Zal wel aan mij liggen dan, maar zie echt de connectie nietquote:Op zaterdag 11 februari 2006 22:11 schreef newsman het volgende:
[..]
Goed Snappie, piraten muziek is nederlandstalig en de tweede keuze, van mensen die naar deze muziek luisteren is country![]()
![]()
prima idee wordt gelijk lid.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 22:10 schreef cuall het volgende:
[..]
Zullen we een cluppie oprichten?![]()
"De wereldvreemde streamwatchers-clup"
Ik doe meequote:Op zaterdag 11 februari 2006 22:10 schreef cuall het volgende:
[..]
Zullen we een cluppie oprichten?![]()
"De wereldvreemde streamwatchers-clup"
Pffff moeten we weer een week wachten waarom Kyle zei: ik ben niet Kyle Baldwin en Maia zei: HIJ is het antwoordquote:Op zaterdag 11 februari 2006 22:10 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
koek koek
Was inderdaad weer grandioos, ben weer benieuwd naar het vervolg![]()
Iedergeval, dat vertelde die man met die hoed.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 22:13 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Zal wel aan mij liggen dan, maar zie echt de connectie niet![]()
En Kyle wordt ontvoerd volgende week, omdat ie het geheim van de 4400 zou kennen. Grrrrrr... waarom komt dat maar 1x per weekquote:Op zaterdag 11 februari 2006 22:14 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Pffff moeten we weer een week wachten waarom Kyle zei: ik ben niet Kyle Baldwin en Maia zei: HIJ is het antwoord![]()
Das wel heel erg vroegquote:Op zaterdag 11 februari 2006 22:17 schreef Inca het volgende:
Feest is om 22.30 u afgelopen
bye bye Theoquote:Op zaterdag 11 februari 2006 22:17 schreef regenworm het volgende:
Theo gaat er weer vandoor die is morgen om 11:00 weer terug
Dat is lekker vroegquote:Op zaterdag 11 februari 2006 22:17 schreef Inca het volgende:
Feest is om 22.30 u afgelopen
plaatjes draaienquote:Op zaterdag 11 februari 2006 22:18 schreef stil het volgende:
waar gaat Theo heEN?
Ik ook, trouwens seizoen 1 bestaat maar uit 5 afl.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 22:15 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
En Kyle wordt ontvoerd volgende week, omdat ie het geheim van de 4400 zou kennen. Grrrrrr... waarom komt dat maar 1x per week![]()
Ik wil gewoon nu verder kijken![]()
quote:Op zaterdag 11 februari 2006 22:19 schreef kukeleku het volgende:
Ik loop effe met Theo mee de deur uit
![]()
Wordt dat ook hiet uitgezonden? Is nog niet bekend he?quote:Op zaterdag 11 februari 2006 22:19 schreef newsman het volgende:
Er is trouwens al een vervolg serie gemaakt op de 4400
Oja??? Dat is pas goed nieuwsquote:Op zaterdag 11 februari 2006 22:19 schreef newsman het volgende:
Er is trouwens al een vervolg serie gemaakt op de 4400
werken zei hijquote:Op zaterdag 11 februari 2006 22:18 schreef stil het volgende:
waar gaat Theo heEN?
Waren ze slecht dan?quote:Op zaterdag 11 februari 2006 22:21 schreef regenworm het volgende:
Is die country band boos weggelopen
Als ik dan goed tel hebben we er nog maar 2 te gaan danquote:Op zaterdag 11 februari 2006 22:19 schreef frizti het volgende:
[..]
Ik ook, trouwens seizoen 1 bestaat maar uit 5 afl.
quote:Op zaterdag 11 februari 2006 22:19 schreef kukeleku het volgende:
![]()
Doei haantjequote:Op zaterdag 11 februari 2006 22:19 schreef kukeleku het volgende:
![]()
Jawel, de serie heet the 44 thousendquote:Op zaterdag 11 februari 2006 22:21 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Wordt dat ook hiet uitgezonden? Is nog niet bekend he?
http://www.usanetwork.com(...)ide_season01_01.htmlquote:Op zaterdag 11 februari 2006 22:22 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Als ik dan goed tel hebben we er nog maar 2 te gaan dan![]()
Bedenk maar vast een naam dan.quote:
Yep, volgende week laatste dusquote:Op zaterdag 11 februari 2006 22:25 schreef frizti het volgende:
[..]
http://www.usanetwork.com(...)ide_season01_01.html
Zusje heeft een probleempje het is op dit moment veel te gevaarlijk op cartoons te tekenenquote:Op zaterdag 11 februari 2006 22:24 schreef Manu82 het volgende:
Hey Worm, sinds wanneer wil je zusje cartoons tekenen en wanneer zien we ze ?
Ja ligt wat gevoelig momenteelquote:Op zaterdag 11 februari 2006 22:27 schreef regenworm het volgende:
[..]
Zusje heeft een probleempje het is op dit moment veel te gevaarlijk op cartoons te tekenen
quote:Op zaterdag 11 februari 2006 22:29 schreef cuall het volgende:
[..]
Whow, zou het rode kruis dit wel goed vinden![]()
Stream 1 kan ik wel goed verstaan, maar ik heb wel een koptelefoonquote:Op zaterdag 11 februari 2006 22:29 schreef SuperMOM het volgende:
Ligt het aan mij (omdat ik geen hoofdtelefoon op heb) dat het geluid klote is??
Die lult iedereen naar de bekquote:Op zaterdag 11 februari 2006 22:30 schreef MissJ. het volgende:
Toch weer apart van Holt. Eerst klagen dat Line dansen niets is voor haar en nu de loftrompet afsteken.
Ja eigenlijk is hij meer een storende, niet betalende, gastquote:Op zaterdag 11 februari 2006 22:33 schreef stil het volgende:
[..]
Hij mag wel betalen voor zijn etentjes daar in het \BBhotel.
quote:
Thx Newsquote:
Ik wil ook zo aan Ferry vastzitten (en zelf de sleutel in beheer houden natuurlijkquote:
hoiiiiiiiiiiii Cualllllllllllquote:
Stommerd, sleutel inslikken natuurlijk.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 22:42 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Ik wil ook zo aan Ferry vastzitten (en zelf de sleutel in beheer houden natuurlijk![]()
![]()
Ha Fritzi.... ehhhh Friztiquote:
Dat willen er wel meerquote:Op zaterdag 11 februari 2006 22:42 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Ik wil ook zo aan Ferry vastzitten (en zelf de sleutel in beheer houden natuurlijk![]()
![]()
Hahahaha.... vond die van die baard leukerquote:
Ik was eerst. Achter aansluiten jijquote:
Jaaaaaaa heeeeeeeee, dan krijg ik een afgelebberde Ferriquote:Op zaterdag 11 februari 2006 22:45 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Ik was eerst. Achter aansluiten jij![]()
Oh op die fiets, kan geen kranten krijgen hierquote:Op zaterdag 11 februari 2006 22:44 schreef regenworm het volgende:
[..]
NEE hoor deze strip staan elke dag in de Trouw en ik ben een grote fan van Zusje
ze staan ook welke dag op http://www.trouw.nl/zusje.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 22:47 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Oh op die fiets, kan geen kranten krijgen hierdus kende zusje niet
quote:Op zaterdag 11 februari 2006 22:46 schreef frizti het volgende:
FB, ook lid worden van de WFSC ?
quote:Op zaterdag 11 februari 2006 22:46 schreef frizti het volgende:
De Waanzinnig Fantastische Schitterende Caps club?quote:Op zaterdag 11 februari 2006 22:46 schreef frizti het volgende:
Dat is een goeie maar we bedoelen:quote:Op zaterdag 11 februari 2006 22:48 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
De Waanzinnig Fantastische Schitterende Caps club?
Komt er dan ook een fanclub van?quote:Op zaterdag 11 februari 2006 22:48 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
De Waanzinnig Fantastische Schitterende Caps club?
Dan vind ik de VCC een betere naamquote:Op zaterdag 11 februari 2006 22:49 schreef frizti het volgende:
[..]
Dat is een goeie maar we bedoelen:
Wereldvreemde Fok! Streamerwatchers Club
Natuurlijk is hij leden aan het werven. Het ene lid brengt het andere in. En een goed lid verslapt niet.quote:
wij gaan ook een cluppie oprichten, de anti-WFSC clubquote:
quote:Op zaterdag 11 februari 2006 22:50 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Natuurlijk is hij leden aan het werven. Het ene lid brengt het andere in. En een goed lid verslapt niet.
iddquote:Op zaterdag 11 februari 2006 22:51 schreef Manu82 het volgende:
[..]
wij gaan ook een cluppie oprichten, de anti-WFSC club
quote:Op zaterdag 11 februari 2006 22:51 schreef Manu82 het volgende:
[..]
wij zijn niet wereldvreemd![]()
Snappiequote:Op zaterdag 11 februari 2006 22:52 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Manu als grote voorzitter, dan gaat dat helemaal goed komen
Ik ben ook niet wereldvreemd... vandaar de naam VCC: Verenigde Cappers Clubquote:Op zaterdag 11 februari 2006 22:52 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 11 februari 2006 22:52 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 11 februari 2006 22:45 schreef newsman het volgende:
Frank Pickwick ziet er goed uit, hij kan zo meespelen in de opvolger van brokeback mountan :"Bareback mountain".
Waarom zou ik jou gestoord vinden lieverd?quote:Op zaterdag 11 februari 2006 22:54 schreef newsman het volgende:
[..]
Snappie, jij vind mij niet gestoord he
![]()
Nou ja had ff het ideequote:Op zaterdag 11 februari 2006 22:57 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Waarom zou ik jou gestoord vinden lieverd?
In een bepaald topic in GC zitten er pas een paar die echt gestoord zijn![]()
Hoor wie het zegt, jij shopt alle topics af, alsof dat de ware wereld is. Jij hoort ook bij onze club, of je wilt of nietquote:Op zaterdag 11 februari 2006 22:51 schreef Manu82 het volgende:
[..]
wij zijn niet wereldvreemd![]()
Wereld???quote:Op zaterdag 11 februari 2006 22:56 schreef newsman het volgende:
[..]
Joepie, sorry Manu, ik namelijk echt wereldvreemd![]()
overloperquote:Op zaterdag 11 februari 2006 22:56 schreef newsman het volgende:
[..]
Joepie, sorry Manu, ik namelijk echt wereldvreemd![]()
zijn toch geen leden meer bij mijn club dus ik loop ook overquote:Op zaterdag 11 februari 2006 22:58 schreef cuall het volgende:
[..]
Hoor wie het zegt, jij shopt alle topics af, alsof dat de ware wereld is. Jij hoort ook bij onze club, of je wilt of niet![]()
pssstttt... had jou in ander topic hier nog wat gevraagd. Namelijk hoe het nu met je kleine grote ventje is. Is het alweer beetje beter vandaag?quote:Op zaterdag 11 februari 2006 22:56 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Daar denk ik ook steeds aan als ik die titel zie van Bareback Brokeback Mountain
En hoi FB
![]()
Wereldvreemd, of gestoord is niet hetzelfde hoorquote:Op zaterdag 11 februari 2006 22:54 schreef newsman het volgende:
[..]
Snappie, jij vind mij niet gestoord he
![]()
Sorry mensen, ik ben door Manu, opgekocht voor een grote som geld en ik denk dat ik me toch maar bij Manu aansluitquote:
* Snaptnix geeft newsie een hele dikke knuffelquote:
* newsman geeft snaptix ook een hele dikke knuffelquote:Op zaterdag 11 februari 2006 23:00 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
* Snaptnix geeft newsie een hele dikke knuffel
Nee hoor, je bent gewoon een lieverd
Nou als je er goed geld aan hebt over gehouden vind ik dat een acceptabel argument hoorquote:Op zaterdag 11 februari 2006 23:00 schreef newsman het volgende:
[..]
Sorry mensen, ik ben door Manu, opgekocht voor een grote som geld en ik denk dat ik me toch maar bij Manu aansluit![]()
quote:Op zaterdag 11 februari 2006 23:01 schreef Manu82 het volgende:
Ohja, en ik shop idd alle topics af, voor eettips ga ik naar het Tanja topic, voor spelletjes naar het asociatie topic en voor de sport naar het OS sub-forum en een PSV gerelateerd forum
Maar cuall, heb je mij dan iets te bieden, waarom jullie club de beste isquote:Op zaterdag 11 februari 2006 23:01 schreef cuall het volgende:
[..]
Nou als je er goed geld aan hebt over gehouden vind ik dat een acceptabel argument hoor![]()
Zag het netquote:Op zaterdag 11 februari 2006 22:59 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
pssstttt... had jou in ander topic hier nog wat gevraagd. Namelijk hoe het nu met je kleine grote ventje is. Is het alweer beetje beter vandaag?
Wat was de foutmelding het lijkt op een hardware probleem.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 23:02 schreef frizti het volgende:
GVD GVD GVD GVD
Weer een BSOD, moet toch maar eens die kliko caps van mijn hd gooien.
De meeste mooie vrouwtjes natuurlijk.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 23:03 schreef newsman het volgende:
[..]
Maar cuall, heb je mij dan iets te bieden, waarom jullie club de beste is![]()
HD OVERWEIGHT.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 23:03 schreef regenworm het volgende:
[..]
Wat was de foutmelding het lijkt op een hardware probleem.
Staat de kliko al weer open?quote:Op zaterdag 11 februari 2006 23:02 schreef regenworm het volgende:
Iedereen naar huis dan kan de boel worden opgeruimd.
Ik doe niet aan omkopen, je moet je geheel vrijwillig overgevenquote:Op zaterdag 11 februari 2006 23:03 schreef newsman het volgende:
[..]
Maar cuall, heb je mij dan iets te bieden, waarom jullie club de beste is![]()
Zelfde uitwerking als hier dusquote:Op zaterdag 11 februari 2006 23:03 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Zag het netEn ja dus, snot snot verkouden en hoesten, weinig eetlust maar verder wel weer levendig hoor! Nu beginnen wij een beetje keelpijn te krijgen
![]()
Thnxxxxx voor het meeleven![]()
Ik zit lekker bij Manuquote:Op zaterdag 11 februari 2006 23:03 schreef frizti het volgende:
[..]
De meeste mooie vrouwtjes natuurlijk.![]()
Laat maar, slecht grapje.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 23:05 schreef regenworm het volgende:
[..]
Dan zou ik snel een nieuwe kopen want straks ben je alle data kwijt en niet allen Kliko
Is jullie club groter als die van Manu Cuall?quote:Op zaterdag 11 februari 2006 23:05 schreef cuall het volgende:
[..]
Ik doe niet aan omkopen, je moet je geheel vrijwillig overgeven![]()
Tuurlijk, want ik ben een vrouw en Manu nietquote:Op zaterdag 11 februari 2006 23:06 schreef newsman het volgende:
[..]
Is jullie club groter als die van Manu Cuall?
Ik heb Snaptnixquote:Op zaterdag 11 februari 2006 23:06 schreef newsman het volgende:
[..]
Is jullie club groter als die van Manu Cuall?
Oke ff me sig veranderen tot zoquote:Op zaterdag 11 februari 2006 23:08 schreef cuall het volgende:
[..]
Tuurlijk, want ik ben een vrouw en Manu niet![]()
Ik had beter kunnen zeggen "te zwaar beladen" misschien was de grap dan wel duidelijker overgekomen.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 23:07 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Ooooeiii, dat duidt op bitrot. Heb de HD soms naast een kliko staan ?
jaaaaaaaaquote:Op zaterdag 11 februari 2006 23:10 schreef newsman het volgende:
[..]
Snappie, ben jij lid van de club van Manu ??????![]()
Dan heb ik dus niets gemistquote:Op zaterdag 11 februari 2006 23:09 schreef cuall het volgende:
Ik vond het een K.U.T. avond![]()
*Kwalitatief Uitermate Teleurstellend
vond er ook niet zoveel aanquote:Op zaterdag 11 februari 2006 23:09 schreef cuall het volgende:
Ik weet niet precies waar ik voor ben maar Manu is Lieffff dus hoor ik ook bij zijn club.quote:
Dan spijt me het voor Cuall, ik ben nu officeel lid van Manu zijn club.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 23:12 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
jaaaaaaaa![]()
![]()
![]()
Ik vind namelijk dat ik een prima leven heb en ben verre van wereldvreemd![]()
Nou ik niet ik vind je best wereldvreemdquote:Op zaterdag 11 februari 2006 23:12 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
jaaaaaaaa![]()
![]()
![]()
Helemaal mee eens, gelukkig heb ik er dankzij te 4400 weinig van meegekregenquote:Op zaterdag 11 februari 2006 23:09 schreef cuall het volgende:
Ja, ja, verre van wereldvreemdquote:Op zaterdag 11 februari 2006 23:12 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
jaaaaaaaa![]()
![]()
![]()
Hoi flugeltje.quote:
Hoi flugelquote:
Ik ookquote:Op zaterdag 11 februari 2006 23:14 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Helemaal mee eens, gelukkig heb ik er dankzij te 4400 weinig van meegekregen![]()
quote:Op zaterdag 11 februari 2006 23:15 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Hoi flugel
Blij dat Harm er nog inzit zeker?
Ach ja, geen idee wat voor mensen Theo z'n vriendjes zijn. Maar de smerige puinhopen die ze achterlieten sprak boekdelen de andere dag. Volwassen mensen die met eieren gaan gooienquote:Op zaterdag 11 februari 2006 23:12 schreef devilseye het volgende:
het 'klootjesvolk 'moet op tijd weg , zeker geen vriendjes van theo![]()
quote:Op zaterdag 11 februari 2006 23:13 schreef MissJ. het volgende:
[..]
Ik weet niet precies waar ik voor ben maar Manu is Lieffff dus hoor ik ook bij zijn club.![]()
Wie is Harmquote:Op zaterdag 11 februari 2006 23:15 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Hoi flugel
Blij dat Harm er nog inzit zeker?
quote:Op zaterdag 11 februari 2006 23:13 schreef newsman het volgende:
[..]
Dan spijt me het voor Cuall, ik ben nu officeel lid van Manu zijn club.![]()
Hoe gaat je club heten Manu ?
quote:Op zaterdag 11 februari 2006 23:14 schreef cuall het volgende:
[..]
Ja, ja, verre van wereldvreemdheb jij de laatste maand wel eens gekeken wat je postaantallen zijn
![]()
Een of andere sukkel die aan Idols meedoet.quote:
Oepsquote:Op zaterdag 11 februari 2006 23:16 schreef flugeltje het volgende:
[..]
![]()
Zo ver was ik nog niet eens.... Ben pas net thuis, ga nu alles eerst eens bijlezen...
De NIET wereldvreemde streamers clubquote:Op zaterdag 11 februari 2006 23:13 schreef newsman het volgende:
[..]
Dan spijt me het voor Cuall, ik ben nu officeel lid van Manu zijn club.![]()
Hoe gaat je club heten Manu ?
quote:Op zaterdag 11 februari 2006 23:14 schreef cuall het volgende:
[..]
Ja, ja, verre van wereldvreemdheb jij de laatste maand wel eens gekeken wat je postaantallen zijn
![]()
Maar natuurlijk zien we jouquote:Op zaterdag 11 februari 2006 23:17 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ik denk: ik zwaai niet, eens kijken of ze me zien![]()
quote:Op zaterdag 11 februari 2006 23:17 schreef frizti het volgende:
[..]
Een of andere sukkel die aan Idols meedoet.
lekkere originele naamquote:Op zaterdag 11 februari 2006 23:18 schreef Manu82 het volgende:
[..]
De NIET wereldvreemde streamers club
Oke dankje Manuquote:Op zaterdag 11 februari 2006 23:18 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ik als WTSC lid gaf alleen maar antwoord op een vraag, niet zeiken.quote:
quote:Op zaterdag 11 februari 2006 23:20 schreef regenworm het volgende:
[..]
lekkere originele naam, mag ik ook lid worden?![]()
![]()
![]()
Maar ze houd eigenlijk helemaal niet van mango....maar JOHN NU wel hoor hmmmmmmm hmmmmmquote:Op zaterdag 11 februari 2006 23:17 schreef newsman het volgende:
Viool, komt voor de 80ste keer melding maken, dat ze van mango houd.
Die smilie met die strik: ben ik dat of bedoel je Harmquote:
Die ken ik niet. Val ik dan onder wereldvreemd ?quote:Op zaterdag 11 februari 2006 23:17 schreef frizti het volgende:
[..]
Een of andere sukkel die aan Idols meedoet.
Ja en ze neemt haar buttplug mee.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 23:22 schreef Muerte het volgende:
Gaat Viola nu al naar bed?
[afbeelding]
Viola houdt alleen maar van Manu i.p.v. mangoquote:Op zaterdag 11 februari 2006 23:21 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Maar ze houd eigenlijk helemaal niet van mango....maar JOHN NU wel hoor hmmmmmmm hmmmmm![]()
Welkom bij de club.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 23:22 schreef Talitha het volgende:
[..]
Die ken ik niet. Val ik dan onder wereldvreemd ?
Morgenochtend is er geen ophaaldag, dus neem aan dat ze wel kan slapen!quote:Op zaterdag 11 februari 2006 23:22 schreef Muerte het volgende:
Gaat Viola nu al naar bed?
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 11 februari 2006 23:22 schreef Talitha het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 11 februari 2006 23:23 schreef regenworm het volgende:
[..]
Viola houdt alleen maar van Manu i.p.v. mango
De NIET wereldvreemde FOK streamers clubquote:Op zaterdag 11 februari 2006 23:18 schreef Manu82 het volgende:
[..]
busted.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 23:24 schreef Foreverblue het volgende:
* Foreverblue komt zachtjes weer binnengeslopen
BEN JIJ DAAR NOU ALWEERquote:Op zaterdag 11 februari 2006 23:24 schreef Foreverblue het volgende:
quote:Op zaterdag 11 februari 2006 23:24 schreef Foreverblue het volgende:
quote:
quote:
Chips... toch te hard met de deur geslagen merk ikquote:
quote:Op zaterdag 11 februari 2006 23:22 schreef Talitha het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 11 februari 2006 23:24 schreef Foreverblue het volgende:
ForeverBlue Caps Inc.quote:
SuperMOMMMMMquote:Op zaterdag 11 februari 2006 23:30 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik heb nu geen streams meer omdat mannetje zonnodig achter zijn PC moetAls ik het op mijn eigen PC opstart hikt de boel verschrikkelijk en kan ik jullie niet meer volgen dus hou me op de hoogte pleaseeeee
![]()
Best een hoop geld voor die paar uur.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 23:29 schreef frizti het volgende:
Deze saaie avond heeft toch nog bijna ¤4000,- opgeleverd.
Dat mag.... welcome to the clubquote:Op zaterdag 11 februari 2006 23:30 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ik meld me aan ! Van HBB wordt ik aardig somber gestemd![]()
Ik ben de hele dag al bezig hoorquote:Op zaterdag 11 februari 2006 23:30 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik heb nu geen streams meer omdat mannetje zonnodig achter zijn PC moetAls ik het op mijn eigen PC opstart hikt de boel verschrikkelijk en kan ik jullie niet meer volgen dus hou me op de hoogte pleaseeeee
![]()
Whahahahaha das ook een leuke jaquote:
Eerst kijken, dan klikken.quote:
Handjes op je toetsenbord houden Snappiequote:
Dat is de pest... op het moment dat ik kijk staat hij er nog niet...quote:
Dat ga ik dus niet belovenquote:Op zaterdag 11 februari 2006 23:35 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Handjes op je toetsenbord houden Snappie
Omdat me net verteld is dat ik wèl wereldvreemd benquote:Op zaterdag 11 februari 2006 23:35 schreef newsman het volgende:
Talitha, waarom word je geen lid van de DNWFSC ???
Misschien klikken we dan wel tegelijk.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 23:36 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Dat is de pest... op het moment dat ik kijk staat hij er nog niet...
Talitha, kijk jij wel is naar het nieuws?quote:Op zaterdag 11 februari 2006 23:36 schreef Talitha het volgende:
[..]
Omdat me net verteld is dat ik wèl wereldvreemd ben![]()
Dat is je verteld door wereldvreemde mensen, dat moet je niet gelovenquote:Op zaterdag 11 februari 2006 23:36 schreef Talitha het volgende:
[..]
Omdat me net verteld is dat ik wèl wereldvreemd ben![]()
quote:Op zaterdag 11 februari 2006 23:37 schreef regenworm het volgende:
Door de slechte regie heb ik geen idee wat Bonnie en Anita allemaal hebben gedaan vanavond.
Neequote:Op zaterdag 11 februari 2006 23:38 schreef newsman het volgende:
[..]
Talitha, kijk jij wel is naar het nieuws?
Dit begint ingewikkeld te wordenquote:Op zaterdag 11 februari 2006 23:38 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Dat is je verteld door wereldvreemde mensen, dat moet je niet geloven![]()
Nou ja, moet je eigenlijk idols-volger voor zijn om 't te snappen....quote:
Misschien hebben we dan toch gelijk?quote:
relax ja dat is wel zo.quote:
Je hebt anders met Monique niet te klagen gehad vandaag, wormpje.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 23:41 schreef regenworm het volgende:
[..]
relax ja dat is wel zo.
Maar je ziet de hele avond die kut viool op je stream.
En ik ook wel eens wat anders zien
Hahaha das geluk hebben dan... en nee, ik volg geen Idolsquote:Op zaterdag 11 februari 2006 23:40 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Nou ja, moet je eigenlijk idols-volger voor zijn om 't te snappen....
Maar hij is gewoon wéér door, en wéér vergat hij z'n tekst... Bij allebei de nummers
M'n gloeilamp begint te branden. Harm, is dat niet die jongen met dat roodbruine haar en die neusring ?quote:Op zaterdag 11 februari 2006 23:40 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Nou ja, moet je eigenlijk idols-volger voor zijn om 't te snappen....
Maar hij is gewoon wéér door, en wéér vergat hij z'n tekst... Bij allebei de nummers
Hij vergat z'n tekst (tot 2 keer toe) maar is wel een ronde verderquote:
quote:
quote:Op zaterdag 11 februari 2006 23:41 schreef regenworm het volgende:
[..]
relax ja dat is wel zo.
Maar je ziet de hele avond die kut viool op je stream.
En ik ook wel eens wat anders zien
Je hebt de goeie voorquote:Op zaterdag 11 februari 2006 23:43 schreef Talitha het volgende:
[..]
M'n gloeilamp begint te branden. Harm, is dat niet die jongen met dat roodbruine haar en die neusring ?
Het grappigste van alles is dat hij me het meest opviel in de voorrondes... Ik nog heel blij tegen m'n vriendinnen zeggen... "ja DIE moet naar de finale" lijkt me wel cool om zo'n absolute anti-idol te zien winnen.... En nu zit ie al bij de laatste vijfquote:Op zaterdag 11 februari 2006 23:42 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Hahaha das geluk hebben dan... en nee, ik volg geen Idols
Tja, zat te knabbelen aan mijn kaneelstok ondertussen.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 23:44 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
![]()
Zitten wel een paar typefouten in... ben ik niet gewend van je Miss
Net Daisy Dukequote:
nee ik ben niet boos, ik vind gewoon dat je bij onze club moeten komenquote:Op zaterdag 11 februari 2006 23:41 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ben je nou boos, omdat ik niet naar het nieuws kijk![]()
Jij moet in die jury gaan zittenquote:Op zaterdag 11 februari 2006 23:45 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Het grappigste van alles is dat hij me het meest opviel in de voorrondes... Ik nog heel blij tegen m'n vriendinnen zeggen... "ja DIE moet naar de finale" lijkt me wel cool om zo'n absolute anti-idol te zien winnen.... En nu zit ie al bij de laatste vijf
Overigens heb ik bij de eerdere edities in de voorrondes Jamai en Boris er ook uitgepikt... Ik ben dus een goeie voorspeller aan het worden![]()
Boris was ook niet zo moeilijk om eruit te pikkenquote:Op zaterdag 11 februari 2006 23:45 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Het grappigste van alles is dat hij me het meest opviel in de voorrondes... Ik nog heel blij tegen m'n vriendinnen zeggen... "ja DIE moet naar de finale" lijkt me wel cool om zo'n absolute anti-idol te zien winnen.... En nu zit ie al bij de laatste vijf
Overigens heb ik bij de eerdere edities in de voorrondes Jamai en Boris er ook uitgepikt... Ik ben dus een goeie voorspeller aan het worden![]()
Dan stap ik maar over van de categorie 'wereldvreemd' naar de categorie 'traag van begrip'quote:
Wat is dat dan?quote:Op zaterdag 11 februari 2006 23:47 schreef Manu82 het volgende:
MissJ. ben je hierop gekomen door Lieve Marianne?
Nee. Dus start je eigen cluppie zou ik zeggen. Is mode geloof ikquote:Op zaterdag 11 februari 2006 23:47 schreef Talitha het volgende:
[..]
Dan stap ik maar over van de categorie 'wereldvreemd' naar de categorie 'traag van begrip'![]()
Is daar misschien al een cluppie voor ?
Ik vond Hind vorige keer veel beter dan Jim en Jamaiquote:Op zaterdag 11 februari 2006 23:45 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |