Ach... ze brengen geld in het laadje...quote:Op zaterdag 11 februari 2006 20:47 schreef MissJ. het volgende:
Hoeveel passen ook weer om het huis te verlaten?
Wat een stelletje amateurs zeg, ongeloofelijk, ik was er al bang voor.
quote:Op zaterdag 11 februari 2006 20:51 schreef newsman het volgende:
Best wel leuk ff zo, Viool and the dancing klika"s
Ja precies. Als het de bedoeling was om het line dancen te promoten zijn ze bij deze compleet gefaaldquote:Op zaterdag 11 februari 2006 20:50 schreef MissJ. het volgende:
Waardeloos en slecht, dit zou verboden moeten worden. deze mensen zouden beschermd moeten worden tegen zichzelf!
Echt heel slecht, het ziet er al niet uit in die kleding en dan ook nog slecht dansen, het lijkt niet eens op Line danssen. De groep van die John kan het beter.....maar die hadden geen geld.
Jullie zijn de zwakste schakels.... tot ziensquote:Op zaterdag 11 februari 2006 20:53 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Ja precies. Als het de bedoeling was om het line dancen te promoten zijn ze bij deze compleet gefaald![]()
ik zwaai even met je meequote:Op zaterdag 11 februari 2006 20:55 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Jullie zijn de zwakste schakels.... tot ziens
Veel plezier, je zal t er vast beter van af brengen als Marianne met d'r cluppiequote:Op zaterdag 11 februari 2006 20:55 schreef kukeleku het volgende:
ben effe line-dancen in m'n eentje
bonnie's uitdrukking zegt genoeg..quote:Op zaterdag 11 februari 2006 20:55 schreef frizti het volgende:
Ik geloof dat Viool de enigste is die zich amuseert.
[afbeelding]
ahhhhhhhhhh doe nou niet zo lullig, laat ze ff dansen, dalijk doet de snackbar op de hoek goede zaken, daar hebben die mensen een abonnement op.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 20:53 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Ja precies. Als het de bedoeling was om het line dancen te promoten zijn ze bij deze compleet gefaald![]()
Schoppen eerder John de keuken terug in vrees ikquote:Op zaterdag 11 februari 2006 20:57 schreef newsman het volgende:
[..]
ahhhhhhhhhh doe nou niet zo lullig, laat ze ff dansen, dalijk doet de snackbar op de hoek goede zaken, daar hebben die mensen een abonnement op.
tot zo friztiquote:Op zaterdag 11 februari 2006 20:58 schreef frizti het volgende:
Aangezien ik geen zin heb naar Kliko en de zwalkende klika's te kijken, ben ik weer weg.
Ik ga the 4400 kijken. Tot later.![]()
Doei frizti, kom zo met je mee kijken als koppensnellers is afgelopen.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 20:58 schreef frizti het volgende:
Aangezien ik geen zin heb naar Kliko en de zwalkende klika's te kijken, ben ik weer weg.
Ik ga the 4400 kijken. Tot later.![]()
Ja die zijn dus van andere groepquote:Op zaterdag 11 februari 2006 21:01 schreef A-en-M het volgende:
Die twee dames in zwart, die dansen wel aardig
Nou vloer leeeeg, en laat die groep dan maar eens zien.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 21:02 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Ja die zijn dus van andere groep![]()
quote:Op zaterdag 11 februari 2006 21:03 schreef newsman het volgende:
Oeh, kliko gaat walzen.
Voor de avond om is , zegt ze ik heb al 10 lessen gehad.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 21:04 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Gaat ze nu al letterlijk over de mensen heen lopen dan
![]()
Het is iig wel in Viools tempoquote:Op zaterdag 11 februari 2006 21:08 schreef newsman het volgende:
Viool:"Allemaal meedoen, ik het niet alleen" en dat wisten we nog niet
quote:Op zaterdag 11 februari 2006 20:51 schreef newsman het volgende:
Best wel leuk ff zo, Viool and the dancing klika"s
Doei doeiquote:Op zaterdag 11 februari 2006 21:09 schreef Snaptnix het volgende:
Ik ga ook even 4400 kijken. Tot later
Tot straks Snappie, ik kijk onderwijlquote:Op zaterdag 11 februari 2006 21:09 schreef Snaptnix het volgende:
Ik ga ook even 4400 kijken. Tot later
Meen je niet FBquote:Op zaterdag 11 februari 2006 21:19 schreef Foreverblue het volgende:
Dit is met afstand de saaiste avond HBB ooit denk ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |