zal niet veel slapen worden, hij moet straks weer ergens werkenquote:Op zaterdag 11 februari 2006 21:48 schreef regenworm het volgende:
Theo zit erg gelukkig uit volgens mij wil hij gauw gaan slapen.
Het was een een verschrikkelijke gezellige avond heb echt zitten genieten.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 21:49 schreef frizti het volgende:
[..]
Ben je vast één van de weinigen.
en ja er is weer relclame op tv
Echt nietquote:Op zaterdag 11 februari 2006 21:47 schreef regenworm het volgende:
[..]
vind dit altijd nog beter dan die skihut shit.
Je moet mij eens horen als ik met winamp aan de gang ben.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 21:50 schreef regenworm het volgende:
[..]
Het was een een verschrikkelijke gezellige avond heb echt zitten genieten.
Maar de muziek gaat mij veel te hak op de tak
Ow... ben jij ook zo'n irritanteling. Hier thuis ook. "Dit is een leuk liedje laat nou even staan." Klik weg, volgende nummer. Wat zei je....quote:Op zaterdag 11 februari 2006 21:51 schreef frizti het volgende:
[..]
Je moet mij eens horen als ik met winamp aan de gang ben.![]()
Schiet niet op die reclame he, schatje.quote:
Als ik me niet vergis moet Theo straks weg en gaat hij vannacht draaien op een feest.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 21:48 schreef regenworm het volgende:
Theo zit erg gelukkig uit volgens mij wil hij gauw gaan slapen.
Nee erg irritant, reclame duurt ook veel te langquote:Op zaterdag 11 februari 2006 21:53 schreef frizti het volgende:
[..]
Schiet niet op die reclame he, schatje.
zit zeker naar Idols te kijken.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 21:54 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Nee erg irritant, reclame duurt ook veel te lang![]()
edit: en weer verder kijken
inderdaad zou er wel eentje lusten.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 21:56 schreef kukeleku het volgende:
die spare-ribs zien er wel jummie uit![]()
Ik heb in wezen ook meer bewondering voor hun, deze mensen hebben duidelijk niet zo'n grote beurs als die yuppe vriendjes van Theo.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 21:53 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Als ik me niet vergis moet Theo straks weg en gaat hij vannacht draaien op een feest.
Dit line-dance gedoe is zeker niet mijn ding, ik kijk af en toe even tussendoor. Maar je kunt duidelijk zien dat deze mensen er zelf dikke lol in hebben. En dan ook nog flink sponsoren. Ik heb er bewondering voor; dit heeft voor mij meer betekenis dan sommige vriendjes van Theo die met dik geld smeten.
quote:Op zaterdag 11 februari 2006 21:56 schreef newsman het volgende:
Word nog een heel werk voor Viool, om de laarzen van der poten te krijgen.
quote:Op zaterdag 11 februari 2006 21:56 schreef kukeleku het volgende:
die spare-ribs zien er wel jummie uit![]()
......nou met viola in de buurt krijg je heimwee naar ieder andere vrouwquote:Op zaterdag 11 februari 2006 22:00 schreef MissJ. het volgende:
John weer in de camera:"Sharrisa ik mis je, en ik zal nooit meer klagen ik beloof het je".
Ik weet niet wie Sharrisa is verder maar kennelijk heeft John iets doorgekregen.
Nee, we waren the 4400 aan het kijken.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 21:56 schreef regenworm het volgende:
[..]
zit zeker naar Idols te kijken.
Dan hebben we weer geen vergadering met Theo.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 21:49 schreef kukeleku het volgende:
[..]
zal niet veel slapen worden, hij moet straks weer ergens werken
Ben jij gekquote:Op zaterdag 11 februari 2006 21:56 schreef regenworm het volgende:
[..]
zit zeker naar Idols te kijken.
ja was wel ff leukquote:Op zaterdag 11 februari 2006 22:03 schreef frizti het volgende:
[..]
Nee, we waren the 4400 aan het kijken.
ken ik niet maar dat komt eigenlijk maar door één dingquote:Op zaterdag 11 februari 2006 22:03 schreef frizti het volgende:
[..]
Nee, we waren the 4400 aan het kijken.
Yep was leuk. Weer een hele week wachten op het vervolgquote:
Na 3 weken helpen odol-remmers ook niet meer......quote:Op zaterdag 11 februari 2006 22:02 schreef cuall het volgende:
[..]
......nou met viola in de buurt krijg je heimwee naar ieder andere vrouw![]()
quote:Op zaterdag 11 februari 2006 22:03 schreef regenworm het volgende:
[..]
ken ik niet maar dat komt eigenlijk maar door één ding
HBB![]()
Top SF serie.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 22:03 schreef regenworm het volgende:
[..]
HBB![]()
Das dom dan, werkelijk de beste serie die in jaren op tv is geweestquote:Op zaterdag 11 februari 2006 22:03 schreef regenworm het volgende:
[..]
HBB![]()
1x naar kliko met een string kijken en je hebt een jaar geen odol meer.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 22:05 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Na 3 weken helpen odol-remmers ook niet meer......
En dat is waarom? Ik heb de streams nog niet terug aan namelijkquote:Op zaterdag 11 februari 2006 22:05 schreef newsman het volgende:
Bedankt, oudere meneer met hoed, nu weet ik waarom niet van piraten muziek hou .
gelukkig ben ik niet de enige.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 22:05 schreef cuall het volgende:
[..]
Ik begin ook steeds wereldvreemder te worden hoor
![]()
En ook geen bibrozalo meerquote:Op zaterdag 11 februari 2006 22:06 schreef frizti het volgende:
[..]
1x naar kliko met een string kijken en je hebt een jaar geen odol meer.
Nou de twee keuze van mensen, die naar piraten muziek luisteren Snappie is, country.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 22:07 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
En dat is waarom? Ik heb de streams nog niet terug aan namelijk
Je maakt een keuze en de ene keer is die goed en de andere keer niet goed.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 22:05 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Das dom dan, werkelijk de beste serie die in jaren op tv is geweest![]()
piratenmuziek en country hebben niks met elkaar te maken dacht ik.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 22:08 schreef newsman het volgende:
[..]
Nou de twee keuze van mensen, die naar piraten muziek luisteren Snappie is, country.![]()
Country muziek is toch geen piraten muziek?quote:Op zaterdag 11 februari 2006 22:08 schreef newsman het volgende:
[..]
Nou de twee keuze van mensen, die naar piraten muziek luisteren Snappie is, country.![]()
WB superMoMquote:Op zaterdag 11 februari 2006 22:08 schreef SuperMOM het volgende:
koek koek![]()
The 4400 weer afgelopen (super aflevering weer!) dus hier ben ik weer
Zullen we een cluppie oprichten?quote:Op zaterdag 11 februari 2006 22:07 schreef regenworm het volgende:
[..]
gelukkig ben ik niet de enige.
koek koekquote:Op zaterdag 11 februari 2006 22:08 schreef SuperMOM het volgende:
koek koek![]()
Kiekeboequote:Op zaterdag 11 februari 2006 22:08 schreef SuperMOM het volgende:
koek koek![]()
Goed Snappie, piraten muziek is nederlandstalig en de tweede keuze, van mensen die naar deze muziek luisteren is countryquote:Op zaterdag 11 februari 2006 22:09 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Country muziek is toch geen piraten muziek?
Gezellig, ik doe mee.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 22:10 schreef cuall het volgende:
[..]
Zullen we een cluppie oprichten?![]()
"De wereldvreemde streamwatchers-clup"
Dat soort mensen woont toch in cap-kelders.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 22:10 schreef cuall het volgende:
[..]
Zullen we een cluppie oprichten?![]()
"De wereldvreemde streamwatchers-clup"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |