* gebakken-koekje gaat even trots met dr Coelacanth pronkenquote:Op zaterdag 11 februari 2006 11:55 schreef Ardenlyn het volgende:
Ik krijg die &%#%&CENSORRRR*%% Coelacanth niet te pakken. Wat een rot vissie.
nee......ook niet online gezien in de dorpjes ofzoquote:Op zaterdag 11 februari 2006 12:10 schreef troeter het volgende:
Haha, ja, dat van die Coelacanth ken ik ja, heb hem ook nog steeds niet...
Iemand trouwens enig idee waar mensen als lizardtattoo, Cutie en Mo66 zijn??
Al een paar dagen niet gezien, terwijl ze toch wel vaak posten...
Ik heb je ook toegevoegd.quote:
quote:Op zondag 12 februari 2006 12:16 schreef leopod het volgende:
@ gebakken koekje heb jij de laatste dage je settings verandert op je comp. want ik kom er niet in
Ja helaas, alleen met sneeuw of regenquote:Op zondag 12 februari 2006 12:57 schreef Mo66 het volgende:
@Punkrockgirly: Ik heb je ook toegevoegt!
@ iedereen: Kan je de Coelacanth alleen vangen als het sneeuwt of regent? In mijn dorpje sneeuwt het namelijk bijna nooit!![]()
Ik voeg je ook toe, ok?quote:Op zondag 12 februari 2006 16:05 schreef BMH het volgende:
ik heb de mensen die vandaag hier hebben gepost toegevoegd. Kunnen jullie mij ook toevoegen? Thanks.
ik voeg je vanavond toequote:Op zondag 12 februari 2006 16:05 schreef BMH het volgende:
ik heb de mensen die vandaag hier hebben gepost toegevoegd. Kunnen jullie mij ook toevoegen? Thanks.
eh.o.. sorry, dat bedoelde ik niet zo. Die heb ik al, het was voor de mensen die ze nog willen hebben.quote:Op zondag 12 februari 2006 16:30 schreef troeter het volgende:
@ Travis, heb de green lava lamp voor je besteld. Kijk maar ff wanneer je hem komt halen
Nee, tis niet onduidelijk, ik had verkeerd gelezen, sorry, was zo aan het orderen dat ik las dat je hem nodig had, haha. Mijn probleempje dusquote:Op zondag 12 februari 2006 17:00 schreef Travis het volgende:
[..]
eh.o.. sorry, dat bedoelde ik niet zo. Die heb ik al, het was voor de mensen die ze nog willen hebben.
misschien was m'n post niet zo duidelijk.![]()
![]()
Oja, ik krijg een errorcode als ik in je dorp wil gaan, kan er dus niet in.
Ik probeer het later wel nog een keer.
Krijg je een foutmelding, of sta ik niet in de lijst?quote:Op zondag 12 februari 2006 18:18 schreef maggi het volgende:
ik ga nu online miss tot zobedankt alvast iedereen
@esmee wheaterwax kan niet bij je naar binnen weet jij hoe dit kan??
krijg een foutmeldingquote:Op zondag 12 februari 2006 19:24 schreef Esme_Weatherwax het volgende:
[..]
Krijg je een foutmelding, of sta ik niet in de lijst?
Nee, helaas. Wel een bunnyhat (met konijnenoren dus).. Tshirt met wasbeer of konijn er op...quote:Op zondag 12 februari 2006 21:42 schreef Ardenlyn het volgende:
Is er ook een soort van kattepakje? Bv een hoedje met katten oren en een pakje met staart of ziets
Ik heb een sneeuwpop kunnen maken, maar helaas heb ik geen cadeautje gekregenquote:Op zondag 12 februari 2006 09:19 schreef leopod het volgende:
hoe maak ik een sneeuwpop
TIP 1! maak en sneeuwbal zo groot mogelijk
TIP2! maak een sneeuwbal zo hoog als je neus
TIP 3! doe ze op elkaar
ps. ik zet zo mijn poort open bezoek is welkom schep ligt er nog steeds
en het makkelijkste in het spel is vissen maar ik zet altijd het geluid hard en mijn ogen dicht als ik hyper ben
Sorry! we waren te druk aan het vissen enzoquote:Op zondag 12 februari 2006 22:47 schreef troeter het volgende:
ben je nog aanwezig hier op fok stuiterbal? dan wil ik wel ff met je testen hoor...
Edit: Nou ja, je vindt morgen vast wel iemand, anders ben ik er in de avond waarschijnlijk wel
Mijn sneeuwpop was inderdaad bezig of die wel een sneeuwpop wasquote:Op maandag 13 februari 2006 10:24 schreef lizardtattoo het volgende:
Stuiterbal - Ja, 'Invite a Friend' = poort openzetten.
WernerVonPinky - als de sneeuwpop zegt dat hij 'perfect' is krijg je de volgende dag een brief met een kadootje. Als hij zegt dat hij er niet echt als een sneeuwpop uitziet, moet je het de volgende dag gewoon opnieuw proberen.
soms gaan ze ook vanzelf rollenquote:Op maandag 13 februari 2006 11:58 schreef Stuiterbal.nl het volgende:
ooo zo maak je een sneeuwpop dus! Ik vond die bollen sneeuw al zo verdacht
quote:Op maandag 13 februari 2006 15:30 schreef leopod het volgende:
hey mensen ik ga minder vaak online komen
reden nou ik moet vaan iedereen voortaan boven gaan zitten omdat ik anders voor connection lost zorg volgens hun
dan weten julle dat is meschien voor sommige mensen handig bijv.
als je een uur hebt zitten vissen en je leest minder vaak dat ik mijn poort open zet
@ wernervonpinky hey ik had hjou aangemeld en jij mij ook zij je maar hier staat dat jij mij nog steeds niet hebt aan gemeld
ik vroeg me alleen af of je me meteen uit je lijst hebt gehaald ofzo[afbeelding] laat me het even weten
@stuiterbal.nl ik heb jouw toegevoed ik vroeg me af of jij mij ook al had toegevoegd ik jouw wel dus als je me in je lijst wil hebben dan kan jij ddat het beste ook doen![]()
vraag: is het waar dat er zoiets als animal crossing island bestaat als je 50
fossielen verkoopt aan nook?
quote:Op maandag 13 februari 2006 17:09 schreef leopod het volgende:
katie is da die kitten ? waar je het over had die naar mijn dorp wil ?
Is gewoon een leuk iets van het spel, moeder poes en dr verdwaalde kindjequote:Op maandag 13 februari 2006 17:26 schreef leopod het volgende:
wat was dat
ze woonden allebij niet bij mij en opeens waren ze er
Graag gedaan hoorquote:Op maandag 13 februari 2006 22:36 schreef WernerVonPinky het volgende:
Wat is het leuk van het werk thuis komen als er zoveel fruit voor je deur ligt! Iedereen bedankt. Ik heb alleen nog geen schop om het fruit te planten. Morgen gaat Nook uitbreiden , misschien dat ik overmorgen een schop kan kopenKan ik mijn fruit gewoon voor mijn huisje laten liggen?
Als jullie nog iets nodig hebben, hoor ik het wel.
@Leopold: Je hebt een groen rondje voor je naam. Ik neem aan dat je dan wel bent aangemeld bij me
@Chessa: Hartstikke bedankt voor alles. Ik wou je een brief terugschrijven, maar ik weet even niet hoe![]()
Ik heb net een schop van Mark gekregen en heb al het fruit gepland. Hopelijk worden het mooie boompjes. Ben meteen op fossielenjacht gegaan en Blathers blij gemaakt met twee donatiesquote:Op maandag 13 februari 2006 23:00 schreef gebakken-koekje het volgende:
[..]
Graag gedaan hooreen brief terug schrijven kan alleen als je in mn dorpje bent
als ik nou geweten had dat je geen schep had had ik die ook voor je meegenomen maar goed. En jahoor, fruit kan je gewoon laten liggen
![]()
*Zwaalie moet heel hard lachen!!quote:Op dinsdag 14 februari 2006 11:47 schreef gebakken-koekje het volgende:
Ik had een deurmat gemaakt met mijn naam verdeeld over 3 patterns dus Ch-es-sa en die had ik opgehangen om te bewaren bij able sisters, begin ik net even te spelen loopt Teddy met mijn "es" pattern op zn buik rond![]()
![]()
zag dr zo dom uit! hahahaha
Firewall uitzetten.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 16:50 schreef leopod het volgende:
@bhm meestal als ik 86420 krijg dan moet de andere eerst naar mijn dorp komen dus ik nodig je uit oim ooit langs te komen
Niet eens nodig, je hoeft alleen maar online te zijn heb ik gehoord.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 19:34 schreef BMH het volgende:
Ik zag het... Gooit iemand zijn gate open?
I know, maar ik heb zin om naar iemand' dorp te gaanquote:Op dinsdag 14 februari 2006 19:40 schreef VoiceofPower het volgende:
[..]
Niet eens nodig, je hoeft alleen maar online te zijn heb ik gehoord.
Ah, zolang je de grap er maar van inziet en me niet aanziet voor één of andere gek vind ik het goed hoor!quote:Op dinsdag 14 februari 2006 23:21 schreef Zwaalie het volgende:
@Troeter:Nou eh... overdrijven is ook een kunst!! Zelda is
!!
Poortje staat open, je mag komen plukkenquote:Op woensdag 15 februari 2006 11:53 schreef Zwaalie het volgende:
Tijntje heeft de poort open gezet! Hij is zelf wel een vismarathon aan het houden!!![]()
Oh, wat liefig Ches! Dankie dankie!
EDIT: is weer dicht...
Nope, heb nog geen zinquote:Op woensdag 15 februari 2006 19:29 schreef leopod het volgende:
oké het is nu avond is deze week op woensdag avond weer niemand online ?
USA en EU samen wel geloof ik, Japan niet omdat ze daar hele andere tekens gebruikenquote:Op donderdag 16 februari 2006 12:00 schreef punkrockgirly het volgende:
is het waar dat de USA versie niet compatible is met de EU en de Japanse versie?
Oeh, Chessie wil die pikmin zien!!!quote:Op donderdag 16 februari 2006 12:03 schreef Ardenlyn het volgende:
ow die wil ik ook
kan niet wachten tot die Dr Shrunk weer komt. Hoeveel emoties kan je eigenlijk krijgen?
Heb nog een vraagje. ik heb van iemand een geweldig kadootje gekregen alleen hij zei dat het wel een hacked item ofzoiets is. Ik heb wat gezocht op internet en blijkt dat je die alleen kunt krijgen als je je spel hacked. (geen idee hoe maar ok) Het zijn trouwens Pikmin. Zo schattig
Maar ik kwam ook berichten tegen over dat sommige mensen je dorpje kunnen hacken. En dat lijkt mij behoorlijk eng. Ze kunnen dan je poort blokeren of zo. En dan kom je er zelf niet meer in of je komt er nooi meer uit tenzij je een action replay hebt. Ik heb niet zo'n action replay.
Maar dat ken toch allleen als ook zo'n persoon in je lijst staan? Anders komt hij er toch niet in?
moet er niet aan denken dat zoiets gebeurd
Link naar zo'n bericht: http://www.dsworld.nl/artikel.php?id=1805
quote:Op donderdag 16 februari 2006 12:19 schreef Ardenlyn het volgende:
Gelukkig maar ik schrok al van het bericht. Dacht even dat ze ook binnen konden komen ookal zouden ze niet in je lijst staan. Nou ben weer gerust gesteld
Jahh zo schattig die Pikmin. Zitten met z'n 3en in een bakje aarde en als jer optikt dan...naja dat zie je vanzelf haha.
ben je online? Dan kom ik ze even showen
Dan stop ik ze wel in mn zak en neem ze mee, kun je ze vasthouden als ik je pikmin kom bekijken!quote:Op donderdag 16 februari 2006 12:41 schreef Ardenlyn het volgende:
Ik zou ze heel graag in mijn catalogus willen hebben dus als ik ze ff vast mag houden
Ik hoef ze niet persee in een kamer. Heb zelf een snowman lamp en het 2de kado moet ik nog krijgen.
Sure, ik neem ze wel even meequote:Op donderdag 16 februari 2006 12:54 schreef Ardenlyn het volgende:
Okidokie
Heb jij nog bloemetjes bij Nook te koop? Mijn Nook is aan het verbouwen en ik wil veel bloemetjes hebben.
Zou jij die misschien mee willen nemen? Moet je maar zeggen wat je ervoor wilt hebben
Ik geef wel even een gil als ik online kan, dan neem ik meteen de bloemetjes meequote:Op donderdag 16 februari 2006 13:15 schreef Ardenlyn het volgende:
Haha dan kom ik vanavond denk ik wel naar je toe als het lukt om het ff vast te houden (ow wat klinkt dat raar zeg)
De snowman's lamp, kast en bank heb ik dan al. Mijn 2de kado van snowman moet ik nog krijgen echt geen idee wat dat word.
Maar vind je het niet vervelend want jij hebt toch alles netjes in je kamer staan?
Ik ben de hele middag thuis. Zeg maar hoelaat jij er bent
quote:Op donderdag 16 februari 2006 17:53 schreef Ardenlyn het volgende:
Zalm van Tijn uit het Visfestijn, daar moet je zijn
Volgens mij kan het maar 1x per dag maar dat weet ik niet zekerquote:Op vrijdag 17 februari 2006 14:09 schreef Ardenlyn het volgende:
Als ik weer naar je dorpje ga kan ik dan mijn haar nog een keertje veranderen?
Las er overheen... Dank je!quote:Op donderdag 16 februari 2006 22:17 schreef Ardenlyn het volgende:ik zal kijken of ik voor Drayson ook 1tje kan krijgen (zal vast wel lukken )
Ja, drie keer raden hoe dat nou komt!?quote:Op vrijdag 17 februari 2006 17:20 schreef leopod het volgende:
nog 30 berichten te gaan en we zijn bij deeltje 6 al
quote:Op vrijdag 17 februari 2006 19:14 schreef leopod het volgende:
ik las net dat hij zijn spel zo heeft gemaakt voor die pikmin te vangen die 100k waard was
en weet iemand of metroid spullen hacked zijn
quote:Op vrijdag 17 februari 2006 20:02 schreef leopod het volgende:
nou als ik al jou onnutige berichtjes moet opnoemen dan kan DAT nog lang duren
nouja ik ga nu beginnen met wat ontwerpen veer lava eiland
ik heb de bruggen al maar ik moet denk ik ook wat lava ontwerpen hebben en natuurlijk kijk uit lava dus ik ben nog wel even bezig laat wel zien als de eerste ontwerpen er zijn
oja en ik stel vaak de laatste tijd nog een vraag in mijn bericht of geef antwoord
Ja! Zo maak je vrienden!!quote:Op vrijdag 17 februari 2006 20:02 schreef leopod het volgende:
nou als ik al jou onnutige berichtjes moet opnoemen dan kan DAT nog lang duren
Krijg ik dat nou de komende tijd elke keer te horenquote:Op vrijdag 17 februari 2006 23:43 schreef Ardenlyn het volgende:
Ahh jammer. Nu ben ik me bedje kwijt van Will. Maar het was weer gezellie!!
Heerlijk geroddeld over PielieMark hihi
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |