Het is haar gelukt maar het is geen gezicht dat pakje met dat vette lichaam.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 20:18 schreef kukeleku het volgende:
Is het "Country Kliko" al gelukt haar laarsen aan te krijgen![]()
quote:Op zaterdag 11 februari 2006 20:09 schreef MissJ. het volgende:
JOHn in de camera"Humprey het spijt me ik heb naar je vrouw's kont gekeken...ik zit hier drie weken!".
Humprey is vriend van Monique.
![]()
![]()
dat houdt die tafel niet.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 20:19 schreef newsman het volgende:
ppfffffffffffffffff zit maar te wachten, wanneer gaat die die kliko, nou op die witte tafel dansen en tai chi bewegingen met haar benen doen ?
tot straks MissJquote:Op zaterdag 11 februari 2006 20:19 schreef MissJ. het volgende:
Helaas roept even mijn plicht en ik breng even mijn jonste naar bed. Tot straks![]()
Tot zo MissJquote:Op zaterdag 11 februari 2006 20:19 schreef MissJ. het volgende:
Helaas roept even mijn plicht en ik breng even mijn jonste naar bed. Tot straks![]()
quote:Op zaterdag 11 februari 2006 20:19 schreef MissJ. het volgende:
Zit je daar op te wachten dan???? Dan is het einde tafel.....quote:Op zaterdag 11 februari 2006 20:19 schreef newsman het volgende:
ppfffffffffffffffff zit maar te wachten, wanneer gaat die die kliko, nou op die witte tafel dansen en tai chi bewegingen met haar benen doen ?
Knuffelsquote:Op zaterdag 11 februari 2006 20:19 schreef MissJ. het volgende:
quote:Op zaterdag 11 februari 2006 20:18 schreef kukeleku het volgende:
Is het "Country Kliko" al gelukt haar laarsen aan te krijgen![]()
Tja Snappie, de gemeentereiniging, moet vanvond ook wat doen hequote:Op zaterdag 11 februari 2006 20:20 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Zit je daar op te wachten dan???? Dan is het einde tafel.....
Aahhhhhhhhhhhhhh een bewegende klikoquote:
Van mij mag de gemeentereiniging best een vrije avond hoorquote:Op zaterdag 11 februari 2006 20:22 schreef newsman het volgende:
[..]
Tja Snappie, de gemeentereiniging, moet vanvond ook wat doen he![]()
Inderdaad, kutregie.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 20:22 schreef regenworm het volgende:
streams staan helaas weer in de lock
Al draagt een Kliko een gouden ring (hoed) het is en blijft een lelijk dingquote:
quote:Op zaterdag 11 februari 2006 20:23 schreef kukeleku het volgende:
[..]
Al draagt een Kliko een gouden ring (hoed) het is en blijft een lelijk ding![]()
quote:Op zaterdag 11 februari 2006 20:25 schreef frizti het volgende:
OMFG, kijk wat er op de talpa site staat:
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 11 februari 2006 20:25 schreef frizti het volgende:
[afbeelding]
AAAAAAAAAAAAAAAARGHHHHHHHHHHHHHHHHHHHquote:Op zaterdag 11 februari 2006 20:25 schreef frizti het volgende:
[afbeelding]
Variant :quote:Op zaterdag 11 februari 2006 20:23 schreef kukeleku het volgende:
[..]
Al draagt een Kliko een gouden ring (hoed) het is en blijft een lelijk ding![]()
Kan niet waar zijnquote:Op zaterdag 11 februari 2006 20:25 schreef frizti het volgende:
[afbeelding]
Het nummmer wat nu wordt gespeeld is een stukje sneller.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 20:26 schreef kukeleku het volgende:
[..]
ik kukel hier zo wat van m'n stokkie![]()
quote:Op zaterdag 11 februari 2006 20:27 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Variant :
Al draagt een Kliko een gouden string het is en blijft een lelijk ding.
quote:Op zaterdag 11 februari 2006 20:27 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Variant :
Al draagt een Kliko een gouden string het is en blijft een lelijk ding.
Ik had al bijna willen zeggen dat de weightwatchers er waren.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 20:28 schreef Foreverblue het volgende:
Ik zal misschien nu een hoop mensen beledigen... maar appart slag volk die Country figuren
[afbeelding]
vind nog steeds niksquote:Op zaterdag 11 februari 2006 20:28 schreef regenworm het volgende:
[..]
Het nummmer wat nu wordt gespeeld is een stukje sneller.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |