quote:Op zaterdag 11 februari 2006 20:20 schreef Svensational het volgende:
Floortje was echt vele malen beter dan Raffaëla.
Ja kut, Serge bedoel ik natuurlijkquote:
Daar let ik niet zo opquote:
quote:Op zaterdag 11 februari 2006 20:21 schreef pberends het volgende:
Serge is echt de koning, uiterst slechte muziek en kledingsmaak, en dan dat accent er nog bij.
En toch klopt het.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 20:21 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja kut, Serge bedoel ik natuurlijk!
Mwah, vond ze gelijkwaardig. Alleen Floortje kan veel beter, Serge niet.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 20:21 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja kut, Serge bedoel ik natuurlijk!
Raffaëla is nog niet eens geweest, dat kun je niet weten natuurlijk.quote:
Ze's het zusje van Jessica Albaquote:Op zaterdag 11 februari 2006 20:21 schreef -Vaduz- het volgende:
Floortje zag er wel erg goed uit trouwens, Ellen ook wel.
Wat, is Serge niet knap genoeg?quote:Op zaterdag 11 februari 2006 20:21 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Daar let ik niet zo op
Ben wel teleurgesteld in het aantal knappe mannen in Idols op het moment, namelijk 0.
En toch heeft ie gewoon een vriendin.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 20:21 schreef Karina het volgende:
Serge zag er niet uit met dat rare spencertje zonder mouwen, volgens mij hoopt hij punten te scoren bij het gay publiek.
Zekers, bij song 2 gaat ze weer ouderwets knallen.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 20:22 schreef Lynx666 het volgende:
Superslecht vond ik Floortje nou ook weer niet.
Wel het minste tot nu toe. Maar dat gaat ze goedmaken
Denk je?quote:Op zaterdag 11 februari 2006 20:22 schreef dolfg het volgende:
[..]
En toch heeft ie gewoon een vriendin.![]()
Dat is inderdaad een lekker nummerquote:Op zaterdag 11 februari 2006 20:16 schreef pberends het volgende:
Big Mountain - Baby, I Love Your Way.
Maarja, dat doen ze toch niet.
Dat is een compliment.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 20:22 schreef pberends het volgende:
[..]
Ze's het zusje van Jessica Alba.
Ik dacht dat de nieuwe PUB-mod pas na zondag bekend werd gemaaktquote:Op zaterdag 11 februari 2006 20:23 schreef Jerruh het volgende:
whehe zag het vorige topic, ik had een post na svensational!!! bug?
maar goed, ik vind serge nie echt geweldig, floortje vind ik steeds meer tegenvallen, geef mij maar pregnaffaela!
Nou, neequote:
ze gaat een nummer van Blur zingen?quote:Op zaterdag 11 februari 2006 20:22 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Zekers, bij song 2 gaat ze weer ouderwets knallen.
yeahquote:Op zaterdag 11 februari 2006 20:24 schreef D.Rose het volgende:
[..]
ze gaat een nummer van Blur zingen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |