wow, jullie hebben gemiddeld genomen meer spiermassa! Wat een prestatie! Allemaal klappen nu!quote:Op zaterdag 11 februari 2006 17:44 schreef Bombie het volgende:
[..]
Ja, maar niet misplaatst arrogant.
We zijn immers sterker.![]()
Ben je ook sterker dan de broers en vader en grootvader van de dame in kwestie die je net zo geweldig verpletterd hebt met je brute kracht mijnheer?quote:Op zaterdag 11 februari 2006 17:44 schreef Bombie het volgende:
[..]
Ja, maar niet misplaatst arrogant.
We zijn immers sterker.![]()
Hmm ik kan me toch wel wat dingen bedenken.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 17:46 schreef djenneke het volgende:
In deze moderne tijd, wie heeft er nog spiermassa nodig?
Nee... een samenleving die rekening houdt met haar vrouwen, houdt inderdaad rekening met iedereen. Ik kan niet ontkennen dat ik daar de vruchten niet van pluk.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 17:29 schreef djenneke het volgende:
[..]
Jij laat het klinken alsof het allemaal zo erg is, en jouw vrijheid enorm beperkt. De samenlevingen waarin mannen vrij zijn om vrouwen te onderdrukken zijn tevens samenlevingen waarin vrijheid veel beperkter is. Jij zou willen teruggaan naar totale anarchie?
Ik bespeur enige tegenstrijdigheid...quote:Op zaterdag 11 februari 2006 17:49 schreef Bombie het volgende:
[..]
Nee... een samenleving die rekening houdt met haar vrouwen, houdt inderdaad rekening met iedereen. Ik kan niet ontkennen dat ik daar de vruchten niet van pluk.
Maar daarom heb ik nog wel de gedachten die ik heb. Die verdringen zou onnatuurlijk zijn.
Tja.. misschien is het wel die gedachte dat de man overbodig is, die ervoor zorgt dat er frustratie ontstaat. Daar ooit wel eens aan gedacht?quote:Op zaterdag 11 februari 2006 17:46 schreef djenneke het volgende:
[..]
wow, jullie hebben gemiddeld genomen meer spiermassa! Wat een prestatie! Allemaal klappen nu!
Ik weet ook niet altijd precies wat eraan ten grondslag lig.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 17:50 schreef djenneke het volgende:
[..]
Ik bespeur enige tegenstrijdigheid...
Je zou dus kunnen zeggen dat de man de storing heeft dat hij zich superieur moet kunnen voelen van tijd tot tijd?quote:Op zaterdag 11 februari 2006 17:50 schreef Bombie het volgende:
Waarom denk je dat het zo effectief is om een man te vleien om zijn mannelijke capaciteiten? Je krijgt er doorgaans een hoop mee gedaan.
Mannen worden overigens alleen daadwerkelijk overbodig als ze dat zelf toelaten.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 17:50 schreef Bombie het volgende:
[..]
Tja.. misschien is het wel die gedachte dat de man overbodig is, die ervoor zorgt dat er frustratie ontstaat. Daar ooit wel eens aan gedacht?
Een man hoort inderdaad superieur te zijn, ja.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 17:53 schreef Alicey het volgende:
[..]
Je zou dus kunnen zeggen dat de man de storing heeft dat hij zich superieur moet kunnen voelen van tijd tot tijd?
De man is helemaal niet overbodig. Dat is pas een illusie! Dat je als man alleen maar nodig zou zijn omdat je sterker bent dan een vrouw? Als je zo redeneert, dan zouden vrouwen altijd overbodig zijn geweest, tot de modernisatie aan toe. Vreemde stelling.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 17:50 schreef Bombie het volgende:
[..]
Tja.. misschien is het wel die gedachte dat de man overbodig is, die ervoor zorgt dat er frustratie ontstaat. Daar ooit wel eens aan gedacht?
Waarom denk je dat het zo effectief is om een man te vleien om zijn mannelijke capaciteiten? Je krijgt er doorgaans een hoop mee gedaan.
Ik zie het wel als een storing, omdat een man het gevoel superieur te zijn nodig heeft om zich goed te voelen. Het gaat niet eens om de vraag of een man superieur is of niet, maar zolang hij regelmatig het gevoel krijgt dat hij dat is, dan voelt een man zich tevreden. Brood en spelen?quote:Op zaterdag 11 februari 2006 17:55 schreef Bombie het volgende:
[..]
Een man hoort inderdaad superieur te zijn, ja.
Die overtuiging zie je immers óveral in terug.
Maar het is geen storing, nee.
Het is meer dat het de taak van de vrouw is, om een wereld te creëren waarin iedere man gerespecteerd wordt om zijn man-zijn. Vrouwen graven hun eigen graf op deze manier.
Oh, please.... hoort, wat nou hoort?quote:Op zaterdag 11 februari 2006 17:55 schreef Bombie het volgende:
[..]
Een man hoort inderdaad superieur te zijn, ja.
Die overtuiging zie je immers óveral in terug.
Maar het is geen storing, nee.
Het is meer dat het de taak van de vrouw is, om een wereld te creëren waarin iedere man gerespecteerd wordt om zijn man-zijn. Vrouwen graven hun eigen graf op deze manier.
Nou.. in een wereld van regels waarin mensen dingen van elkaar gedaan moeten krijgen door ze ertoe aan te sporen, is die erkenning voor een man dus nodig. Dat is inderdaad een element van brood en spelen, denk ik.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 18:00 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik zie het wel als een storing, omdat een man het gevoel superieur te zijn nodig heeft om zich goed te voelen. Het gaat niet eens om de vraag of een man superieur is of niet, maar zolang hij regelmatig het gevoel krijgt dat hij dat is, dan voelt een man zich tevreden. Brood en spelen?
Dat is zelfs best lekker.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 18:13 schreef Bombie het volgende:
Maar als die erkenning uitblijft, betekent dat dus dat de man - en wat misschien ook wel de meer natuurlijke basis is - zich die erkenning moet toeëigenen. Want laten we eerlijk zijn: fysiek gezien kan een man zich superieur laten gelden en een vrouw domineren.
Kun je dit toelichten?quote:maar de wereld is de verkeerde kant aan het opgaan, en de verhoudingen daarmee ook.
Wat bedoel je met misbruiken voor eigen schunnige doeleinden?quote:Mijn bereidheid om vrouwen te respecteren voor wie ze zijn is zeer lange tijd overeind gebleven. Maar wat moet je, als je tot inkeer komt dat het misschien wel niet mogelijk is, en dat dat meer een illusie is, gecreëerd om de wereld enigszins leefbaar te houden? Vrijheid heeft een hoop fantastische mogelijkheden, maar zolang vrouwen deze vrijheid blijven misbruiken voor hun eigen schunnige doeleinden, is er misschien wel iets voor te zeggen om die vrijheid op te heffen?
Dat zal wet iets met vreemdgaan te maken hebben.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 18:15 schreef Alicey het volgende:
[..]
Wat bedoel je met misbruiken voor eigen schunnige doeleinden?
Omdat dat niet zo is. Gelijkwaardigheid wordt geschapen, maar is niet. Een man verwacht (of op zijn minst wil) dat vrouwen naar hem opkijken. Dat kun je in deze wereld bijna alleen maar gedaan krijgen door jezelf macht en status toe te eigenen. Door bijvoorbeeld een beroemdheid te worden dus. Maar zit in de positie om dat voor elkaar te krijgen. Maar wel iedereen wil gerespecteerd en geadoreerd worden. Do the math.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 18:15 schreef Alicey het volgende:
[..]
Dat is zelfs best lekker.Maar waarom heeft een man het nodig om zich superieur te voelen? Waarom kan een man niet leven met het idee dat hij gelijkwaardig is?
Zie onderstaande reactie op je laatste vraag,,,quote:Kun je dit toelichten?
Ze vormen een bedreiging voor mannen wanneer ze bijvoorbeeld vreemdgaan. Het is de doodsteek voor het ego van de man. Je kunt daar op je beurt als vrouw wel de draak mee steken, maar het ego van een man is toch iets om echt rekening mee te houden. Net zoals een man dat zou moeten doen bij de ziel van een vrouw. Misschien is de islamitische beschaving in dat opzicht ook wel een groter succes dan de westerse beschaving?quote:Wat bedoel je met misbruiken voor eigen schunnige doeleinden?
Wat een onzin. Niemand wil verkracht worden. Verkrachting betekent namelijk direct tegen de wil in. Misschien dat ze geneukt willen worden ja. En dat verkrachters een verwerpelijk uiterlijk hebben is ook een groot vooroordeel. Alsof alleen lelijke mensen een antisociale stoornis kunnen hebben....quote:Op zaterdag 11 februari 2006 18:19 schreef KonnieKipke het volgende:
Ik zou best kunnen geloven best dat iedere vrouw verkracht wil worden door Robbie Williams, of een of andere hunk. In de praktijk zijn het met name heerschappen met een verwerpelijk uiterlijk en een daverende (anti-sociale) persoonlijkheidsstoornis.
Het menselijk ras is het neuken voor het soortbehoud allang ontstegen, en daarmee vergelijkbaar met oerangoetangs, die monogaam in een relatie zijn.
Bij chimpansees gaat het neuken van velen vrouwtjes volgens mij om soortbehoud, en heeft wederzijdse lust er weinig mee te maken.
Je maakt mij niet wijs dat de vrouw zich moet neerleggen bij de schending van de lichamelijke integriteit door de verkrachter.
Dat vraag ik me af. Fysieke kracht is niet de enige kwaliteit die een mens heeft.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 18:27 schreef Bombie het volgende:
[..]
Omdat dat niet zo is. Gelijkwaardigheid wordt geschapen, maar is niet.
Oftewel, instinct van een man.quote:Een man verwacht (of op zijn minst wil) dat vrouwen naar hem opkijken. Dat kun je in deze wereld bijna alleen maar gedaan krijgen door jezelf macht en status toe te eigenen. Door bijvoorbeeld een beroemdheid te worden dus. Maar zit in de positie om dat voor elkaar te krijgen. Maar wel iedereen wil gerespecteerd en geadoreerd worden. Do the math.
Ah, en dat doet iedere vrouw.quote:Ze vormen een bedreiging voor mannen wanneer bijvoorbeeld vreemdgaan.
Hmm.. Persoonlijk zie ik dat toch niet zo. Ik ben monogaam.quote:Ik vind dat een vrouw de mogelijkheid moet hebben om haar eigen keuzes te maken. Bijvoorbeeld partnerkeuze. Maar kíés daar dan ook voor, en hándel daar dan ook naar. Dan heb je die vrijheid, maar dan wordt hij net zo hard misbruikt.
Dat is een terugkerend thema, ja.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 18:26 schreef schatje het volgende:
[..]
Dat zal wet iets met vreemdgaan te maken hebben.
Juist bij gelijkwaardigheid (is niet hetzelfde als gelijkheid!) is er sprake van wederzijds respect. En eventueel adoratie, maar die moet wel verdiend worden. En niet voortkomen uit het feit dat een man meer spiermassa heeft. Ik heb persoonlijk geen behoefte aan macht die verder gaat dan zelfbeschikking. En daarbij hebben we dus gelijkwaardigheid nodig.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 18:27 schreef Bombie het volgende:
[..]
Omdat dat niet zo is. Gelijkwaardigheid wordt geschapen, maar is niet. Een man verwacht (of op zijn minst wil) dat vrouwen naar hem opkijken. Dat kun je in deze wereld bijna alleen maar gedaan krijgen door jezelf macht en status toe te eigenen. Door bijvoorbeeld een beroemdheid te worden dus. Maar zit in de positie om dat voor elkaar te krijgen. Maar wel iedereen wil gerespecteerd en geadoreerd worden. Do the math.
Net zoals dat sociale handelingen (en vele andere zaken) pas kunnen plaatsvinden wanneer het eigen buikje gevuld is, is het zo dat er pas seksuele gelijkheid is zodra de man zijn gram heeft gehaald. Daar zijn verschillende manieren voor. Er is sprake van randvoorwaarden.
Mannen gaan net zo hard vreemd als vrouwen natuurlijk. Dus dat punt snap ik niet zo goed. Een vrouw heeft ook een ego, waar net zo hard rekening mee gehouden mag worden.quote:Ze vormen een bedreiging voor mannen wanneer ze bijvoorbeeld vreemdgaan. Het is de doodsteek voor het ego van de man. Je kunt daar op je beurt als vrouw wel de draak mee steken, maar het ego van een man is toch iets om echt rekening mee te houden. Net zoals een man dat zou moeten doen bij de ziel van een vrouw. Misschien is de islamitische beschaving in dat opzicht ook wel een groter succes dan de westerse beschaving?
Ik vind dat een vrouw de mogelijkheid moet hebben om haar eigen keuzes te maken. Bijvoorbeeld partnerkeuze. Maar kíés daar dan ook voor, en hándel daar dan ook naar. Dan heb je die vrijheid, maar dan wordt hij vervolgens weer net zo hard misbruikt.
Jezus... vrouwen proberen mannen kapot te maken? Hoezo dat dan weer?? Uit onderzoek blijkt nog altijd dat mannen meer buiten de relatie neuken dan vrouwen... Daarmee zou ik niet willen beweren dat mannen vrouwen kapot willen maken hoor. Sterker nog: vrouwen zijn veel positiever over mannen dan andersom.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 18:32 schreef Bombie het volgende:
[..]
Dat is een terugkerend thema, ja.
Raar, hè?
Maar daarom kun je vrouwen ook beter gewoon verkrachten, en je hart verder goed afsluiten.
Heb je ook geen last van dit soort triviale zaken.
Eigenlijk is het misschien heel simpel: vrouwen proberen mannen kapot te maken, en dus is verkrachting gerechtvaardigd. We zijn en blijven fysiek sterker.
Verkrachtingsfantasieen hebben genoeg vrouwen. Nou, ik ken genoeg mensen met een antisociale stoornis, gevangenissen vol, maar ik kan nou niet echt zeggen dat ze een schoonheidsprijs verdienenquote:Op zaterdag 11 februari 2006 18:29 schreef djenneke het volgende:
[..]
Wat een onzin. Niemand wil verkracht worden. Verkrachting betekent namelijk direct tegen de wil in. Misschien dat ze geneukt willen worden ja. En dat verkrachters een verwerpelijk uiterlijk hebben is ook een groot vooroordeel. Alsof alleen lelijke mensen een antisociale stoornis kunnen hebben....
Je argumenten worden wel beter, rationeler.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 18:35 schreef djenneke het volgende:
[..]
Juist bij gelijkwaardigheid (is niet hetzelfde als gelijkheid!) is er sprake van wederzijds respect. En eventueel adoratie, maar die moet wel verdiend worden. En niet voortkomen uit het feit dat een man meer spiermassa heeft. Ik heb persoonlijk geen behoefte aan macht die verder gaat dan zelfbeschikking. En daarbij hebben we dus gelijkwaardigheid nodig.
Je hebt gelijk. Dat vreemdgaan moeten we er buiten laten. Dat is één van de vele vertakkingen van de kwestie. Mijn argumenten worden er minder rationeel door.quote:Mannen gaan net zo hard vreemd als vrouwen natuurlijk. Dus dat punt snap ik niet zo goed. Een vrouw heeft ook een ego, waar net zo hard rekening mee gehouden mag worden.
Vreemd gaan heeft ook weinig te maken met gelijkwaardigheid, of andere termen waar we hier over spreken. Dit staat volledig los van de relaties tussen mannen en vrouwen zoals die nu zijn. Mensen zijn altijd al vreemd gegaan, zowel mannen als vrouwen, zowel in tijden van onderdrukking, als daarbuiten.
In de Islamitische samenleving gebeurt dit alles net zo goed. Alleen minder zichtbaar wellicht. Als dat je maatstaf is van succes, dan heb je een probleem denk ik.
Dus wat bedoel je nou met dat misbruik?
Ik heb dat zelf ook, maar dat wil niet zeggen dat ik verkracht wil worden hoor! Ook niet door het voor mij meest aantrekkelijk heerschap niet! Nogmaals: verkrachting betekent tegen je wil!quote:Op zaterdag 11 februari 2006 18:41 schreef KonnieKipke het volgende:
[..]
Verkrachtingsfantasieen hebben genoeg vrouwen. Nou, ik ken genoeg mensen met een antisociale stoornis, gevangenissen vol, maar ik kan nou niet echt zeggen dat ze een schoonheidsprijs verdienen![]()
Ik mag hopen, dat als ik ooit door een vrouw wordt verkracht, dat het een schone dame is.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 19:01 schreef djenneke het volgende:
[..]
Ja, en dus zijn alle verkrachters lelijk? Het is al 20 keer gezegd, maar de meeste verkrachtingen gebeuren binnen de vrienden/familie/kennisen kring. Vaak wordt de dader niet gepakt, niet gestraft, etc. etc.
Ratio en emotie liggen dichter bij elkaar dan wij vaak denken. Immers alles wat je meemaakt (je emoties) hebben invloed op je ratio. Machines hebben geen emoties en redeneren wel puur volgens ratio. Alhoewel je zelfs daar je vraagtekens bij kan zetten, aangezien het mensen zijn die de input van die machines verzorgen.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 18:47 schreef Bombie het volgende:
[..]
Je argumenten worden wel beter, rationeler.
[..]
Je hebt gelijk. Dat vreemdgaan moeten we er buiten laten. Dat is één van de vele vertakkingen van de kwestie. Mijn argumenten worden er minder rationeel door.
De verhalen/artikelen die ik in het verleden gelezen heb over mannen die verkracht zijn, waren anders niet bepaald fraai. Je kunt dus gewoon het beste niet verkracht worden. Een man niet en een vrouw niet.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 19:03 schreef KonnieKipke het volgende:
[..]
Ik mag hopen, dat als ik ooit door een vrouw wordt verkracht, dat het een schone dame is.
Volgens mij heb ik nog geen emotionele argumenten gegeven....quote:Op zaterdag 11 februari 2006 18:47 schreef Bombie het volgende:
[..]
Je argumenten worden wel beter, rationeler.
Slechte ervaringen met vrouwen? Zou een hoop verklaren....quote:Je hebt gelijk. Dat vreemdgaan moeten we er buiten laten. Dat is één van de vele vertakkingen van de kwestie. Mijn argumenten worden er minder rationeel door.
Dat doet er niet toe. Het gaat erom wie de mogelijkheden heeft om het te bepalen. Wie zegt dat het niet aan de man is om dat te bepalen? Als de man zijn wil kan opleggen en dat ook doet, dan kun je wel zeggen dat het niet aan de man is om het te bepalen, maar wat wil je er dan tegen doen?quote:Op zaterdag 11 februari 2006 17:05 schreef Alicey het volgende:
[..]
Het principe dat het niet aan een man is om dat te bepalen.
waar denk jij dat de emancipatie uit voortvloeit??quote:Op zaterdag 11 februari 2006 19:22 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Dat doet er niet toe. Het gaat erom wie de mogelijkheden heeft om het te bepalen. Wie zegt dat het niet aan de man is om dat te bepalen? Als de man zijn wil kan opleggen en dat ook doet, dan kun je wel zeggen dat het niet aan de man is om het te bepalen, maar wat wil je er dan tegen doen?
Ik kan wel het een en ander verzinnen hoor... Mannen zullen zich toch eerst moeten groeperen, willen ze vrouwen kunnen onderdrukken en masse.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 19:22 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Dat doet er niet toe. Het gaat erom wie de mogelijkheden heeft om het te bepalen. Wie zegt dat het niet aan de man is om dat te bepalen? Als de man zijn wil kan opleggen en dat ook doet, dan kun je wel zeggen dat het niet aan de man is om het te bepalen, maar wat wil je er dan tegen doen?
Bedoel je dat ik een aantal goede punten heb in deze discussie? Waarom ben ik volgens jou ziek?quote:Op zaterdag 11 februari 2006 17:22 schreef Pony-Lover het volgende:
Al heeft hij zeker een aantal punten waar waarheid in zit, ik krijg het idee dat Fuif-Duif nogal een ziek ventje is.
Redenen bedenken waarom mannen vrouwen verkrachten is anders zeer belangrijk om het probleem te leren kennen. Je kunt je er wel voor willen afsluiten, maar dan krijgen we er nooit inzicht in. Als een onderwerp zoals deze te zwaar is voor jouw tere zieltje, rot dan gewoon op?quote:Op zaterdag 11 februari 2006 18:42 schreef Bleet het volgende:
Ik volg de discussie hier zo af en toe eens en ik snap een paar mensen niet, vooral die fuifduif ofzo. Die redenen gaan bedenken waarom mannen vrouwen verkrachten en erover praten of het heel normaal is, natuurlijk ofzo. Ik vind het gaar, ook al heb je een slechte jeugd gehad en zit alles tegen in je leven. Dat geeft je nog niet het recht om een vrouw te verkrachten en wat mij betreft is dat ook niet goed te praten en kunnen verkrachters zonder proces de kogel krijgen...
Is die laatste zin nou echt nodig?quote:Op zaterdag 11 februari 2006 19:31 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Redenen bedenken waarom mannen vrouwen verkrachten is anders zeer belangrijk om het probleem te leren kennen. Je kunt je er wel voor willen afsluiten, maar dan krijgen we er nooit inzicht in. Als een onderwerp zoals deze te zwaar is voor jouw tere zieltje, rot dan gewoon op?
Niemand vergoeilijkt hier iets man!quote:Op zaterdag 11 februari 2006 19:07 schreef KonnieKipke het volgende:
Moet me wel even van het hart dat ik de topic reeks bizar vind, de vergoeilijking van de vrouwenverkrachting.!
Culturele evolutie.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 19:25 schreef peaceman het volgende:
[..]
waar denk jij dat de emancipatie uit voortvloeit??
Ja natuurlijk, want dat is toch uiteindelijk het grote probleem met de mensen die in dit topic hun ongenoegen uiten zonder daadwerkelijk te weten waar het over gaat? Ze zijn geshockeerd door de TT en lullen maar wat uit hun nek. Weg ermee met die gasten.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 19:32 schreef peaceman het volgende:
[..]
Is die laatste zin nou echt nodig?
![]()
En dat heeft volgens jou zeker niets te maken met het ontvluchten van de vrouw aan de macht van de man?quote:
Mijn inziens ben je door die opmerking niks beter dan de lui die je het verwijt.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 19:34 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Ja natuurlijk, want dat is toch uiteindelijk het grote probleem met de mensen die in dit topic hun ongenoegen uiten zonder daadwerkelijk te weten waar het over gaat? Ze zijn geshockeerd door de TT en lullen maar wat uit hun nek. Weg ermee met die gasten.
Wat een gezeur! En dan zeker nu ook nog ontkennen dat je je over het algemeen meer aangetrokken voelt tot een gespierd mannenlichaam? Typisch vrouwen, altijd praten in hun eigen straatje.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 17:46 schreef djenneke het volgende:
Wat dan?quote:Op zaterdag 11 februari 2006 17:47 schreef Alicey het volgende:
[..]
Hmm ik kan me toch wel wat dingen bedenken.
ja vrouwen wat moet je ermee.... oh ja verkrachten natuurlijk dom van mijquote:Op zaterdag 11 februari 2006 19:38 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Wat een gezeur! En dan zeker nu ook nog ontkennen dat je je over het algemeen meer aangetrokken voelt tot een gespierd mannenlichaam? Typisch vrouwen, altijd praten in hun eigen straatje.
Jawel, maar dat is slechts een illusie. De vrouw wil dat inderdaad heel graag, maar emancipatie is een illusie. Emancipatie kan alleen bestaan wanneer mannen dat toestaan. Geen vrouw kan haar rechten afdwingen omdat ze daar niet toe in staat is. Het is de man die het toestaat dat ze die rechten heeft.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 19:37 schreef peaceman het volgende:
En dat heeft volgens jou zeker niets te maken met het ontvluchten van de vrouw aan de macht van de man?
Heerlijke generalisatie weerquote:Op zaterdag 11 februari 2006 19:38 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Wat een gezeur! En dan zeker nu ook nog ontkennen dat je je over het algemeen meer aangetrokken voelt tot een gespierd mannenlichaam? Typisch vrouwen, altijd praten in hun eigen straatje.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |