Ik voeg je ook toe, ok?quote:Op zondag 12 februari 2006 16:05 schreef BMH het volgende:
ik heb de mensen die vandaag hier hebben gepost toegevoegd. Kunnen jullie mij ook toevoegen? Thanks.
ik voeg je vanavond toequote:Op zondag 12 februari 2006 16:05 schreef BMH het volgende:
ik heb de mensen die vandaag hier hebben gepost toegevoegd. Kunnen jullie mij ook toevoegen? Thanks.
eh.o.. sorry, dat bedoelde ik niet zo. Die heb ik al, het was voor de mensen die ze nog willen hebben.quote:Op zondag 12 februari 2006 16:30 schreef troeter het volgende:
@ Travis, heb de green lava lamp voor je besteld. Kijk maar ff wanneer je hem komt halen
Nee, tis niet onduidelijk, ik had verkeerd gelezen, sorry, was zo aan het orderen dat ik las dat je hem nodig had, haha. Mijn probleempje dusquote:Op zondag 12 februari 2006 17:00 schreef Travis het volgende:
[..]
eh.o.. sorry, dat bedoelde ik niet zo. Die heb ik al, het was voor de mensen die ze nog willen hebben.
misschien was m'n post niet zo duidelijk.![]()
![]()
Oja, ik krijg een errorcode als ik in je dorp wil gaan, kan er dus niet in.
Ik probeer het later wel nog een keer.
Krijg je een foutmelding, of sta ik niet in de lijst?quote:Op zondag 12 februari 2006 18:18 schreef maggi het volgende:
ik ga nu online miss tot zobedankt alvast iedereen
@esmee wheaterwax kan niet bij je naar binnen weet jij hoe dit kan??
krijg een foutmeldingquote:Op zondag 12 februari 2006 19:24 schreef Esme_Weatherwax het volgende:
[..]
Krijg je een foutmelding, of sta ik niet in de lijst?
Nee, helaas. Wel een bunnyhat (met konijnenoren dus).. Tshirt met wasbeer of konijn er op...quote:Op zondag 12 februari 2006 21:42 schreef Ardenlyn het volgende:
Is er ook een soort van kattepakje? Bv een hoedje met katten oren en een pakje met staart of ziets
Ik heb een sneeuwpop kunnen maken, maar helaas heb ik geen cadeautje gekregenquote:Op zondag 12 februari 2006 09:19 schreef leopod het volgende:
hoe maak ik een sneeuwpop
TIP 1! maak en sneeuwbal zo groot mogelijk
TIP2! maak een sneeuwbal zo hoog als je neus
TIP 3! doe ze op elkaar
ps. ik zet zo mijn poort open bezoek is welkom schep ligt er nog steeds
en het makkelijkste in het spel is vissen maar ik zet altijd het geluid hard en mijn ogen dicht als ik hyper ben
Sorry! we waren te druk aan het vissen enzoquote:Op zondag 12 februari 2006 22:47 schreef troeter het volgende:
ben je nog aanwezig hier op fok stuiterbal? dan wil ik wel ff met je testen hoor...
Edit: Nou ja, je vindt morgen vast wel iemand, anders ben ik er in de avond waarschijnlijk wel
Mijn sneeuwpop was inderdaad bezig of die wel een sneeuwpop wasquote:Op maandag 13 februari 2006 10:24 schreef lizardtattoo het volgende:
Stuiterbal - Ja, 'Invite a Friend' = poort openzetten.
WernerVonPinky - als de sneeuwpop zegt dat hij 'perfect' is krijg je de volgende dag een brief met een kadootje. Als hij zegt dat hij er niet echt als een sneeuwpop uitziet, moet je het de volgende dag gewoon opnieuw proberen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |