Wordt gewoon kut in beeld gebracht.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 21:19 schreef Foreverblue het volgende:
Dit is met afstand de saaiste avond HBB ooit denk ik
En dan wordt het ook nog een zaterdagavond zonder dronken beertjequote:Op zaterdag 11 februari 2006 21:19 schreef Foreverblue het volgende:
Dit is met afstand de saaiste avond HBB ooit denk ik
Is beertje er niet??quote:Op zaterdag 11 februari 2006 21:21 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
En dan wordt het ook nog een zaterdagavond zonder dronken beertje![]()
ff reclame
quote:Op zaterdag 11 februari 2006 21:21 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
En dan wordt het ook nog een zaterdagavond zonder dronken beertje![]()
ff reclame
Net of ze iets anders aan het doen is nu, Friztiquote:
Nee, beertje heeft het beter bekeken die is lekker op stapquote:
Dat wijf is echt vreselijk domquote:Op zaterdag 11 februari 2006 21:24 schreef kukeleku het volgende:
Ben ik weer![]()
Viola zit nu te beweren tegen twee dames dat BB niet in dit huis was maar ergens in almere![]()
wb kukelekuquote:Op zaterdag 11 februari 2006 21:24 schreef kukeleku het volgende:
Ben ik weer![]()
Viola zit nu te beweren tegen twee dames dat BB niet in dit huis was maar ergens in almere![]()
Ohhh, komt ze strakkies misschien nog wel ff kletsenquote:Op zaterdag 11 februari 2006 21:24 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Nee, beertje heeft het beter bekeken die is lekker op stap![]()
Dan loopt ze dus een aantal jaar achter (verbaasd ons niks).quote:Op zaterdag 11 februari 2006 21:24 schreef kukeleku het volgende:
Ben ik weer![]()
Nah... als ze echt goed op stap gaat niet denk ik.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 21:26 schreef A-en-M het volgende:
[..]
Ohhh, komt ze strakkies misschien nog wel ff kletsen![]()
Das wel vreemd, heeft Viool, nog steeds niet door, dat Roel achter de jaccuzi zit te roken.????quote:Op zaterdag 11 februari 2006 21:24 schreef kukeleku het volgende:
Ben ik weer![]()
Tuurlijk, lekker ff gedachten verzetten.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 21:27 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Nah... als ze echt goed op stap gaat niet denk ik.![]()
Hopelijk heeft ze het goed naar d'r zin, het is haar gegund![]()
Is tie nog niet verzopen door kliko dan toen ze de jacuzzi in ging gisteravondquote:Op zaterdag 11 februari 2006 21:28 schreef newsman het volgende:
[..]
Das wel vreemd, heeft Viool, nog steeds niet door, dat Roel achter de jaccuzi zit te roken.????
iets meer tempo he.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 21:30 schreef cuall het volgende:
Zi ik ben er weer, de muziek is nu in elk geval beter![]()
het lijntje is net weggehaaldquote:Op zaterdag 11 februari 2006 21:31 schreef Inca het volgende:
Word er niet gedanst??
Meen je niets vanquote:Op zaterdag 11 februari 2006 21:32 schreef newsman het volgende:
Lalalalallaalalalalal er staan een boel kliko's bij de county road lalallalalalala, mwah wel aardige muziek.
Ja je ziet het bordje toch hangen Verboden voor onbevoegdenquote:Op zaterdag 11 februari 2006 21:33 schreef regenworm het volgende:
stream4 is weer geweldig zo'n oor
Tuurlijk wel kukeleku, als die mensen, gewoon voor heel Nederland voor lul willen staan, geef ze dan die kansquote:
Ach op die fiets.....ja LEUK dat line-dancenquote:Op zaterdag 11 februari 2006 21:35 schreef newsman het volgende:
[..]
Tuurlijk wel kukeleku, als die mensen, gewoon voor heel Nederland voor lul willen staan, geef ze dan die kans![]()
dat heeft Marianne toch effe mooi voor elkaarquote:Op zaterdag 11 februari 2006 21:36 schreef regenworm het volgende:
de sponers worden bedankt en 3380 er weerbij.
mij hoor hierover niet klagen hoe meer geld hoe beter.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 21:39 schreef kukeleku het volgende:
[..]
dat heeft Marianne toch effe mooi voor elkaar![]()
Vast doodziek geworden, van hun eigen muziekquote:Op zaterdag 11 februari 2006 21:42 schreef regenworm het volgende:
De eerste gasten alweer naar huis.
zo slecht vond ik het niet.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 21:43 schreef newsman het volgende:
[..]
Vast doodziek geworden, van hun eigen muziek![]()
![]()
Willie Nelson mag van mij ook wel gaan inpakkenquote:Op zaterdag 11 februari 2006 21:43 schreef newsman het volgende:
[..]
Vast doodziek geworden, van hun eigen muziek![]()
![]()
vind dit altijd nog beter dan die skihut shit.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 21:45 schreef kukeleku het volgende:
[..]
Willie Nelson mag van mij ook wel gaan inpakken![]()
Ben je vast één van de weinigen.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 21:47 schreef regenworm het volgende:
[..]
vind dit altijd nog beter dan die skihut shit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |