abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_35015284
quote:
Op zondag 12 februari 2006 21:20 schreef Gebleekte het volgende:
Joh, ga niet zitten huilen. Zulke dingen gebeuren in Nederland ook continue . pff
ow tuurlijk. Het argument om het goed te keuren en er maar niks over te zeggen
Kein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.
''And the Germans kill the Jews, And the Jews kill the Arabs, And the Arabs kill the hostages
And that is the news.''
pi_35015407
quote:
Op zondag 12 februari 2006 21:19 schreef rutger05 het volgende:

[..]

Er is nergens bewezen dat misstanden zich structureel voordoen bij het Britse leger (of dat van de VS). Wel is het zo dat nietsontziende terroristen het noodzakelijk maken voor het Britse en het Amerikaanse leger om in Irak te blijven, omdat de jonge democratie deze bescherming nodig heeft.
Soldaten die democratie (die nogal in één adem wordt genoemd met mensenrechten) brengen in Irak hebben een voorbeeldfunctie. Dat zij zich in een groep niet gehinderd voelden door anderen zegt genoeg. Ik geloof daarom niet dat het incidenten zijn.
De Postcodeloterij helpt!........mensen de vernieling in.
pi_35015409
quote:
Op zondag 12 februari 2006 21:21 schreef One_of_the_few het volgende:

[..]

ow tuurlijk. Het argument om het goed te keuren en er maar niks over te zeggen
Hier worden toch ook elke vrijdag/zaterdagavond talloze lui in elkaar geslagen ? Daar hoor je 9 vd 10 keer ook niks van. Ik keur het niet af en dus heb ik er verder niks op te zeggen nee, slimmerik.
  zondag 12 februari 2006 @ 21:31:04 #74
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_35015627
Dat jochie zal achteraf ook wel gedacht hebben: "Wat een watjes, die Britten. De mannen van Saddam, díe konden pas meppen!"
Ik ga naar huis.
pi_35015674
quote:
Op zondag 12 februari 2006 21:31 schreef nietzman het volgende:
Dat jochie zal achteraf ook wel gedacht hebben: "Wat een watjes, die Britten. De mannen van Saddam, díe konden pas meppen!"
pi_35017710
quote:
Op zondag 12 februari 2006 21:31 schreef nietzman het volgende:
Ach ja die goeie ouwe tijd he, toen er nog echt geslagen werd in plaats van dit halfzachte gedoe.
  zondag 12 februari 2006 @ 22:22:22 #77
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_35018025
Hoe dan ook, zelfs wanneer de overgrote meerderheid van de Britten zich netjes en volgens de conventies gedraagt, is één zo'n actie van een man of acht al genoeg om het beeld van de Britten volledig in discrediet te brengen.
De schade die hiermee aan het imago van het Britse leger wordt toegebracht is nou eenmaal erg groot, ongeacht of dit nu een incident is of niet. Zowel voor de manier waarop de Britse bevolking tegen haar krijgsmacht aankijkt, als de manier waarop de moslims dit doen.
Kortom: Veel schade dus voor het leger. Door het niet-professionele en ongedisciplineerde gedrag van een klein groepje.
The End Times are wild
pi_35018892
quote:
Op zondag 12 februari 2006 20:55 schreef Almere-Dude het volgende:
Heb het filmpje net ook gezien en wat ik zie is dat er 3 Irakese jongens worden gearresteerd en daarna een paar klappen krijgen.
Ze lopen wel te krijsen terwijl ze ook weer niet zo hard worden geslagen.
Ik keur het niet goed, maar de frustraties zijn wel te begrijpen van de Britten.

Die gasten schieten elke dag sneaky op ze en ja als je er dan 3 pakt dan is het te begrijpen dat je ze een paar klappen geeft.
Sjonge jonge, je begrijpt er ook niets van he Sowieso zijn het niet zomaar wat klappen (eentje geeft hem een flinke trap tussen de benen) Stel nou dat de Duitsers het land binnenvallen (goed of slecht bedoel) en je moeder relt af en toe wat samen met haar vriendinnen tegen het systeem.

Steentje gooien hier en daar, beetje kwajongenstreken halen, mag ze dan maar in elkaar geschopt worden? Omdat de Duitsers bij bosjes worden aangevallen door mensen die er extremere ideeën op na houden? Met hezelfde idee worden die militairen kapot geschoten.
quote:
Op zondag 12 februari 2006 21:05 schreef rutger05 het volgende:
Heeft het leger trouwens geen duidelijke richtlijnen over wat wel en niet mag worden gefilmd en gefotografeerd? Hoe is de klokkenluider eigenlijk aan deze beelden gekomen en waarom brengt hij deze beelden in de openbaarheid? Hij had deze beelden ook kunnen overdragen aan de autoriteiten in het leger zelf, die dan intern wel of niet tot vervolging hadden kunnen overgaan.
Het Westen mag dan wel een "enorme vrijheid" kennen, maar als je met dit soort 'geheimen' rondloopt worden die gewoon doodgezwegen en met een beetje geluk word je leven kapot gemaakt als je maar een poging doet dit in de openbaarheid te brengen. Goed idee dus van jou
pi_35019388
quote:
Op zondag 12 februari 2006 21:24 schreef Gebleekte het volgende:

[..]

Hier worden toch ook elke vrijdag/zaterdagavond talloze lui in elkaar geslagen ? Daar hoor je 9 vd 10 keer ook niks van. Ik keur het niet af en dus heb ik er verder niks op te zeggen nee, slimmerik.
''And the Germans kill the Jews, And the Jews kill the Arabs, And the Arabs kill the hostages
And that is the news.''
pi_35019420
quote:
Op zondag 12 februari 2006 21:21 schreef Gebleekte het volgende:

[..]

Dat doet het gros van de buitelanders hier toch ook niet of wel ?
Het is wel moeilijk he. Verbanden leggen. Alles op 1 hoop gooien en niet kijken naar de situatie maar toch oordelen.
And that is the news.''
pi_35019456
quote:
Op zondag 12 februari 2006 22:52 schreef One_of_the_few het volgende:

[..]

Niet dan?
pi_35019518
quote:
Op zondag 12 februari 2006 22:53 schreef One_of_the_few het volgende:

[..]

Het is wel moeilijk he. Verbanden leggen. Alles op 1 hoop gooien en niet kijken naar de situatie maar toch oordelen.
Zeg jij nou maar niks. Jouw argumentatie spreekt ook boekdelen. Eerst zeggen dat ik niks beargumenteer, en daarna zo'n reactie als hierboven geven ?

Het is trouwens ook gewoon zo. Hij zegt dat de Britten daar te gast zijn ( is dus al niet zo ) en dat ze zich moeten gedragen. Dan zeg ik dat het gros van de buitelanders dat hier ook niet doet. Dat is toch ook gewoon zo ?

Of ga je nu weer zo'n mooi antwoord geven als ;

Zou je nogmaals sieren zeg
pi_35019621

[ Bericht 54% gewijzigd door One_of_the_few op 12-02-2006 22:58:43 ]
And that is the news.''
pi_35019702
quote:
Op zondag 12 februari 2006 22:57 schreef One_of_the_few het volgende:

[..]

ach gut. Je reageert met een argument van je tegenstander. Leuk hoor.
Maar als jij het verschil niet ziet tussen een vechtpartij tijdnes het uitgaan hier en deze daar.......
Dat zeg ik niet, maar er is niemand doodgeslagen. Hier worden mensen om mindere redenen in elkaar geslagen. Hun gooiden tenminste nog stenen, en wie weet wat ze nog meer deden. Hier gebeurt het vaak zat dat iemand een scheldwoord eruit gooit en daarom op ze bek wordt getimmerd door een zooi gasten.
pi_35019769
quote:
Op zondag 12 februari 2006 22:57 schreef One_of_the_few het volgende:
quote:
Op zondag 12 februari 2006 22:54 schreef Gebleekte het volgende:

[..]

Zeg jij nou maar niks. Jouw argumentatie spreekt ook boekdelen. Eerst zeggen dat ik niks beargumenteer, en daarna zo'n reactie als hierboven geven ?

Het is trouwens ook gewoon zo. Hij zegt dat de Britten daar te gast zijn ( is dus al niet zo ) en dat ze zich moeten gedragen. Dan zeg ik dat het gros van de buitelanders dat hier ook niet doet. Dat is toch ook gewoon zo ?

Of ga je nu weer zo'n mooi antwoord geven als ;

Zou je nogmaals sieren zeg
De britten zijn daar niet te gast. Ze komen vanzelf binnen wandelen. je verwacht dus dat de britten zich gedragen zoals jij ook vindt dat de buitenlanders zich hier gedragen. De irakees is geen buitenlander in eigen land.
And that is the news.''
pi_35019844
quote:
Op zondag 12 februari 2006 22:58 schreef Gebleekte het volgende:

[..]

Dat zeg ik niet, maar er is niemand doodgeslagen. Hier worden mensen om mindere redenen in elkaar geslagen. Hun gooiden tenminste nog stenen, en wie weet wat ze nog meer deden. Hier gebeurt het vaak zat dat iemand een scheldwoord eruit gooit en daarom op ze bek wordt getimmerd door een zooi gasten.
Door irakezen?.. maar daar gaat het niet om.

Ze hebben niet tijdens een demonstratie wat tikken uitgedeelt. Ze hebben die jongen gepakt, handbooien omgedaan, naar een veilige plek gebracht en daarna gewoon mishandeld. Dat heet martelen zoals sp3c ook al opmerkte. Dat heeft niks te maken met de vechtpartijen in Nederland tijdens het uitgaan.
And that is the news.''
pi_35019981
quote:
Op zondag 12 februari 2006 23:00 schreef One_of_the_few het volgende:

[..]

[..]

De britten zijn daar niet te gast. Ze komen vanzelf binnen wandelen. je verwacht dus dat de britten zich gedragen zoals jij ook vindt dat de buitenlanders zich hier gedragen. De irakees is geen buitenlander in eigen land.
Maar dan nog zijn soldaten ook gewoon mensen. Als hun hele tijd worden uitgescholden, worden bekogeld met van alles is het logisch dat ze die mannetjes een paar klappen geven ( ook al is het onnodig hard misschien ) .
pi_35020064
quote:
Op zondag 12 februari 2006 23:02 schreef One_of_the_few het volgende:

[..]

Door irakezen?.. maar daar gaat het niet om.

Ze hebben niet tijdens een demonstratie wat tikken uitgedeelt. Ze hebben die jongen gepakt, handbooien omgedaan, naar een veilige plek gebracht en daarna gewoon mishandeld. Dat heet martelen zoals sp3c ook al opmerkte. Dat heeft niks te maken met de vechtpartijen in Nederland tijdens het uitgaan.
Dat is waar. Maar ik vind het allemaal nog wel meevallen. Er is zoveel onrecht in de wereld. Mensen worden zonder reden in elkaar geslagen, of overvallen en in hun nek gestoken. Dan vind ik dat toch erger dan dit. Maar goed dat is iedereen voor zich. Maar ik snap die soldaten wel zeg maar, je kan die lui niet opsluiten want dat helpt toch niet. Al de agressie die die soldaten telkens maar moeten slikken en aanhoren daar word je zelf ook gewoon agressief van lijkt me ?
pi_35020769
quote:
Op zondag 12 februari 2006 23:07 schreef Gebleekte het volgende:

[..]

Dat is waar. Maar ik vind het allemaal nog wel meevallen. Er is zoveel onrecht in de wereld. Mensen worden zonder reden in elkaar geslagen, of overvallen en in hun nek gestoken. Dan vind ik dat toch erger dan dit. Maar goed dat is iedereen voor zich. Maar ik snap die soldaten wel zeg maar, je kan die lui niet opsluiten want dat helpt toch niet. Al de agressie die die soldaten telkens maar moeten slikken en aanhoren daar word je zelf ook gewoon agressief van lijkt me ?
Ik denk dat we niet eens zo ver uit elkaar liggen met onze mening.
Dat die soldaten veel voor hun kiezen krijgen is waar. En dat je daardoor wel eens te ver kan gaan ook. Zoals in Vietnam is gebeurd en zoals in alle oorlogen gebeuren. maar dat maakt het nog niet laakbaar.

Dit is niet normaal en niet goed te keuren vind ik. Dat er verder in de wereld veel ergere dingne gebeuren en dat er veel onrecht is vind ik ook. dat vind ik ook niet goed. Zoals guantanamo bay en het links laten liggen van afrika. maar net zo goed de misstanden in china en noord-korea.

Maar je weet dat als je daar zit alles wordt uitvergroot. Door dit soort incidenten verlies je als coalitie je geloofwaardigheid dat je je mensenrechten in een hoog vaandel hebt zitten. Alleen daarom al si eht afkeuren avn deze actie beter dan het goed keuren.
And that is the news.''
pi_35021035
quote:
Op zondag 12 februari 2006 23:24 schreef One_of_the_few het volgende:

[..]

Ik denk dat we niet eens zo ver uit elkaar liggen met onze mening.
Dat die soldaten veel voor hun kiezen krijgen is waar. En dat je daardoor wel eens te ver kan gaan ook. Zoals in Vietnam is gebeurd en zoals in alle oorlogen gebeuren. maar dat maakt het nog niet laakbaar.

Dit is niet normaal en niet goed te keuren vind ik. Dat er verder in de wereld veel ergere dingne gebeuren en dat er veel onrecht is vind ik ook. dat vind ik ook niet goed. Zoals guantanamo bay en het links laten liggen van afrika. maar net zo goed de misstanden in china en noord-korea.

Maar je weet dat als je daar zit alles wordt uitvergroot. Door dit soort incidenten verlies je als coalitie je geloofwaardigheid dat je je mensenrechten in een hoog vaandel hebt zitten. Alleen daarom al si eht afkeuren avn deze actie beter dan het goed keuren.
Vooral die laatste alinea ben ik het helemaal mee eens . Dat vind ik veel erger dan dat die mannetjes een paar flinke klappen hebben gekregen, aangezien dit veel meer impact heeft. Hun lopen met een paar flinke striemen op hun rug door, maar dit is voor véél meer mensen van grotere impact .

En idd, maar met mn 1e post bedoelde ik dus gewoon dat er veel en veel ergere dingen gebeuren dan wat je hier allemaal ziet. Dingen die het daglicht niet kunnen verdragen, en die wij waarschijnlijk ook nooit te weten zullen komen. Die klappen die hier worden uitgedeeld krijgen elke week wel een boel lui te verduren in het uitgaansleven zeg maar.

Denken we er toch minder verschillend over dan we dachten
pi_35021152
quote:
Op zondag 12 februari 2006 23:31 schreef Gebleekte het volgende:

[..]

Vooral die laatste alinea ben ik het helemaal mee eens . Dat vind ik veel erger dan dat die mannetjes een paar flinke klappen hebben gekregen, aangezien dit veel meer impact heeft. Hun lopen met een paar flinke striemen op hun rug door, maar dit is voor véél meer mensen van grotere impact .

En idd, maar met mn 1e post bedoelde ik dus gewoon dat er veel en veel ergere dingen gebeuren dan wat je hier allemaal ziet. Dingen die het daglicht niet kunnen verdragen, en die wij waarschijnlijk ook nooit te weten zullen komen. Die klappen die hier worden uitgedeeld krijgen elke week wel een boel lui te verduren in het uitgaansleven zeg maar.

Denken we er toch minder verschillend over dan we dachten
inderdaad, allen ik wil nogal eens fel reageren...
And that is the news.''
pi_35021255
quote:
Op zondag 12 februari 2006 23:35 schreef One_of_the_few het volgende:

[..]

inderdaad, allen ik wil nogal eens fel reageren...
Hehe maakt niet uit. Kan gebeuren
  Moderator zondag 12 februari 2006 @ 23:39:56 #93
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_35021337
quote:
Op zondag 12 februari 2006 21:11 schreef rutger05 het volgende:
Wie denkt net als ik, dat de klokkenluider misschien zijn eigen politieke motieven heeft om deze beelden in de openbaarheid te brengen en het hem niet zozeer te doen is om misstanden binnen het leger aan de kaak te stellen?
ik denk eerder dat dit gewoon iemand is die niet zo heel erg slim is (of trauma's heeft opgelopen in Irak) en het gewoon zo grappig vind dat hij het thuis naar zijn maten heeft gemaild, die hebben het naar hun maten gemaild en ergens is het bij iemand terechtgekomen die het niet zo heel erg grappig vond

zo gaat dat meestal geloof ik
quote:
Op zondag 12 februari 2006 21:20 schreef Gebleekte het volgende:
Joh, ga niet zitten huilen. Zulke dingen gebeuren in Nederland ook continue . pff
idd, en de desbetreffende agenten raken als ze 'demonstranten' mee naar huis slepen, boeien en in vervolgens in elkaar trappen gewoon hun baan kwijt ... op zijn minst

zal hier ook wel gebeuren
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_35021657
quote:
Op zondag 12 februari 2006 23:39 schreef sp3c het volgende:

idd, en de desbetreffende agenten raken als ze 'demonstranten' mee naar huis slepen, boeien en in vervolgens in elkaar trappen gewoon hun baan kwijt ... op zijn minst

zal hier ook wel gebeuren
Ok, het sarcasme straalt er weer vanaf. Nogmaals ( waar ik het met one_of_the_few ook net over had ) is dat ik het ook dom vind dat ze ze mee moesten nemen. Maar ik vind niet dat ze extreem hard worden aangepakt, als je ziet wat er allemaal voor ergers in je eigen omgeving gebeurd ( uitgaansleven ) . Ze hadden het beter daar op de straat kunnen doen dan.
pi_35021831
quote:
Op zondag 12 februari 2006 21:21 schreef Gebleekte het volgende:

[..]

Dat doet het gros van de buitelanders hier toch ook niet of wel ?
Aah rot toch op wat een vergelijking
Voor vrede en rechtvaardigheid - Tegen alle soorten vormen van geweld.
pi_35021899
quote:
Op zondag 12 februari 2006 23:39 schreef sp3c het volgende:

[..]

ik denk eerder dat dit gewoon iemand is die niet zo heel erg slim is (of trauma's heeft opgelopen in Irak) en het gewoon zo grappig vind dat hij het thuis naar zijn maten heeft gemaild, die hebben het naar hun maten gemaild en ergens is het bij iemand terechtgekomen die het niet zo heel erg grappig vond

zo gaat dat meestal geloof ik
Is inderdaad een meer aannemelijke verklaring, maar ik sluit het andere niet uit.
Article 1 Universal Declaration of Human Rights
'All human beings are born free and equal in dignity and rights. They are endowed with reason and conscience and should act towards one another in a spirit of brotherhood.'
pi_35022109
quote:
Op zondag 12 februari 2006 23:49 schreef Gebleekte het volgende:

[..]

Ok, het sarcasme straalt er weer vanaf. Nogmaals ( waar ik het met one_of_the_few ook net over had ) is dat ik het ook dom vind dat ze ze mee moesten nemen. Maar ik vind niet dat ze extreem hard worden aangepakt, als je ziet wat er allemaal voor ergers in je eigen omgeving gebeurd ( uitgaansleven ) . Ze hadden het beter daar op de straat kunnen doen dan.
Dat vind ik overigens nog steeds wel zo, dat ze te hard worden eengepakt.
And that is the news.''
  Moderator maandag 13 februari 2006 @ 00:40:14 #98
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_35023092
quote:
Op zondag 12 februari 2006 23:49 schreef Gebleekte het volgende:

[..]

Ok, het sarcasme straalt er weer vanaf.
ik was toch best serieus
quote:
Nogmaals ( waar ik het met one_of_the_few ook net over had ) is dat ik het ook dom vind dat ze ze mee moesten nemen. Maar ik vind niet dat ze extreem hard worden aangepakt, als je ziet wat er allemaal voor ergers in je eigen omgeving gebeurd ( uitgaansleven ) . Ze hadden het beter daar op de straat kunnen doen dan.
dat is het punt helemaal niet, zo kun je alles wel relativeren ... in Congo roven milities hele dorpen leeg, alle kinderen moeten mee de jongens krijgen een automatisch geweer en worden soldaat en de meisjes worden hoer en krijgen aids wat zitten wij dan te zeuren over die paar oost europeanen die hier via de mensensmokkel in de hoerenbuurten terechtkomen, die zijn tenminste volwassen en de hoerenlopers gebruiken condooms.

ik heb ook al gezegd, als dit tijdens de rellen zelf gebeurt tussen de rellen is er ook geen probleem want crowd control is dirty business, je bent altijd outnumbered en je moet heel snel handelen dus gaat het er nogal hard aan toe, kijk maar naar voetbalrellen ... daar gaat het er nog wel harder aan toe ook, daarom noemt men het een rel

wat deze gasten doen is echter een oorlogsmisdaad puur en simpel, als je iemand hebt gearresteerd is het een krijgsgevangene en moet hij als zodanig behandeld worden punt uit
pi_35023446
Zeik artikel. Die smerige laffe journalisten moesten zelf eens in een oorlogsgebied dienen, als soldaat welteverstaan. Dan piepen ze wel anders. Als ze beschoten worden, hun collega's sterven en mensen je zogenaamd vriendelijk groeten maar als het even kan een mes in je rug steken.

Die klote tieners zullen het wel verdiend hebben, en zo niet dan hebben ze gewoon vette PECH. Een oorlogsgebied is geen rechtsstaat, die soldaten hebben geen tijd om alles blablabla netjes te doen, sterker nog dan zijn ze morgen dood omdat de vijand daar handig gebruik van zal maken.

Oprotten dus met die laffe journalistenhonden.
"Welfare culture is bad not just because, as in Europe, it's bankrupting the state, but because it enfeebles the citizenry, it erodes self-reliance and resourcefulness."
-Mark Steyn
  Moderator maandag 13 februari 2006 @ 00:57:52 #100
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_35023510
jij denkt dat het in elkaar slaan van gevangenen de kans dat ze morgen dood zijn kleiner maakt?

...

lol
pi_35023533
quote:
Op maandag 13 februari 2006 00:57 schreef sp3c het volgende:
jij denkt dat het in elkaar slaan van gevangenen de kans dat ze morgen dood zijn kleiner maakt?

...

lol
Eerder vergroot ja, maar vooral de reden dat ze er zijn.
Saddam daar wegkrijgen die precies hetzelfde deed
  Moderator maandag 13 februari 2006 @ 01:11:56 #102
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_35023810
saddam ging wel een paar stapjes verder ...
pi_35023831
En hup, weer koren op de molen van die moslim fundi's.v Soms denk ik dat die Amerikanen en die Britten van geluk mogen spreken dat ze pas allebei 1 keer zijn aangevallen.
pi_35030485
- troll -

[ Bericht 86% gewijzigd door sp3c op 13-02-2006 15:48:29 ]
  maandag 13 februari 2006 @ 11:46:51 #105
53283 Captain_Chaos
Aláááááááárm.....
pi_35030686
Boeven die al gevangen zijn in elkaar trappen is NIET oké.

Zo trek je dus de geloofwaardigheid van al je collega's die wel keihard werken met verve door de plee.
Jawohl Herr Kaloin!
pi_35039150
quote:
Op zondag 12 februari 2006 22:58 schreef Gebleekte het volgende:

[..]

door militairen die onze dictator komen verdrijven.?

Lul niet en kom met goede argumenten, en niet met je waardeloze statements die helemaal niets met deze zaak te maken hebben.
zoals het potje thuis poept, poept het nergens
_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*
ACWW NWFC id: 2921-2609-9160 nick: tbone Town: Finetown
Fiets
pi_35041161
quote:
Op maandag 13 februari 2006 01:11 schreef sp3c het volgende:
saddam ging wel een paar stapjes verder ...
En dan gaan we die mensen helpen door hetzelfde te doen?
  Moderator maandag 13 februari 2006 @ 16:37:19 #108
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_35041431
we doen dus niet precies hetzelfde als Saddam, leer is lezen
pi_35041692
quote:
Op maandag 13 februari 2006 16:37 schreef sp3c het volgende:
pi_35043465
quote:
Op maandag 13 februari 2006 16:37 schreef sp3c het volgende:
Doe eens normaal man, met dat domme geblaf.

We willen dus helpen in een land waar mensen gemarteld werden en dan gaan we zelf ook martelen? Iets minder erg misschien, is dat wat je bedoelt?
  Moderator maandag 13 februari 2006 @ 17:32:39 #111
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_35043701
quote:
Op maandag 13 februari 2006 17:24 schreef SCH het volgende:

[..]

Doe eens normaal man, met dat domme geblaf.
kom dan niet iedere keer met van die achterlijke opmerkingen waarvan je het antwoord van kilometers afstand aan kunt zien komen
quote:
We willen dus helpen in een land waar mensen gemarteld werden en dan gaan we zelf ook martelen? Iets minder erg misschien, is dat wat je bedoelt?
Nee ze wilden massavernietigingswapens vinden ... die waren er niet en nu zitten ze vast, maar dat is wat anders.

wat ik bedoel is dat Britse militairen gestraft worden voor dit soort geintjes terwijl Saddam zijn mensen ervoor gepromoveerd (of specifiek voor aangenomen) werden.

Dan doe je dus niet precies hetzelfde, anders kun je ook wel alle moslims het land uitsmijten want als er 1 terrorist tussen zit zullen ze het allemaal wel zijn he?
pi_35043943
quote:
Op maandag 13 februari 2006 17:32 schreef sp3c het volgende:

[..]

kom dan niet iedere keer met van die achterlijke opmerkingen waarvan je het antwoord van kilometers afstand aan kunt zien komen
En maar doorgaan he
Het was helemaal geen achterlijke opmerking en ik wil je vriendelijk vragen om je als moderator een beetje gedeisd te houden met dit soort kwalificaties.

Het gaat over martelen en mishandelen, dat gebeurde tijdens het regime van Hoessein ook op grote schaal, en natuurllijk nog erger, maar dat soort dingen daar waren we zo op tegen en nu schromen we niet het zelfde soort praktijken te passen.
quote:
Nee ze wilden massavernietigingswapens vinden ... die waren er niet en nu zitten ze vast, maar dat is wat anders.
Het ging natuurlijk om veel meer. We wilden ook van die dictator af en het Iraakse volk bevrijden.
quote:
wat ik bedoel is dat Britse militairen gestraft worden voor dit soort geintjes terwijl Saddam zijn mensen ervoor gepromoveerd (of specifiek voor aangenomen) werden.
Nou, wat een verschil voor de slachtoffers. Wat ik bedoel is dat dit soort mechanismen en wantoestanden dus overal voorkomen. BOvendien is het nog maar de vraag of die soldaten altijd gestraft worden.

Toevallig komt dit incident bovendrijven maar hoeveel van dit soort incidenten blijven er onder de pet?
quote:
Dan doe je dus niet precies hetzelfde, anders kun je ook wel alle moslims het land uitsmijten want als er 1 terrorist tussen zit zullen ze het allemaal wel zijn he?

Het principe is hetzelfde. Je schendt de mensenrechten.
  Moderator maandag 13 februari 2006 @ 17:48:14 #113
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_35044181
quote:
Op maandag 13 februari 2006 17:40 schreef SCH het volgende:

[..]

En maar doorgaan he
Het was helemaal geen achterlijke opmerking en ik wil je vriendelijk vragen om je als moderator een beetje gedeisd te houden met dit soort kwalificaties.
als jij ophoud met dergelijke onzin ... deal?
quote:
Het gaat over martelen en mishandelen, dat gebeurde tijdens het regime van Hoessein ook op grote schaal, en natuurllijk nog erger, maar dat soort dingen daar waren we zo op tegen en nu schromen we niet het zelfde soort praktijken te passen.
dat doen we wel want dergelijke misstanden worden niet getolereerd
quote:
[..]

Het ging natuurlijk om veel meer. We wilden ook van die dictator af en het Iraakse volk bevrijden.
ja hoor
quote:
[..]

Nou, wat een verschil voor de slachtoffers. Wat ik bedoel is dat dit soort mechanismen en wantoestanden dus overal voorkomen. BOvendien is het nog maar de vraag of die soldaten altijd gestraft worden.

Toevallig komt dit incident bovendrijven maar hoeveel van dit soort incidenten blijven er onder de pet?
mjah voor de slachtoffers maakt het weinig verschil nee ... voor het aantal slachtoffers wel.

en ja er zullen ongetwijfeld ook wel mensen ermee wegkomen maar feit blijft dat dit niet toegestaan wordt in het Britse leger dus als dit meer dan incidenteel gebeurde zouden er wel meer incidenten komen bovendrijven met al die journalisten in de buurt.
quote:
[..]

Het principe is hetzelfde. Je schendt de mensenrechten.
dat zei ik al ja
pi_35044235
quote:
Op maandag 13 februari 2006 17:48 schreef sp3c het volgende:

[..]

Nee, als je louter wilt discussieren door mensen van achterlijkheid te betichten dan kan ik je niet serieus nemen.

Je kan ook gewoon sorry zeggen.
pi_35044347
quote:
Op maandag 13 februari 2006 17:48 schreef sp3c het volgende:

[..]

[..]

dat doen we wel want dergelijke misstanden worden niet getolereerd
Het is natuurlijk heel pijnlijk en volstrekt onvoorstelbaar dat het sowieso gebeurt. Moest er nog bijkomen dat het getolereerd zou worden.
quote:
ja hoor
Weer zo'n rare opmerking. Hoessein moest weg, dat was een van de goals.
quote:
mjah voor de slachtoffers maakt het weinig verschil nee ... voor het aantal slachtoffers wel.
Nogmaals, dat is allemaal relativering c.q. goedpraterij
quote:
en ja er zullen ongetwijfeld ook wel mensen ermee wegkomen
Daar ben ik ook bang voor. Ik ben bang dat we maar een fractie weten van wat er aan de hand is.
quote:
maar feit blijft dat dit niet toegestaan wordt in het Britse leger dus als dit meer dan incidenteel gebeurde zouden er wel meer incidenten komen bovendrijven met al die journalisten in de buurt.
Pure speculatie natuurlijk.
quote:
dat zei ik al ja
Dan geef je me dus gelijk dat er hetzelfde gebeurt.
  Moderator maandag 13 februari 2006 @ 17:55:09 #116
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_35044409
nee, leer is lezen
pi_35045095
quote:
Op maandag 13 februari 2006 18:00 schreef most_wanted het volgende:
Klik.
Hier kweek je wederzijds respect mee, geloof me Toch ongelooflijk dat white scum uit de VS en GB het klimaat daar verzieken.
  maandag 13 februari 2006 @ 18:38:04 #119
105919 Pracissor
Semi-intellectueel
pi_35046107
quote:
Op maandag 13 februari 2006 18:13 schreef Toffe_Ellende het volgende:

[..]

Hier kweek je wederzijds respect mee, geloof me Toch ongelooflijk dat white scum uit de VS en GB het klimaat daar verzieken.
Gelukkig keurt de gehele Westerse wereld dit soort taferelen af en zullen deze barbaren ook gestraft worden. Andersom zijn dit soort acties volgens vele moslims gerechtvaardigd.
A little philosphy may inclineth a man's mind to atheism, but depth in philosophy shall bringeth men's minds about to religion.
Id legi modo hic modo illic. Vero, Latine loqui non est difficilissimum.
  maandag 13 februari 2006 @ 19:02:04 #120
42306 Vassili_Z
Low Man's Lyric
pi_35047139
quote:
Op maandag 13 februari 2006 18:38 schreef Pracissor het volgende:

[..]

Andersom zijn dit soort acties volgens vele moslims gerechtvaardigd.
Duh. Het zijn bezetters. Wat denk jij dan?
Era Vulgaris
  maandag 13 februari 2006 @ 19:08:57 #121
105919 Pracissor
Semi-intellectueel
pi_35047430
quote:
Op maandag 13 februari 2006 19:02 schreef Vassili_Z het volgende:

[..]

Duh. Het zijn bezetters. Wat denk jij dan?
Ja.
A little philosphy may inclineth a man's mind to atheism, but depth in philosophy shall bringeth men's minds about to religion.
Id legi modo hic modo illic. Vero, Latine loqui non est difficilissimum.
pi_35048805
quote:
Op maandag 13 februari 2006 18:38 schreef Pracissor het volgende:

[..]

Gelukkig keurt de gehele Westerse wereld dit soort taferelen af en zullen deze barbaren ook gestraft worden. Andersom zijn dit soort acties volgens vele moslims gerechtvaardigd.
Het gaat er om dat het gebeurt. Jij zoekt een soort excuus en relativering achteraf.
pi_35050155
Jongens, kunnen jullie persoonlijke vetes ergens anders worden uitgevochten?
  Moderator maandag 13 februari 2006 @ 20:10:07 #124
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_35050356
ok
pi_35050423
quote:
Op maandag 13 februari 2006 20:05 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Jongens, kunnen jullie persoonlijke vetes ergens anders worden uitgevochten?
Nee, ik maak inhoudelijk mijn punt en wil daar graag serieus over discussieren in plaats van dat het punt taboe wordt verklaard.
pi_35050560
ik keur het af maar ik begrijp het wel
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_35050583
quote:
Op maandag 13 februari 2006 19:38 schreef SCH het volgende:

[..]

Het gaat er om dat het gebeurt. Jij zoekt een soort excuus en relativering achteraf.
uit jouw mond

over hypocriet gesproken
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
pi_35050693
mod het bovenstaande maar weg even ontopic

het mag en kan natuurlijk niet gebeuren maar wat is de context zijn het hooligans achtige types of zijn het jongeren die van de straat geplukt worden puur voor vermaak
pi_35050820
quote:
Op maandag 13 februari 2006 20:16 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

het mag en kan natuurlijk niet gebeuren maar wat is de context zijn het hooligans achtige types of zijn het jongeren die van de straat geplukt worden puur voor vermaak
Wat maakt dat uit?
  Moderator maandag 13 februari 2006 @ 20:22:25 #130
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_35051007
quote:
Op maandag 13 februari 2006 20:16 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
mod het bovenstaande maar weg even ontopic
quote:
stenengooiers , de militairen in kwestie zijn neem ik aan crowd control manschappen (gezien de bewapening en de helmen) die die gasten uit een demonstratie hebben weggesleept
pi_35051420
quote:
Op maandag 13 februari 2006 20:18 schreef SCH het volgende:

[..]

Wat maakt dat uit?
alles

context is alles.

het is nogal een verschil als je iemand bij je thuis in elkaar slaat die jezelf uitgenodigd hebt of dat je een inbreken in elkaar slaat.
pi_35051485
quote:
Op maandag 13 februari 2006 20:22 schreef sp3c het volgende:

[..]

[afbeelding]
ik bedoelde meer asl het tever zou gaan
pi_35051501
OK , een vriend van me (UK) heeft dus in Irak gedient en daar kregen ze dus dagelijks als ze het kamp verlieten een regen van stenen over zich heen door die kut koters
Op een gegeven moment kan je dan een reactie verwachten
IMO een geval van wie zijn billen brand ....
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=oAVjF_7ensg" rel="nofollow" target="_blank">“We simply do not understand our place in the universe and have not the courage to admit it”</a>
  Moderator maandag 13 februari 2006 @ 20:31:59 #134
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_35051521
quote:
Op maandag 13 februari 2006 20:30 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

[..]

alles

context is alles.

het is nogal een verschil als je iemand bij je thuis in elkaar slaat die jezelf uitgenodigd hebt of dat je een inbreken in elkaar slaat.
onzin

ze slepen die figuren hun huis in, doen er handen om en slaan ze vervolgens in elkaar.

dat mag niet
pi_35051600
quote:
Op maandag 13 februari 2006 20:30 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

[..]

alles

context is alles.

Het Britse leger is daar om de orde te handhaven? Als ze mensen willen oppakken, dan doen ze dat. Dan sla je ze niet inelkaar. En je schopt al zeker geen lijk in zijn gezicht
pi_35051767
quote:
Op maandag 13 februari 2006 20:31 schreef sp3c het volgende:

[..]

onzin

ze slepen die figuren hun huis in, doen er handen om en slaan ze vervolgens in elkaar.

dat mag niet
nee ik doelde meer op sch`s vraag met wat context er toe doet.

in dit geval zit de context niet bepaald mee met de britten dat klopt.
pi_35051973
Dit filmpje is volgens mij helemaal bewerkt om de Britten in een kwaad daglicht te stellen. Kijk alleen al naar de duidelijk later ingespoken stem. Hier geloof ik niet in...
  maandag 13 februari 2006 @ 20:39:52 #138
123184 Stuiter_en_Co
In silence we service
pi_35052005
het is weer te mooi om waar te zijn.........

We komen vrede en democratie brengen, oja en je land leeg plunderen en je in elkaar slaan....
oja we nemen het op video op voor de lol.

en ze willen daar maar niet snappen dat ze geen vrede krijgen als dit soort dingen gebeuren
The truth will set you free
In god we trust all others we monitor...
trust no one....
  maandag 13 februari 2006 @ 20:40:49 #139
123184 Stuiter_en_Co
In silence we service
pi_35052065
quote:
Op maandag 13 februari 2006 20:39 schreef _The_General_ het volgende:
Dit filmpje is volgens mij helemaal bewerkt om de Britten in een kwaad daglicht te stellen. Kijk alleen al naar de duidelijk later ingespoken stem. Hier geloof ik niet in...
audio lijkt mij ook later ingesproken...maar de beelden zij al erg genoeg...of NEEM het NIET op dombo's
The truth will set you free
In god we trust all others we monitor...
trust no one....
pi_35052188
quote:
Op maandag 13 februari 2006 20:40 schreef Stuiter_en_Co het volgende:

[..]

audio lijkt mij ook later ingesproken...maar de beelden zij al erg genoeg...of NEEM het NIET op dombo's
De beelden zijn echt, geloof ik best. Maar wie weet de context? Wat ging er aan vooraf. Niemand weet het precies. De onduidelijke afkomst met een duidelijk later ingesproken stem komt op mij over als gerichte propaganda tegen de geallieerden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')