Ben met een line dance groep ooit een weekend naar Parijd geweest, was best gezellig. Maar ben nog nooit zo blij geweest dat het weekend erop zat. Heb me afentoe werkelijk doodgeschaamd daarquote:Op zaterdag 11 februari 2006 20:28 schreef Foreverblue het volgende:
Ik zal misschien nu een hoop mensen beledigen... maar appart slag volk die Country figuren
[afbeelding]
Laat je ons nu in de steekquote:
quote:
Ja... kan ik me best voorstellen ja. Van die uber blije figuren in van die cowboy pakkenquote:Op zaterdag 11 februari 2006 20:31 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Ben met een line dance groep ooit een weekend naar Parijd geweest, was best gezellig. Maar ben nog nooit zo blij geweest dat het weekend erop zat. Heb me afentoe werkelijk doodgeschaamd daar![]()
En dat niet alleen, maar elke horeca tent die ze binnenlopen (of op strat als ze zich vervelen) gooien ze muziek aan en gaan staan dansen...quote:Op zaterdag 11 februari 2006 20:31 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ja... kan ik me best voorstellen ja. Van die uber blije figuren in van die cowboy pakken![]()
dan is hij met de styling bezig.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 20:32 schreef frizti het volgende:
Is zeker de zoon van Viool die nu de regie aan het doen is.
quote:Op zaterdag 11 februari 2006 20:33 schreef newsman het volgende:
Nu maken we 66 passen naar achter, de poort van het Big Brother Hotel uit.
Vandaar dat Viola zo vaak gevolgd wordt door de camera'squote:Op zaterdag 11 februari 2006 20:32 schreef frizti het volgende:
Is zeker de zoon van Viool die nu de regie aan het doen is.
de zoon van Viola zit in Italie OSquote:Op zaterdag 11 februari 2006 20:35 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Vandaar dat Viola zo vaak gevolgd wordt door de camera's![]()
Nu niet het grapje verpesten, wormpje.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 20:36 schreef regenworm het volgende:
[..]
de zoon van Viola zit in Italie OS
quote:Op zaterdag 11 februari 2006 20:37 schreef frizti het volgende:
[..]
Nu niet het grapje verpesten, wormpje.
Blijf jij maar naar Monique kijken.
Ja wormpje, blijf maar goed naar Monique kijken en m'n mannetje wil veel caps zien als goedmakertje dat ie niet de laptop over mocht nemenquote:Op zaterdag 11 februari 2006 20:37 schreef frizti het volgende:
[..]
Nu niet het grapje verpesten, wormpje.
Blijf jij maar naar Monique kijken.
Laat hij je nu nog steeds niet met rust?quote:Op zaterdag 11 februari 2006 20:38 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Ja wormpje, blijf maar goed naar Monique kijken en m'n mannetje wil veel caps zien als goedmakertje dat ie niet de laptop over mocht nemen![]()
Gaat hele tijd voor m'n neus hangen om te kijken. Heb net beloofd voor veel caps van Monique te zorgen. Heeft beloofd dat ie nu rustig film gaat kijkenquote:Op zaterdag 11 februari 2006 20:39 schreef frizti het volgende:
[..]
Laat hij je nu nog steeds niet met rust?![]()
Gelukkig maarquote:Op zaterdag 11 februari 2006 20:36 schreef regenworm het volgende:
[..]
de zoon van Viola zit in Italie OS
whehehe... dat had ik dus allemaal niet meegekregenquote:Op zaterdag 11 februari 2006 20:40 schreef MissJ. het volgende:
Zo....kleine mag van zijn pappa opblijven voor Kopspijkers.
Even resumeren, kennen jullie nog de strijd tussen de line dancers John en Marriele? Marriele had wel geld om te komen en John niet dus die mocht niet? En John was ook niet zo te spreken over Marriele want die had bij hem les gehad?
Juist, wie had net de microfoon in zijn handen en gaf les?
Juist John, en Marriele is in de zaal aanwezig. Die zal er niet blij mee zijn.
Goedenavond.quote:
Marianne mag nu los gaanquote:Op zaterdag 11 februari 2006 20:44 schreef MissJ. het volgende:
Marriele is dus Mariane. (al die namen onthouden![]()
Past viooltje dan goed tussenquote:Op zaterdag 11 februari 2006 20:44 schreef frizti het volgende:
Het is echt de weight watchers vanavond.
[afbeelding]
Klika, is ook langs gekomenquote:Op zaterdag 11 februari 2006 20:44 schreef frizti het volgende:
Het is echt de weight watchers vanavond.
[afbeelding]
Maar Marianne was wel top met bijvallen van Monique de hele tijd, belde gelijk de fouten die ze op de streams hoorde van Viool en co mbt line dance avond doorquote:Op zaterdag 11 februari 2006 20:44 schreef MissJ. het volgende:
Marriele is dus Mariane. (al die namen onthouden![]()
Marianne is okeequote:Op zaterdag 11 februari 2006 20:45 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Maar Marianne was wel top met bijvallen van Monique de hele tijd, belde gelijk de fouten die ze op de streams hoorde van Viool en co mbt line dance avond door![]()
En de gastheer van de avond was Ferri, en wie meent steeds het woord.... Juistquote:Op zaterdag 11 februari 2006 20:45 schreef Foreverblue het volgende:
"Ik vind het best dat al die malloten nu binnen zijn... maar ik wil aan het eind van de avond wel vangen natuurlijk"
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |