quote:Op zaterdag 11 februari 2006 23:24 schreef Foreverblue het volgende:
* Foreverblue komt zachtjes weer binnengeslopen
ForeverBlue Caps Inc.quote:
SuperMOMMMMMquote:Op zaterdag 11 februari 2006 23:30 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik heb nu geen streams meer omdat mannetje zonnodig achter zijn PC moetAls ik het op mijn eigen PC opstart hikt de boel verschrikkelijk en kan ik jullie niet meer volgen dus hou me op de hoogte pleaseeeee
![]()
Best een hoop geld voor die paar uur.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 23:29 schreef frizti het volgende:
Deze saaie avond heeft toch nog bijna ¤4000,- opgeleverd.
Dat mag.... welcome to the clubquote:Op zaterdag 11 februari 2006 23:30 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ik meld me aan ! Van HBB wordt ik aardig somber gestemd![]()
Ik ben de hele dag al bezig hoorquote:Op zaterdag 11 februari 2006 23:30 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik heb nu geen streams meer omdat mannetje zonnodig achter zijn PC moetAls ik het op mijn eigen PC opstart hikt de boel verschrikkelijk en kan ik jullie niet meer volgen dus hou me op de hoogte pleaseeeee
![]()
Whahahahaha das ook een leuke jaquote:
Eerst kijken, dan klikken.quote:
Handjes op je toetsenbord houden Snappiequote:
Dat is de pest... op het moment dat ik kijk staat hij er nog niet...quote:
Dat ga ik dus niet belovenquote:Op zaterdag 11 februari 2006 23:35 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Handjes op je toetsenbord houden Snappie
Omdat me net verteld is dat ik wèl wereldvreemd benquote:Op zaterdag 11 februari 2006 23:35 schreef newsman het volgende:
Talitha, waarom word je geen lid van de DNWFSC ???
Misschien klikken we dan wel tegelijk.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 23:36 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Dat is de pest... op het moment dat ik kijk staat hij er nog niet...
Talitha, kijk jij wel is naar het nieuws?quote:Op zaterdag 11 februari 2006 23:36 schreef Talitha het volgende:
[..]
Omdat me net verteld is dat ik wèl wereldvreemd ben![]()
Dat is je verteld door wereldvreemde mensen, dat moet je niet gelovenquote:Op zaterdag 11 februari 2006 23:36 schreef Talitha het volgende:
[..]
Omdat me net verteld is dat ik wèl wereldvreemd ben![]()
quote:Op zaterdag 11 februari 2006 23:37 schreef regenworm het volgende:
Door de slechte regie heb ik geen idee wat Bonnie en Anita allemaal hebben gedaan vanavond.
Neequote:Op zaterdag 11 februari 2006 23:38 schreef newsman het volgende:
[..]
Talitha, kijk jij wel is naar het nieuws?
Dit begint ingewikkeld te wordenquote:Op zaterdag 11 februari 2006 23:38 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Dat is je verteld door wereldvreemde mensen, dat moet je niet geloven![]()
Nou ja, moet je eigenlijk idols-volger voor zijn om 't te snappen....quote:
Misschien hebben we dan toch gelijk?quote:
relax ja dat is wel zo.quote:
Je hebt anders met Monique niet te klagen gehad vandaag, wormpje.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 23:41 schreef regenworm het volgende:
[..]
relax ja dat is wel zo.
Maar je ziet de hele avond die kut viool op je stream.
En ik ook wel eens wat anders zien
Hahaha das geluk hebben dan... en nee, ik volg geen Idolsquote:Op zaterdag 11 februari 2006 23:40 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Nou ja, moet je eigenlijk idols-volger voor zijn om 't te snappen....
Maar hij is gewoon wéér door, en wéér vergat hij z'n tekst... Bij allebei de nummers
M'n gloeilamp begint te branden. Harm, is dat niet die jongen met dat roodbruine haar en die neusring ?quote:Op zaterdag 11 februari 2006 23:40 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Nou ja, moet je eigenlijk idols-volger voor zijn om 't te snappen....
Maar hij is gewoon wéér door, en wéér vergat hij z'n tekst... Bij allebei de nummers
Hij vergat z'n tekst (tot 2 keer toe) maar is wel een ronde verderquote:
quote:
quote:Op zaterdag 11 februari 2006 23:41 schreef regenworm het volgende:
[..]
relax ja dat is wel zo.
Maar je ziet de hele avond die kut viool op je stream.
En ik ook wel eens wat anders zien
Je hebt de goeie voorquote:Op zaterdag 11 februari 2006 23:43 schreef Talitha het volgende:
[..]
M'n gloeilamp begint te branden. Harm, is dat niet die jongen met dat roodbruine haar en die neusring ?
Het grappigste van alles is dat hij me het meest opviel in de voorrondes... Ik nog heel blij tegen m'n vriendinnen zeggen... "ja DIE moet naar de finale" lijkt me wel cool om zo'n absolute anti-idol te zien winnen.... En nu zit ie al bij de laatste vijfquote:Op zaterdag 11 februari 2006 23:42 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Hahaha das geluk hebben dan... en nee, ik volg geen Idols
Tja, zat te knabbelen aan mijn kaneelstok ondertussen.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 23:44 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
![]()
Zitten wel een paar typefouten in... ben ik niet gewend van je Miss
Net Daisy Dukequote:
nee ik ben niet boos, ik vind gewoon dat je bij onze club moeten komenquote:Op zaterdag 11 februari 2006 23:41 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ben je nou boos, omdat ik niet naar het nieuws kijk![]()
Jij moet in die jury gaan zittenquote:Op zaterdag 11 februari 2006 23:45 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Het grappigste van alles is dat hij me het meest opviel in de voorrondes... Ik nog heel blij tegen m'n vriendinnen zeggen... "ja DIE moet naar de finale" lijkt me wel cool om zo'n absolute anti-idol te zien winnen.... En nu zit ie al bij de laatste vijf
Overigens heb ik bij de eerdere edities in de voorrondes Jamai en Boris er ook uitgepikt... Ik ben dus een goeie voorspeller aan het worden![]()
Boris was ook niet zo moeilijk om eruit te pikkenquote:Op zaterdag 11 februari 2006 23:45 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Het grappigste van alles is dat hij me het meest opviel in de voorrondes... Ik nog heel blij tegen m'n vriendinnen zeggen... "ja DIE moet naar de finale" lijkt me wel cool om zo'n absolute anti-idol te zien winnen.... En nu zit ie al bij de laatste vijf
Overigens heb ik bij de eerdere edities in de voorrondes Jamai en Boris er ook uitgepikt... Ik ben dus een goeie voorspeller aan het worden![]()
Dan stap ik maar over van de categorie 'wereldvreemd' naar de categorie 'traag van begrip'quote:
Wat is dat dan?quote:Op zaterdag 11 februari 2006 23:47 schreef Manu82 het volgende:
MissJ. ben je hierop gekomen door Lieve Marianne?
Nee. Dus start je eigen cluppie zou ik zeggen. Is mode geloof ikquote:Op zaterdag 11 februari 2006 23:47 schreef Talitha het volgende:
[..]
Dan stap ik maar over van de categorie 'wereldvreemd' naar de categorie 'traag van begrip'![]()
Is daar misschien al een cluppie voor ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |