USA en EU samen wel geloof ik, Japan niet omdat ze daar hele andere tekens gebruikenquote:Op donderdag 16 februari 2006 12:00 schreef punkrockgirly het volgende:
is het waar dat de USA versie niet compatible is met de EU en de Japanse versie?
Oeh, Chessie wil die pikmin zien!!!quote:Op donderdag 16 februari 2006 12:03 schreef Ardenlyn het volgende:
ow die wil ik ook
kan niet wachten tot die Dr Shrunk weer komt. Hoeveel emoties kan je eigenlijk krijgen?
Heb nog een vraagje. ik heb van iemand een geweldig kadootje gekregen alleen hij zei dat het wel een hacked item ofzoiets is. Ik heb wat gezocht op internet en blijkt dat je die alleen kunt krijgen als je je spel hacked. (geen idee hoe maar ok) Het zijn trouwens Pikmin. Zo schattig
Maar ik kwam ook berichten tegen over dat sommige mensen je dorpje kunnen hacken. En dat lijkt mij behoorlijk eng. Ze kunnen dan je poort blokeren of zo. En dan kom je er zelf niet meer in of je komt er nooi meer uit tenzij je een action replay hebt. Ik heb niet zo'n action replay.
Maar dat ken toch allleen als ook zo'n persoon in je lijst staan? Anders komt hij er toch niet in?
moet er niet aan denken dat zoiets gebeurd
Link naar zo'n bericht: http://www.dsworld.nl/artikel.php?id=1805
quote:Op donderdag 16 februari 2006 12:19 schreef Ardenlyn het volgende:
Gelukkig maar ik schrok al van het bericht. Dacht even dat ze ook binnen konden komen ookal zouden ze niet in je lijst staan. Nou ben weer gerust gesteld
Jahh zo schattig die Pikmin. Zitten met z'n 3en in een bakje aarde en als jer optikt dan...naja dat zie je vanzelf haha.
ben je online? Dan kom ik ze even showen
Dan stop ik ze wel in mn zak en neem ze mee, kun je ze vasthouden als ik je pikmin kom bekijken!quote:Op donderdag 16 februari 2006 12:41 schreef Ardenlyn het volgende:
Ik zou ze heel graag in mijn catalogus willen hebben dus als ik ze ff vast mag houden
Ik hoef ze niet persee in een kamer. Heb zelf een snowman lamp en het 2de kado moet ik nog krijgen.
Sure, ik neem ze wel even meequote:Op donderdag 16 februari 2006 12:54 schreef Ardenlyn het volgende:
Okidokie
Heb jij nog bloemetjes bij Nook te koop? Mijn Nook is aan het verbouwen en ik wil veel bloemetjes hebben.
Zou jij die misschien mee willen nemen? Moet je maar zeggen wat je ervoor wilt hebben
Ik geef wel even een gil als ik online kan, dan neem ik meteen de bloemetjes meequote:Op donderdag 16 februari 2006 13:15 schreef Ardenlyn het volgende:
Haha dan kom ik vanavond denk ik wel naar je toe als het lukt om het ff vast te houden (ow wat klinkt dat raar zeg)
De snowman's lamp, kast en bank heb ik dan al. Mijn 2de kado van snowman moet ik nog krijgen echt geen idee wat dat word.
Maar vind je het niet vervelend want jij hebt toch alles netjes in je kamer staan?
Ik ben de hele middag thuis. Zeg maar hoelaat jij er bent
quote:Op donderdag 16 februari 2006 17:53 schreef Ardenlyn het volgende:
Zalm van Tijn uit het Visfestijn, daar moet je zijn
Volgens mij kan het maar 1x per dag maar dat weet ik niet zekerquote:Op vrijdag 17 februari 2006 14:09 schreef Ardenlyn het volgende:
Als ik weer naar je dorpje ga kan ik dan mijn haar nog een keertje veranderen?
Las er overheen... Dank je!quote:Op donderdag 16 februari 2006 22:17 schreef Ardenlyn het volgende:ik zal kijken of ik voor Drayson ook 1tje kan krijgen (zal vast wel lukken )
Ja, drie keer raden hoe dat nou komt!?quote:Op vrijdag 17 februari 2006 17:20 schreef leopod het volgende:
nog 30 berichten te gaan en we zijn bij deeltje 6 al
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |