het volgende:
hee GB, heb je Bob den Uyl al uit?
Ik weet niet precies waar mijn niet zo legale versie isquote:Op zondag 12 februari 2006 19:07 schreef Duritz het volgende:
Mag je niet meespelen dan, als je een uhm, andere versie hebt?
Die vent is meesterlijk he?quote:Op zondag 12 februari 2006 19:09 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Ja al een tijdje.
Om te smullen!![]()
![]()
Spelbederf!quote:Op zondag 12 februari 2006 19:12 schreef Duritz het volgende:
Kameraad tvlxd.
Zo, nu ik dat spelletje verknald heb kan ik weer eens aan de vakstudie.
Midden Oosten leegtanken, dat klinkt wel leukquote:Op zondag 12 februari 2006 19:09 schreef Duritz het volgende:
[..]
We weten dat de VS over nogal wat reserves beschikt maar liever eerst het buitenland letterlijk en figuurlijk leegtankt (geen kwaad woord over de VS overigens, onze messiassen). Maar, hoe zit dat met China en haar natuurlijke reserves? Tanken zij ook eerst het M-O leeg?
Nederland verdebiliseert.quote:Staande ovatie bij afscheid Mamma Mia!
UTRECHT (ANP) - Met een staande ovatie die tien minuten aanhield, heeft Utrecht zondagmiddag afscheid genomen van de musical Mamma Mia!. Op het podium van het Beatrix-theater zeiden hoofdrolspelers Marleen van der Loo, Doris Baaten, Fillip Bolluyt en Fred Butter hun karakters Donna, Roos, Sam en Harry de Headbanger vaarwel.
De laatste drie acteurs speelden vanaf de première op 9 november 2003 mee in de productie. De ruim 1500 bezoekers van de afscheidsvoorstelling beloonden vrijwel elke scene en lied met veel gejuich en wild applaus. In de zaal zaten onder meer voormalige hoofdrolspelers Simone Kleinsma, Vera Mann en Dominique van Vliet en producent Joop van den Ende. In het stuk, dat vertelt over de dochter van alleenstaande moeder Donna die probeert te achterhalen wie haar vader is, zijn 22 nummers verwerkt van de Zweedse band Abba.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |