Die lult iedereen naar de bekquote:Op zaterdag 11 februari 2006 22:30 schreef MissJ. het volgende:
Toch weer apart van Holt. Eerst klagen dat Line dansen niets is voor haar en nu de loftrompet afsteken.
Ja eigenlijk is hij meer een storende, niet betalende, gastquote:Op zaterdag 11 februari 2006 22:33 schreef stil het volgende:
[..]
Hij mag wel betalen voor zijn etentjes daar in het \BBhotel.
quote:
Thx Newsquote:
Ik wil ook zo aan Ferry vastzitten (en zelf de sleutel in beheer houden natuurlijkquote:
hoiiiiiiiiiiii Cualllllllllllquote:
Stommerd, sleutel inslikken natuurlijk.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 22:42 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Ik wil ook zo aan Ferry vastzitten (en zelf de sleutel in beheer houden natuurlijk![]()
![]()
Ha Fritzi.... ehhhh Friztiquote:
Dat willen er wel meerquote:Op zaterdag 11 februari 2006 22:42 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Ik wil ook zo aan Ferry vastzitten (en zelf de sleutel in beheer houden natuurlijk![]()
![]()
Hahahaha.... vond die van die baard leukerquote:
Ik was eerst. Achter aansluiten jijquote:
Jaaaaaaa heeeeeeeee, dan krijg ik een afgelebberde Ferriquote:Op zaterdag 11 februari 2006 22:45 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Ik was eerst. Achter aansluiten jij![]()
Oh op die fiets, kan geen kranten krijgen hierquote:Op zaterdag 11 februari 2006 22:44 schreef regenworm het volgende:
[..]
NEE hoor deze strip staan elke dag in de Trouw en ik ben een grote fan van Zusje
ze staan ook welke dag op http://www.trouw.nl/zusje.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 22:47 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Oh op die fiets, kan geen kranten krijgen hierdus kende zusje niet
quote:Op zaterdag 11 februari 2006 22:46 schreef frizti het volgende:
FB, ook lid worden van de WFSC ?
quote:Op zaterdag 11 februari 2006 22:46 schreef frizti het volgende:
De Waanzinnig Fantastische Schitterende Caps club?quote:Op zaterdag 11 februari 2006 22:46 schreef frizti het volgende:
Dat is een goeie maar we bedoelen:quote:Op zaterdag 11 februari 2006 22:48 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
De Waanzinnig Fantastische Schitterende Caps club?
Komt er dan ook een fanclub van?quote:Op zaterdag 11 februari 2006 22:48 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
De Waanzinnig Fantastische Schitterende Caps club?
Dan vind ik de VCC een betere naamquote:Op zaterdag 11 februari 2006 22:49 schreef frizti het volgende:
[..]
Dat is een goeie maar we bedoelen:
Wereldvreemde Fok! Streamerwatchers Club
Natuurlijk is hij leden aan het werven. Het ene lid brengt het andere in. En een goed lid verslapt niet.quote:
wij gaan ook een cluppie oprichten, de anti-WFSC clubquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |