quote:Op zaterdag 11 februari 2006 20:07 schreef frizti het volgende:
Viool krijgt haar laarzen niet aan.
Ze gaat rust nemen, ze is helemaal kapot van het rondrennen en het aankleden.
quote:Op zaterdag 11 februari 2006 20:08 schreef kukeleku het volgende:
Viool is moe van het omkleden.....
tja was ook een hele bevalling![]()
Ja, het kost haar veel energiequote:Op zaterdag 11 februari 2006 20:08 schreef Snaptnix het volgende:
Viool is compleet kapot van het aankleden
quote:Op zaterdag 11 februari 2006 20:08 schreef MissJ. het volgende:
Ja dit word de avond van onze Assepoes Monique.
En John gooit ondertussen nog wat peper door de quacemole van Anita.....niks te zoet....the white wil suffer...zoiets roept die.
Wat een vreselijk mens tochquote:Op zaterdag 11 februari 2006 20:07 schreef frizti het volgende:
Viool krijgt haar laarzen niet aan.
Ze gaat rust nemen, ze is helemaal kapot van het rondrennen en het aankleden.
quote:
quote:Op zaterdag 11 februari 2006 20:09 schreef MissJ. het volgende:
JOHn in de camera"Humprey het spijt me ik heb naar je vrouw's kont gekeken...ik zit hier drie weken!".
Humprey is vriend van Monique.
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 11 februari 2006 20:10 schreef regenworm het volgende:
De gasten zijn gearriveerd
Hoi FB.quote:
Hoi FB.quote:
JOHn in de camera"Humprey het spijt me ik heb naar je vrouw's kont gekeken...ik zit hier drie weken!".
![]()
![]()
ja hoor zo als gewoon zijn we erg positief over Klikoquote:Op zaterdag 11 februari 2006 20:13 schreef Foreverblue het volgende:
Wauw... wat een ontvangst weer![]()
Gaat alles goed hier?
Oh, leukquote:Op zaterdag 11 februari 2006 20:09 schreef MissJ. het volgende:
![]()
![]()
Deskundigen wijzen erop, dat de persoonlijke sessies van Viola traumatische gevolgen kunnen hebben en adviseren mensen met hartklachten niet deel te nemen.quote:Naar aanleiding van HBB streams blijken massaal tietenkijkers gesignaleerd te worden. In overleg met Endemol zullen speciale trainingen voor tietenkijkers worden georganiseerd. Viola Holt zal U persoonlijk in een individuele sessie van Uw stoornis verlossen. Talpa garandeert dat U binnen 3 minuten bent verholpen van Uw probleem en nooit meer naar tieten durft te kijken.
Zoals afgesprokenquote:Op zaterdag 11 februari 2006 20:14 schreef regenworm het volgende:
[..]
ja hoor zo als gewoon zijn we erg positief over Kliko
dank jequote:Op zaterdag 11 februari 2006 20:14 schreef Foreverblue het volgende:
Voor mijn grote vriend Regenworm
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 11 februari 2006 20:14 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
PERSBERICHT van TALPA
[..]
Deskundigen wijzen erop, dat de persoonlijke sessies van Viola traumatische gevolgen kunnen hebben en adviseren mensen met hartklachten niet deel te nemen.
quote:Op zaterdag 11 februari 2006 20:14 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
PERSBERICHT van TALPA
[..]
Deskundigen wijzen erop, dat de persoonlijke sessies van Viola traumatische gevolgen kunnen hebben en adviseren mensen met hartklachten niet deel te nemen.
PERSBERICHT van TALPA
[..]
en toen werd het stil in de zaalquote:Op zaterdag 11 februari 2006 20:15 schreef kukeleku het volgende:
Ferry: u kunt een babbeltje maken met wereldberoemde Viola Holt.....wie wil dat nu niet![]()
quote:Op zaterdag 11 februari 2006 20:15 schreef kukeleku het volgende:
Ferry: u kunt een babbeltje maken met wereldberoemde Viola Holt.....wie wil dat nu niet![]()
Hahaha, binnen de minuut denk ik eerder.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 20:14 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
PERSBERICHT van TALPA
[..]
Het ziet wel naar uitquote:Op zaterdag 11 februari 2006 20:16 schreef Foreverblue het volgende:
Dit wordt jouw avond denk ik, Regenworm
[afbeelding]
Het is haar gelukt maar het is geen gezicht dat pakje met dat vette lichaam.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 20:18 schreef kukeleku het volgende:
Is het "Country Kliko" al gelukt haar laarsen aan te krijgen![]()
![]()
![]()
dat houdt die tafel niet.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 20:19 schreef newsman het volgende:
ppfffffffffffffffff zit maar te wachten, wanneer gaat die die kliko, nou op die witte tafel dansen en tai chi bewegingen met haar benen doen ?
tot straks MissJquote:Op zaterdag 11 februari 2006 20:19 schreef MissJ. het volgende:
Helaas roept even mijn plicht en ik breng even mijn jonste naar bed. Tot straks![]()
Tot zo MissJquote:Op zaterdag 11 februari 2006 20:19 schreef MissJ. het volgende:
Helaas roept even mijn plicht en ik breng even mijn jonste naar bed. Tot straks![]()
quote:Op zaterdag 11 februari 2006 20:19 schreef MissJ. het volgende:
Zit je daar op te wachten dan???? Dan is het einde tafel.....quote:Op zaterdag 11 februari 2006 20:19 schreef newsman het volgende:
ppfffffffffffffffff zit maar te wachten, wanneer gaat die die kliko, nou op die witte tafel dansen en tai chi bewegingen met haar benen doen ?
Knuffelsquote:Op zaterdag 11 februari 2006 20:19 schreef MissJ. het volgende:
quote:Op zaterdag 11 februari 2006 20:18 schreef kukeleku het volgende:
Is het "Country Kliko" al gelukt haar laarsen aan te krijgen![]()
Tja Snappie, de gemeentereiniging, moet vanvond ook wat doen hequote:Op zaterdag 11 februari 2006 20:20 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Zit je daar op te wachten dan???? Dan is het einde tafel.....
Aahhhhhhhhhhhhhh een bewegende klikoquote:
Van mij mag de gemeentereiniging best een vrije avond hoorquote:Op zaterdag 11 februari 2006 20:22 schreef newsman het volgende:
[..]
Tja Snappie, de gemeentereiniging, moet vanvond ook wat doen he![]()
Inderdaad, kutregie.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 20:22 schreef regenworm het volgende:
streams staan helaas weer in de lock
Al draagt een Kliko een gouden ring (hoed) het is en blijft een lelijk dingquote:
quote:Op zaterdag 11 februari 2006 20:23 schreef kukeleku het volgende:
[..]
Al draagt een Kliko een gouden ring (hoed) het is en blijft een lelijk ding![]()
quote:Op zaterdag 11 februari 2006 20:25 schreef frizti het volgende:
OMFG, kijk wat er op de talpa site staat:
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 11 februari 2006 20:25 schreef frizti het volgende:
[afbeelding]
AAAAAAAAAAAAAAAARGHHHHHHHHHHHHHHHHHHHquote:Op zaterdag 11 februari 2006 20:25 schreef frizti het volgende:
[afbeelding]
Variant :quote:Op zaterdag 11 februari 2006 20:23 schreef kukeleku het volgende:
[..]
Al draagt een Kliko een gouden ring (hoed) het is en blijft een lelijk ding![]()
Kan niet waar zijnquote:Op zaterdag 11 februari 2006 20:25 schreef frizti het volgende:
[afbeelding]
Het nummmer wat nu wordt gespeeld is een stukje sneller.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 20:26 schreef kukeleku het volgende:
[..]
ik kukel hier zo wat van m'n stokkie![]()
quote:Op zaterdag 11 februari 2006 20:27 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Variant :
Al draagt een Kliko een gouden string het is en blijft een lelijk ding.
quote:Op zaterdag 11 februari 2006 20:27 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Variant :
Al draagt een Kliko een gouden string het is en blijft een lelijk ding.
Ik had al bijna willen zeggen dat de weightwatchers er waren.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 20:28 schreef Foreverblue het volgende:
Ik zal misschien nu een hoop mensen beledigen... maar appart slag volk die Country figuren
[afbeelding]
vind nog steeds niksquote:Op zaterdag 11 februari 2006 20:28 schreef regenworm het volgende:
[..]
Het nummmer wat nu wordt gespeeld is een stukje sneller.
Ben met een line dance groep ooit een weekend naar Parijd geweest, was best gezellig. Maar ben nog nooit zo blij geweest dat het weekend erop zat. Heb me afentoe werkelijk doodgeschaamd daarquote:Op zaterdag 11 februari 2006 20:28 schreef Foreverblue het volgende:
Ik zal misschien nu een hoop mensen beledigen... maar appart slag volk die Country figuren
[afbeelding]
Laat je ons nu in de steekquote:
quote:
Ja... kan ik me best voorstellen ja. Van die uber blije figuren in van die cowboy pakkenquote:Op zaterdag 11 februari 2006 20:31 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Ben met een line dance groep ooit een weekend naar Parijd geweest, was best gezellig. Maar ben nog nooit zo blij geweest dat het weekend erop zat. Heb me afentoe werkelijk doodgeschaamd daar![]()
En dat niet alleen, maar elke horeca tent die ze binnenlopen (of op strat als ze zich vervelen) gooien ze muziek aan en gaan staan dansen...quote:Op zaterdag 11 februari 2006 20:31 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ja... kan ik me best voorstellen ja. Van die uber blije figuren in van die cowboy pakken![]()
dan is hij met de styling bezig.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 20:32 schreef frizti het volgende:
Is zeker de zoon van Viool die nu de regie aan het doen is.
quote:Op zaterdag 11 februari 2006 20:33 schreef newsman het volgende:
Nu maken we 66 passen naar achter, de poort van het Big Brother Hotel uit.
Vandaar dat Viola zo vaak gevolgd wordt door de camera'squote:Op zaterdag 11 februari 2006 20:32 schreef frizti het volgende:
Is zeker de zoon van Viool die nu de regie aan het doen is.
de zoon van Viola zit in Italie OSquote:Op zaterdag 11 februari 2006 20:35 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Vandaar dat Viola zo vaak gevolgd wordt door de camera's![]()
Nu niet het grapje verpesten, wormpje.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 20:36 schreef regenworm het volgende:
[..]
de zoon van Viola zit in Italie OS
quote:Op zaterdag 11 februari 2006 20:37 schreef frizti het volgende:
[..]
Nu niet het grapje verpesten, wormpje.
Blijf jij maar naar Monique kijken.
Ja wormpje, blijf maar goed naar Monique kijken en m'n mannetje wil veel caps zien als goedmakertje dat ie niet de laptop over mocht nemenquote:Op zaterdag 11 februari 2006 20:37 schreef frizti het volgende:
[..]
Nu niet het grapje verpesten, wormpje.
Blijf jij maar naar Monique kijken.
Laat hij je nu nog steeds niet met rust?quote:Op zaterdag 11 februari 2006 20:38 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Ja wormpje, blijf maar goed naar Monique kijken en m'n mannetje wil veel caps zien als goedmakertje dat ie niet de laptop over mocht nemen![]()
Gaat hele tijd voor m'n neus hangen om te kijken. Heb net beloofd voor veel caps van Monique te zorgen. Heeft beloofd dat ie nu rustig film gaat kijkenquote:Op zaterdag 11 februari 2006 20:39 schreef frizti het volgende:
[..]
Laat hij je nu nog steeds niet met rust?![]()
Gelukkig maarquote:Op zaterdag 11 februari 2006 20:36 schreef regenworm het volgende:
[..]
de zoon van Viola zit in Italie OS
whehehe... dat had ik dus allemaal niet meegekregenquote:Op zaterdag 11 februari 2006 20:40 schreef MissJ. het volgende:
Zo....kleine mag van zijn pappa opblijven voor Kopspijkers.
Even resumeren, kennen jullie nog de strijd tussen de line dancers John en Marriele? Marriele had wel geld om te komen en John niet dus die mocht niet? En John was ook niet zo te spreken over Marriele want die had bij hem les gehad?
Juist, wie had net de microfoon in zijn handen en gaf les?
Juist John, en Marriele is in de zaal aanwezig. Die zal er niet blij mee zijn.
Goedenavond.quote:
Marianne mag nu los gaanquote:Op zaterdag 11 februari 2006 20:44 schreef MissJ. het volgende:
Marriele is dus Mariane. (al die namen onthouden![]()
Past viooltje dan goed tussenquote:Op zaterdag 11 februari 2006 20:44 schreef frizti het volgende:
Het is echt de weight watchers vanavond.
[afbeelding]
Klika, is ook langs gekomenquote:Op zaterdag 11 februari 2006 20:44 schreef frizti het volgende:
Het is echt de weight watchers vanavond.
[afbeelding]
Maar Marianne was wel top met bijvallen van Monique de hele tijd, belde gelijk de fouten die ze op de streams hoorde van Viool en co mbt line dance avond doorquote:Op zaterdag 11 februari 2006 20:44 schreef MissJ. het volgende:
Marriele is dus Mariane. (al die namen onthouden![]()
Marianne is okeequote:Op zaterdag 11 februari 2006 20:45 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Maar Marianne was wel top met bijvallen van Monique de hele tijd, belde gelijk de fouten die ze op de streams hoorde van Viool en co mbt line dance avond door![]()
En de gastheer van de avond was Ferri, en wie meent steeds het woord.... Juistquote:Op zaterdag 11 februari 2006 20:45 schreef Foreverblue het volgende:
"Ik vind het best dat al die malloten nu binnen zijn... maar ik wil aan het eind van de avond wel vangen natuurlijk"
[afbeelding]
Ach... ze brengen geld in het laadje...quote:Op zaterdag 11 februari 2006 20:47 schreef MissJ. het volgende:
Hoeveel passen ook weer om het huis te verlaten?
Wat een stelletje amateurs zeg, ongeloofelijk, ik was er al bang voor.
quote:Op zaterdag 11 februari 2006 20:51 schreef newsman het volgende:
Best wel leuk ff zo, Viool and the dancing klika"s
Ja precies. Als het de bedoeling was om het line dancen te promoten zijn ze bij deze compleet gefaaldquote:Op zaterdag 11 februari 2006 20:50 schreef MissJ. het volgende:
Waardeloos en slecht, dit zou verboden moeten worden. deze mensen zouden beschermd moeten worden tegen zichzelf!
Echt heel slecht, het ziet er al niet uit in die kleding en dan ook nog slecht dansen, het lijkt niet eens op Line danssen. De groep van die John kan het beter.....maar die hadden geen geld.
Jullie zijn de zwakste schakels.... tot ziensquote:Op zaterdag 11 februari 2006 20:53 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Ja precies. Als het de bedoeling was om het line dancen te promoten zijn ze bij deze compleet gefaald![]()
ik zwaai even met je meequote:Op zaterdag 11 februari 2006 20:55 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Jullie zijn de zwakste schakels.... tot ziens
Veel plezier, je zal t er vast beter van af brengen als Marianne met d'r cluppiequote:Op zaterdag 11 februari 2006 20:55 schreef kukeleku het volgende:
ben effe line-dancen in m'n eentje
bonnie's uitdrukking zegt genoeg..quote:Op zaterdag 11 februari 2006 20:55 schreef frizti het volgende:
Ik geloof dat Viool de enigste is die zich amuseert.
[afbeelding]
ahhhhhhhhhh doe nou niet zo lullig, laat ze ff dansen, dalijk doet de snackbar op de hoek goede zaken, daar hebben die mensen een abonnement op.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 20:53 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Ja precies. Als het de bedoeling was om het line dancen te promoten zijn ze bij deze compleet gefaald![]()
Schoppen eerder John de keuken terug in vrees ikquote:Op zaterdag 11 februari 2006 20:57 schreef newsman het volgende:
[..]
ahhhhhhhhhh doe nou niet zo lullig, laat ze ff dansen, dalijk doet de snackbar op de hoek goede zaken, daar hebben die mensen een abonnement op.
tot zo friztiquote:Op zaterdag 11 februari 2006 20:58 schreef frizti het volgende:
Aangezien ik geen zin heb naar Kliko en de zwalkende klika's te kijken, ben ik weer weg.
Ik ga the 4400 kijken. Tot later.![]()
Doei frizti, kom zo met je mee kijken als koppensnellers is afgelopen.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 20:58 schreef frizti het volgende:
Aangezien ik geen zin heb naar Kliko en de zwalkende klika's te kijken, ben ik weer weg.
Ik ga the 4400 kijken. Tot later.![]()
Ja die zijn dus van andere groepquote:Op zaterdag 11 februari 2006 21:01 schreef A-en-M het volgende:
Die twee dames in zwart, die dansen wel aardig
Nou vloer leeeeg, en laat die groep dan maar eens zien.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 21:02 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Ja die zijn dus van andere groep![]()
quote:Op zaterdag 11 februari 2006 21:03 schreef newsman het volgende:
Oeh, kliko gaat walzen.
Voor de avond om is , zegt ze ik heb al 10 lessen gehad.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 21:04 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Gaat ze nu al letterlijk over de mensen heen lopen dan
![]()
Het is iig wel in Viools tempoquote:Op zaterdag 11 februari 2006 21:08 schreef newsman het volgende:
Viool:"Allemaal meedoen, ik het niet alleen" en dat wisten we nog niet
quote:Op zaterdag 11 februari 2006 20:51 schreef newsman het volgende:
Best wel leuk ff zo, Viool and the dancing klika"s
Doei doeiquote:Op zaterdag 11 februari 2006 21:09 schreef Snaptnix het volgende:
Ik ga ook even 4400 kijken. Tot later
Tot straks Snappie, ik kijk onderwijlquote:Op zaterdag 11 februari 2006 21:09 schreef Snaptnix het volgende:
Ik ga ook even 4400 kijken. Tot later
Meen je niet FBquote:Op zaterdag 11 februari 2006 21:19 schreef Foreverblue het volgende:
Dit is met afstand de saaiste avond HBB ooit denk ik
Wordt gewoon kut in beeld gebracht.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 21:19 schreef Foreverblue het volgende:
En dan wordt het ook nog een zaterdagavond zonder dronken beertjequote:Op zaterdag 11 februari 2006 21:19 schreef Foreverblue het volgende:
Is beertje er niet??quote:Op zaterdag 11 februari 2006 21:21 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
En dan wordt het ook nog een zaterdagavond zonder dronken beertje![]()
ff reclame
quote:Op zaterdag 11 februari 2006 21:21 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
En dan wordt het ook nog een zaterdagavond zonder dronken beertje![]()
ff reclame
Net of ze iets anders aan het doen is nu, Friztiquote:
Nee, beertje heeft het beter bekeken die is lekker op stapquote:
Dat wijf is echt vreselijk domquote:Op zaterdag 11 februari 2006 21:24 schreef kukeleku het volgende:
Ben ik weer![]()
Viola zit nu te beweren tegen twee dames dat BB niet in dit huis was maar ergens in almere![]()
wb kukelekuquote:Op zaterdag 11 februari 2006 21:24 schreef kukeleku het volgende:
Ben ik weer![]()
Viola zit nu te beweren tegen twee dames dat BB niet in dit huis was maar ergens in almere![]()
Ohhh, komt ze strakkies misschien nog wel ff kletsenquote:Op zaterdag 11 februari 2006 21:24 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Nee, beertje heeft het beter bekeken die is lekker op stap![]()
Dan loopt ze dus een aantal jaar achter (verbaasd ons niks).quote:Op zaterdag 11 februari 2006 21:24 schreef kukeleku het volgende:
Ben ik weer![]()
Nah... als ze echt goed op stap gaat niet denk ik.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 21:26 schreef A-en-M het volgende:
[..]
Ohhh, komt ze strakkies misschien nog wel ff kletsen![]()
Das wel vreemd, heeft Viool, nog steeds niet door, dat Roel achter de jaccuzi zit te roken.????quote:Op zaterdag 11 februari 2006 21:24 schreef kukeleku het volgende:
Ben ik weer![]()
Tuurlijk, lekker ff gedachten verzetten.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 21:27 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Nah... als ze echt goed op stap gaat niet denk ik.![]()
Hopelijk heeft ze het goed naar d'r zin, het is haar gegund![]()
Is tie nog niet verzopen door kliko dan toen ze de jacuzzi in ging gisteravondquote:Op zaterdag 11 februari 2006 21:28 schreef newsman het volgende:
[..]
Das wel vreemd, heeft Viool, nog steeds niet door, dat Roel achter de jaccuzi zit te roken.????
iets meer tempo he.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 21:30 schreef cuall het volgende:
Zi ik ben er weer, de muziek is nu in elk geval beter![]()
het lijntje is net weggehaaldquote:Op zaterdag 11 februari 2006 21:31 schreef Inca het volgende:
Word er niet gedanst??
Meen je niets vanquote:Op zaterdag 11 februari 2006 21:32 schreef newsman het volgende:
Lalalalallaalalalalal er staan een boel kliko's bij de county road lalallalalalala, mwah wel aardige muziek.
Ja je ziet het bordje toch hangen Verboden voor onbevoegdenquote:Op zaterdag 11 februari 2006 21:33 schreef regenworm het volgende:
stream4 is weer geweldig zo'n oor
Tuurlijk wel kukeleku, als die mensen, gewoon voor heel Nederland voor lul willen staan, geef ze dan die kansquote:
Ach op die fiets.....ja LEUK dat line-dancenquote:Op zaterdag 11 februari 2006 21:35 schreef newsman het volgende:
[..]
Tuurlijk wel kukeleku, als die mensen, gewoon voor heel Nederland voor lul willen staan, geef ze dan die kans![]()
dat heeft Marianne toch effe mooi voor elkaarquote:Op zaterdag 11 februari 2006 21:36 schreef regenworm het volgende:
de sponers worden bedankt en 3380 er weerbij.
mij hoor hierover niet klagen hoe meer geld hoe beter.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 21:39 schreef kukeleku het volgende:
[..]
dat heeft Marianne toch effe mooi voor elkaar![]()
Vast doodziek geworden, van hun eigen muziekquote:Op zaterdag 11 februari 2006 21:42 schreef regenworm het volgende:
De eerste gasten alweer naar huis.
zo slecht vond ik het niet.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 21:43 schreef newsman het volgende:
[..]
Vast doodziek geworden, van hun eigen muziek![]()
![]()
Willie Nelson mag van mij ook wel gaan inpakkenquote:Op zaterdag 11 februari 2006 21:43 schreef newsman het volgende:
[..]
Vast doodziek geworden, van hun eigen muziek![]()
![]()
vind dit altijd nog beter dan die skihut shit.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 21:45 schreef kukeleku het volgende:
[..]
Willie Nelson mag van mij ook wel gaan inpakken![]()
Ben je vast één van de weinigen.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 21:47 schreef regenworm het volgende:
[..]
vind dit altijd nog beter dan die skihut shit.
zal niet veel slapen worden, hij moet straks weer ergens werkenquote:Op zaterdag 11 februari 2006 21:48 schreef regenworm het volgende:
Theo zit erg gelukkig uit volgens mij wil hij gauw gaan slapen.
Het was een een verschrikkelijke gezellige avond heb echt zitten genieten.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 21:49 schreef frizti het volgende:
[..]
Ben je vast één van de weinigen.
en ja er is weer relclame op tv
Echt nietquote:Op zaterdag 11 februari 2006 21:47 schreef regenworm het volgende:
[..]
vind dit altijd nog beter dan die skihut shit.
Je moet mij eens horen als ik met winamp aan de gang ben.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 21:50 schreef regenworm het volgende:
[..]
Het was een een verschrikkelijke gezellige avond heb echt zitten genieten.
Maar de muziek gaat mij veel te hak op de tak
Ow... ben jij ook zo'n irritanteling. Hier thuis ook. "Dit is een leuk liedje laat nou even staan." Klik weg, volgende nummer. Wat zei je....quote:Op zaterdag 11 februari 2006 21:51 schreef frizti het volgende:
[..]
Je moet mij eens horen als ik met winamp aan de gang ben.![]()
Schiet niet op die reclame he, schatje.quote:
Als ik me niet vergis moet Theo straks weg en gaat hij vannacht draaien op een feest.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 21:48 schreef regenworm het volgende:
Theo zit erg gelukkig uit volgens mij wil hij gauw gaan slapen.
Nee erg irritant, reclame duurt ook veel te langquote:Op zaterdag 11 februari 2006 21:53 schreef frizti het volgende:
[..]
Schiet niet op die reclame he, schatje.
zit zeker naar Idols te kijken.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 21:54 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Nee erg irritant, reclame duurt ook veel te lang![]()
edit: en weer verder kijken
inderdaad zou er wel eentje lusten.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 21:56 schreef kukeleku het volgende:
die spare-ribs zien er wel jummie uit![]()
Ik heb in wezen ook meer bewondering voor hun, deze mensen hebben duidelijk niet zo'n grote beurs als die yuppe vriendjes van Theo.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 21:53 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Als ik me niet vergis moet Theo straks weg en gaat hij vannacht draaien op een feest.
Dit line-dance gedoe is zeker niet mijn ding, ik kijk af en toe even tussendoor. Maar je kunt duidelijk zien dat deze mensen er zelf dikke lol in hebben. En dan ook nog flink sponsoren. Ik heb er bewondering voor; dit heeft voor mij meer betekenis dan sommige vriendjes van Theo die met dik geld smeten.
quote:Op zaterdag 11 februari 2006 21:56 schreef newsman het volgende:
Word nog een heel werk voor Viool, om de laarzen van der poten te krijgen.
quote:Op zaterdag 11 februari 2006 21:56 schreef kukeleku het volgende:
die spare-ribs zien er wel jummie uit![]()
......nou met viola in de buurt krijg je heimwee naar ieder andere vrouwquote:Op zaterdag 11 februari 2006 22:00 schreef MissJ. het volgende:
John weer in de camera:"Sharrisa ik mis je, en ik zal nooit meer klagen ik beloof het je".
Ik weet niet wie Sharrisa is verder maar kennelijk heeft John iets doorgekregen.
Nee, we waren the 4400 aan het kijken.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 21:56 schreef regenworm het volgende:
[..]
zit zeker naar Idols te kijken.
Dan hebben we weer geen vergadering met Theo.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 21:49 schreef kukeleku het volgende:
[..]
zal niet veel slapen worden, hij moet straks weer ergens werken
Ben jij gekquote:Op zaterdag 11 februari 2006 21:56 schreef regenworm het volgende:
[..]
zit zeker naar Idols te kijken.
ja was wel ff leukquote:Op zaterdag 11 februari 2006 22:03 schreef frizti het volgende:
[..]
Nee, we waren the 4400 aan het kijken.
ken ik niet maar dat komt eigenlijk maar door één dingquote:Op zaterdag 11 februari 2006 22:03 schreef frizti het volgende:
[..]
Nee, we waren the 4400 aan het kijken.
Yep was leuk. Weer een hele week wachten op het vervolgquote:
Na 3 weken helpen odol-remmers ook niet meer......quote:Op zaterdag 11 februari 2006 22:02 schreef cuall het volgende:
[..]
......nou met viola in de buurt krijg je heimwee naar ieder andere vrouw![]()
quote:Op zaterdag 11 februari 2006 22:03 schreef regenworm het volgende:
[..]
ken ik niet maar dat komt eigenlijk maar door één ding
HBB![]()
Top SF serie.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 22:03 schreef regenworm het volgende:
[..]
HBB![]()
Das dom dan, werkelijk de beste serie die in jaren op tv is geweestquote:Op zaterdag 11 februari 2006 22:03 schreef regenworm het volgende:
[..]
HBB![]()
1x naar kliko met een string kijken en je hebt een jaar geen odol meer.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 22:05 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Na 3 weken helpen odol-remmers ook niet meer......
En dat is waarom? Ik heb de streams nog niet terug aan namelijkquote:Op zaterdag 11 februari 2006 22:05 schreef newsman het volgende:
Bedankt, oudere meneer met hoed, nu weet ik waarom niet van piraten muziek hou .
gelukkig ben ik niet de enige.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 22:05 schreef cuall het volgende:
[..]
Ik begin ook steeds wereldvreemder te worden hoor
![]()
En ook geen bibrozalo meerquote:Op zaterdag 11 februari 2006 22:06 schreef frizti het volgende:
[..]
1x naar kliko met een string kijken en je hebt een jaar geen odol meer.
Nou de twee keuze van mensen, die naar piraten muziek luisteren Snappie is, country.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 22:07 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
En dat is waarom? Ik heb de streams nog niet terug aan namelijk
Je maakt een keuze en de ene keer is die goed en de andere keer niet goed.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 22:05 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Das dom dan, werkelijk de beste serie die in jaren op tv is geweest![]()
piratenmuziek en country hebben niks met elkaar te maken dacht ik.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 22:08 schreef newsman het volgende:
[..]
Nou de twee keuze van mensen, die naar piraten muziek luisteren Snappie is, country.![]()
Country muziek is toch geen piraten muziek?quote:Op zaterdag 11 februari 2006 22:08 schreef newsman het volgende:
[..]
Nou de twee keuze van mensen, die naar piraten muziek luisteren Snappie is, country.![]()
WB superMoMquote:Op zaterdag 11 februari 2006 22:08 schreef SuperMOM het volgende:
koek koek![]()
The 4400 weer afgelopen (super aflevering weer!) dus hier ben ik weer
Zullen we een cluppie oprichten?quote:Op zaterdag 11 februari 2006 22:07 schreef regenworm het volgende:
[..]
gelukkig ben ik niet de enige.
koek koekquote:Op zaterdag 11 februari 2006 22:08 schreef SuperMOM het volgende:
koek koek![]()
Kiekeboequote:Op zaterdag 11 februari 2006 22:08 schreef SuperMOM het volgende:
koek koek![]()
Goed Snappie, piraten muziek is nederlandstalig en de tweede keuze, van mensen die naar deze muziek luisteren is countryquote:Op zaterdag 11 februari 2006 22:09 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Country muziek is toch geen piraten muziek?
Gezellig, ik doe mee.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 22:10 schreef cuall het volgende:
[..]
Zullen we een cluppie oprichten?![]()
"De wereldvreemde streamwatchers-clup"
Dat soort mensen woont toch in cap-kelders.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 22:10 schreef cuall het volgende:
[..]
Zullen we een cluppie oprichten?![]()
"De wereldvreemde streamwatchers-clup"
Wie is er nu wereldvreemd, klopt geen zak van die redenatie.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 22:11 schreef newsman het volgende:
[..]
Goed Snappie, piraten muziek is nederlandstalig en de tweede keuze, van mensen die naar deze muziek luisteren is country![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |