Stommerd, sleutel inslikken natuurlijk.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 22:42 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Ik wil ook zo aan Ferry vastzitten (en zelf de sleutel in beheer houden natuurlijk![]()
![]()
Ha Fritzi.... ehhhh Friztiquote:
Dat willen er wel meerquote:Op zaterdag 11 februari 2006 22:42 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Ik wil ook zo aan Ferry vastzitten (en zelf de sleutel in beheer houden natuurlijk![]()
![]()
Hahahaha.... vond die van die baard leukerquote:
Ik was eerst. Achter aansluiten jijquote:
Jaaaaaaa heeeeeeeee, dan krijg ik een afgelebberde Ferriquote:Op zaterdag 11 februari 2006 22:45 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Ik was eerst. Achter aansluiten jij![]()
Oh op die fiets, kan geen kranten krijgen hierquote:Op zaterdag 11 februari 2006 22:44 schreef regenworm het volgende:
[..]
NEE hoor deze strip staan elke dag in de Trouw en ik ben een grote fan van Zusje
ze staan ook welke dag op http://www.trouw.nl/zusje.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 22:47 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Oh op die fiets, kan geen kranten krijgen hierdus kende zusje niet
quote:Op zaterdag 11 februari 2006 22:46 schreef frizti het volgende:
FB, ook lid worden van de WFSC ?
quote:Op zaterdag 11 februari 2006 22:46 schreef frizti het volgende:
De Waanzinnig Fantastische Schitterende Caps club?quote:Op zaterdag 11 februari 2006 22:46 schreef frizti het volgende:
Dat is een goeie maar we bedoelen:quote:Op zaterdag 11 februari 2006 22:48 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
De Waanzinnig Fantastische Schitterende Caps club?
Komt er dan ook een fanclub van?quote:Op zaterdag 11 februari 2006 22:48 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
De Waanzinnig Fantastische Schitterende Caps club?
Dan vind ik de VCC een betere naamquote:Op zaterdag 11 februari 2006 22:49 schreef frizti het volgende:
[..]
Dat is een goeie maar we bedoelen:
Wereldvreemde Fok! Streamerwatchers Club
Natuurlijk is hij leden aan het werven. Het ene lid brengt het andere in. En een goed lid verslapt niet.quote:
wij gaan ook een cluppie oprichten, de anti-WFSC clubquote:
quote:Op zaterdag 11 februari 2006 22:50 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Natuurlijk is hij leden aan het werven. Het ene lid brengt het andere in. En een goed lid verslapt niet.
iddquote:Op zaterdag 11 februari 2006 22:51 schreef Manu82 het volgende:
[..]
wij gaan ook een cluppie oprichten, de anti-WFSC club
quote:Op zaterdag 11 februari 2006 22:51 schreef Manu82 het volgende:
[..]
wij zijn niet wereldvreemd![]()
Snappiequote:Op zaterdag 11 februari 2006 22:52 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Manu als grote voorzitter, dan gaat dat helemaal goed komen
Ik ben ook niet wereldvreemd... vandaar de naam VCC: Verenigde Cappers Clubquote:Op zaterdag 11 februari 2006 22:52 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 11 februari 2006 22:52 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 11 februari 2006 22:45 schreef newsman het volgende:
Frank Pickwick ziet er goed uit, hij kan zo meespelen in de opvolger van brokeback mountan :"Bareback mountain".
Waarom zou ik jou gestoord vinden lieverd?quote:Op zaterdag 11 februari 2006 22:54 schreef newsman het volgende:
[..]
Snappie, jij vind mij niet gestoord he
![]()
Nou ja had ff het ideequote:Op zaterdag 11 februari 2006 22:57 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Waarom zou ik jou gestoord vinden lieverd?
In een bepaald topic in GC zitten er pas een paar die echt gestoord zijn![]()
Hoor wie het zegt, jij shopt alle topics af, alsof dat de ware wereld is. Jij hoort ook bij onze club, of je wilt of nietquote:Op zaterdag 11 februari 2006 22:51 schreef Manu82 het volgende:
[..]
wij zijn niet wereldvreemd![]()
Wereld???quote:Op zaterdag 11 februari 2006 22:56 schreef newsman het volgende:
[..]
Joepie, sorry Manu, ik namelijk echt wereldvreemd![]()
overloperquote:Op zaterdag 11 februari 2006 22:56 schreef newsman het volgende:
[..]
Joepie, sorry Manu, ik namelijk echt wereldvreemd![]()
zijn toch geen leden meer bij mijn club dus ik loop ook overquote:Op zaterdag 11 februari 2006 22:58 schreef cuall het volgende:
[..]
Hoor wie het zegt, jij shopt alle topics af, alsof dat de ware wereld is. Jij hoort ook bij onze club, of je wilt of niet![]()
pssstttt... had jou in ander topic hier nog wat gevraagd. Namelijk hoe het nu met je kleine grote ventje is. Is het alweer beetje beter vandaag?quote:Op zaterdag 11 februari 2006 22:56 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Daar denk ik ook steeds aan als ik die titel zie van Bareback Brokeback Mountain
En hoi FB
![]()
Wereldvreemd, of gestoord is niet hetzelfde hoorquote:Op zaterdag 11 februari 2006 22:54 schreef newsman het volgende:
[..]
Snappie, jij vind mij niet gestoord he
![]()
Sorry mensen, ik ben door Manu, opgekocht voor een grote som geld en ik denk dat ik me toch maar bij Manu aansluitquote:
* Snaptnix geeft newsie een hele dikke knuffelquote:
* newsman geeft snaptix ook een hele dikke knuffelquote:Op zaterdag 11 februari 2006 23:00 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
* Snaptnix geeft newsie een hele dikke knuffel
Nee hoor, je bent gewoon een lieverd
Nou als je er goed geld aan hebt over gehouden vind ik dat een acceptabel argument hoorquote:Op zaterdag 11 februari 2006 23:00 schreef newsman het volgende:
[..]
Sorry mensen, ik ben door Manu, opgekocht voor een grote som geld en ik denk dat ik me toch maar bij Manu aansluit![]()
quote:Op zaterdag 11 februari 2006 23:01 schreef Manu82 het volgende:
Ohja, en ik shop idd alle topics af, voor eettips ga ik naar het Tanja topic, voor spelletjes naar het asociatie topic en voor de sport naar het OS sub-forum en een PSV gerelateerd forum
Maar cuall, heb je mij dan iets te bieden, waarom jullie club de beste isquote:Op zaterdag 11 februari 2006 23:01 schreef cuall het volgende:
[..]
Nou als je er goed geld aan hebt over gehouden vind ik dat een acceptabel argument hoor![]()
Zag het netquote:Op zaterdag 11 februari 2006 22:59 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
pssstttt... had jou in ander topic hier nog wat gevraagd. Namelijk hoe het nu met je kleine grote ventje is. Is het alweer beetje beter vandaag?
Wat was de foutmelding het lijkt op een hardware probleem.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 23:02 schreef frizti het volgende:
GVD GVD GVD GVD
Weer een BSOD, moet toch maar eens die kliko caps van mijn hd gooien.
De meeste mooie vrouwtjes natuurlijk.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 23:03 schreef newsman het volgende:
[..]
Maar cuall, heb je mij dan iets te bieden, waarom jullie club de beste is![]()
HD OVERWEIGHT.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 23:03 schreef regenworm het volgende:
[..]
Wat was de foutmelding het lijkt op een hardware probleem.
Staat de kliko al weer open?quote:Op zaterdag 11 februari 2006 23:02 schreef regenworm het volgende:
Iedereen naar huis dan kan de boel worden opgeruimd.
Ik doe niet aan omkopen, je moet je geheel vrijwillig overgevenquote:Op zaterdag 11 februari 2006 23:03 schreef newsman het volgende:
[..]
Maar cuall, heb je mij dan iets te bieden, waarom jullie club de beste is![]()
Zelfde uitwerking als hier dusquote:Op zaterdag 11 februari 2006 23:03 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Zag het netEn ja dus, snot snot verkouden en hoesten, weinig eetlust maar verder wel weer levendig hoor! Nu beginnen wij een beetje keelpijn te krijgen
![]()
Thnxxxxx voor het meeleven![]()
Ik zit lekker bij Manuquote:Op zaterdag 11 februari 2006 23:03 schreef frizti het volgende:
[..]
De meeste mooie vrouwtjes natuurlijk.![]()
Laat maar, slecht grapje.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 23:05 schreef regenworm het volgende:
[..]
Dan zou ik snel een nieuwe kopen want straks ben je alle data kwijt en niet allen Kliko
Is jullie club groter als die van Manu Cuall?quote:Op zaterdag 11 februari 2006 23:05 schreef cuall het volgende:
[..]
Ik doe niet aan omkopen, je moet je geheel vrijwillig overgeven![]()
Tuurlijk, want ik ben een vrouw en Manu nietquote:Op zaterdag 11 februari 2006 23:06 schreef newsman het volgende:
[..]
Is jullie club groter als die van Manu Cuall?
Ik heb Snaptnixquote:Op zaterdag 11 februari 2006 23:06 schreef newsman het volgende:
[..]
Is jullie club groter als die van Manu Cuall?
Oke ff me sig veranderen tot zoquote:Op zaterdag 11 februari 2006 23:08 schreef cuall het volgende:
[..]
Tuurlijk, want ik ben een vrouw en Manu niet![]()
Ik had beter kunnen zeggen "te zwaar beladen" misschien was de grap dan wel duidelijker overgekomen.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 23:07 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Ooooeiii, dat duidt op bitrot. Heb de HD soms naast een kliko staan ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |