soms gaan ze ook vanzelf rollenquote:Op maandag 13 februari 2006 11:58 schreef Stuiterbal.nl het volgende:
ooo zo maak je een sneeuwpop dus! Ik vond die bollen sneeuw al zo verdacht
quote:Op maandag 13 februari 2006 15:30 schreef leopod het volgende:
hey mensen ik ga minder vaak online komen
reden nou ik moet vaan iedereen voortaan boven gaan zitten omdat ik anders voor connection lost zorg volgens hun
dan weten julle dat is meschien voor sommige mensen handig bijv.
als je een uur hebt zitten vissen en je leest minder vaak dat ik mijn poort open zet
@ wernervonpinky hey ik had hjou aangemeld en jij mij ook zij je maar hier staat dat jij mij nog steeds niet hebt aan gemeld
ik vroeg me alleen af of je me meteen uit je lijst hebt gehaald ofzo[afbeelding] laat me het even weten
@stuiterbal.nl ik heb jouw toegevoed ik vroeg me af of jij mij ook al had toegevoegd ik jouw wel dus als je me in je lijst wil hebben dan kan jij ddat het beste ook doen![]()
vraag: is het waar dat er zoiets als animal crossing island bestaat als je 50
fossielen verkoopt aan nook?
quote:Op maandag 13 februari 2006 17:09 schreef leopod het volgende:
katie is da die kitten ? waar je het over had die naar mijn dorp wil ?
Is gewoon een leuk iets van het spel, moeder poes en dr verdwaalde kindjequote:Op maandag 13 februari 2006 17:26 schreef leopod het volgende:
wat was dat
ze woonden allebij niet bij mij en opeens waren ze er
Graag gedaan hoorquote:Op maandag 13 februari 2006 22:36 schreef WernerVonPinky het volgende:
Wat is het leuk van het werk thuis komen als er zoveel fruit voor je deur ligt! Iedereen bedankt. Ik heb alleen nog geen schop om het fruit te planten. Morgen gaat Nook uitbreiden , misschien dat ik overmorgen een schop kan kopenKan ik mijn fruit gewoon voor mijn huisje laten liggen?
Als jullie nog iets nodig hebben, hoor ik het wel.
@Leopold: Je hebt een groen rondje voor je naam. Ik neem aan dat je dan wel bent aangemeld bij me
@Chessa: Hartstikke bedankt voor alles. Ik wou je een brief terugschrijven, maar ik weet even niet hoe![]()
Ik heb net een schop van Mark gekregen en heb al het fruit gepland. Hopelijk worden het mooie boompjes. Ben meteen op fossielenjacht gegaan en Blathers blij gemaakt met twee donatiesquote:Op maandag 13 februari 2006 23:00 schreef gebakken-koekje het volgende:
[..]
Graag gedaan hooreen brief terug schrijven kan alleen als je in mn dorpje bent
als ik nou geweten had dat je geen schep had had ik die ook voor je meegenomen maar goed. En jahoor, fruit kan je gewoon laten liggen
![]()
*Zwaalie moet heel hard lachen!!quote:Op dinsdag 14 februari 2006 11:47 schreef gebakken-koekje het volgende:
Ik had een deurmat gemaakt met mijn naam verdeeld over 3 patterns dus Ch-es-sa en die had ik opgehangen om te bewaren bij able sisters, begin ik net even te spelen loopt Teddy met mijn "es" pattern op zn buik rond![]()
![]()
zag dr zo dom uit! hahahaha
Firewall uitzetten.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 16:50 schreef leopod het volgende:
@bhm meestal als ik 86420 krijg dan moet de andere eerst naar mijn dorp komen dus ik nodig je uit oim ooit langs te komen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |