Nein. Goede film om van m'n voetenfobie af te komen?quote:Op donderdag 24 februari 2005 21:43 schreef haagse_elfje het volgende:
ooit de film Boomerang gezien?
Die bestaan niet meer sinds 2001.quote:Op donderdag 24 februari 2005 21:48 schreef giscard het volgende:
en belastingvrije voeten dan?
nee, gaat ook over lelijke potenquote:Op donderdag 24 februari 2005 21:44 schreef pberends het volgende:
[..]
Nein. Goede film om van m'n voetenfobie af te komen?
Ze zijn wel praktisch, voeten, enigzins, dat dan weer wel.quote:Op donderdag 24 februari 2005 21:50 schreef pberends het volgende:
Ow ja, en voeten zijn vies rimpelig aan de onderkant, van geboorte tot graf. Check het anders maar zelf.
Daar heb je gelijk in. Maar dit topic gaat of voeten mooi (kunnen) zijn.quote:Op donderdag 24 februari 2005 21:52 schreef Anguisy het volgende:
[..]
Ze zijn wel praktisch, voeten, enigzins, dat dan weer wel.![]()
quote:
Voeten zijn over het algemeen niet mooi. Ik zal dan ook volstaan met dit stukje tekst en niet een foto van mijn voeten plaatsen.quote:Op donderdag 24 februari 2005 21:54 schreef pberends het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk in. Maar dit topic gaat of voeten mooi (kunnen) zijn.
Ogen vind ik wel mooiquote:Op donderdag 24 februari 2005 21:58 schreef Razztwizzle het volgende:
link verwijderd
Het lijkt wel een oog in een voet!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |