Neuh, over de VVD zou je een boek vol kunnen schrijven. Wat een zielige nare partij is dat zeg. Heel zonde, wat ideologisch-technisch liggen mijn roots toch die kant op. Maar goed. Populistisch als ik ben vind ik wel een onderkomen.quote:Op zondag 12 februari 2006 14:33 schreef Airelle het volgende:
[..]
Nouja er zijn natuurlijk wel meer partijen die je van dergelijke zaken kunt beschuldigen. Maakt het niet minder erg trouwens.
Lijkt me zo beperkt als je expansie wilt doen en units bouwen.quote:Op zondag 12 februari 2006 14:32 schreef George-Butters het volgende:
Waarom?
En dat is laf?quote:Op zondag 12 februari 2006 14:35 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Lijkt me zo beperkt als je expansie wilt doen en units bouwen.
Nah ja ik zei ook maar wat.quote:Op zondag 12 februari 2006 14:36 schreef George-Butters het volgende:
En dat is laf?
Het is juist nog belangrijker om goede beslissingen te nemen tav je stad.quote:Op zondag 12 februari 2006 14:35 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Lijkt me zo beperkt als je expansie wilt doen en units bouwen.
Auw!quote:Op zondag 12 februari 2006 14:35 schreef Duritz het volgende:
[..]
Neuh, over de VVD zou je een boek vol kunnen schrijven. Wat een zielige nare partij is dat zeg. Heel zonde, wat ideologisch-technisch liggen mijn roots toch die kant op. Maar goed. Populistisch als ik ben vind ik wel een onderkomen.
Zo, ben even weg.![]()
Maar duurt het allemaal niet veel langer? Kan je uberhaupt wel oorlog voeren als je maar een stad hebt.quote:Op zondag 12 februari 2006 14:37 schreef George-Butters het volgende:
Het is juist nog belangrijker om goede beslissingen te nemen tav je stad.
Waarom reageert Mon. nu niet?quote:Op zondag 12 februari 2006 14:37 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Maar duurt het allemaal niet veel langer? Kan je uberhaupt wel oorlog voeren als je maar een stad hebt.
Omdat we civ aan het spelen zijn.quote:Op zondag 12 februari 2006 14:39 schreef George-Butters het volgende:
Waarom reageert Mon. nu niet?
Je kunt ook gewoon alt-tab'en.quote:Op zondag 12 februari 2006 14:40 schreef George-Butters het volgende:
Ik vind de in window optie echt geweldig.
indeed.quote:Op zondag 12 februari 2006 14:42 schreef Airelle het volgende:
Welke spel gaat hier over? Civ?
Civilization deel IVquote:Op zondag 12 februari 2006 14:46 schreef Airelle het volgende:
[..]
Dat is een afkorting neem ik aan. Civ is niet google-baar namelijk.
leuk dat je ook weer eens komt kijkenquote:Op zondag 12 februari 2006 14:50 schreef kLowJow het volgende:
Eindelijk weer eens mijn tv-tuner aangesloten.
Je leeft!quote:Op zondag 12 februari 2006 14:50 schreef kLowJow het volgende:
Eindelijk weer eens mijn tv-tuner aangesloten.
Ik hou je in de gaten.quote:Op zondag 12 februari 2006 14:53 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
leuk dat je ook weer eens komt kijken
Whahaha, da's wel heel erg loos.quote:Op zondag 12 februari 2006 15:54 schreef MrX1982 het volgende:
Grootste drama ooit. Verslagen door de barbaren![]()
.
* MrX1982 kruipt in een hoekje en laat een traantje vloeien.
Dat is een eufemisme.quote:Op zondag 12 februari 2006 15:57 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Whahaha, da's wel heel erg loos.
Ga je ff heel diep schamen.quote:Op zondag 12 februari 2006 15:54 schreef MrX1982 het volgende:
.
Ja, dat gebeurde mij ook wel eens in Civ IV, heel zuur is dat.quote:Op zondag 12 februari 2006 15:54 schreef MrX1982 het volgende:
.
Wellicht. Maar de VVD doet wel erg haar best om vooral niet liberaal over te komen. Anti-referanda, anti-gekozen burgemeesters, anti-softdrugs... Ik bedoel, het is een conservatieve club geworden, net als de PvdA.quote:Op zondag 12 februari 2006 14:37 schreef Airelle het volgende:
[..]
Auw!.
Ik vind e VVD over het algemeen toch wat minder met twee maten meten dan bijvoorbeeld de PvdA. Maargoed dat zal mijn perceptie dan wel zijn.... Mijn roots liggen ook die kant op en daarom zou ik erop stemmen. Maar ik ben het natuurlijk niet met alles eens. Dat geld voor elke partij denk ik.
Nouja, die van Aartsen kan ook aardig toneel spelen en blaatapen hoor. En dat klapvee maar zijn taak uitvoeren tijdens een toespraakje van hem, walgelijk.quote:Op zondag 12 februari 2006 14:37 schreef Airelle het volgende:
[..]
Auw!.
Ik vind e VVD over het algemeen toch wat minder met twee maten meten dan bijvoorbeeld de PvdA. Maargoed dat zal mijn perceptie dan wel zijn.... Mijn roots liggen ook die kant op en daarom zou ik erop stemmen. Maar ik ben het natuurlijk niet met alles eens. Dat geld voor elke partij denk ik.
Waarheid.quote:Op zondag 12 februari 2006 15:59 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Dat is een eufemisme.
Het ging tot die fatale aanval best redelijk. Hoogmoed komt voor de val.
De VVD is een wanstaltelijke partij geworden waar ik geen toekomst meer in zie. Niet erg. De twee Balkenende-kabineten zijn qua beleid goed geweest. De rol van de VVD is voorlopig uitgespeeld. Daar moesten we maar niet al te lang om treuren.quote:Op zondag 12 februari 2006 16:35 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Nouja, die van Aartsen kan ook aardig toneel spelen en blaatapen hoor. En dat klapvee maar zijn taak uitvoeren tijdens een toespraakje van hem, walgelijk.
Ik vind het wel grappig, net als een klein roeibootje (VVD) die in het vaarwater van het jacht Wiegel probeert te komen, daarmee meesurfend op zijn charisma en cijfertjes scoren, maar ondertussen ook nog eens proberen Wiegel in het stramien partijbelangen genaamd te krijgen, kostelijk om het te zien gebeuren, gezien Wiegel wel zijn eigen ding doet. En dat is nou net zijn charisma.quote:Op zondag 12 februari 2006 16:40 schreef Duritz het volgende:
[..]
De VVD is een wanstaltelijke partij geworden waar ik geen toekomst meer in zie. Niet erg. De twee Balkenende-kabineten zijn qua beleid goed geweest. De rol van de VVD is voorlopig uitgespeeld. Daar moesten we maar niet al te lang om treuren.
En dat getrek aan Wiegel is potsierlijk.
Gelijk heb je, maar voor mij is Wiegel nog voor de Weimar-tijd, dus so 19-nog wat. Hij geniet van aandacht en die krijgt hij enkel als hij rare dingen roept. Wat dat betreft kan hij nog wel wat leren van premier Van Agt. Die totaal, maar dan ook totaal de weg kwijt is.quote:Op zondag 12 februari 2006 16:45 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Ik vind het wel grappig, net als een klein roeibootje (VVD) die in het vaarwater van het jacht Wiegel probeert te komen, daarmee meesurfend op zijn charisma en cijfertjes scoren, maar ondertussen ook nog eens proberen Wiegel in het stramien partijbelangen genaamd te krijgen, kostelijk om het te zien gebeuren, gezien Wiegel wel zijn eigen ding doet. En dat is nou net zijn charisma.
Ik speelde met de VS. Zou het een teken zijn?quote:Op zondag 12 februari 2006 16:36 schreef Yildiz het volgende:
Waarheid.
Ja, het is jammer dat het zo winstgevend is om niet iedereen uit te roeien. Maar het is grotendeels oorlogsvoeren, zeker als je het leuk vindt om een stel Nubiers op naakte Galliers af te sturen.quote:Op zondag 12 februari 2006 17:19 schreef MrX1982 het volgende:
Rome: Total War is meer oorlogvoeren.
Het oorlogvoeren in Total war is wel veel stoerder dan in Civ.quote:Op zondag 12 februari 2006 17:22 schreef Johan_de_With het volgende:
Ja, het is jammer dat het zo winstgevend is om niet iedereen uit te roeien. Maar het is grotendeels oorlogsvoeren, zeker als je het leuk vindt om een stel Nubiers op naakte Galliers af te sturen.
Het mooie is dat de aanhouder wint. Zo kun je best met de cavalerie een horde piekeniers uitmoorden, als je het maar lang genoeg probeert.quote:Op zondag 12 februari 2006 17:23 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Het oorlogvoeren in Total war is wel veel stoerder dan in Civ.
Westerse aartsprovocateurs!quote:Een harde kern van zo'n honderd reljongeren begon flessen en stenen te gooien naar de politie, die uit voorzorg in gevechtstenue aanwezig was
Paar cohorten laten aanvallen en met je cavelerie een verassingsaanval doen, flankenquote:Op zondag 12 februari 2006 17:26 schreef Johan_de_With het volgende:
Het mooie is dat de aanhouder wint. Zo kun je best met de cavalerie een horde piekeniers uitmoorden, als je het maar lang genoeg probeert..
Ik vind van Aartsen ook verschrikkelijk. Dan vind ik zelfs Halsema nog een beter fractievoorzitter, maargoed. Maar zoals net al werd gezegd, het is VVD bij gebrek aan beter.quote:Op zondag 12 februari 2006 16:35 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Nouja, die van Aartsen kan ook aardig toneel spelen en blaatapen hoor. En dat klapvee maar zijn taak uitvoeren tijdens een toespraakje van hem, walgelijk.
Het mooie is dat tot nu toe geen enkele Romeinse infanterie-eenheid het op een lopen heeft gezet voor de zware cavalerie. Ik gebruik ze tegenwoordig dan ook om de zware cavalerie aan te vallen, dat heeft een grotere uitwerking dan een charge van de Praetoriaanse ruiters.quote:Op zondag 12 februari 2006 17:36 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Paar cohorten laten aanvallen en met je cavelerie een verassingsaanval doen, flanken.
Tot zover de theorie nu de Total War praktijk.
Ik heb het al een tijdje niet gespeeld maar volgens mij was het een Spartaanse unit met enorme pikes die waren vrij moeilijk te verslaan. Waardoor meer dan eens mijn complete leger op de vlucht sloeg. Als ik The complete Roman army heb gelezen moet dat tot het verleden behorenquote:Op zondag 12 februari 2006 17:41 schreef Johan_de_With het volgende:
Het mooie is dat tot nu toe geen enkele Romeinse infanterie-eenheid het op een lopen heeft gezet voor de zware cavalerie. Ik gebruik ze tegenwoordig dan ook om de zware cavalerie aan te vallen, dat heeft een grotere uitwerking dan een charge van de Praetoriaanse ruiters.
De ''Urban Cohort'' tegen de Spartanen laten knokken is ook geweldig, zo zie je hoeveel behendiger een soldaat is met een zwaard dan met een speer.
Ach zolang je geen tweaker bent is het niet zo ergquote:Wat ben ik toch eigenlijk een verschrikkelijke nerd.
De Macedoniers hebben nog zwaardere speren. Gevolg is wel dat ze traag in de achtervolging zijn wanneer je in het heetst van de strijd vergeet ze in losse formatie te groeperen.quote:Op zondag 12 februari 2006 17:46 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Ik heb het al een tijdje niet gespeeld maar volgens mij was het een Spartaanse unit met enorme pikes die waren vrij moeilijk te verslaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |